84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 23:48
Salon - samochody nowe
Serwis jak serwis, ...
... każdy wcześniej czy później zrobi to co trzeba. To co skłania klienta do wybrania konkretnego serwisu to poziom obsługi i kontaktu z klientem. W tym przypadku ten poziom jest niestety bardzo niski, ogromne problemy w komunikacji, brak słowności i to nie pierwsze moje takie przejścia z nimi. Generalnie szkoda mojego czasu i nerwów na kontakty z tą firmą.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 22:13
Salon - samochody nowe
Naprawa gwarancyjna .....Samochód ...
... oddany we wtorek - miała być we wtorek diagnoza , wieczorem zadzwonili ,że nie wiedzą i diagnoza będzie do środy do 12, w środę cisza , w piątek dopiero raczyli zadzwonić, że samochód zdiagnozowany ,ale dopiero zamówili część do wymiany. Przy odbiorze nie zrobionego samochodu jak zawsze są równi i równiejszy, podczas obsługi nas na beszczela wepchal się inny "klient" , Pan z serwisu nie wiedział, gdzie stoi samochód i sama musiałam sobie go znaleźć. Magicznym sposobem Panowie sobie wyjeździli samochodem 90 km. Jakoś usług nie zacheca do dalszego korzystania z tego serwisu...
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 10:43
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... chyba tylko na papierze istnieje. Nikt nie odbiera telefonów stacjonarnych ani komórkowych. Ps. Właśnie się dowiedziałem że aso nie sprzedaje czesci na samochody które zostały sprowadzone z Ameryki. Co z tego że europejskie jest takie samo. Te aso to jeden wielki zart
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 02:18
Salon - samochody nowe
Byłem na sprawdzeniu ...
... focusa przed zakupem. Diagnosta po kilku minutach wrócił do mnie z pytaniem jak się otwiera maskę...
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 13:17
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie temu ...
... zgłosiłem się z awarią sprzętu audio w Fordzie Mondeo MK 4 sądząc, że w tym już niemłodym modelu w autoryzowanym serwisie o ewentualnych powodach usterek poszczególnych podzespołów wiedzą już wszystko... Niestety nawet dwudniowa naprawa nie przyniosła oczekiwanych rezultatów... Swoje trzeba bylo zapłacić a awaria pozostała... Rada serwisu ... wymiana całej jednostki audio... Mając powyższe na uwadze poszperałem w internecie gdzie znalazłem ofertę firmy z pod Warszawy ... Diagnoza usterki została określona w JEDNĄ minutę!!! przejazd troszkę ponad godzinę , NAPRAWA w 40 minut...i ZROBIONE... a problem wbrew pozorom nie dotyczył jednostki audio a zegarów.... No cóż po autoryzowanym serwisie chyba można spodziewać się trochę więcej niż wysokich cen usług.... Jedyny pozytyw to Pracownik rozliczający usługę, który bardzo starał się zatrzeć nie najlepsze wrażenie po porażce fachowców z serwisu... Pozdrawiam
Użytkownik sieci
16 marca 2022 15:39
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam, zakup ...
... auta w tym salonie. Obsługa cechuje się brakiem profesjonalizmu oraz wysokim poziomem lekceważeniem klienta. Na szczęście dealerów Forda do wyboru do koloru w Warszawie i okolicach
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 21:25
Salon - samochody nowe
Dział obsługi klienta ...
... - masakra - a przynajmniej handlowiec na którego ja trafiłem - Pan Jonatan - NIE POZDRAWIAM!!! - NIE POLECAM!!! Na początku kontakt ok, ale jak już za auto zapłaciłem i pozostał czas oczekiwania (już grubo ponad pół roku i nadal nie wiem kiedy odbiorę auto), kontakt praktycznie zerowy, najgorsze jest to, że nikt z menagmentu nie regauje sytuacja się nie poprawia - omijajcie ten salon - ja żałuje, że zdecydowałem się na zakup tutaj, tyle miałem do wyboru i wybrałem źle... Olewka klienta totalna - odradzam stanowczo szkoda nerwów w sytuacji kiedy zakup powinnien cieszyć...
Użytkownik sieci
15 stycznia 2022 22:14
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie na ...
... plus do momentu rozmowy z obsługą. Jeden Pan twierdzi że auto na parkingu do obejrzenia a drugi że najpierw trzeba zapłacić kiła tysiecy i czekać kilka miesięcy żeby zobaczyć dane auto. Słaba obsługa klienta.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 08:27
Salon - samochody nowe
Witam W moim ...
... przypadku po telefonie w sprawie nie zakończonej naprawy = brak części z pytaniem kiedy ta część będzie dostępna miał oddzwonić opiekun serwisowy. Czekam ponad tydzień i nikt nie dzwoni. Totalna porażka i brak profesjonalizmu
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 22:52
Salon - samochody nowe
Okropny serwis. Pierwsza ...
... styczność z serwisem była w sierpniu. Umówiłem się na akcję serwisową dachu (turneo connect). Pani przyjmująca zgłoszenia telefoniczne umówiła mnie na parę dni do przodu, gdyż trzeba zamówić części. Naprawa miała być jednodniowa. Po oddaniu auta, pierwszy telefon że potrzeba parę dni bo trzeba części zamówić ( !? ). Z paru dni zrobiło się 2 tygodnie, zero kontaktu i informacji, z bólem musiałem się dodzwaniać i dopytywać o swoje auto. Na koniec okazało się że naprawa była robiona w firmie zewnętrznej, o czym nikt mnie nie poinformował. Druga styczność była w zeszłym tygodniu. Pękła mi nakładka antykradzieżowa do śrub do kół. Zadzwoniłem do serwisu, przedstawiłem pani z jakim problemem dzwonię, powiedziano mi że jak najbardziej zajmą się tym i odkręcą mi te śruby. Przyjechałem na umówioną godzinę i pan który mnie przyjął powiedział że nie ma szans aby to zrobili, nie mają takich nakładek, a wielebny mistrz serwisu nie podejmie się awaryjnego wykręcenia. No spoko, autorska nasadka Forda i serwis który odsyła mnie z niczym. Dodatkowo dodam że dodzwonienie się od działu części jest nierealne.
Użytkownik sieci
17 października 2021 17:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2021 16:14
Salon - samochody nowe
Masakra. Omijajcie to ...
... miejsce z daleka. Auto umowione na 1h na 8.30 na naprawe drobnej usterki. Oddane o 16.30 po awanturze... zero kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
14 września 2021 13:18
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny i ...
... obsługa w salonie jest tragiczna. Po moim pierwszym telefonie z prośbą o kontakt - Handlowiec miał zadzwonić w przeciągu godziny, po 2.5h - brak kontaktu. Dopiero po kolejnym moim telefonie, ktoś do mnie oddzwonił (też dopiero po godzinie) i umówiłem się na wizytę w salonie. Ale dopiero wizyta w salonie pokazała "na co stać" obsługę i p. Roberta, z którym się umówiłem. Pomimo tego, że byłem umówiony na godzinę 18, musiałem czekać ponad pół godziny. Pan Robert wyraźnie się spieszył, bo zbliżała się godzina zamknięcia salonu i nie wystarczyło mu chęci na przygotowanie jednej dodatkowej oferty ("prześlę Panu mailem"). Chwilami wydawał się bardziej zajęty rozmową z kolegą, który na niego czekał, a nie ze mną. Musiałem również wysłuchiwać ich niestosownych żartów pod moim adresem, które zdecydowanie bardziej nadają się na piątkowe spotkanie z kolegami, niż na rozmowę z potencjalnym klientem. Brak oferty finansowania ("bo Pani już poszła do domu") dopełnił dzieła. Może i kiedyś kupię Forda, ale na pewno nie w OMC Motors :(
Użytkownik sieci
13 września 2021 13:17
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu strasznie ...
... gburowata, brak chęci i mało pomocna. Na 5," tylko 2 osoby. A inni kręcą się w lewo i prawo. Mając ustalone zostawienie auta na konkretną godzinę inny Pan nie może przyjąć auta, bo po co. A wszystko było ustalone tylko zostawić - ale cóż klient może czekać ( wyszło ok. 50 minut.
Użytkownik sieci
12 września 2021 14:49
Salon - samochody nowe
Kiedyś bardzo dobry ...
... serwis teraz to totolotek, źle trafisz na opiekuna serwisowego to poczekasz na auto 3 tygodnie (0 kontaktu) i dostaniesz niesprawne. Nie polecam
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 13:54
Salon - samochody nowe
Dziwię się, że ...
... taki salon jeszcze istnieje. ZERO jakiegokolwiek zainteresowania klientem ze strony pracowników salonu. Wchodząc tam czujesz się jak intruz, nawet nie chce się im odpowiedzieć na dzień dobry ze strony klienta na wejściu. Udzielenie odpowiedzi na pytanie mailem graniczy wręcz z cudem. Jeśli pytasz o jakąkolwiek ofertę w ramach akcji promocyjnych Ford Polska wybierając ich zapomnij, że na cokolwiek i kiedykolwiek dostaniesz odpowiedź - lepiej wybierz od razu innego dealera w okolicy. DNO i MUŁ i WODOROSTY.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 14:40
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na serwis ...
... z usterka gwarancyjna (woda wlewała się do kabiny) trzy dni dzwoniłem i nikt nie raczył mnie poinformować o przyczynie usterki, odezwało się czwartego dnia ze usterki nie naprawia bo wymaga naprawy blacharsko lakierniczej. Kazano mi zabrać samochód i umówić się w drugim punkcie przez infolinie (serwis blacharsko lakierniczy OMC posiada w drugiej lokalizacji ) na infolinii znów poinformowano mnie ze ktoś się odezwie tego samego dnia do 17:00 i znów nikt nie raczył zadzwonić. Ford Polska poinformował mnie ze OMC powinno przewieźć samochód pomiędzy we własnym zakresie serwisami i oddać naprawiony - obsługa fatalna niekompetentna, utrudniony kontakt i ostatecznie nie usunęli usterki gwarancyjnej co jest ich obowiązkiem jako autoryzowanego serwisu.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 09:45
Salon - samochody nowe
Miałem 3 razy ...
... doczynienia z omc 1. Zakup auta mondeo z 2019r. Tu procedura przyzwoita. Jak kupic to każdy miły. 2. Pierwszy serwis i zaczęło się naciagactwo. Telefonicznie ceny serwisu były inna jak się okazało na miejscu. Dobra to jeszcze rozumiem każdy chce zarobić jak najwięcej. Zmieniłem serwis na inny rzetelniejszy. 3. Miałem w trasie z przyczepka usterkę. Przez zwarcie w przyczepkę straciłem jej zasilanie. Nie mogłem namierzyc bezpieczników wiec zadzwonię do omc by podpowiedzieli, w końcu sami ten hak montowali. Tu się pojawiło zaskoczenie bo serwis nie wie gdzie są bezpieczniki od przyczepki , nie mówiąc już że nie wiedzą gdzie jest skrzynka bezpieczników kabinowych. Usłyszałem że za schowkiem a sam znalazłem pod kolumna kierownicy daleko ukryty. Natomiast bezpieczniki od haka przy tylnej lewej lampie. Pan mial oddzwonić jak się dowie czegoś więcej niestety nie oddzwonił. Serwis nie wie gdzie są podstawowe rzeczy rozlokowane w aucie to jak naprawiają auta? Żenada!!
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 08:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 13:05
Salon - samochody nowe
Ocena dla serwisu ...
... - dzień po wizycie zgubiłem kołpak, mimo że nie jechałem po żadnych dziurach, sprawdziłem resztę i tylko jeden był dobrze zapięty.