84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 09:22
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa , miałem wrażenie że Panu przeszkadzamy.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 20:55
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 17:49
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jest dramat, mam duże watpliwości czy serwis został wogóle wykonany. Samochód miał być tego samego dnia gotowy, a czekałem 3 dni. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 17:19
Salon - samochody nowe
Musiałem zapłacić za ...
... usługę, której nie wykonali. Będę reklamował ten skandal w Centrali.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 10:49
Salon - samochody nowe
Mam samochód ford ...
... fusion z 20007r. mam go od nowości. Ilość napraw jakie w nim dokonałem pominę milczeniem. Kupiłbym pewnie drugi samochód. Ostatnio słyszałem wycie w czasie jazdy. Byłem u mechanika w moim mieście, ale stwierdził, że nic nie słyszy. Może był głuchy. Oddałem samochód do salonu na krasnobrodzkiej w końcu to salon forda a doradca zapewniał mnie, że ich mechanicy mają ponad dwudziestoletnie doświadczenie dumnie zabrzmiało a więc im zaufałem. I na zaufaniu się skończyło. Znaleźli wiele usterek za około 4000tys złotych. Nie znam się na naprawach więc zapłaciłem, w tych sprawach grzeszę naiwnością. Powiedzieli, że wycie słychać z tłumika więc jakąś jego część wymienili. Pominę fatalną pracę doradcy serwisowego, makabryczną mechanika i wielodniowe czekanie na oddanie samochodu. Zapłaciłem "czwórkę" oddano mi samochód a wycie wcale nie ustało tylko było coraz większe. W dodatku wymieniono mi chłodnicę i wymieniono płyn ale okazało się, iż dolano go tak mało, ze było go w pojemniku grubo poniżej minimum "dobrze że zajrzałem pod maskę. No ale wycie jak było tak zostało na osłodę zaproponowano mi dalsze oddanie samochodu do ich salonu aby szukać przyczyny słynnego "wycia" i zaproponowano mi ford asistance na rok "wow" Zdesperowany udałem się do mechanika dwieście metrów od mojego domu i było tak. Wsiadł do samochodu po trzech minutach wrócił i powiedział, że wyje łożysko w kole. Wziął samochód na podnośnik pokręcił jednym kołem, drugim, trzecim i "bingo" pomyślałem no taki z niego czarodziej to nie jest w aso forda stał kilka dni i nic nie zrobili a on po pięciu minutach już wie gdzie jest problem? ale miał rację. Następnego dnia odebrałem samochód, koszt naprawy 300zł i nie "wyje" Już nigdy nie pojadę do żadnego aso forda.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 16:15
Salon - samochody nowe
Po 1-sze Ford ...
... courier 1,5 TDCi jest do kitu. Wymiana oleju konieczna co 3,5-7 tyś. Km. (Teraz przebieg 50000). Tłumaczone to jest niewłaściwym sposobem użytkowania samochodu. 2. Obsługa serwisu i terminowość poniżej wszelkiej krytyki....
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 14:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 maja 2021 10:15
Salon - samochody nowe
Pan sprzedawca niezbyt ...
... prokliencki, wymienił kilka kolorów w których dostępny jest Focus (co ma dla mnie najmniejsze znaczenie), nie powiedział nic o tym co jest dostępne w jakiej wersji wyposażenia tylko wymieniał nazwy wersji wyposażenia, gdy zapytałem jakie jeszcze modele są dostępne w sedanie dalej wymieniał Focusa w hatchbacku, wydawał się bardziej skupiony na tym żeby go nie sprzedać niż sprzedać, bo mówił że samochody i tak są niedostępne (pół roku oczekiwania), pandemia odbija się czkawką na dostawach... bo spaliła się fabryka półprzewodników (?), w końcu powiedział że jest Focus Titanium 1.0 ale nie wiadomo czy będzie dostępny jutro. Generalnie bardzo nieprofesjonalne wrażenie względem innych dealerów u których byłem. Na plus że pan od ubezpieczeń był bardzo miły i kompetentny, pani zajmująca się finansowaniem również bez zarzutu.
Użytkownik sieci
5 maja 2021 20:09
Salon - samochody nowe
Ceny wysokie, obsługa taka se.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 11:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Odbiór ...
... auta 30minut czekania do konsultanta który prowadzi sprawe bo akurat u niego był klient, a czterech innych którzy nie mieli klientów nie mogą auta wydać.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 19:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 10:10
Salon - samochody nowe
Przyjechałem kupić części... ...
... Pan powiedział ze zaraz do mnie podejdzie. Czekałem prawie 30 minut i się nie zainteresował... zapytałem kiedy zostanę obsłużony bo nie mam całego dnia aby tam siedzieć, to powiedział ze w pierwszej kolejności obsługiwani są klienci serwisu a ja mam uzbroić się w cierpliwość... podeście do klient pierwsza klasa..
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 11:45
Salon - samochody nowe
Byłem odebrać części... ...
... Które po kilku dniach prob dodzwonienia się udało mi się w końcu zamówić fakt części części części były szybko ale niestety stwierdziłem że czegoś mi tam jeszcze brakuje to bój się kolejne kilkadziesiąt minut dodzwonić. Może się uda we środę znowu. Dla mnie Totalna porażka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 23:09
Salon - samochody nowe
Assistance odprowadza samochód ...
... ... do najbliższego serwisu - i tu jeśli liczysz na kontakt - zapomnij !!!! Po tygodniu - okazuje się ze nawet samochodu nie odśnieżyli - opiekun ( w następnej opinii ujawnię nazwisko mam tam 2 samochody dostawcze w awarii w pobliżu tego serwisu) - unika kontaktu, nie odbiera i nie oddzwania. Polecam Mercedesa, Fiata, Peugeota - serwis dba o klienta Flotowego. Wiem opinia nie zmieni przypadku, ale jeśli nie Musisz tam - to polecam jakikolwiek inny serwis
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 21:30
Salon - samochody nowe
Spędziłem dziś w ...
... serwisie ponad 3h na wymianie kół i odkręceniu 2 śrub zabezpieczających. Śruby odkręcono w 10 minut, ale reszta czasu to: rejestracja ponad 30 minut, samochód na jednym podnośniku 20 minut, samochód na parkingu 1,5h, samochód na drugim podnośniku 30 minut. Po czym mechanik czarnymi od brudu rękami przyniósł kluczyk do auta. Pan z obsługi choć miły to próbował mnie skłonić do wyrażenia zgody na kontakt marketingowy przez telefon lub email. Nie przekonać, tylko skłonić twierdząc, że "powinienem". 350 zł za taką usługę (byłoby 400 gdybym nie naciskał na obniżenie ceny), gdzie głównym kosztem było odkręcenie niskiej jakości zabezpieczeń do kół Forda, z czym uporano się w 10 minut, to naprawdę przesada.
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom obsługi. ...
... Chciałem się umówić na jazdę testową. Zadzwoniłem do salonu. Pani na recepcji powiedziała że zadzwoni do mnie doradca i się umówi. Po 4 dniach nikt się nie odezwał. Zadzwoniłem jeszcze raz i znów na recepcji ta sama gadka. Więc powiedziałem, że doradca nie oddzwania i czy mam szukać gdzie indziej. A Pani recepcjonistka rzuciła słuchawką :)))) Tak traktuje się tu klientów którzy chcą kupić samochód. Bardzo specyficzne podejście.
Użytkownik sieci
12 września 2020 14:50
Salon - samochody nowe
Mały salon samochodowy
Użytkownik sieci
6 września 2020 19:33
Salon - samochody nowe
Pomimo mojej dużej ...
... sympatii do marki obsługa w salonie bardzo słaba. Od niechcenia zaprezentowany jeden model natomiast po pytaniu o inny (hb nie kombi) ogromnym problemem było wyjście na dwór aby zaprezentować. Salon po drugiej stronie Warszawy pod względem obsługi dużo wyżej.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 14:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 21:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki