86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 14:57
Salon - samochody nowe
Very good service ...
... by the handsome salesman Marek Głabałą, he gave us the best service.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 22:12
Salon - samochody nowe
Polecam serwis
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 10:04
Salon - samochody nowe
Z PGD Ford ...
... Partner oraz ASO współpracuje od 7 lat. Aktualnie serwisuję tu dwa Rangery Raptor. Z usług serwisu jestem bardzo zadowolony. Często też polecam ASO przy Jasnogórskiej 60 na grupach Rangera i Rangera Raptora. Wielu kolegów z ościennych województw skorzystało z tych sugestii i problemy nierozwiązywalne gdzie indziej, tu zostały rozwiązane. Jeżeli chodzi o sprzedaż nowych aut, jest tu obsługa na najwyższym poziomie i bardzo fachową. Łukasz Berdzik posiada dużą wiedzę, którą stałe poszerza. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 23:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 18:37
Salon - samochody nowe
Strasznie zadufana obsługa, ...
... Pan na częściach zamiennych strasznie pompatyczny. Jak nie chcesz kupić nowego auta za gotówkę to czujesz się jak ubogi krewny. Takie odniosłem wrażenie po wizycie w tym miejscu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 11:13
Salon - samochody nowe
Dobry serwis, rzetelna obsługa
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 21:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 13:29
Salon - samochody nowe
Miła profesjonalna obsługa polecam
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 21:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 16:50
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 19:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Na naprawę samochodu wydałem niemałą kwotę. Po 200km przejechanych po naprawie, zaświeciła się awaria. Aby umówić się na gwarancyjne sprawdzenie przyczyny, dostałem termin za około miesiąc z zaleceniem, aby nie jeździć samochodem. Po prostu kpina. Pojechałem do innego warsztatu, mechanik sprawdził i docisnął wtyczkę od czujnika i po sprawie, ale trzeba było zapłacić, bo panowie w serwisie nie mieli 10 min., żeby sprawdzić, co jest nie tak po ich naprawie. Równolegle do naprawy został oddany drugi samochód i naprawa również nie miała należeć do najtańszych. Po miesiącu pobytu auta w serwisie, samochód był nie ruszony. Zaznaczę tylko, że w międzyczasie byłem się dopytać o postępy, bo dodzwonić się do konkretnej osoby prowadzącej naprawę jest niemożliwe (informacja z infolinii jest taka, że doradca oddzwoni i na tym się kończy bez jakiegokolwiek kontaktu). Pan, który był wówczas na obsłudze sprawdził na jakim etapie jest naprawa i poinformował mnie, że auto jest rozkręcone i czekamy na zamówione części. Po miesiącu odebrałem samochód bez wykonanej naprawy. Przy odbiorze doradca nie poczuwał do jakiejkolwiek odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Oczywiście to wina klienta, bo nie potwierdził zlecenia, a osobista rozmowa i potwierdzenie u doradcy to przecież nie jest potwierdzenie. Jedyne czego może oczekiwać klient, to aroganckie zachowanie w swoim kierunku. Na pytanie, gdzie stoi samochód, doradca nie wstając odpowiedział tylko, że gdzieś na parkingu. Nie wspomnę już o odprowadzeniu na parking czy zdjęciu foli ochronnej z kierownicy, lewarka, usunięciu rzuconej folii z siedzenia. Na koniec chciałem podkreślić, że przez ponad 10 ostatnich lat samochody były serwisowane w tym serwisie. Jak widać, nie tylko czas mija, a i ludzie się zmieniają i to niestety z niekorzyścią i stratą dla serwisu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 17:57
Salon - samochody nowe
Przetestowałem Forda e-Transit ...
... z bateria 68kW. Wygodny, pakowny, a jako że paka jest zabudowana od szoferki- zastosowano kamerę, która wyświetla obraz w lusterku wstecznym. Dodatkowo bdb widoczność w bocznych lusterkach, oraz kamera cofania w dużym tablecie na desce rozdzielczej. Na pace są nawet 2 gniazdka 230V. Boczne drzwi mogą byc elektrycznie otwierane. Z poziomu kierownicy mozna glosowo wybrac- „zajdź najbliższą ładowarkę, albo „zwiększ temperaturę na 19 st”. Auto ma kabel do ładowania w garażu oraz typ 2 na ładowarkach wyposażonych tylko w gniazdo typ2 (bez kabla w stacji) Obsługa w salonie bardzo profesjonalna- dbają o klienta. Pana Marek Głąbała i Pan Łukasz Berdzik- pozdrawiam Was bardzo serdecznie. @Ford może bez zastanowienia dać tym pracownikom premię za obsługę. Do zobaczenia. Marcin z PASJAdoSPA.pl Przyda mi sie taki Ford z nieco wiekszą bateria, chociaż ta 68kW na Krakow i okolice- wystarczy. Myśle tez o Fordzie Mustangu. Na pewno przetestuje w lecie. :)
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 18:08
Salon - samochody nowe
Salon otwarty na ...
... klienta, bardzo profesjonalna obsługa, sprawny proces zakupu auta oraz świetni doradcy!Szczególne podziękowania dla Pani Wiktorii oraz Pana Wiktora,którzy byli niesamowicie życzliwi, pomocni przy załatwianiu wszelkich formalności i zaangażowani towarzyszyli nam od pierwszych oględzin i lawiny pytań po odbiór auta.Życzymy Wam jak najwięcej tak zadowolonych klientów i dziękujemy raz jeszcze!-szczęśliwi właściciele Forda Pumy😄👍
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 17:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 stycznia 2025 10:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 18:13
Salon - samochody nowe
Sprzedawca kompetentny, kulturalny. ...
... informował mnie na bieżąco telefonicznie o etapach zakupu. Polecam Pana Aleksandra Janika
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Panu ...
... Aleksandrowi Janikowi za profesjonalną i bardzo miłą obsługę
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 22:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Odbiór samochodu w ...
... tym salonie to jakaś kpina !!!zamiast klienta zachęcić to go odpychają ,nie wrócę na pewno tam ,nie polecam ,samochód brudny,nie przygotowany tak jak powinno,brak gadżetów ,o głupiego breloczka trzeba zebrać ,młody i arogancki doradca ,oby kiedyś trafił mu się klient ,żeby go ustawił do pionu, zamiast cieszyć się zakupem to pozostał niesmak ….szkoda ,de facto nie tędy droga panie Olku,tak się po prostu nie robi …co inne na rozmowie ,a przy odbiorze co innego …jesteśmy dorosłymi ludźmi i tak się traktujmy!!!nie polecam tego salonu !!!!
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 15:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek