86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 20:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 09:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 08:50
Salon - samochody nowe
Zalecam omijać ten ...
... "serwis" szerokim łukiem. Zostawiłem sprawny samochód do przeglądu i przedłużenia gwarancji. Od odbioru zaczęły się problemy z akumulatorem, samochód już przy serwisie nie chciał odpalić. Panowie stwierdzili, że się rozładował bo stał dwa dni i wzięli go na ładowanie. Od tego momentu samochód już czasem nie odpalał płynnie, a po 4 miesiącach akumulator padł calkiem w trasie co przysporzyło kolejnych kosztów i problemów (3-letni samochód). Dodatkowo zapomnieli wpiąć wtyczkę do światła, która zwisała luźno gdy wracałem do domu i została pokiereszowana przez pasek klinowy. Całe szczęście nie została całkiem wciągnięta i nie trzeba było robić większego remontu. Z okna w poczekalni można zaobserwować jak wygląda praca na hali, zamiast skupić się na pracy ciągle stoją w grupkach i się śmieją, więc nie ma co się dziwić że zapominają o takich rzeczach.
Jacek Glapiński
4 czerwca 2022 09:19
Salon - samochody nowe
Ford Ranger
Dzień dobry!
Około 10 lat temu pojawiła się mu mnie zajawka na pick-up. Początkowo padło na Mitsubishi L200 i wydawało mi się, że będę szedł w tym kierunku. Zbierając grosz do grosza i odwiedzając salony w Łodzi, moje zainteresowanie zostało skierowane na Forda Rangera. Jednak podejście ze strony sprzedawcy w Łodzi było kiepskie i nie nakierowane na kupującego - może akurat trafiłem na jej zły dzień. W każdym bądź razie, zacząłem szukać swojego Forda poprzez strony internetowe i przypadkowo trafiłem na samochód z salonu Forda mieszczącego się w Krakowie na ul. Jasnogórskiej 60. Bardzo szybko skontaktował się ze mną p. Marek i przedstawił ofertę sprzedaży tego samochodu, która była zdecydowanie skierowana na klienta, a nie tylko na zysk salonu. Bardzo mnie to zaskoczyło, a do tego wyczuwalna była u niego radość i pasja ze swojej pracy. Praktycznie nie zawahałem się i wraz ze swoją rodziną, stawiłem się w Krakowie na jazdę próbną. Trochę miałem obaw - daleko i pewnie skończy się na gadaniu i czołem. A tutaj pełne zaskoczenie - miłe przyjęcie i do tego godzinna jazda próbna z możliwością jej przedłużenia!!!!!!!! Dodajmy do tego fachowość p. Marka w zakresie obsługi tego samochodu i przedstawienia jego parametrów technicznych i jezdnych w sposób jak najbardziej zrozumiały dla laika, nie pozostawiła mi złudzeń - kupuję w tym salonie samochód. Podpisałem umowę tego samego dnia.
Przez cały okres oczekiwania na samochód, byłem na bieżąco informowany co się z nim dzieje - od momentu powstawania na linii produkcyjnej w RPA i jego samodzielnego zjazdu. Przejazdu do portu, podróży morskiej i wyładowania w Europie, a w końcu dotarcia do Krakowa. Miałem mnóstwo z tego powodu okazji do świętowania - prawie jak narodziny dziecka. Wspaniałe chwile, które mogłem przeżywać z rodziną, tylko dzięki pełnemu zaangażowaniu p. Marka, który nie musiał, ale to robił. Widać w nim było entuzjazm i pasję do swojego zawodu. Miałem wrażenie, że pomimo tego że to ja kupowałem ten samochód, to cieszył się nim wraz ze mną.
Podczas oczekiwania, możliwość kontaktowania się telefonicznego z p. Markiem w zakresie samochodu, z p. Marcinem w zakresie kredytowania i p. Moniką w zakresie ubezpieczeń cechował bardzo wysoki profesjonalizm i znowu to powiem - czułem ich radość z kupowania przeze mnie samochodu, tak jakby to Oni sami go kupowali, tak byli zaangażowani!!!!!
Osobiście mogę tylko pogratulować ich pracodawcy takich pracowników, który cechuje pasja, radość i przyjemność jaką czerpią ze swojej pracy.
BARDZO SERDECZNIE WAM DZIĘKUJĘ!!!!!!
Jacek Glapiński
Użytkownik sieci
18 maja 2022 19:00
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, przynajmniej ...
... do momentu zapłaty za fakturę, gdy klienta mają cały czas na myśli. Potem, po odbiorze samochodu mają klienta zgoła gdzie indziej...
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 13:44
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa - polecam
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 09:18
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia w ...
... związku z tym serwisem i salonem. Korzystam i będę korzystał, bo samochód na długiej gwarancji, ale po 18 miesiącach jest kilka pierwszych wniosków. Po kolei: 1. Drożna razy 2. Ceny za części i olej kosmiczne. 5L oleju w zwykłem sklepie 170zł, tutaj za 1L tego samego okolice 80zł. ZAWSZE przyjeżdżajcie ze swoim. Analogicznie filtr oleju, powietrza itp. Oryginalny filtr oleju można kupić w sieci za 39zł, tutaj 70zł. 2. Doradcy serwisowi są w sumie OK, ale niestety prawdopodobnie zarząd czy korporacja wymusza na nich takie a nie inne zachowania. Przykład. Kupiłem pierwszy w swoim życiu samochód z DPF. Przez pierwsze pół roku jak przyjeżdżałem się pytać czemu silnik ma różne fazy pracy, obroty na biegu jałowym się zmieniają, to było tzw. "granie głupa". Hmmm ciekawe, nie wiadomo czemu, czujniki nic nie wskazują itp. Ale jak doczytałem w sieci, że te typy tak mają i Ford skopał DPF w tym modelu, a dziwna praca silnika to ciągłe procedury czyszczenia DPF, to nagle pojawiło się objawianie, że faktycznie DPF tak tutaj ma i co poradzić - "Ekologia winna wszystkiemu". Słabe to. Zamiast powiedzieć co i jak, to jakieś podchody. 3. Na koniec mała przestroga. Przy zakupie sprzedawca zachwalał jaki to Ford ma super system multimedialny, czego to on nie może, lokalizacja auta na ulicy, poziom paliwa, cuda. Po zakupie w sumie okazało się, że połowa rzeczy nie działa w moim modelu, bo ich nie przewidziano, a druga połowa nie działa bo jest po prostu skopana przez programistów Forda. Innymi słowy - jedna wielka ściema.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 23:26
Salon - samochody nowe
Zawsze pomogą
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2022 20:21
Salon - samochody nowe
Szczerze polecam ten ...
... serwis i obsługę zwłaszcza Pana Karola ,taki pracownik to skarb dla każdej firmy...Ford Focus RS którego jestem właścicielem nie mógł trafić w bardziej profesjonalne miejsce niż Państwa serwis....Obsługa, terminowość i jakość wykonywanych usług jak dla mnie na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 12:56
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam samochód ...
... i czwarty rok z rzędu przyjeżdżam z innego miasta na serwis z którego jestem zawsze zadowolony. Szybka i profesjonalna obsługa, już na etapie przyjęcia samochodu ( tutaj słowa uznania dla Pana Bartosza ) oraz ze strony technicznej.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 23:40
Salon - samochody nowe
Polecam najlepszy serwis ...
... Forda w Polsce! Życzliwi i pomocni prądownicy. Kontakt telefoniczny bez wyczuwalnej pretensji tak jak w innych. Masz Forda, jedź do Ford Partner w Krakowie na Jasnogórskiej!
Użytkownik sieci
11 marca 2022 23:26
Salon - samochody nowe
Drugi tydzień czekam ...
... na kontakt ze strony serwisu odnośnie czujnika kilka razy dzwoniłem ktoś miał oddzwaniać nie oddzwaniacie mam was po prostu dosyć
Użytkownik sieci
26 lutego 2022 12:56
Salon - samochody nowe
Zmuszony byłem zostawic ...
... auto w tym serwisie podczas podróży, postawiona diagnoza wykazała problemy z zaworem EGR. Zostaliśmy przyjęci bez jakiejkolwiek empatii. Odbierając, auto w środku jak i na zewnątrz było ubrudzone, w środku odrażający zapach papierosów. Dodatkowo prosząc o zwrot uszkodzonego zaworu zażądano ode mnie dodatkową opłatę w wysokości 450zl. Domniemam, iż wstawiane części w tym serwisie nie są nowe tylko poddawane regeneracji i wstawiane jako serwisowe kolejnym klientom. Dotychczas korzystałem z usług w autoryzowanym serwisie forda w innej miejscowości i tam za każdym razem byłem obsługiwany w sposób profesjonalny, a oddawane mi auto nigdy nie było zabrudzone, wręcz zaskakiwała czystość.
Użytkownik sieci
15 lutego 2022 20:45
Salon - samochody nowe
Słabiutko. Lepiej nie opowiadać.
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 22:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 15:11
Salon - samochody nowe
Kupilem po-leasingowy samochód ...
... zakładając, ze kupując w autoryzowanym salonie płacąc cenę wyższa niż rynkowa mam pewność, ze dostaje sprawdzony i bezpieczny samochód.Po zakupie kiedy euforia opdala odkryłem , ze samochód ma wymieniana przednia maskę, uszkodzony złamany fotel kierowcy, malowany przód i dach... Ze tez ja wam zaufałem! Przyszłym potencjalnym klientom radze omijać szerokim lukiem, lub kupować z rzeczoznawca
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 09:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wycenili ...
... koszt naprawy powyżej wartości ceny samochodu. Skasowali dodatkowo za diagnozę. Wizyta w warsztacie u mechanika trwała 30 min i wystarczyło skosowac błąd w komputerze i zapłaciłem grosze. Przestroga dla innych zanim dadzą się naciągnąć.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 14:44
Salon - samochody nowe
Dobry salon.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 09:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Trudno powiedzieć coś konkretnego o serwisie - wymieniłem tylko olej w silniku i filtr. Procedura, z którą student sobie poradzi. W recepcji zaproponowali wykonanie usługi motoryzacyjnej. Dlaczego potrzebuję motorówki? Zrób dla mnie to, o co prosiłem. Zabrali mi auto, które przed chwilą umyłem przed serwisem - jest całe lśniące. Jednak pytają mnie: czy chcesz, żebyśmy umyli Ci samochód po serwisie? Dlaczego, dopiero co wyjęty z prania, nie widzisz tego? Do dyspozycji Gości jest poczekalnia z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz toaleta. Ale trzeba w nim siedzieć w całkowitej ciemności: światło na czujnikach ruchu włącza się tylko na chwilę, a potem gaśnie. Z poczekalni okna wychodzą na hangar, w którym tak naprawdę odbywa się serwis. Możesz nawet zobaczyć proces na żywo. (Wersja oryginalna) По сервісу важко сказати щось конкретно - робив лише заміну моторного мастила та фільтру. Процедура, з якою студент впорається. На прийомі запропонували зробити моторкрафт сервіс. Навіщо мені моторкрафт? Зробіть мені те, що я попросив. Забрали мій автомобіль, який я тільки вимив перед сервісом - весь сяє. Але однак питають мене: хочеш ми тобі після сервісу автомобіль помиємо? Навіщо, він щойно з мийки, невже не видно? Є кімната очікування з безкоштовним вайфай і туалетом. Але в ній треба сидіти в цілковитій темряві: світло вмикається на датчиках руху лиш на хвилю, а потім гасне. З кімнати очікування вікна виходять в ангар де, власне, і проходить сервіс. То ж можна навіть побачити наживо сам процес.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2022 10:38
Salon - samochody nowe
Ok