86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 09:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wycenili ...
... koszt naprawy powyżej wartości ceny samochodu. Skasowali dodatkowo za diagnozę. Wizyta w warsztacie u mechanika trwała 30 min i wystarczyło skosowac błąd w komputerze i zapłaciłem grosze. Przestroga dla innych zanim dadzą się naciągnąć.
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 22:50
Salon - samochody nowe
Ziobro dla Was ...
... ! . Jesteście niekompetentni, jeśli "sekretarka" informuję, że ktoś się skontaktuje i pomoże rozwiązać problem to: to róbcie. Podejście do klienta ... tzn jego brak.
Użytkownik sieci
9 marca 2021 14:00
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny dwukrotnie ...
... bagatelizował problem zakleszczającego się hamulca deklarując, że wszystko jest w porządku. Okres gwarancji się skończył. Pozostawienie mnie z problemem skutkowało kosztowną wymianą całkowicie zniszczonych elementów układu hamulcowego, co i tak nie jest rozwiązaniem problemu, a jedynie jego czasowym załagodzeniem. W trakcie wymiany elementów w innym warsztacie, pracownicy odkryli pozostawione luzem śruby. Zarządowi serwisu polecam przyjrzeć się dokładnie kompetencjom swoich pracowników, bo ich działanie może narazić właścicieli pojazdów na koszty, a co gorsza na niebezpieczeństwo wynikające z użytkowania niesprawnego pojazdu. Potencjalnym klientom polecam poważanie się zastanowić nad korzystaniem z usług tego oddziału.
Użytkownik sieci
8 marca 2021 12:11
Salon - samochody nowe
Nie dość że ...
... przez pół godziny nikt łaskawie nie podejdzie to jeszcze nie wykonują (ODPŁATNIE) wyceny naprawy.. oby nikt u was nie naprawiał za takie podejście do klienta - sprawa załatwiona w dwie minuty w ford zakopiankska
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 20:33
Salon - samochody nowe
Ok. miesiąca temu ...
... chciałem zasięgnąć telefonicznie informacji o modelach, które mnie ( w związku z kończącym się leasingiem) interesują. Chodziło o najdroższe modele, ale to za mało dla sklepowego. Chyba interesują ich tylko duże floty. Zasugerował, że nie ma teraz czasu. A ja zasugerowałem o kontakt w wolnej chwili. Kontaktu nie było. Natomiast po ostatnich przejściach z beznadziejnym serwisem podjęliśmy decyzję, że już nigdy żadnego Forda. Niekompetencja tegoż serwisu jest paraliżująca. A tak fajnie było 24 lata temu...Zanim jakiś bot obsługujący odpowiedzi w opiniach poprosi o "przybliżenie" sprawy to podam nr rej KR..311. Ale ogólnie to możecie się...wypchać.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2020 19:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... i kupować tam samochodu - szkoda czasu i nerwów
Użytkownik sieci
14 października 2020 19:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu bardzo ...
... słaba ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje o wycenie naprawy, biorą namiary VIN obiecują że do 17 ktoś oddzwoni i na obietnicach się kończy.
Użytkownik sieci
14 października 2020 13:28
Salon - samochody nowe
Amatorzy
Użytkownik sieci
18 września 2020 13:52
Salon - samochody nowe
2 razy na ...
... serwisie reklamacyjnym nowego samochodu i samochód nawet nie został porządnie sprawdzony. 3 raz usługa door-2-door umówiona na godzinę 8:00 rano i 15 min przed dostaje SMS że jednak nikt nie odbierze samochodu. Przed 4 dni dzwoniłem i prosiłem o kontakt w sprawie reklamacji - zostałem olany. Dopiero zgłoszenie usterki przez ford Assistance i odesłanie samochodu do serwisu Wikar pomogło (polecam!). Usterka została potwierdzona i jest w toku diagnozowania. Ogólnie najgorszy salon i serwis forda w Krakowie - odradzam !!!
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 15:37
Salon - samochody nowe
Po odstąpieniu od ...
... umowy kupna sprzedaży samochodu z powodu COVID 19 kierownictwo salonu nakazało mi odbiór pojazdu oraz straszy konsekwencjami. Odradzam salon jesli ktoś będzie zainteresowany zakupem samochodu
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 17:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 17:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 21:20
Salon - samochody nowe
Piszesz do salonu ...
... o zamiarze zakupu auta i prosisz o informację czy poszukiwany model samochodu jest dostępny. Zero odzewu ani telefonu ani maila zwrotnego. Chcesz wydać kilkadziesiąt tysięcy złotych a obsługa salonu śpi - gratulacje.
Użytkownik sieci
7 maja 2020 15:07
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu o ...
... dziwo jak na polskie standardy dosyć uprzejma, ale niestety nie rozwiązali mojego problemu pomimo 6 wizyt z jednym i tym samym problemem Ford nie chce się przyznać, że robi totalne dziadostwo i nie ma jak tego naprawić. Dramat
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 10:06
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia. Serwis ...
... odstrasza na samym początku a na pewno jego obsługa, dlatego zrezygnowałem z ich pomocy ( A raczej jej braku ) Hala sprzedaży jest dobra +/- Tylko dla tego zostawiam taką, a nie inną ocenę
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 22:23
Salon - samochody nowe
Typowy „Januszowy” salon ...
... z gwarancją „do bramy i dalej się nie znamy”. Fiesta ST przyjechała z opóźnieniami po 5 miesiącach z innym wyposażeniem jak tym co zamówiłem. Zamówiony pakiet nie został zamontowany. Od 6 miesięcy czekam na montaż lusterka i wycieraczek automatycznych. Telefonów nie odbierają.
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 14:05
Salon - samochody nowe
Wyczekałem się 2.5h ...
... po to żeby dowiedzieć się że klucza nie mają To jakieś nieporozumienie a nie serwis ASO
Użytkownik sieci
19 października 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Obsługa b.slaba. Umawiam ...
... się na jazdę próbna potwierdzam przybycie przed przyjazdem na miejscu okazuje się ze nie ma auta demonstracyjnego....ale może będzie. Umówiłem się na kontak telefoniczny, że jak auto wróci to będę poinformowany.Kontaktu od handlowca brak, mając jego nr sam dzwonię nie odbiera nie oddzwania.Być może PGD ma już zamknięty plan sprzedażowy na ten rok i zlewa klientów?Brak profesjonalizmu, jakby można było dać brak gwiazdki to bym tak zrobił.
Użytkownik sieci
9 września 2019 17:49
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Naprawdę jedna z najgorszych usług w Krakowie. Nie są w stanie zamówić odpowiedniego plastikowego króćca na jeden miesiąc (Wersja oryginalna) Really one of the worst services in Krakow. They are unable to order proper plastic stub for one month
Użytkownik sieci
4 września 2019 14:17
Salon - samochody nowe
Komentarz był pozytywny, ...
... ale musze zmienić na negatyw z wykrzyknikiem. O ile kontakt z serwisem był w miarę dobry o tyle w miejscach naprawy po pół roku wyszła mocna korozja. Warsztat, któremu zlecono naprawę wykonał ją na kolanie. Naprawy zdecydowanie nie można nazwać "zgodną z technologią producenta".