86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 21:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 20:37
Salon - samochody nowe
Średnia obsługa i ...
... ceny części pozostawiające wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 17:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 10:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 17:33
Salon - samochody nowe
Rozczarowana jestem do ...
... kwadratu. Za podłączenie auta pod komputer ( 15 min)- koszt 150 zł !!! Kto ustala te kwoty ??? To 3x drożej niż w innych punktach. Argument: salon autoryzowany. Pozostawię to bez komentarza. Pani na recepcji też niedouczona, bo nie pyta o silnik auta , a na miejscu okazje się, że cena, którą powiedziała jest inna, bo to silnik eco, olej droższy itp. Dramat. Nie polecam. Głupie uśmieszki pracowników do siebie są poniżej poziomu obsługi klienta!!!! Inne informacje odnośnie ceny są podawane telefoniczne, inne na miejscu. Pracownicy mają gdzieś poziom obsługi klienta. Wiadomo, że kasę mają z aut na gwarancji i służbowych. Ocena klienta może po wyglądzie/ płci.., może "geniusze" myślą, że przyjechała "głupia baba" i nic nie czai.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 08:01
Salon - samochody nowe
Przyjechem po kupno ...
... fabrycznie nowego auta. Pan "doradca sprzedaży" mało zainteresowany i nieprzygotowany z danych technicznych pojazdu, który sprzedaje (np. nie wie jaki rodzaj skrzyni biegów jest zamontowany - "musi sprawdzić"). Ja poszukam innego dealera.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 12:33
Salon - samochody nowe
Trochę sztywny Pan ...
... sprzedawca, ocenia ludzi po wyglądzie, szkoda miałem ochotę na Forda kupiłem inny.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 16:18
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... fatalna pod względem organizacj od 30 minut czekam na odbiór samochodu bo w obsłudze klienta jeden człowiek a klientów 2 przede mną, każdego minimum 20 minut obsługuje. Godzina 16 i jeden człowiek do obsługi, za mną 3 osoby. Rano jak zostawiałem auto było ich 3.... następny raz jadę do innego serwisu...
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
20min chodzę i ...
... nikt mną sobie głowy nie zaprząta dziwne miejsce
Użytkownik sieci
25 maja 2019 15:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... omijajcie auta uzywane w tym salonie...
Użytkownik sieci
21 maja 2019 05:55
Salon - samochody nowe
Najgorsze ASO z ...
... jakim miałem doczynienia każą płacić za części przed naprawą porazka
Użytkownik sieci
17 maja 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
6 maja 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Gorszy jest tylko ...
... VW w Kalinówce. Jeśli macie szansę jedzcie do innego miasta. obsługa poniżej krytyki idąca w parze z jakością wykonania usługi
Użytkownik sieci
4 maja 2019 12:42
Salon - samochody nowe
Zamówiłem część do ...
... Transita. Człowiek w obsłudze klienta powiedział że będzie na sobotę 04.05.2018. zapomniał dodać że tego dnia nie pracują. Pocalowałem klamkę tzn. bramę.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 20:03
Salon - samochody nowe
nie polecam jeśli ...
... masz auto starsze niż 3 . 4 lata to cię totalnie olewaja
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 16:56
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam wszystkim ...
... jakąkolwiek styczność z tym miejsce. Moja przygoda zaczęła się od zakupu auta używanego w Ford Carrara u Pana Andrzeja . Uwierzyłem w to co było napisane: „Wszystkie nasze samochody poddawane są wnikliwej weryfikacji . Nasza Firma jest Autoryzowanym Dealerem Forda, co zobowiązuje nas do stosowania wszystkich procedur dotyczących kontroli oraz sprzedaży samochodów nowych i używanych, a wysoka jakość to nasz priorytet. Przy wykryciu przez nasz Serwis jakichkolwiek nieprawidłowości natychmiast je usuwamy poprzez naprawę lub wymianę części na nowe. Dopiero po usunięciu ewentualnych usterek samochód trafia do sprzedaży. „. Jest to totalna bzdura, wykorzystują pozycję ASO do sprzedaży złomów, mało tego aut używanych nie można sprawdzić w innym miejscu, ponieważ nie mają ubezpieczenia . W moim przypadku zaraz po zakupie wyszło wiele wad, przy czym nie spodziewałem się cudów- auto nie było nowe. Kwestia zużycia oleju na poziomie 2l/1000KM była dla mnie nie do przejęcia. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, oczywiście pierwsza odpowiedź przyszła bardzo szybko, każda następna już nie. Pan Andrzej przeciągał to ile mógł, zrzucając winę na opieszałość prawnika. Oczywiście finalnie reklamacja nie została uwzględniona, jednak w piśnmie została zaproponowana naprawa silnika polegająca na demontażu głowicy, i wymianie pierścieni. Koszt zaproponowany przez Ford Carrara opiewał na kwotę około 2500zł. Dodam, że wszystko było zawarte na piśmie. Po spotkaniu z Panem Andrzejem G. i doprecyzowaniu szczegółów w obecności świadka ( co zawiera się w kwocie i czy kwota jest kwotą netto czy brutto) zdecydowałem się na naprawę w serwisie Ford Carrara. W rezultacie po zdjęciu głowicy szef serwisu stwierdził, że Serwis Ford Carrara nie jest w stanie przeprowadzić takiej naprawy, ponieważ ich procedura czegoś takiego nie przewiduje . Mogą wymienić blok silnika na nowy, ale remontu się na zasadzie wymiany pierścieni nie podejmą się. W tamtym czasie nie była w stanie uwierzyć w to, że tak poważna instytucja jak autoryzowana stacja Forda pisząc coś , nie bierze za to żadnej odpowiedzialności. W konsekwencji byłem zmuszony do zabrania samochodu na lawecie ze ściągniętą głowicą. W międzyczasie kiedy to sprawa naprawy była już w toku Pan Andrzej G. w obecności szefa serwisu zaczął zmieniać ustalenia z kwoty brutto na netto i tak naprawdę to zostałem poinformowany, że kwota podana na piśmie jest kwotą orientacyjną i samo zdjęcie i założenie głowicy to koszt 1500zł. OSZUSTWO. Podsumowując jestem mocno zdziwiony jak firma Ford Carrara mogła stać się autoryzowanym punktem Forda przy takim podejściu do klienta. Odniosłem wrażenie , że jedyną rozsądną osobą w tym całym bałaganie jest szef serwisu. Cała reszta to jakaś pomyłka na czele z Panem Andrzejem G. od aut używanych . Po kilku wizytach w serwisie zauważyłem totalny brak profesjonalizmu w pracowników z recepcji (głupie uśmieszki do kolegów). Generalnie ja jako klient czułem się tam jak intruz i dziwie się jak ta firma przechodzi audyt. Przestrzegam wszystkim nie wierzcie w bajki, które Pan Andrzej opowiada i nie polecam zakupu samochodów on niego ani żadnego kontaktu z tym miejscem.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 15:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 21:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 12:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki