86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 października 2022 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2022 16:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2022 00:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lutego 2022 17:03
Salon - samochody nowe
ŻENADA-jednym tylko słowem ...
... można tak określić serwis w tym miejscu.Zapłaciłem 400zł za 20 min.diagnozę i na dodatek zostałem wprowadzony w błąd.Unikajcie jak ognia tego miejsca.Totalnie NIE POLECAM
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 15:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 18:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 12:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 19:33
Salon - samochody nowe
Ford s max ...
... 2008r. Brak część (pasek do alternatora).
Użytkownik sieci
22 września 2021 15:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 15:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 09:48
Salon - samochody nowe
Porażka pod każdym ...
... względem - dodzwonić się nie sposób, fachowcy-dno. Wymieniałem w tym serwisie m.in. silnik i rozrząd. Po miesiącu jazdy okazało się, że w trakcie jazdy na wyższych prędkościach zaczęły z silnika wydobywać się dziwne dźwięki, dodatkowo zaczął wydostawać się olej w bardzo dużych ilościach. Gdy w końcu udało mi się umówić na diagnozę stwierdzono tam, że to pewno wina silnika (używanego lecz przez nich załatwionego, na pewno nie ich). Poprosiłem więc o weryfikację w niezależnym serwisie i okazało się, że ciekną uszczelniacze, bo w Ford Carrara zapomnieli wraz z silnikiem i rozrządem wymienić… uszczelniaczy. Finał był taki, że po Fordzie lokalny mechanik wymienił cały woreczek uszczelek, których nie wymienił Ford Carrara. Powinienem zakończyć sprawę w sądzie, ale już nie mam do tego sił …
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 20:27
Salon - samochody nowe
Porażka !!!
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 14:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 16:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2021 17:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 07:57
Salon - samochody nowe
Niestety moja ocena ...
... jest poniżej jakiejkolwiek gwiazdki. Dnia 13.02. 2021r udałem się z żona w celu zakupu nowego focusa ( zaznaczam ze byłem zdecydowany na zakup) Po wejściu do salonu, po krótkiej chwili pani siedząca obok, podeszła do nas pytając czy może nam w czymś pomoc, grzecznie odpowiedzieliśmy ze jesteśmy zainteresowani focusem stojącym na placu. Zostaliśmy skierowani do Pana zajmującego się sprzedażą nowych samochodów. Pan siedzący za biurkiem, zaledwie raczył podnieść wzrok.zapytaliśmy o cenę burknął coś na zasadzie o co panu chodzi i krótko mówiąc olał nas ...kilka lat temu weszliśmy do salonu bez zamiaru zakupu jedynie lekko zainteresowani , a wyjechaliśmy nowym focusem ,(dawny salon Nova) bo udzielono nam wyczerpujących informacji o samochodzie i cenie (!). Kończąc pozdrawiamy pana z carrara serdecznie , od dzisiaj jesteśmy posiadaczami nowej corolli!
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 12:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie mozna ...
... dac 0 gwiazdek, dlatego 1. Musialem tu byc kilka razy i za kazdym razem mam podobne wnioski. Obsluga orzy oknach serwisowych: 0. Trzeba czekac az laskawie ktos przyjmie. Ciagle ktos prechodzi, ale: "nie moj dzial, zaraz przyjdzie kolega". Podczas rozmowy dostawalem tylko zbywcze odpowiedzi w niepelnych zdaniach. Regulacja swiatel trwala 2 h 30 min. Poniewaz byl problem z komputetem" po tym czasie laskawie zadzwonili ze samochod bedzie do odebrania po uplywie nastepnych kilku godzin. Wymiana oleju i usuwanie informacji trwala 3 godziny. Serwis czujnika cofania (czujnik na zderzaku wpadl do srodka) po 3 godzinach czekania dowiedzialem sie ze samochod jest na podnosniku i dalej trzeba czekac. Nie polecam mocno.
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 00:29
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Dłuuuuuuugo trzeba czekać na kogoś z obsługi. Każdy ma wymówkę nie ma kolegi nie jego dział, nikt nie zadzwoni po kolegę i trzeba wyjść z salonu i kupić gdzieś indziej...
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Podejście techników do ...
... klientów to żenada , teksty w stylu 'ja nie mam takich problemów, samochod ma jezdzic z punktu A do punktu B, a jak hamulce buczą to trudno, ważne, że samochod sie zatrzymuje itd. Diagnoza podczas zlecenia gwarancyjnego totalnie nietrafiona, dodatkowo podczas wykonywania naprawy samochod 'podobno wystąpił błąd w sztuce' i efekt był odwrotny do zamierzonego. Stanowczo odradzam, jesli ktoś zastanawia się nad ASO w okolicy to bardzo mogę polecić MH Motors w Stalowej woli - profesjonalna obsługa i podejście do klienta.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Wymiana opon które ...
... są sezonowane w serwisie to dokładnie 2 godziny 10 minut!! Na pytanie dlaczego tak długo odpowiedź pracownika, że,, jest tylko jedna wyważarka i jest cały czas zajęta" (pytanie ret. : to jest kuchnia do gotowania, że jest cały czas zajęta?.) Ciekawe jest tylko to, że samochody które po mnie przyjechały obskoczyły jeszcze myjnie i wyjechały wcześniej. Jeżeli ktoś nie szanuje mojego czasu Panowie jak ja mam go szanować i serwisować u niego dalej samochód i dawać mu zarabiać. Taka mała dygresja do zastanowienia dla Carrara i dla innych użytkowników, serwis gwarancyjny można zrobić w każdym innym serwisie, krócej, z tańszym markowym olejem wg specyfikacji Ford i zostanie ok 450-500 zł w kieszeni.