83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Od kilkunastu lat ...
... jestem użytkownikiem samochodów FORD. Wszystkie kupiłem i serwisuję w OMC Motors. Salon i serwis polecam. W serwisie kompetentni i sprawni doradcy. Fachowi mechanicy. Naprawy i przeglądy wykonywane starannie i szybko. Stały kontakt z klientem. Na bieżąco ustalane koszty i zakres naprawy. Wykryte usterki są usuwane, po poinformowaniu użytkownika, szybko i tanio.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 07:30
Salon - samochody nowe
To koniec mojej ...
... przygody z Fordem na zawsze, więc napiszę co nieco od siebie. Historia jest z 2022 roku! 4 letnie auto (Focus 1.0 125KM) doznało zalania silnika olejem, dzięki "fachowemu" podejściu serwisu do sprawdzania auta. W maju 2022 zjawiłem się z niepokojącymi objawami silnika - zaczął wpadać w wibracje, co ewidentnie było dla mnie pogorszeniem kultury pracy (przerobiłem wtedy na aucie około 80k km, więc już je dobrze poznałem). Komputer, rzekome osłuchiwanie rozrządu stetoskopem etc. i werdykt: nic nie znaleziono, jest jakiś metaliczny dźwięk, ale no taki zapewne urok 3-cylindrowego silnika. Minęły 2 miesiące i nagle padło turbo. Dwie opcje naprawy: wymiana zaworu zwrotnego (jako potencjalnej usterki, ale bez pewności) albo całego turbo. Powód: turbo wykazuje nieprawidłowości pracy, ale dokładna przyczyna nie jest znan. Zastanawia mnie ten brak rozeznania, sprawdzenia elementu, wykluczenia ślepych uliczek. Poszła wymiana zaworu jako pierwszej, tańszej opcji. 2 tygodnie było okej, ale turbo umarło całkowicie. Serwis, wymiana, koszt łączny 5500 + czas oczekiwania wydłużony o kilka dni (bo dostawa, bo mechanik się nie wyrobił, bo potem musi być sprawdzone etc.). Auto wróciło, drgania na silniku nadal. Potem filtr GPF zapchał się w 160% (sic!). Przepalanie na trasie nic nie dało, więc znowu serwis i wypalanie statyczne, udało się, spadło do 32%. Kolejne kilaset złotych. Pod koniec 2022 wyskoczyła kontrolka oleju. Dolany, zniknęło. 01.01.2023 - zupełna utrata mocy w trakcie jazdy, check engine, serwis, werdykt: silnik zalany olejem, poleciało po świecach, masakryczne rozjazdy ciśnienia na cylindrach (jeden 100% więcej względem drugiego). Koszt wymiany silnika po rabatach: 28k PLN. Czysta przyjemność xD Silnik nie zalewa się w ciągu tygodnia. Wibracje zapewne były już pierwszymi oznakami, które certyfikowani mechanicy zapewne mogli wziąć pod uwagę, ale... zacząłem szperać i doszukałem się informacji o standardach obsługi serwisowej. Wymiana oleju na przeglądzie gwarancyjnym? Nope. Wychwytywanie usterek i informacja dla klienta? Nope. Robienie klienta na szaro? Owszem, tak. Przedostawanie się oleju zapewne było też przyczyną uszkodzenia turbo, które w wyniku złego funkcjonowania zapchało GPF (o tym ostatnim wspomniał też pan z obsługi klienta). Przez prawdopodobną nieuczciwość serwisu wydałem wesoło sporo pieniędzy, ale silnika do wymiany nie dałem, bo tylko utopiłbym poważny pieniądz ;) Co lepsze! Znalazłem kilka osób, które na przestrzeni ostatniego roku też miały identyczną sytuację z silnikiem (w praktycznie nowych autach) w tym samym serwisie. Przyczyna: zapewne niewymienianie oleju w ramach zakupionej usługi, gdzie koszt to 600 zł (robocizna to praktycznie 50% całej usługi). Za każdym razem uwalona olejem jednostka 1.0. Na etapie sprzedaży jest okej, jak zawsze w każdym salonie. Miła obsługa, pomocna, szukająca rozwiązań, otwarta. Serwis: zależy na kogo trafisz. Są tam dwie osoby, które potrafią się zaangażować, jeden pan wykonuje już sam diagnozę na oko (i błędnie, bo szyba przedniego pasażera wariowała i mówiłem, że to wina mechanizmu: efekt - wymieniono mechanizm! Wow!). Dzięki mnie ocalone zostały 3-4 kolejne osoby, w tym leasingobiorca, który pomimo przeżyć ze szrotem chciał wziąć kolejne auto. Dla Forda to nieduży udział, ale poleciłem im już inną markę (którą sam też wybrałem ze względu na warunki i dobre opinie serwisu), którą też zdecydowali się ostatecznie wybrać. PGD, zacznij szanować klienta. Kliencie, zakup fajnego auta, które dobrze jeździć przez pierwsze 2 tygodnie to nie jest pełne doświadczenie. Moje auto zdechło po przejechaniu 112k km (i to bez zagranicznych tras), szanując, wysyłając na regularne wymiany oleju, dbając o jego stan techniczny itp. A serwis zawsze miło się uśmiecha;)
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Wszystko na najwyższym poziomie, oprócz czasu oczekiwania.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 18:51
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy aut dostawczych ...
... nie rozumieją różnic między ceną Netto i brutto . Stracony dzień na trasę z Poznania do warszawy . Koszty paliwa i na sam koniec tylko słowo mogę pana tylko przeprosić .
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 22:33
Salon - samochody nowe
Niestety tylko jedna ...
... gwiazdka - choć może tę gwiazdkę należy podzielić razem z Ford Polska. W czerwcu odebrałem swojego wymarzonego i wyczekanego Forda, który jak się okazało niestety zawiera pewne "cechy" wrodzone. Od samego początku bywały problemy z elektryczną pokrywą bagażnika, czasami większe, czasami mniejsze, aktualnie nie działa wcale. Problem bardzo irytujący podczas codziennej eksploatacji auta. Do OMC z tym i kilkoma innymi problemami zgłosiłem się w sierpniu. Serwis ochoczo zabrał się do pracy. Niektórych zgłoszonych problemów nie był w stanie odwzorować ale postanowił stawić czoła problemom z bagażnikiem. Diagnoza postawiona, usterka zlokalizowana, musimy poczekać na cześć. Po jakimś czasie zaproszono mnie na kolejną wizytę w celu dokończenia naprawy bagażnika. Niestety efektów tej naprawy nie ma. Auto odstawiałem już 3 razy na próbę naprawy. Każda zakończona niepowodzeniem ponieważ OMC we współpracy z Fordem nie potrafią naprawić mojego bagażnika. Ok, jestem w stanie zrozumieć, że jako ASO mają procedury według których muszą postępować i o to nie mam żalu. Problem mam z tym, że czuje, że jestem już niewygodnym klientem, bo co kilka tygodni próbuje się skontaktować i dopytać czy temat ruszył do przodu. Na moje maile już nikt nie odpowiada, na moje prośby o telefon oddzwoniono może dwa razy. Ogólnie czuje się zbywany. A to wszystko dlatego, że wyprodukowano mi wadliwe auto.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Od niedawna jestem ...
... zadowolonym posiadaczem Forda Tourneo Courier. Samochód kupiłem w salonie na Krasnobrodzkiej. Bardzo dziękuję panu Aleksandrowi za dobry kontakt i sprawne wydanie samochodu.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Dyletanctwo i lekceważenie ...
... klienta!!! Schowane pod ładnym uśmiechem. Straciłem przez sprzedawcę 3 dni zajmując się samochodem, co do którego zostałem wprowadzony w błąd 2 razy. Najpierw wyszło, że jednak rocznik nie ten a potem że nie jest objęty systemem sprzedaży, o który się na początku dopytywałem jako warunek dalszej rozmowy. Co z tego, że sprzedawcy mili w obejściu! Nie zwróci mi to mojego czasu i działań podjętych bezsensownie......nie prawda, forma sprzedaży od początku była warunkiem kupna.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 10:38
Salon - samochody nowe
Szukałam nowego auta ...
... dostawczego, po kontakcie z Panem Przemysławem w ciągu 3 tygodni od pierwszej rozmowy nowy Ford Transit Custom był już u mnie. Szybko, profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze! Bardzo polecam
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 18:01
Salon - samochody nowe
Z Czystym sumieniem ...
... od lat korzystam z usług serwisu. Obsługa na najwyższym poziomie super kontakt. Naprawy przebiegają szybko i sprawnie. Ceny bardzo przystępne.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 17:12
Salon - samochody nowe
W salonie kupowałem ...
... Forda Pumę. Cały proces, włącznie z leasingiem i ubezpieczeniem poszedł bez zarzutu. Wielkie podziękowania dla pana Aleksandra Samoraja za pomoc. Polecam! :)
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 17:11
Salon - samochody nowe
Polecam, zakup bez problemu, dobry kontakt ze sprzedającym
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Serwisuję swój samochód ...
... Ford Fiesta od dłuższego czasu (ponad 11 lat) i nie mam żadnych zastrzeżeń co do obsługi serwisowej w OMC na ul. Krasnobrodzka 5.
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 20:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Przez ostatnie kilka ...
... lat obsługa zmieniła się bardzo na plus i nawet w weekend wszyscy chętni do pomocy. Oby tak dalej!
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 21:48
Salon - samochody nowe
Miło profesjonalnie gorąco polecam zwłaszcza pana Jonatana
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawne wydanie, polecam
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 21:33
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... Forda przy ulicy Krasnobrodzkiej bo był najbliżej i brałem pod uwagę zakup samochodu tej marki. Los tak chciał że trafiłem w salonie na bardzo kompetentnego sprzedawcę Pana Dawida. Grzecznie i bardzo merytorycznie przedstawił mi ofertę salonu i tak stałem się szczęśliwym posiadaczem „Kugi”. Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z zakupu i obsługi w salonie. Okazało się że brat też kupił w tym salonie „Kugę” i również jest zadowolony z zakupu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Nowe auta po ...
... serwisach w tym warsztacie wyjeżdżają NIESPRAWNE. Nie polecam! Transit, nowy, 2023/2024, 36000 przebiegu - serwisowane sprzęgło. Po naprawie w tym warsztacie auto stoi z zepsutym sprzęgłem, nadal, mimo naprawy i zdania "gotowe, szerokiej drogi" Konsekwencje takiego niedbalstwa są bardzo dotkliwe dla biznesu, a transit ma zarabiać z założenia. Jeszcze nie wiem, czy serwis zaproponuje polubowne rozwiązanie problemu. Czekam na decyzję.
Użytkownik sieci
31 października 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Pan Bartłomiej sprzedał ...
... mi piękną Pumę. Obsługa na najwyżej jakości, sprzedawca odpowiedział na wszystkie moje pytania i doradził w wyborze wyposażenia samochodu. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
31 października 2024 14:14
Salon - samochody nowe
Kupiłem u Pana ...
... Bartłomieja swojego pierwszegot ransita. Doradztwo i elastyczność na najwyższym możliwym poziomie, a jestem człowiekiem upierdliwym i pytającym o wszystko. Z czystym sumieniem mogę polecić salon, a zwłaszcza ludzi, którzy są w stanie pomóc ze wszystkim. Z pewnością wrócę jeszcze po inne auta.