83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2020 10:48
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. Serwis do bani.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 11:16
Salon - samochody nowe
nie wiem, czy ...
... można dać 0 gwiazdek, ale pewnie gdybym mógł dałbym -5. Każdy kto zamierza skorzystać z usług tej firmy niech się dwa razy dobrze zastanowi. Oczywiście kiedy chodzi o typową usługę to panowie z ASO dadzą radę i odpowiednio skasują, ale jeżeli tylko zaczną się problemy to lepiej nie mieć z nimi do czynienia. Ja niestety miałem tego pecha, że zmuszony okolicznościami (kradzież auta) kupiłem forda mondeo. Problemy zaczęły się już 2 tygodnie po kupnie, blokujący się kluczyk, co skończyło się wymianą bębenka stacyjki. Potem było już tylko gorzej, notoryczne akcje serwisowe, problemy z czujnikami, a w finale uszkodzenie silnika po 80 tys km od którego Ford umył ręce (to znaczy chętnie by mi ten silnik wymienił za ok. 30 tys). Dodam, że auto było serwisowane w ASO i pomimo tego, że za kazdym przeglądem poziom płynu chłodniczego był poniżej minimum nie podjęli żadnych działań sprawdzających. Na koniec obiecali, że zwrócą się do Ford Polska o możliwość naprawy gwarancyjnej, ale oczywiście to był ostatni kontakt z ich strony bo już potem sie do mnie nie odezwali. Ocena 4.0 jaką mają na gooogle jest dla mnie szokiem bo nie przypominam sobie, żebym po jakiejkolwiek wizycie u nich czuł się zadowolony.
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 22:08
Salon - samochody nowe
W 2018 roku ...
... kupilem w tym salonie forda transita. Po okolo 10 000 km przestal wchodzic drugi bieg. Serwis trzymal auto prawie 3 tyg. Stwierdzili, ze wymienili sprzeglo a bieg jak nie wchodzil tak dalej nie wchodzi. Nie wspomne juz o traktowaniu klienta. Codziennie slyszalem : jutro oddzwonimy i powiemt jaka jest sytuacja. Nikt nie oddzwanial oczywiscie. W tym roku kupilem kolejnego transita. Po 300 km zaczął wyskakiwać Check i brak mocy. Okazalo sie, ze 4 wtryski do wymiany. Oczywiscie kolejny raz brak informacji kiedy auto bedzie gotowe. Nawet nie umyli samochodu jak oddawali. Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2020 08:22
Salon - samochody nowe
Serwis obiecał kontakt ...
... w sprawie naprawy auta na gwarancji, Ford Focus 2019r ,wymagane auto zastępcze bym mógł zostawić Focusa na noc. Do dziś nikt nie zadzwonił , mimo że dwa razy upominalem sie telefonami. Dodatkowo nie dotrzymuje terminów na zwykłych przeglądach.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 19:32
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Otrzymałem ...
... telefon z informacją, że auto zostało naprawione. Przyjechałem je odebrać , patrzę a problem nie został zlikwidowany, a osoba która była odpowiedzialna za naprawę skontaktuje się ze mną dopiero jutro. Dodam również, że auto które uległo awarii ma niespełna 2000 km przebiegu i jest w naszym posiadaniu ponad 2 miesiące.... Słabo.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2019 18:55
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia same ...
... kłamstwa i oszustwa nie znają się na robocie. Na przeglądach podmieniaja części na gwarancji. Jak gwatacja się kończy to dopiero znajdują wszystko zepsute i do wymiany ale za kasę. Do tego stopnia że miesiąc po gwarancji musiałem w nowym S-max wymienić cały silnik bo koszt naprawy był nie opłacalny w serwisie. Więc nikomu nie polecam.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 09:04
Salon - samochody nowe
Tragedia, samochód stoi ...
... w serwisie od 3 tygodni żeby wymienić plastik w zderzaku. Mieli zgłoszenie szkody i oględziny na przygotowanie części, ale to za mało czasu. W efekcie samochód miesiąc jeździł bez zderzaka i prawie drugi miesiąc stoi w warsztacie. Odradzam tych partaczy. Nie potrafią określić na kiedy samochód będzie naprawiony.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 14:55
Salon - samochody nowe
Umówiony byłem na ...
... 11:00 na przegląd, Pan doradca po pytaniu ile będę czekał, ponieważ nie było auta zastępczego, powiedział, że ok 3h. Wybija 14.30 idę sprawdzić i co? Auto nie wjechało nawet na warsztat... kpina i totalny brak informacji o jakimkolwiek opóźnieniu. Żenada.
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 15:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2019 21:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 października 2019 14:56
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta fatalna.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 00:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, mi ...
... przy wymianie filtra przeciwpylkowego w mk2 ułamał pedał gazu i wmawiali, ze to moja robota choć serwisowaniem się wtedy tylko u nich. Po burzliwej wymianie zdań wymienili pedał gazu. Tego dnia stracili klienta. Od tego czasu omc co roku dzwoni czemu do nich nie zaglądam i nie przedłużam ubezpieczenia. Po, przypomnieniu sytuacji obiecują się odezwać... i odzywają się za rok - czemu nie zaglądam do serwisu i nie przedłużam ubezpieczenia... normalna praktyka u nich jest dopisywanie do faktury rzeczy, których nie wymienili. Mimo zwracania uwagi i udowadniania, ze tak zrobili, i mimo uznania mojej racji co roku sytuacja sie powtarzała.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 09:27
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta gwarancyjna ...
... przez tel. Podali cenę takiego serwisu(sprawdzone po nr. VIN), umówiłem się na wizyte. Po przeglądzie nagle cena wzrosła o ponad 200zl choć nie zrobili nic poza tym co jest przewidziane podczas 1 przeglądu a ceny podanej przez tel. po prostu się wyparli. Po zrobieniu około 16000 km umówiłem się na wymianę oleju (nie chciałem czekać na 30) Zadzwoniłem do omc Motors cena sprawdzona po numerze win 559 zł wymiana oleju oraz filtra oleju ponownie umówiłem się na wizytę po przyjeździe na miejscu cena wzrosła do 670 zł powiedziałem pracownikowi Jaka była ustalona cena telefonicznie odpowiedział że to niemożliwe więc powiedziałem że mam rozmowę nagraną i mogę mu ją odtworzyć w tym momencie pracownik jakby dostał białej gorączki wściekł się zaczął krzyczeć na mnie że nie mam prawa nagrywać rozmów itp był bardzo nieprzyjemny ze złością zaczął stukać w klawiaturę komputera finalnie obniżył cenę do 560 zł informując mnie że serwis na tej usłudze zarobi 0 zł po około dwóch tygodniach od wizyty w omc Motors usłyszałem tarcie klocków Ponownie zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem o cenę wymianę klocków przednich usłyszałem cenę 420 zł chodź w serwisie na wyświetlaczu pojawia się reklama o promocyjnej wymianie klocków w cenie 380 zł miałem już dość przepychanek z tym serwisem zadzwoniłem do innego podano mi cenę następnego dnia z samego rana klocki zostały wymienione serwis poinformował mnie że została uszkodzona tarcza i kwalifikuje się do wymiany dwa tygodnie wcześniej samochód był w omc Motors i nikt mnie nie poinformował że klocki są już wytarte należy je wymienić, przez ich kolejną niekompetencję konieczna jest wymiana tarczy. Tym oto sposobem skutecznie wyleczyłem się z wizyt w omc Motors. Skrajna niekompetencja, oszustwo oto wizytówka tej firmy.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 12:57
Salon - samochody nowe
serwis tragedia. Kilkukrotna ...
... próba oszustwa na fakturze. Trzeba do nich dzwonić, pytać, przypominać. Mieli zrobić wszystko od zaraz jak myśleli, że uda im się mnie oszukać i zmusić do zapłaty za gwarancyjną naprawę, a kiedy okazało się, że będą musieli to zrobić w ramach gwarancji to nagle problemy, bo trzeba czekać tygodniami na decyzje, bo nagle się okazało, że oni tego tak szybko nie zrobią, że nie ma części i że oni nie wiedzą kiedy to będzie i jak będzie.Obsługa również na bardzo niskim poziomie. Brak odzewu, o wszystko trzeba pytać 10 raz, nikt nic nie wie. ŻENADA, totalnie odradzam mieć cokolwiek do czynienia z tym serwisem. Dodam jeszcze, że rzadko piszę opinie w internecie, ale ta sytuacja była tak słaba, że mam chociaż nadzieję, że innych to ustrzeże.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:23
Salon - samochody nowe
Przyszedł Klient, a ...
... sprzedawca stwierdza, że nie ma dla niego samochodu.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 22:26
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... serwisu auta w tym punkcie. Żenada i oszustwo. Części po wymianie nie udało się odzyskać gdyż podobno poszły do utylizacji i samochód wyszedł z porysowanym nadkolem. Po zgłoszeniu tego faktu pracownik przez miesiąc czasu analizował nagranie (w między czasie musieliśmy się dwukrotnie przypominać) i stwierdził że auto nie zostało zarysowane u nich na parkingu. Poprosiłem więc o odtworzenie nagrania z jazdy poserwisowej. W odpowiedzi usłyszałem że nic takiego nie posiadają i że auto musiało już takie przyjechać (nadmienię że na protokole Pan pracownik nie zaznaczył żadnych rys). Pracownik polecił mi wejście na drogę sądową ponieważ oni nie poczuwaja się do powstania rys i dodał że jest to zdanie osoby postawionej wyżej od niego. Także szanowne Ford OMC kij wam w oko nie będę się z wami sądził za 500 zł bo zwyczajnie szkoda mi na was czasu.
Użytkownik sieci
25 marca 2019 20:11
Salon - samochody nowe
Najgorsze ASO z ...
... jakim miałem do czynienia. Próbują naprawić auto (Focus III) od 3 lat i nie udało im się:( . Wymaganą wg ich część do naprawy nie byli w stanie sprowadzić przez 6 miesięcy (nadal czekam). Podczas przeglądu tak wymieniali płyn hamulcowy, że wyciekł 1.dnia. Auto podczas jazdy przestało reagować na wciśnięcie pedału hamulca. edit1: rozmowa z p.Grażyna Meszka (centrala FORD Polska), p.Marcin Hardej (ASO), p.Wojciech Wróblewski (ASO) jest stratą czasu. Osoby, które NIC nie mogą. W moim przypadku również NIC nie wiedzą. Powtarzają jedynie mONdrości zasłyszane na szkoleniach dla korpo ludków. Pracownicy obecnych czasów:((( edit2: Po 8 (słownie: ośmiu) miesiącach ASO nadal nie ma wymaganej części. FORD Polska "zezwolił" na montaż części z innego samochodu. 8 miesięcy pełnego lekceważenia a tu nieoczekiwane zezwolenie centrali na montaż "używki". Jest szansa, że od nowosci/4 lat samochód będzie działał prawidłowo. Dzięki Ci FORD. edit3: Po 9 miesiącach FORD Polska/p.G.Meszka przekazała, że NIKT z FORD nie wie kiedy będzie część w Polsce:)))) ASO potrafi NIC, przepraszam potrafi wystawiać faktury za swoje nieudolne, bezcelowe działania. UWAGA: auto zostało naprawione w ciągu 1 dnia przez "garaż" z okolicy. Mechanik "wyśmiał" wcześniejsze działania ASO. Podsumował: trafili auto firmowe to "kasowali". Zagadnienie 3 lat "napraw" przez ASO oraz wystawionych przez nich rachunków zostało przekazane na drogę sądową. Edit4: ASO wystawiło korektę. Finansowo jest OK ale dla mnie marka FORD już nie istnieje:(. Edit5: samochód był serwisowany w tym ASO prawie 3 lata, z usterką klimy auto było z ~10 razy ale OCZYWIŚCIE ASO zapomniało wymienić wadliwy wężyk od układu chłodzenia. Wartość ~5zl. Wężyk, który był objęty "cichą" akcja serwisową sieci FORD. Oczywiście wężyk pękł, jak pozostałe wężyki, które przyczyniły się do międzynarodowej akcji serwisowej FORD. Wyciekł cały płyn chodzący a w konsekwencji usterka głowicy o wartości grubo ponad tyś. zł. Jakbym mógł dać mniej niż 1 gwiazdkę, dałbym. Wskazane ASO oferuje usługi na poziomie dużo ale to dużo niższym od poziomu zero!
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 17:03
Salon - samochody nowe
Dramat. Próbowałem kupić ...
... część do focusa. Drogo i dlugo!!!
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 19:31
Salon - samochody nowe
SMUTNE
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 00:53
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście do ...
... klienta. 19 letni uczeń przekładający samodzielnie silnik to śmiech na sali. Najgorszy autoryzowany serwis z jakim miałem styczność. Zerowa pomoc oraz brak odpowiedzialności za prace wykonywane przez ASO.