86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 maja 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
6 maja 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Gorszy jest tylko ...
... VW w Kalinówce. Jeśli macie szansę jedzcie do innego miasta. obsługa poniżej krytyki idąca w parze z jakością wykonania usługi
Użytkownik sieci
4 maja 2019 12:42
Salon - samochody nowe
Zamówiłem część do ...
... Transita. Człowiek w obsłudze klienta powiedział że będzie na sobotę 04.05.2018. zapomniał dodać że tego dnia nie pracują. Pocalowałem klamkę tzn. bramę.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 20:03
Salon - samochody nowe
nie polecam jeśli ...
... masz auto starsze niż 3 . 4 lata to cię totalnie olewaja
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 16:56
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam wszystkim ...
... jakąkolwiek styczność z tym miejsce. Moja przygoda zaczęła się od zakupu auta używanego w Ford Carrara u Pana Andrzeja . Uwierzyłem w to co było napisane: „Wszystkie nasze samochody poddawane są wnikliwej weryfikacji . Nasza Firma jest Autoryzowanym Dealerem Forda, co zobowiązuje nas do stosowania wszystkich procedur dotyczących kontroli oraz sprzedaży samochodów nowych i używanych, a wysoka jakość to nasz priorytet. Przy wykryciu przez nasz Serwis jakichkolwiek nieprawidłowości natychmiast je usuwamy poprzez naprawę lub wymianę części na nowe. Dopiero po usunięciu ewentualnych usterek samochód trafia do sprzedaży. „. Jest to totalna bzdura, wykorzystują pozycję ASO do sprzedaży złomów, mało tego aut używanych nie można sprawdzić w innym miejscu, ponieważ nie mają ubezpieczenia . W moim przypadku zaraz po zakupie wyszło wiele wad, przy czym nie spodziewałem się cudów- auto nie było nowe. Kwestia zużycia oleju na poziomie 2l/1000KM była dla mnie nie do przejęcia. Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, oczywiście pierwsza odpowiedź przyszła bardzo szybko, każda następna już nie. Pan Andrzej przeciągał to ile mógł, zrzucając winę na opieszałość prawnika. Oczywiście finalnie reklamacja nie została uwzględniona, jednak w piśnmie została zaproponowana naprawa silnika polegająca na demontażu głowicy, i wymianie pierścieni. Koszt zaproponowany przez Ford Carrara opiewał na kwotę około 2500zł. Dodam, że wszystko było zawarte na piśmie. Po spotkaniu z Panem Andrzejem G. i doprecyzowaniu szczegółów w obecności świadka ( co zawiera się w kwocie i czy kwota jest kwotą netto czy brutto) zdecydowałem się na naprawę w serwisie Ford Carrara. W rezultacie po zdjęciu głowicy szef serwisu stwierdził, że Serwis Ford Carrara nie jest w stanie przeprowadzić takiej naprawy, ponieważ ich procedura czegoś takiego nie przewiduje . Mogą wymienić blok silnika na nowy, ale remontu się na zasadzie wymiany pierścieni nie podejmą się. W tamtym czasie nie była w stanie uwierzyć w to, że tak poważna instytucja jak autoryzowana stacja Forda pisząc coś , nie bierze za to żadnej odpowiedzialności. W konsekwencji byłem zmuszony do zabrania samochodu na lawecie ze ściągniętą głowicą. W międzyczasie kiedy to sprawa naprawy była już w toku Pan Andrzej G. w obecności szefa serwisu zaczął zmieniać ustalenia z kwoty brutto na netto i tak naprawdę to zostałem poinformowany, że kwota podana na piśmie jest kwotą orientacyjną i samo zdjęcie i założenie głowicy to koszt 1500zł. OSZUSTWO. Podsumowując jestem mocno zdziwiony jak firma Ford Carrara mogła stać się autoryzowanym punktem Forda przy takim podejściu do klienta. Odniosłem wrażenie , że jedyną rozsądną osobą w tym całym bałaganie jest szef serwisu. Cała reszta to jakaś pomyłka na czele z Panem Andrzejem G. od aut używanych . Po kilku wizytach w serwisie zauważyłem totalny brak profesjonalizmu w pracowników z recepcji (głupie uśmieszki do kolegów). Generalnie ja jako klient czułem się tam jak intruz i dziwie się jak ta firma przechodzi audyt. Przestrzegam wszystkim nie wierzcie w bajki, które Pan Andrzej opowiada i nie polecam zakupu samochodów on niego ani żadnego kontaktu z tym miejscem.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 15:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 21:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 12:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 15:23
Salon - samochody nowe
Bardzo slabo
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 19:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2018 14:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Zajeżdżając ...
... w sobotę o 13.20 Pan wyjeżdża z pretensjami cyt. "Później się nie dało?!" Po czym udaje że nie może znaleźć numeru Vin który jest ewidentnie wybity i mówi, że przeglądu nie podbije.. nie polecam
Użytkownik sieci
12 października 2018 14:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2018 11:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 października 2018 08:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie jest to ...
... najgorszy salon samochodowy i najgorsze ASO z jakimi miałem do czynienia. Każdy pracujący w Ford Carrara Lublin robi łaskę o zrobienie czegokolwiek. Najlepiej to jakby klient nie przyjeżdżał wcale i niczego nie potrzebował. Chcesz kupić samochód za 160 tysięcy - sprzedawca Cię oleje, pójdzie nie wiadomo gdzie i tyle go widzieli. Polecam kupowanie Forda w innych salonach, bo tu na samą myśl przekraczania progu tego budynku występuje odruch wymiotny. Serwis nie jest lepszy, Pan na wejście samochodu w tryb serwisowy i dość poważną usterkę silnika, która co prawda następnego dnia przestała się pojawiać na komputerze, odpowiedział, że "przecież już jest wszystko dobrze" i uznał, że nie ma sensu weryfikować co było przyczyną. Nie polecam zdecydowanie, wolę robić 200km do normalnego serwisu niż jechać po sąsiedzku do Ford Carrara Lublin.
Użytkownik sieci
8 września 2018 14:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 września 2018 11:31
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zła obsługa klientów (Wersja oryginalna) Bad customers service
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 08:22
Salon - samochody nowe
Piątek 20.07.2018, po ...
... zaproszeniu SMS-em przez Carrarę udaję się na okresowy przegląd samochodu. Uprzednio sprawdziłem na stronie internetowej SKP jest czynna, widzę w Piątek do 20.00. Melduję się na Turystycznej o 19.00, wszystko zamknięte na głucho, żadnej informacji w formie kartki, plakatu lub innej, żadnej obsługi nawet ciecia żeby uzyskać informację. Sprawdzam na miejscu jeszcze raz informacje na stronie internetowej bez zmian w Piątek czynna do 20.00 , oprócz tego jest informacja o pracy w długi majowy weekend 2018, pewnie nie zdejmują bo przyda się na 2019 rok.
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 10:15
Salon - samochody nowe
Totalna porażka jesli ...
... chodzi o obsługę klienta,stałem 10 minut przed trzema osobami za biurkiem które robiły wszystko tylko nie zapytaly co chcę i na co czekam. Następnym razem jak przyjechalem z uciekajacym płynem chlodniczy chcieli mnie umówić za miesiąc ,po interwencji udało sie to naprawić w ciagu 2 godzin. Zdecydowanie nie polecam ale niestety muszę korzystać z ich uslug.