81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2022 11:02
Salon - samochody nowe
Miesiąc po przeglądzie ...
... (rozszerzonym, dodatkowo Akcja-klimatyzacja Forda) klimatyzacja przestaje działać. Okazuje się, że ani przegląd, ani owa akcja nie zakładały sprawdzenia szczelności i poziomu czujnika. Coś, co popularna sieciówka robiła standardowo w cenie wielokrotnie niższej. Do tego - nie sprawdzono hamulców (bicie) a olej na bagnecie (po ok. 500 km) wygląda jak czarny ściek - wymieniono go czy tylko dolano? Jak reklamowałem klimatyzację - nie byliście mnie w stanie przyjąć i obiecywaliście kontakt za tydzień - minął prawie miesiąc i cisza.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 19:33
Salon - samochody nowe
Rozmowa z klientem ...
... na wysokim poziomie, jakość usług już niestety gorzej. Odbiór samochodu po naprawie kolizyjnej zakończony kilkoma wizytami powrotnym i z prostych acz uciążliwych powodów. Rysy po malowaniu i polerowaniu maski jakby po surfowaniu na chodniku, zacieki z lakieru bezbarwnego. Potem niepodłączone komponenty, a po poprawieniu polerki, źle dokręcona maska. Szkoda czasu na jeżdżenie tam i z powrotem. Finalnie sytuacja zakończona pomyślnie, ale ile nerwów .. Panowie mimo wszystko bardzo mili.
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 21:52
Salon - samochody nowe
Panowie bardzo szanują ...
... swoją pracę, nie spieszą się, na wszystko trzeba czekać kilkadziesiąt minut (również do kasy). Jesli komus zalezy na czasie-odradzam! Edit: przyjęcie zlecenia trwało ponad 20 min, rozliczenie kolejne 20 min. W międzyczasie Państwa ekspertyza trwała ponad godzinę, bo ZEPSUŁ SIE WASZ LAPTOP, więc proszę do mnie nie pisać o przykładaniu się do ekspertyzy. Dodatkowo wysłuchałam od panów z bok o innym kliencie, który wymyśla, bo jest starszej daty i jego mechanicy że wsi nie dali rady. Takie rozmowy proponuje panom przy kawce na zapleczu, a nie przy innych klientach. Brak profesjonalizmu. Jedyny plus: pan mechanik. Bardzo kontaktowy i przyjemny dla klienta. Może warto przemyśleć, czy stanowiska zostały prawidłowo przydzielone, bo ten pan był bardzo profesjonalny.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 00:11
Salon - samochody nowe
Service - porażka. ...
... Ponad rok temu, wymienili sprzęgło w Focusie. Obecnie po 30 000 km od naprawy są problemy z powrotem pedału sprzęgła i działaniem samego sprzęgłem. O terminowości i jakości obsługi też nic dobrego napisać nie mogę.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 17:52
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej normy. ...
... Takie punkty w ogóle nie powinny istnieć. Problem z zablokowanym radiem nie został rozwiązany a kasa skasowana ("czy się stoi, czy się leży, kasa się należy"). Ponadto zaczepy w radiu zostaly uszkodzone podczas jego wyjmowania ale radio wsadzone byle klient się nie zorientował i teraz pół deski trzeba rozebrać żeby radio wyjąć bo jakaś oferma to spartoliła. Nie znasz się to nie wkładaj łap a widać tam wyznaje się zasadę nie znam się, ale podejmę się. Może się uda. Sytuacja bez wyjścia wg tych "fachowców" została rozwiązana w innym punkcie w przeciągu jednego dnia za niewielkie pieniądze.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 15:00
Salon - samochody nowe
"Lepiej niech pani ...
... jedzie do Gliwic ... U nas raczej nic pani nie załatwi... " Serio? Niech żyje obsługa klienta
Użytkownik sieci
5 października 2018 15:10
Salon - samochody nowe
Dziś byłem w ...
... salonie i na zapytanie czy jest sprzedawca, otrzymałem informację, że niestety jest na długim L4 i Pan mnie poinformował, że z salonu z Gliwic, ktoś się będzie ze mną kontaktować. Po co taki salon, jak nie ma sprzedawcy, a po drugie bliżej mam do Katowic, a nie do Gliwic.
Użytkownik sieci
12 września 2018 17:19
Salon - samochody nowe
Przyjechaliśmy zobaczyć wystawiony ...
... przez salon samochód, który wzięli w rozliczeniu. Samochód miał w trakcie naszego dojazdu do Mysłowic zmienioną cenę -celowo? Oczywiście na wyższą. Pani nie ma pojęcia o historii samochodu, mówi że jest wypadkowy, ale w jakim stopniu nie wie. Niekompetencja obsługi na poziomie wyjątkowo rażącym. O stanie samochodu wolę się nie wypowiadać, multum rdzy i dziwnych atrybutów w samochodzie niespełna 5 letnim. Salon faktycznie chyba nie dba o swoją renomę i klientów.
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 10:43
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem w sobote ...
... żeby dowiedzieć się jaka jest cena nowej fiesty, pani odpowiedziała, że mi nie udzieli informacji bo dział handlowy jest otwarty od poniedziałku do piątku, to jest parodia, po co ten salon jest otwarty w sobotę? Zamknijcie to w p....u i ziemniaki zacznijcie sprzedawać.PS nie ma cennika Fiesty do pobrania na stronie Forda w tym momencie, zadzwoniłem do innego salonu gdzie bez problemu uzyskałem informacje na temat ceny i wyposażenia, dla kogo ten salon jest otwarty w sobotę skoro nawet ceny auta nie potraficie podać?
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 13:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 05:09
Salon - samochody nowe
Robią wszystko by ...
... mała usterka kosztowała majątek. Prosiłam aby po znalezieniu usterki w moim aucie poinformowali mnie ile wyniesie naprawa..."jasne, nie ma problemu mowili"....Specjalnie czekałam...to była pierdoła, otrzymałam auto i odrazu rachunek w takiej wyskokosci chodzby przy moim aucie pracowało ok. 4 wykształconych mechaników. Nigdy wiecej. Oszustwo!
Użytkownik sieci
1 stycznia 2017 14:28
Salon - samochody nowe
Gratulacje!!! Panowie wycenili ...
... naprawę niedziałającego ogrzewania tylnej szyby i wycieraczki na 600 zł, a u prawdziwego elektryka okazało się, że wystarczyło bezpiecznik wymienić. Pojechałem do ASO po fachową usługę, a dostałem typowy przekręt mechanika. Jeszcze raz gratuluję!!!