79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 12:24
Salon - samochody nowe
Banda amatorów i ...
... spychologia odsyłają z działau do działu a w większości nie odbierają telefonu
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Słabą opinie wystawia ...
... dzwoniąc zapytać o szczegóły pani mówi jeśli właściciel nie ma nic do ukrycia to za zgodą mogę powiedzieć o serwisach co to ma być właściciel nie ma nic do ukrycia? (polecam Toruń)
Użytkownik sieci
16 września 2024 14:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... zakupie auta używanego, które miało wymieniany tylny wał na gwarancji nie raczyli sprawdzić czy jest dobry (nowy wał był uszkodzony). Po zgłoszeniu usterki, nie poczynają się do odpowiedzialności. Byle sprzedać i dalej martw się sam.
Użytkownik sieci
5 września 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim ...
... łukiem. Auto używane zostało mi sprzedane z uszkodzonym akumulatorem oraz innym uszkodzonym modułem, mimo zapewnień, że przed wydaniem wszystko jest sprawdzane. Pan sprzedawca pomylił dokumenty i otrzymałam komplet nie od mojego samochodu. Generalnie podejście typu „płać i spadaj”. Jedyne dobre słowo można powiedzieć o Panu Kierowniku działu samochodów używanych, który jako jedyny choć trochę przejął się tą kuriozalną sytuacją i wykazał chęć pomocy. Chociaż straconego czasu i nerwów nic nie zwróci. Po 6 tygodniach i 4 wizytach w serwisie, usterki zostały naprawione na koszt salonu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 10:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Dział ...
... blacharski pozostawia wiele do życzenia. Naprawa zgłoszona w grudniu 2023r. do dnia dzisiejszego (24.08.2024r.) nie jest zakończona (8 miesięcy), nie wiemy kiedy auto będzie naprawione. Tłumaczenie się, że to wina ubezpieczyciela, długo trzeba czekać na części, itp. Firmowe motto brzmi: "zorientuje się i oddzwonię" - nikt nigdy nie oddzwania! Telefonów nie odbierają, odrzucają połączenia. Obsługa na najniższym poziomie! Omijać z daleka!
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 09:37
Salon - samochody nowe
Czara goryczy się ...
... przelała. Nie daję często opinii, dość sporadycznie właściwie, ale tym razem jestem zmuszony. Posiadałem przez 8 lat służbowe Fordy stąd mieszkając w Bydgoszczy poniekąd "przetestowałem" Ford Plichta Bydgoszcz. Dodzwonienie się do doradcy serwisowego, który umówi przegląd gwarancyjny, graniczy z cudem, nie odbiera telefonu ani nie oddzwania. Nawet jak będąc na miejscu obieca, że zadzwoni nie robi tego i to wielokrotnie (Karol U.). Właściwie zawsze należy dzwonić na główny numer gdzie mimo wszystko uprzejma osoba przełączy do "właściwej" osoby będą sama zaskoczoną, że "doradca" nie odbiera. Cudzysłowy są celowe. Dwa przykłady podejścia do klienta, które szczególnie zapamiętałem: 1. W aucie po wymianie klocków i tarcz przy 120.000 km strasznie piszczały tylne hamulce, ludzie się oglądali przy parkowaniu tyłem. Auto było w serwisie 3-krotnie na naprawę problemu, nawet ponoć jest na to jakaś akcja serwisowa. Bez powodzenia. W końcu jak we wcześniejszych przypadkach wybrałem się do Ford Auto Styl Toruń gdzie od razu stwierdzono zamontowanie jakichś tanich klocków. Po ich wymianie na zalecane, problem zniknął. Po pierwszej wizycie. 2. Żonie ktoś zarysował auto, próg oraz nadkole. Sprawcy brak, zgłoszone do ubezpieczyciela z naszego AC (wariant serwisowy). Kilkukrotne telefony do ASO Ford w Bydgoszczy z prośbą o przekazanie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za usuwanie szkód bez efektu, p. Marika ani razu nie zadzwoniła. Ponownie recepcja zaskoczona (znowu jedyny miły rzeczowy kontakt), że ww. Pani nie odbiera ani nie oddzwania. W końcu gdy żona wybrała się do Ford to p. Marika wcześniej skończyła pracę... Sprawa została załatwiona w Ford Auto Styl Toruń od ręki, serwis od razu umówił wizytę oraz dalsze kroki. Stanowczo odradzam wybór Ford Plichta Bydgoszcz jako punkt serwisu auta. A szkoda gdyż same samochody bardzo w porządku z doskonałym prowadzeniem i przyzwoitym wyposażeniem w dobrej cenie.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Z moim nowym fordem byłem na oględzinach skazy lakierniczej na progach. Po oględzinach mieliśmy "być w kontakcie". Oczywiście zero kontaktu, licznie telefony na infolinię nic nie dały mimo tego, że podobno po każdym takim telefonie wysyłana jest prośba o kontakt z klientem do danego salonu. Po 3 miesiącach wysłałem maila z prośbą o pomoc do Ford Polska. Otrzymałem informację, że Pani która obsługiwała sprawę już tam nie pracuje (ciekawe, a sprawa była wcześniej w systemie widoczna nawet z infolinii po numerze VIN) i mają dziesiątki aut na blacharni stąd to zamieszanie i muszę ponownie się udać na oględziny. Beznadziejna obsługa i stracony czas. Osobiście nigdy już swoich spraw w tym miejscu nie zamierzam załatwiać (włącznie z ponownymi oględzinami).
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 07:43
Salon - samochody nowe
nie wiem kto ...
... dodaje tutaj same super opinie, ale ten serwis nie jest wart nawet 1 gwiazdki. Próba kontaktu z działem części lub chociażby recepcją od 3 dni to totalna porażka.Szybciej do przychodni się dodzwonię... Dziwnym trafem, naprzeciw Forda jest salon Grupy VW Plichta, i tam nigdy nie mam problemu żeby dodzwonić się do działu części. Edit : ciekaw jestem co ustaliliście, ponieważ od dwóch dni próbuje dodzwonić się do działu części lub recepcji i NIKT NIE PODNOSI SŁUCHAWKI.... ŻENADA
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Sprzedaż ...
... aut używanych na bardzo niskim poziomie. Auto wystawione prawie trzy tygodnie przed tym, jak dotarło do salonu, wyłącznie z dwoma zdjęciami z zewnątrz. Od razu po pojawieniu się ogłoszenia nawiązałem kontakt mailowy prosząc o więcej zdjęć oraz informacji jak tylko auto będzie już fizycznie dostępne. Niestety pomimo zapewnień niczego nie otrzymałem. Gdy dodano więcej zdjęć to ponownie nawiązałem kontakt. Umówiłem się na oglądanie auta na drugi dzień. Jednak tego samego dnia otrzymałem telefon, że auto zostało już sprzedane. Także straciłem nie tylko możliwość kupna auta, którym byłem zainteresowany od samego początku ale także dzień urlopowy który wziąłem by móc przyjechać zobaczyć auto. Także podejście do klienta jest na żenującym poziomie, samo dno. Co śmieszniejsze, auto to dalej wisi na ogłoszeniu, mimo sprzedaży 5 dni temu
Użytkownik sieci
28 maja 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuje się dodzwonić do Tego Salonu wykonałam uwaga 16 polaczeni jest to jakaś pomyłka nikt nie odbiera nie oddzwania zarówno recepcja jak i likwidacja szkód.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Totalnie nie polecam ...
... , kupiłem nowego forda tourneo customa auto na gwarancji , pojechało na serwis bo stuka wręcz wali przegub, Pan Karol który mnie obsługiwał obiecał ze zamówi części i zostanę o tym poinformowany. Po 2 TYGIDNIACH od zgłoszenia sprawy cisza, dzwonie do serwisu próbuje się czegoś dowiedzieć proszę żeby Pan Karol się ze mną skontaktowal a tam nic zero odzewu !!! Pojechałem do serwisu Pan Karol jak głupek udawal ze się niby nic nie dzieje, ze on przecież gdzieś odpisal ze skontaktuje się ze mną, jak będą części ale mnie o tym zapomniał poinformować!! Na miejscu Pan Karol powiedzial ze maja czas do 3 tygodni żeby części przyszly z Niemiec 🙈 chyba na ośle je wiozą:/ ale ok po 3 tygodniach części nadal nie ma Pan Karol telefonu komórkowego który podal do siebie nie odbiera więc zadzwoniłem powiedziałem że chce rozmawiać z kierownikiem oczywoscie Pan Karol się migał chyba miał kupe w majtach. Sprawa została zgłoszona do ford polska oraz skontaktował się ze mną ktoś inny ze Pan Karol nie zamówił części tak jak powinien ze nie zatwierdził czy coś, dziś mija 4 tygodnie i nadal cisza!! Mega nie profesjonalne podejście auto nowe przegub po 40 tys wali ze jechać nie idzie a miesiąc temu uprzedzałem ze auto ma być gotowe na majówkę! Nie polecam a najbardziej nie polecam obsługi Pana Karola który jest osobą niekompetenta i nie powinien zajmować się takimi sprawami a szcze mówiąc nie dał bum mu szklanki umyć bo nie wiem czy by sobie z tym poradził
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 10:19
Salon - samochody nowe
Nazwanie tego miejsca ...
... serwisem to nadużycie. Wstawiłem auto po szkodzie komunikacyjnej. Brak auta zastępczego . Po zgłoszeniu szkody pani , która zajmowała się likwidacją szkody nie odezwała się przez trzy miesiące. Po moim telefonie stwierdziła , że była tydzień na urlopie. Przeżyłem !!!!!! Odebrałem auto z uszkodzonym zderzakiem , który był naprawiany. Dodam Pani umyła ręce spisała protokół i tyle . Brak kontaktu przez dwa miesiące. Napisałem do FORD POLSKA po ich interwencji Pani łaskawie raz się odezwała i koniec. Zastanawiam się czy ktoś ma kontrolę nad tym co tam się dzieje. Z tego co wiem Plichta to nie tylko Ford w Bydgoszczy. Gorąco nie polecam - omijać ten serwis szerokim łukiem.
Andrew RR
25 lutego 2024 20:12
Serwis
Jakaś porażka
Serwis fatalny, dodzwonić się do serwisu graniczy z cudem. Nikt nie odbiera telefonów. Nikt nie potrafi określić terminu naprawy pojazdu. Brak weryfikacji uszkodzenia, wymieniają wszystko po kolei aż trafią na wadliwą część. Byłem trzy razy z hałasem pod maską i za każdym razem inna diagnoza - najpierw napinacz paska, potem łożyska alternatora, a na końcu okazało się hałasujące sprzęgło alternatora. Jednym słowem porażka.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:53
Salon - samochody nowe
W serwisie tym ...
... (serwis blacharsko-lakierniczy) pracują niepoważni ludzie. Oddaję auto na wycenę, dostaję informacje, że auto naprawią po czym po dojechaniu do serwisu - nowa informacja: "nie naprawiamy aut z USA, bo części mogą nie pasować" Osoba prywatna kupuje części i pasują, "znawcy" z "autoryzowanego serwisu" takich części kupić nie potrafią. Odrobina chęci i inteligencji by załatwiła sprawę. W odpowiedzi na Państwa komentarz. Zaznaczam, że pracująca u Państwa, pani Marika telefonicznie poinformowała mnie, że samochód Państwo naprawicie, ale potrwać może to dłużej. Po tej rozmowie mimo kilkukrotnych prób nie odebrała ode mnie ani razu telefonu, jak i również nie oddzwoniła. O fakcie, że nie naprawicie mi Państwo samochodu, dowiedziałem się kilka miesięcy później, gdy pojechałem do Was osobiście. Proszę się zastanowić kogo Państwo zatrudniacie. Gdybym od razu otrzymał konkretną informacje, lub szanowna Pani łaskawie nie udawała by, że nie widzi połączeń ode mnie, szukałabym od razu innego serwisu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Jednym krótkim zdaniem ...
... - serwis porażka. Kontakt zerowy, nikt nie odbiera telefonów, jak ktoś odbierze to mówią, że oddzwonią, nie oddzwaniają. Nikt nie potrafi określić terminów naprawy, nawet przybliżonych. Weryfikacja części do naprawy po kolizji CAŁY MIESIĄC, kolejny tydzień, dwa zamawianie części. Niepoważni.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam dotychczas do czynienia. Zdecydowałam się na zakup dwóch aut używanych z "gwarancją" do firmy bo wydawało mi się ze zakup u dealera jest pewnym zakupem....niestety nie u tego. Pierwszy problem pojawił się po dojechaniu jednym samochodem do firmy, wyciek oleju, zapach spalin w kabinie, telefon do serwisu i wracamy autem na reklamacje(dodam ze sprzedawca zapewniał ze samochody są sprawne technicznie i po przeglądach). Po 30 minutach dostałam telefon ze to tylko uszczelka pod korkiem i auto można od razu odebrać. Ponieważ byliśmy na wyjeździe auto odebraliśmy po dwóch tygodniach. Wracamy, od razu czuć ze zapach spalin nadal jest wyczuwalny, na drugi dzień plama oleju pod autem... Umawiamy się po raz kolejny, odstawiamy smochód.. Auto stoi już u nich kolejne 4 tygodnie i dalej nie jest zrobione. Na początku nie byli w stanie stwierdzić co jest, potem jak już niby zweryfikowali to mieli problem z ustaleniem kto ma za to zapłacić, jak stwierdzili ze to jednak z gwarancji to oddali uszkodzoną turbosprężarke do regenaracji na serwis zewnętrzny(naprawa miała trwać 3 dni),po tygodniu dalej nie wiedza kiedy auto będzie zrobione. Zdecydowanie nie polecam a wręcz przestrzegam i odradzam zakupy w tym salonie!!! Mechanicy nie mają pojęcia o samochodach, serwisanci nadzorujący prace olewają sobie klientów. Nie odbierają telefonu a jak odbiorą to powiedzą że oddzwonią i nie oddzwaniają. Całkowity brak szacunku do klienta. Samochód kupiony 2,5 mies temu i dalej go nie mamy!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 października 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Obsługa I jakość ...
... usług -dramat. Auto było kilka razy naprawiane bez skutku , odebrane brudne i usmarowane przez mechaników
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Brak jednoznacznej diagnozy ...
... usterki, kasę zainkasowali a ja nadal nie wiem co jest popsute w moim aucie
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Próba dodzwonienia się ...
... do serwisu graniczy z cudem! Podczas ostatniej wizyty przy "niby" koniecznosci wymiany termostatu panowie zapomnieli nalać płynu chłodniczego. Samochód tak jak przed wymianą nadal się grzeje, ucieka plyn chłodniczy co zdiagnozowałam sama nie potrafili tego stwierdzić trzymając usamochód ponad tydzień!