83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 07:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2018 09:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2018 19:57
Salon - samochody nowe
Przed rozpoczęciem usługi ...
... zapytałem o jej czas.. usłyszałem 30 do 45 minut. Po godzinie że jeszcze 3 minuty już pakujemy koła do bagażnika. Jak zajrzałem przez szybę okazało się że Panowie są w lesie. Finał jest taki że wymiana kół w aso to 90 minut i oszukaństwa w gratisie. Jestem zły nie polecam.
Użytkownik sieci
10 września 2018 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 14:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Nieporadni ludzie. Szkoda tam czasu marnować. A moja ocena jest na podstawie kupna tam auta i serwisowania.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2018 15:28
Salon - samochody nowe
Mimo wykupionej gwarancji ...
... na nowy samochód, nie została uznana wymiana kataliza tora. Inny dealer forda w Warszawie uznał gwarancję i wymienił katalizator. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 12:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 08:09
Salon - samochody nowe
Salon świetny, doradztwo, ...
... kontakt, obsługa. Ale serwis to pomyłka. Załatwienie drobnej sprawy jak np wymiana naklejki na nadkola, w nowym sam. to konieczność wykonania ok 10 telefonów a następnie pilnowania sprawy jakby serwis robil łaskę. Zamówienie zaprawki - przez 20 min pracownik klika w klawiaturę by w końcu poinformować, że trzeba złożyć zamówienie. Klient ma dzwonić i sprawdzać czy zaprawka już jest. Po 2 tyg jest, jade, chce odebrać, ale nie ma zamowienia w systemie. Pytam p. Jacka D.(ktory składał zamowienie) a ten szczerze mówi, że zapisał gdzieś na kartce i nie ma teraz... I tyle. Luzik, można klikać dalej w systemie. Nie wrócę tam, są inne ASO Forda
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 19:19
Salon - samochody nowe
Pozytywne oceny poniżej ...
... w większości dotyczą salonu. Natomiast obsługa serwisu pozostawia wiele do życzenia. Wysokie ceny części i robocizny. Serwis omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 13:32
Salon - samochody nowe
bardzo słaby serwis. ...
... Focusa serwisowałem tam od nowości, nigdy nie przyjęli mnie o umówionym czasie. gdy zawiesiła się klimatyzacja i ogrzewanie podczas srogich mrozów lub upałów, kazali sobie czekać ok tygodnia na umówienie wizyty. w zasadzie później stwierdzili, że mogę resetować auto zdejmując klemę, a po gwarancji okazało się że trzeba wymienić część za 4000zł. no i na przeglądzie dopisują do faktury rzeczy, których faktycznie nie wykonywali. np co przegląd miałem pozycję dolewania płynu chłodniczego [średnio np 1,5l] choć stan zawsze był. krótko: żałośnie słabo, a mam odniesienie do serwisów innych marek. podobał mi się mondeo, ale nie wybrałem go tylko przez ten lichy serwis.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 13:40
Salon - samochody nowe
Slabo - nie ...
... dogadalismy sie w kwesti forda :(
Użytkownik sieci
21 maja 2018 16:09
Salon - samochody nowe
Masakra, co się ...
... tu dzieje, zlewanie klienta i zero informacji o przebigu naprawy...... Nie polecam tego pseudo serwisu
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 00:55
Salon - samochody nowe
Serwis to jakaś ...
... pomyłka! Uszkodzenie można zgłaszać wielokrotnie, a i tak nie naprawią. Przyjedziesz po gwarancji, a znajdą nie tylko zgłaszane wcześniej uszkodzenie ale i wiele innych, co oczywiście nie oznacza, że uda im się je naprawić. Porażka!
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 17:26
Salon - samochody nowe
Cały dzień czekam ...
... aż przykleją mi cholerny znaczek Focus ! Cały dzień !!!!!!!!
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 08:31
Salon - samochody nowe
Panowie z serwisu ...
... już kilka razy próbowali naprawić usterkę, ale dalej im się nie udaje. Jeżdżę, wiec średnio sprawnym autem, a ten serwis to kpina.
Użytkownik sieci
31 października 2017 16:16
Salon - samochody nowe
Zacznijmy od tego ...
... że na miejscu dla klientów stały auta pokazowe i serwisowe co zmusiło mnie do szukania miejsca aż pod salonem infiniti. Byłem gotowy kupić samochód miałem wszystko przy sobie i przez 30 min kręciłem się przy danym modelu ale nikt z pracowników nie podszedł... W końcu sam podszedłem do biurka a pracownik kazał mi czekać. Po 45 min dostałem informacje żeby przez Internet zrobić konfiguracje samochodu i z gotową konfiguracja przyjść to załatwimy formalności... Inny salon Forda zarobi bo już tam nie pójdę...
Użytkownik sieci
26 września 2017 15:02
Salon - samochody nowe
ODRADZAM. Naciągają i ...
... więcej psują niż naprawiają. Koszmarnie drogo. Nie wywiązują się z zobowiązań - na zamówione części czekam już czwarty miesiąc, a w innym warsztacie okazało się, że naprawa jest banalnie prosta i nie wymaga żadnych nowych części. Proponowali mi także wymianę zatkanej dyszy spryskiwacza przedniej szyby, która lekko przytkała się woskiem na myjni:) Oczywiście dysza na zamówienie, bo nie mają na stanie. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SERWIS.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2017 15:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2017 10:02
Salon - samochody nowe
Pierwszego dnia w ...
... salonie dla nowych aut przez 30 minut nie podszedł do mnie nikt aby zapytać czy mi pomóc a miałem problem ze sprawdzeniem jak kładą się siedzenia. Następnego dnia czekałem już celowo ile im zajmie czasu podejście do mnie. Po 25 minutach podeszła Pani i skierowała mnie do "Handlowca". Dodaję, że w salonie nie było innych klientów. Nie ma to jak rozwalić pierwsze wrażenie. Chciałem kupić dwa auta. Handlowiec zaproponował mi na autostrady samochód z silnikiem kompletnie do tego się nie nadającym (prędkość maksymalna ok. 170 co znaczy, że przy 140 i 150 było by bardzo głośno z uwagi na obroty, a i dla silnika nie za dobrze długo pracować prawie na pełnych obrotach). W ogóle nie zostałem zapytany o potrzeby przy doradztwie. Zostałem najpierw zlekceważony przez brak zainteresowania a następnie obsłużono mnie na bardzo niskim poziomie. W rezultacie kupiłem dwa inne auta w innym salonie. Napisałem nawet do poprzedniego handlowca e-mail, że jednak nie kupię u niego, ale nawet nie zadzwonił dlaczego podjąłem taką decyzję. Ja mam pytanie do Dyrektora marki Ford ... po co Wam CRM w firmie?