84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 17:47
Salon - samochody nowe
W strefie obsługi ...
... klienta Profesjonalizm i rzetelność. Obsługa mechanika (nie zasługuje na żadna gwiazdkę?
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 21:43
Salon - samochody nowe
Super pomocni ludzie
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 19:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 19:31
Salon - samochody nowe
Szczególne słowa uznania ...
... chciałbym skierować dla Pana Łukasza Sulej-Kowalskiego z salonu sprzedaży samochodów używanych ,,PLICHTA,, w Bydgoszczy,który wykazał dużą pomoc i wiedzę techniczną przy wyborze pojazdu.Chciałbym zaznaczyć przy tym, że Pan Łukasz Sulej-Kowalski potrafił ująć mnie ,,niezdecydowanego klienta,, swoją kulturą osobistą a przy tym cierpliwością i szczerym usmiechem . Pozdrawiam cały zespół (Łukasz +Łukasz+Szymon) i życzę dalszych sukcesów w pracy.Dziękuję
Użytkownik sieci
28 marca 2024 08:23
Salon - samochody nowe
Czasem ciężko się dodzwonić do serwisu
Użytkownik sieci
22 marca 2024 19:20
Salon - samochody nowe
Lepiej się umówić ...
... bo kolejki Polecam dobry kontakt z klientem
Użytkownik sieci
19 marca 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Generalnie serwis pod ...
... względem mechanicznym jest ok., natomiast trudna jest komunikacja , zamawiałem części u jednej osoby , druga była zupełnie niezorientowana, odsyłanie itp. Kupiłem pierwszego Forda i to bardzo dobry samochód. Mam Forda Rangera, zabudowa tylna była robiona w Fordzie ale przez firmę Steeler. Miałem pewne problemy z zabudową - nie działają klamki , to Ford odmawia pomocy????. Nie zamówią części/ . Trochę to nie w porządku , zabudowę organizował przecież Państwa serwis???? Najjaśniejszym punktem tego serwisu jest Pani Natalia, które jest wyjątkowo uprzejma, miła dla klientów , zorganizowana i generalnie rozwiązuje problemy do końca. . Polecam z problemami do niej. Wcześniej miałem Nissana i serwisowałem w Yamie , nie było żadnych problemów , zawsze samochód zastępczy , generalnie serwis lepszy i sprawniejszy od Ford Plichta Bydgoszcz. Wszyscy byli tam bardzo pomocni - jak w Fordzie Pani Natalia......
Użytkownik sieci
14 marca 2024 22:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2024 20:08
Salon - samochody nowe
W lutym odbierałam ...
... w salonie Plichta nowego Forda Pumę. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Także procedura leasingowa przebiegła wyjątkowo sprawnie. Szczególnie chciałam podziękować Pani Marioli za zaangażowanie i fachowe doradztwo. Serdecznie polecam ten salon.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Super obsluga
Użytkownik sieci
2 marca 2024 18:18
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu w ...
... salonie Ford Plichta w Bydgoszczy był niezwykle pozytywnym doświadczeniem. Pan Łukasz był niezwykle pomocny i profesjonalny przez cały proces, co sprawiło, że sfinalizowanie zakupu było łatwe i satysfakcjonujące. Jego zaangażowanie i dbałość o potrzeby klienta zdecydowanie wyróżniają go jako doskonałego doradcę. Gorąco polecam salon Ford Plichta w Bydgoszczy na ul. Nowotorunskiej 8 i Pana Łukasza.
Andrew RR
25 lutego 2024 20:12
Serwis
Jakaś porażka
Serwis fatalny, dodzwonić się do serwisu graniczy z cudem. Nikt nie odbiera telefonów. Nikt nie potrafi określić terminu naprawy pojazdu. Brak weryfikacji uszkodzenia, wymieniają wszystko po kolei aż trafią na wadliwą część. Byłem trzy razy z hałasem pod maską i za każdym razem inna diagnoza - najpierw napinacz paska, potem łożyska alternatora, a na końcu okazało się hałasujące sprzęgło alternatora. Jednym słowem porażka.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:53
Salon - samochody nowe
W serwisie tym ...
... (serwis blacharsko-lakierniczy) pracują niepoważni ludzie. Oddaję auto na wycenę, dostaję informacje, że auto naprawią po czym po dojechaniu do serwisu - nowa informacja: "nie naprawiamy aut z USA, bo części mogą nie pasować" Osoba prywatna kupuje części i pasują, "znawcy" z "autoryzowanego serwisu" takich części kupić nie potrafią. Odrobina chęci i inteligencji by załatwiła sprawę. W odpowiedzi na Państwa komentarz. Zaznaczam, że pracująca u Państwa, pani Marika telefonicznie poinformowała mnie, że samochód Państwo naprawicie, ale potrwać może to dłużej. Po tej rozmowie mimo kilkukrotnych prób nie odebrała ode mnie ani razu telefonu, jak i również nie oddzwoniła. O fakcie, że nie naprawicie mi Państwo samochodu, dowiedziałem się kilka miesięcy później, gdy pojechałem do Was osobiście. Proszę się zastanowić kogo Państwo zatrudniacie. Gdybym od razu otrzymał konkretną informacje, lub szanowna Pani łaskawie nie udawała by, że nie widzi połączeń ode mnie, szukałabym od razu innego serwisu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Jednym krótkim zdaniem ...
... - serwis porażka. Kontakt zerowy, nikt nie odbiera telefonów, jak ktoś odbierze to mówią, że oddzwonią, nie oddzwaniają. Nikt nie potrafi określić terminów naprawy, nawet przybliżonych. Weryfikacja części do naprawy po kolizji CAŁY MIESIĄC, kolejny tydzień, dwa zamawianie części. Niepoważni.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 15:20
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 11:13
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo pomocny, ...
... choć koncern nie zawsze ułatwia pracę serwisantom.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam dotychczas do czynienia. Zdecydowałam się na zakup dwóch aut używanych z "gwarancją" do firmy bo wydawało mi się ze zakup u dealera jest pewnym zakupem....niestety nie u tego. Pierwszy problem pojawił się po dojechaniu jednym samochodem do firmy, wyciek oleju, zapach spalin w kabinie, telefon do serwisu i wracamy autem na reklamacje(dodam ze sprzedawca zapewniał ze samochody są sprawne technicznie i po przeglądach). Po 30 minutach dostałam telefon ze to tylko uszczelka pod korkiem i auto można od razu odebrać. Ponieważ byliśmy na wyjeździe auto odebraliśmy po dwóch tygodniach. Wracamy, od razu czuć ze zapach spalin nadal jest wyczuwalny, na drugi dzień plama oleju pod autem... Umawiamy się po raz kolejny, odstawiamy smochód.. Auto stoi już u nich kolejne 4 tygodnie i dalej nie jest zrobione. Na początku nie byli w stanie stwierdzić co jest, potem jak już niby zweryfikowali to mieli problem z ustaleniem kto ma za to zapłacić, jak stwierdzili ze to jednak z gwarancji to oddali uszkodzoną turbosprężarke do regenaracji na serwis zewnętrzny(naprawa miała trwać 3 dni),po tygodniu dalej nie wiedza kiedy auto będzie zrobione. Zdecydowanie nie polecam a wręcz przestrzegam i odradzam zakupy w tym salonie!!! Mechanicy nie mają pojęcia o samochodach, serwisanci nadzorujący prace olewają sobie klientów. Nie odbierają telefonu a jak odbiorą to powiedzą że oddzwonią i nie oddzwaniają. Całkowity brak szacunku do klienta. Samochód kupiony 2,5 mies temu i dalej go nie mamy!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Szybka i miła obsługa...
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 16:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 17:20
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie i to najważniejsze. Obsługa na 6...