84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
19 marca 2024 10:00
Salon - samochody nowe
Zostały zamówione części ...
... u Państwa, chcąc się dowiedzieć, jako właściciel samochodu, kiedy będą części zamówione przez serwis nie otrzymuje informacji, a na pytanie "nawet jeśli jestem właścicielem samochodu?" otrzymuje odpowiedź, od "przemiłej" Pani,: "no i?". Zero profesjonalizmu i chęci pomocy.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 14:29
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... standardowy przegląd po 60 tys. po kilku godzinach odbieram telefon z propozycją, że "mechanik rekomenduje zrobić geometrię". Chyba za trzysta złotych, ale szczerze to nie zapamiętałem tej części "propozycji". Na moje pytanie czy coś wskazuje na to, że warto to zrobić, pada odpowiedź, że absolutnie nic, po oponach nie widać żeby coś się działo, ale mechanik proponuje... najwyraźniej taka sprzedaż przykasowa. Odebrałem samochód. Następniego dnia jedziemy z żoną, która zauważyła, że nad nogami coś jej zwisa z kokpitu. Przyjrzałem się a tam osłona sobie swobodnie dynda do niczego nie przymocowana. Zgłosiłem auto ponownie do serwisu - osłona została co prawda poprawiona ale usłyszałem również (i zostało to poparte autorytetem kierownika serwisu), że to jakiś zbieg okoliczności, ponieważ oni tej osłony nawet nie potrzebowali demontować. No ja też raczej nie potrzebowałem i faktycznie zbieg okoliczności - zaczęła dyndać akurat po wizycie w serwisie. Auto ma cztery lata, więc raczej jeszcze nie jest zjeżdżonym rzęchem, w którym wszystko dynda. Moja rekomendacja (ja z niej na pewno skorzystam) odnośnie tego serwisu to trzymać się z dala. Nie wiem czy gdzieś będzie lepiej ale tu na pewno dobrze się nie dzieje... Wystarczyło powiedzieć "przepraszam" albo nawet nic nie mówić - nie chciałoby mi się pisać opinii...
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Witam. Dwa miesiące ...
... temu wstawiłem Forda Transita na naprawę gwarancyjną silnika. Oprócz naprawy w ramach gwarancji otrzymałem kosztorys naprawy na 15 tys zł - po mojej weryfikacji został zmieniony na 9 tys zł - Pan się pomylił i wpisał mi zamiast gwarantowi ale to tylko 6 tys zł - samochód do odbioru był przewidziany na 2.02. - od tego dnia o odbiorze cisza a co drugi dzień dodatkowe koszty - na dzień 7.02 - 10 800zł o odbiorze cisza. Kontaktuję się - serwisant mówi że odbiór na 8.02 ale najważniejsze jak ja zapłacę- w wyznaczonym dniu ok 12 jestem po auto - Pan informuje że auto niegotowe- chcę porozmawiać o nieścisłościach na fv - np dwa razy policzony filtr powietrza- serwisant każe czekać - po 50 min wychodzę z salonu z niczym - chciałem rozmawiać z kierownikiem lub dyrektorem ale niestety taki kmiotek nie może. Żenada - czekam na zwrot auta.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Mam Kuge od ...
... 2019 r. - kupiona w opiniowanym salonie/serwisie OMC. Nie pochodzę z Warszawy, dlatego mam okazję serwisować samochód w różnych placówkach Forda. Wczoraj odebralem samochod w raz z FV. Mam bardzo złe zdanie na temat wyceny prac serwisowych. Przykład Świece zapłonowe - na fv 90 zł szt - w sklepie internetowym Ford części 60 zł szt Sprawdziłem każdą pozycje materiał droższy od 20% do 100% Mechanik zaopiniował amortyzator do wymiany, serwis wycenił na 3300 zł (oba amorki materiał+ robota + geometria) W nieautoryzowanym serwisie całość 1600 PLN (na Fordowskich materiałach) Ja rozumiem że każdy chce żyć i utrzymać swój business ale przebitka 100% to jest moim zdaniem nieuczciwa praktyka. Bardzo niemiłe zaskoczenie zwłaszcza że mam porównanie do serwisów w Tarnowie i Nowym Sączu gdzie wycena prac serwisowych (jak i obsluga) znacznie odbiegała od tego co zaprezentowali panowie w OMC Odradzam Serwis !!!!!! Czekam na ankietę z centrali Forda
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 13:27
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie bardzo kiepska. Niekompetentny personel.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 19:04
Salon - samochody nowe
Partacze
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 13:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 05:47
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... serwisie jest na najniższym poziomie, umówiłem wizytę w związku ze zgłoszeniem usterki na gwarancji. Przyjechałem na umówioną wizytę, czekam Panowie zajęci w komputerach po jakiś 15 minutach jestem poproszony. Okazuje się, że Pan X do którego byłem umówiony jest od trzech dni na zwolnieniu lekarskim, wizyta umówiona poprzedniego dnia, nie wiedzą kto jest w pracy? Pan który mnie przyjął poinformował mnie, że nie ma sensu robić jazdy weryfikacyjnej bo i tak nie wezmą samochodu na podnośnik, wszystkie zajęte, umówił mnie na inny dzień. Kolejna wizyta umówiona na konkretną godzinę, Przyjmuje mnie Pan Y, udało się wykonać jazdę weryfikacyjną ale podnośniki znowu zajęte i do końca tygodnia nie uda się, a ja tracę tylko czas. Został zarezerwowany podnośnik na godzinę 7 rano zależało mi aby samochód odebrać tego samego dnia. Przyjeżdżam na umówioną godzinę przyjmuje mnie kolejna osoba o niczym nie wie sprawy nie zna ale przyjął samochód. W ciągu dnia próbowałem kilku krotnie się skontaktować w sprawie samochodu ale nie mogłem się dodzwonić. O godzinie 19:30 dostaje informację, że samochód musi zostać do kolejnego dnia. Następnego dnia telefon osoby mnie obsługującej nadal głuchy, w końcu dostałem SMS, że samochód jest gotowy do odbioru, wydaje mi go czwarta osoba, która znów nic nie wie bo to kolega się zajmował sprawą, a jak poprosiłem aby zadzwonił do Panem który zajmował się samochodem, to usłyszałem, że już skończył pracę i szanują jego czas prywatny, rozumiem że czasu klienta się nie szanuje. Zero informacji, zero kontaktu, zero organizacji nie poważna obsługa.
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 16:05
Salon - samochody nowe
Standardowy przegląd auta, ...
... wymiana filtrów, oleju. Miałoby 2 godziny, jest minimum 3,5 ale pan handlowiec nie miał czasu zadzwonić, że będzie opóźnienie. Dzwoniłem po 2 godzinach co z autem. Miał szybko oddzwonić. Czekałem kolejna godzinę i nie oddzwonił. Musiałem sam się pofatygować żeby dowiedzieć się, że jeszcze nie zrobili…Auta po serwisie nie umyją… Jak na autoryzowany salon i serwis bardzo niski standard
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 13:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam lepiej ...
... omijać z daleka Porażka z obsługą
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 16:51
Salon - samochody nowe
Kontakt z doradca ...
... technicznym masakryczny… czas naprawy ponad półtora miesiąca…
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 15:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 maja 2023 21:02
Salon - samochody nowe
26. 05.23 r. ...
... byłem w salonie. Rozważałem zakup Mustanga mach-E. Już dawno nie zostałem tak olany przez personel. Oglądam macha. 3 osoby z obsługi . Pan po lewej-nos w papierach. Po prawej Pan flirtuje z Panią z obsługi siedzącej na przeciwko. I nic. Byłem dla nich przezroczysty. To poniżające lekceważenie. Wsiadłem do auta, wysiadłem, rozejrzałem się i nic. Ciekawe czy właściciel salonu wie jak się ma w d.pie potencjalnych klientów. Pojechałem do Lexus Radość. Już na wejściu miła Pani mówi dzień dobry z promiennym uśmiechem. Podszedłem do RXa. Po 15 sekundach podszedł Pan pytając czy może pomóc. Brawo. Jednak kupię nowego RXa.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 11:42
Salon - samochody nowe
Servis randevusu almamıza ...
... rağmen servis aracımıza bakmadı. Rezalet. Boşuna geldik ve dönüyoruz.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 09:21
Salon - samochody nowe
Firma ma problemy ...
... z obsługą. Mimo usilnych prób i pozostawienia kontaktu nie byłem w stanie zamówić potrzebujących czesci. Brak odpowiedzi.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 21:55
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie mój samochód ...
... był tam w serwisie. Właśnie jadę kolejny raz na lawecie. Nie potrafią usunąć usterki w samochodzie na gwarancji
Użytkownik sieci
21 listopada 2022 15:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam.! Zamówiłem ...
... część i przyszła nie ta która była zamawiana, pomijając że czas oczekiwania wydłużył się z tygodnia do 3.. Chcąc odesłać niewłaściwą część po kilku dniach ale w terminie do dwóch tygodni zadzwoniłem do działu części w celu informacji jak ma wyglądać zwrot towaru czy jest jakaś procedura. Konsultant poinformował że nie posiada informacji ale że zgłosi sprawę do odpowiedniej osoby i "ktoś do mnie zadzwoni ", oczywiście nikt nie zadzwonił.. i powtarzało się to kilkukrotnie... więc odesłałem część na adres z którego była wysłana, nie opłacając faktury. Po dwóch miesiącach od tej sytuacji dostałem wezwanie do zapłaty, za część której już nie posiadam. Zadzwoniłem więc na infolinię do działu części, oczywiście znów konsultant nie potrafił mi udzielić informacji prócz słów "ktoś się z Panem pilnie skontakuje" oczywiście nikt nie dzwoni. Na e-mail też nikt nie odpowiada. Kolejny dzień i kolejna próba kontaktu kończy się tym samym "ktoś do Pana zadzwoni. Może tu ktoś to zobaczy i się zainteresuje.
Użytkownik sieci
31 października 2022 14:00
Salon - samochody nowe
Nikt się nie interesuje klientem
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 08:08
Salon - samochody nowe
Brak zaangażowania sprzedawców. ...
... Zerowe zainteresowanie klientem rozglądającym się dość długo po salonie. Nikt nie wstał zza biurka i nie pokazał choćby jednego modelu. Nie tak wyobrażam sobie zakup nowego samochodu. Sprzedawcy aut używanych pokazują dużo większy profesjonalizm. To i brak możliwości zobaczenia na miejscu wybranego modelu (zakup jedynie w ciemno) spowodowały że samochód zamówiliśmy u konkurencji.