83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 maja 2017 13:29
Salon - samochody nowe
Unikać. Przegląd przed-zakupowy ...
... auta - pełny pakiet (komputer,mechanik, amortyzatory i hamulce + ocena lakieru) - za ok. 400zł. Byliśmy 20 minut przed umówioną godziną. Zanim samochód wjechał czekaliśmy 1,5h!!! od umówionej godziny. Samo usługa trwała jakieś 30-40 minut . Wynik został przedstawiony ustnie, na moją prośbę, a potem naciski dostałem wyniki na piśmie. I tak Ford twierdził że pojazd ma oryginalny lakier a tak naprawdę cały jeden element był lakierowany. Jedyne zastrzeżenie ten serwis miał do opon. Po powrocie zapoznałem się z wynikami i wskazywały że skuteczność hamulców jest poniżej poziomu dopuszczającego do ruchu. Podjechałem do serwisu w moim mieście z tymi wynikami i powiedzieli mi że raczej zostały nieprawidłowo przeprowadzone badanie (nie do końca) Po tym dzwoniłem do Ford na Krasnobrodzkiej żeby to wyjaśnili - mieli oddzwonić (nigdy tego nie zrobili). Dodatkowo Ford na Krasnobrodzkiej nie zauważył że szyba czołowa ma odpryski które wymagają natychmiastowej naprawy lub wymiany szyby. Reasumując nie rozumiem jak taki warsztat może mieć autoryzację Forda, bo ta usługa została wykonana na poziomie amatora, a nie profesjonalnego warsztatu. Nigdy więcej z usług tej stacji nie skorzystam.
Użytkownik sieci
30 marca 2017 17:37
Salon - samochody nowe
Umówiony byłem na ...
... 6:40, przyjechałem wcześniej. Auto mimo umówionej godziny wprowadzono na przegląd prawie godzinę później czyli o 7:35. Zwykły standardowy przegląd po 20 tys. km. ciągnął sie jak smród po gaciach. Zwykła wymiana filtrów i oleju zajęła panom czas do godziny 11. Przyjechałem o 6:20, spędziłem tam prawie 5 godzin, porażka ten serwis.
Użytkownik sieci
14 marca 2017 06:25
Salon - samochody nowe
Ceny kosmos!
Użytkownik sieci
15 lutego 2017 10:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2016 14:51
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2016 08:56
Salon - samochody nowe
Obsługa niemiła, jakość ...
... mierna. Klient płaci za pieczątkę w książce, a nie za rzeczywisty serwis. Dałem auto do przeglądu, poinformowano mnie licznik mogłem mieć przekręcony - wpisy w systemie się nie zgadzały i że powinienem wymienić rozrząd. Poprosiłem wpierw o ocenę rzeczywistego stanu napędu - poinformowano mnie że mechanik nie będzie w stanie tego określić. No to poprosilem o ogólną ocenę zużycia zawieszenua auta i jego możliwego przebiegu. Podobno mechanik również tego nie może określić. No to pytam "to za co ja płacę te 490zł?" - no za wymianę oleju i filtra i sprawdzenie świateł... Dzięki za taki serwis. W dodatku nie zapłaciłem 490zł tylko 490,7 - bo nie mieli w systemie usługi na taką kwotę. PS dałem auto do innego serwisu (nie napiszę aby nie być posądzonym o reklamę) i od razu mechanik powiedział że rozrząd był wymieniany, a w dodatku ktoś założył odwrotnie pasek. Myślę że jeśli takie szczegóły nie są zauważane w ASO, to więcej pisać już nie muszę.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2016 12:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka