88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 października 2024 20:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Po dość długich ...
... perypetiach związanych z montażem haka holowniczego, gdzie z czasem eksploatacji pojazdu wyszła usterka z powodowana jak się okazało przy naprawie nie dokładnym montażem zderzaka (spojlera) i nie kompetencji Starszego Specjalisty ds.Akcesoriów i Doposażenia Krzysztofa Wąsa który uporczywie w upośledzony sposób nie przyjmował do wiadomości diagnozy z innego SERWISU że szkoda jest spowodowana montażem haka.Na szczęście w odpowiednim momencie pojawił się Pan Patryk Pęckiewicz i sprawy nabrały właściwego toru jazdy i odwróciły sprawę o 180 stopni.Bez zbędnych cudów ,korowodów ,wianków i zbędnych dialogów, Pan Patryk przystąpił do konkretnego działania by usunąć usterkę w moim aucie Ford Kuga co poszło dość sprawnie i bez problemowo.Na uwagę zasługuje też przychylność że naprawa szkody została wykonana w Serwisie który ja wybrałem za co duży PLUS . Usterka została naprawiona jest OK.W moich opiniach jest remis 1-1 ale będę miał jeszcze (ROMANS ) do Serwisu w Katowicach czy szala się przechyli na korzyść Multexim Katowice 2-1??? Czy polecał bym Multexim Katowice al.Walentego Rożdzieńskiego 190 oczywiście że TAK! Błąd jednego człowieka nie może przekreślać wszystkich i WSZYSTKIEGO.Pozdrawiam Serdecznie.Piotr z Nowej Soli.
Użytkownik sieci
17 października 2024 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2024 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 października 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, przedstawiona ...
... mi bardzo atrakcyjna cena nowego forda focusa.
Użytkownik sieci
8 października 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... firmą Edit. Po opini kontakt się pojawił. Z uslug nie korzystałem
Użytkownik sieci
7 października 2024 16:10
Salon - samochody nowe
Oczywiście jedna gwiazdka ...
... się należy za mataczenie w sprawie Focusa ST. Grubo, prosto w oczy jesteście w stanie kłamać co do faktycznej mocy silnika. Jak wiadomo z 280 KM jest 230 KM, ale wy to wiedzieliście od początku, ja to wiedziałem odbierając samochód, a mimo to bez zająknięcia, nawet brewka wam nie drgnęła, żeby zapewniać o prawdziwej mocy samochodu. O aferze wie w zasadzie każdy, kto interesował się wersją ST. Tylko proszę mi to nie wymachiwać żałosną, oficjalną odpowiedzią Ford Polska na temat zaniżania mocy.
Użytkownik sieci
6 października 2024 16:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2024 23:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam.W sprawie ...
... akcji serwisowych oddzwaniają do mnie po raz drugi... raz czekałam pół roku, drugi raz Pan miał zadzwonić w czwartek o 14:00 oczywiście nikt nie zadzwonił. Podobno poszło już przez Kierownika i dalej nic. Dodam, że VIN i numer rejestracyjny na akcji serwisowej jest nie mój tylko dane osoby się zgadzają. Słaba obsługa, ciężko się dodzwonić. Na pierwszym przeglądzie przy nowym samochodzie zalecali wymianę opon, wycieraczek i czego tylko się da...ja rozumiem sprzedaż...ale bez przesady...Auto było na serwisie w grudniu, z Panem serwiantem też ciężko było się zdzwonić i dogadać.Z pewnością kupię auto w innym salonie.
Użytkownik sieci
2 października 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Sprawnie, po serwisie ...
... był link do filmu nagranego podczas oględzin. Kawa bardzo dobra, słaby Internet
Użytkownik sieci
24 września 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
3 września 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... bardzo pozytywną opinią na temat salonu samochodowego Ford Multexim oraz sprzedawcy Pani Ani Sobczyk. Moje doświadczenie z Panią Anią było niezwykle satysfakcjonujące od samego początku – zarówno kontakt mailowy, jak i telefoniczny były zawsze miłe, profesjonalne i pełne zaangażowania. Pani Ania odpowiadała na każde moje pytanie szczegółowo i bez zwłoki, co znacznie ułatwiło podjęcie decyzji o zakupie. Dodatkowo, oferta cenowa przedstawiona przez Panią Anię była bardzo atrakcyjna, zarówno jeśli chodzi o cenę samochodu, jak i dostępne opcje ubezpieczenia. Jej podejście do klienta sprawiło, że cały proces zakupu był nie tylko bezstresowy, ale wręcz przyjemny. Z pełnym przekonaniem mogę polecić salon Ford Multexim oraz Panią Anię Sobczyk każdemu, kto poszukuje nowego samochodu i profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 14:26
Salon - samochody nowe
Salon oceniam na ...
... 5, a w szczególności Pana Sylwestra, który od początku do końca naszej współpracy zachował w pełni profesjonalne podejście do klienta (mimo mojego młodego wieku, gdzie we wcześniejszych salonach był to problem). Posiada dużą wiedzę na temat aut, które oferuje klientom i wszystko potrafi wyjaśnić. Polecam!
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Pozdrawiam Pana Wojciecha K. Dziękuję za pomoc.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 21:24
Salon - samochody nowe
Pan Nowak Dawid ...
... pełen profesjonalizm, pełne zaangażowanie oraz życzliwość w doradztwie. Polecam.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Jestem ...
... rozczarowany pracą tego zakładu ponieważ do dnia napisania opini zero kontaktu w celu kosztorysu wymiany części w samochodzie marki FORD. Kiedy samochód był na wymianie filtrów powietrza oleju i innych zdiagnozowano usterkę wahacza ale nie dało mi to spokoju i podjechałem do trzech warsztatów których opinia była jednogłośna że z wahaczem jest wszystko dobrze i nie podlega wymianie. Jak można w tak autoryzowanym serwisie być tak nieudolnym zero kontaktu do dnia dzisiejszego odnośnie wyceny. Według mnie naciąganie na dodatkowe koszty ‼️‼️‼️ przy wymianie dobrych części( wahacza) . Okazało się że do wymiany są tarcze przednie i klocki hamulcowe co tak autoryzowany serwis stwierdził że są bardzo dobre ‼️‼️ wstyd wstyd schodzicie Państwo z waszymi usługami coraz niżej . Sprawę kieruje do Warszawy może to przyniesie zamierzony efekt zdrowego podejścia do klienta .
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Póki co zasłużone ...
... 5 gwiazdek. Sprawna i profesjonalna obsługa ( Pan Sylwester ze sprzedaży, ale także osoby od leasingu, ubezpieczeń i serwisu ) Grzecznie, elastycznie, z dbałoscią o Klienta. Oby tak dalej
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Samochód oddany na ...
... naprawę gwarancyjną, płatną , wymiana rozrządu pompy oleju i innych przewidzianych ze względu na przebieg nie mieli na miejscu części przez co samochód był ponad tydzień w warsztacie i nie zarabiał. Innym razem , kolejny samochód oddany tym razem na gwarancje , akumulator do wymiany , jak sądzicie ile trwa wymiana akumulatora .... ponad 2 tygodnie, jeszcze chyba samochód był jezdzony prywatnie ponieważ znaleźliśmy w samochodzie rękawiczki dziecięce z batmana , zrozumiałe są testy samochodu na drodze celem sprawdzenia , ale podwożenie dzieci nie jest wporządku.Ze względu na nasz nacisk auto oddane nieumyte "tak będzie szybciej". Podejście na zasadzie uśmiechu nr.5 niby wszystko zrobione i miła obsługa , ale to tylko pozory.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Super doradztwo przy ...
... zakupie samochodu. Dostałem to co potrzebowałem, bez naciągania na nikomu niepotrzebne gadżety. Polecam. Serwis również bardzo dobry, naprawili mi auto po gwarancji w ramach gwarancji. Miły kontakt z obsługą, szybka realizacja.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 22:38
Salon - samochody nowe
Na razie tylko ...
... 4 gwiazdki... Sytuacja była dość skomplikowana, na szczęście ostatecznie wszystko dobrze się skończyło. Jestem klientem salonu i serwisu grupy PGD-Ford Multexim Katowice. Zakupiłem tam niecałe 3 lata temu Forda Pume. W ostatnim czasie eksploatacji doszło do pewnej awarii która została usunięta. Po ok 3 miesiacach usterka powróciła, więc ponownie zgłosiłem się do serwisu. Tu nie było już tak łatwo.. Dwóch doradców z obsługi klienta po kolei stwierdziło że "faktycznie jest coś nie tak, ale tak ma być". Nie pogodziłem się z tą decyzją, ale co może zwykły człowiek-klient w starciu z gigantem jakimś jest dealer-serwis. Nie będę się zagłębiał w szczegóły techniczne naprawy, ale los sprawił że pewnego dnia wracając z tą samą usterką trafiłem na Panią Kamilę Bogucką. To właśnie jej postawa, zainteresowanie problemem, wsłuchanie się w klienta i to co ma on do powiedzenia, spowodowały że zostawiam tu dziś 4 gwiazdki. Byłoby 5 gdybyśmy od początku załatwiali z Panią Kamilą całą sprawę, ale mogłaby być również 1 gwiazdka gdyby sprawa nie została zakończona pozytywnie-prawdopodobnie też musiałbym wejść w spór na drodze sądowej. Polecam wszystkim skorzystać z pomocy właśnie Pani Kamili. Jest to osoba rzeczowa, kompetentna, konkretna i bardzo zaangażowana. W przyszłości korzystając z serwisu grupy PGD-Multexim Katowice na pewno będę się kontaktował z Panią Kamila właśnie! Dziękuję raz jeszcze.