84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:53
Salon - samochody nowe
W serwisie tym ...
... (serwis blacharsko-lakierniczy) pracują niepoważni ludzie. Oddaję auto na wycenę, dostaję informacje, że auto naprawią po czym po dojechaniu do serwisu - nowa informacja: "nie naprawiamy aut z USA, bo części mogą nie pasować" Osoba prywatna kupuje części i pasują, "znawcy" z "autoryzowanego serwisu" takich części kupić nie potrafią. Odrobina chęci i inteligencji by załatwiła sprawę. W odpowiedzi na Państwa komentarz. Zaznaczam, że pracująca u Państwa, pani Marika telefonicznie poinformowała mnie, że samochód Państwo naprawicie, ale potrwać może to dłużej. Po tej rozmowie mimo kilkukrotnych prób nie odebrała ode mnie ani razu telefonu, jak i również nie oddzwoniła. O fakcie, że nie naprawicie mi Państwo samochodu, dowiedziałem się kilka miesięcy później, gdy pojechałem do Was osobiście. Proszę się zastanowić kogo Państwo zatrudniacie. Gdybym od razu otrzymał konkretną informacje, lub szanowna Pani łaskawie nie udawała by, że nie widzi połączeń ode mnie, szukałabym od razu innego serwisu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 19:48
Salon - samochody nowe
Jednym krótkim zdaniem ...
... - serwis porażka. Kontakt zerowy, nikt nie odbiera telefonów, jak ktoś odbierze to mówią, że oddzwonią, nie oddzwaniają. Nikt nie potrafi określić terminów naprawy, nawet przybliżonych. Weryfikacja części do naprawy po kolizji CAŁY MIESIĄC, kolejny tydzień, dwa zamawianie części. Niepoważni.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 12:46
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam dotychczas do czynienia. Zdecydowałam się na zakup dwóch aut używanych z "gwarancją" do firmy bo wydawało mi się ze zakup u dealera jest pewnym zakupem....niestety nie u tego. Pierwszy problem pojawił się po dojechaniu jednym samochodem do firmy, wyciek oleju, zapach spalin w kabinie, telefon do serwisu i wracamy autem na reklamacje(dodam ze sprzedawca zapewniał ze samochody są sprawne technicznie i po przeglądach). Po 30 minutach dostałam telefon ze to tylko uszczelka pod korkiem i auto można od razu odebrać. Ponieważ byliśmy na wyjeździe auto odebraliśmy po dwóch tygodniach. Wracamy, od razu czuć ze zapach spalin nadal jest wyczuwalny, na drugi dzień plama oleju pod autem... Umawiamy się po raz kolejny, odstawiamy smochód.. Auto stoi już u nich kolejne 4 tygodnie i dalej nie jest zrobione. Na początku nie byli w stanie stwierdzić co jest, potem jak już niby zweryfikowali to mieli problem z ustaleniem kto ma za to zapłacić, jak stwierdzili ze to jednak z gwarancji to oddali uszkodzoną turbosprężarke do regenaracji na serwis zewnętrzny(naprawa miała trwać 3 dni),po tygodniu dalej nie wiedza kiedy auto będzie zrobione. Zdecydowanie nie polecam a wręcz przestrzegam i odradzam zakupy w tym salonie!!! Mechanicy nie mają pojęcia o samochodach, serwisanci nadzorujący prace olewają sobie klientów. Nie odbierają telefonu a jak odbiorą to powiedzą że oddzwonią i nie oddzwaniają. Całkowity brak szacunku do klienta. Samochód kupiony 2,5 mies temu i dalej go nie mamy!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 11:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 października 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Obsługa I jakość ...
... usług -dramat. Auto było kilka razy naprawiane bez skutku , odebrane brudne i usmarowane przez mechaników
Użytkownik sieci
28 września 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Brak jednoznacznej diagnozy ...
... usterki, kasę zainkasowali a ja nadal nie wiem co jest popsute w moim aucie
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 18:30
Salon - samochody nowe
Próba dodzwonienia się ...
... do serwisu graniczy z cudem! Podczas ostatniej wizyty przy "niby" koniecznosci wymiany termostatu panowie zapomnieli nalać płynu chłodniczego. Samochód tak jak przed wymianą nadal się grzeje, ucieka plyn chłodniczy co zdiagnozowałam sama nie potrafili tego stwierdzić trzymając usamochód ponad tydzień!
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 11:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 15:31
Salon - samochody nowe
Próba dodzwonienia się ...
... do serwisu graniczy z cudem. Dziwnym trafem jak wybrałam numer "auta nowe" to odrazu telefon został odebrany. Brak słów!
Użytkownik sieci
9 maja 2023 12:18
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana obsługa ...
... klienta, której nie zapewniacie. Dzwoniąc na dział obsługi, niestety zostałam bardzo nie miło obsłużona. Pan , który prowadził ze mną rozmowę był opryskliwy i nie kompetentny w swoim zawodzie. Działając na słuchawce, uważam, ze jest się po to, aby moc udzielić informacji, poradzić, doradzić. Człowiek, który odebrał telefon, podał się za kierownika działu pomocy i wsparcia. Współczuje Wam, jeśli na codzień macie z nim do czynienia. Kończąc rozmowę życzyłam nie miłego dnia. Zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu na serwis, który i tak nie ma podejścia do klienta, jest nie miły, nie życzliwy i do tego bezczelnie chamski.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 14:10
Salon - samochody nowe
Ford Plichta Bydgoszcz ...
... ....nie polecam serwisu. Nie uwzględnia gwarancji producenta.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... na bardzo niskim poziomie. Moim zdaniem brak kompetencji i poszanowania klienta. Nie polecam kupna tam auta jeżeli będziecie zmuszeni je tam serwisować a co gorsza naprawiać blacharsko-lakierniczo. Pan od obsługi szkód, tutaj podkreślam i zaznaczam - w moim przypadku, kompletnie nieudolny. Zdecydowany negatyw.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 09:26
Salon - samochody nowe
nie wiem kto ...
... dodaje tutaj same super opinie, ale ten serwis nie jest wart nawet 1 gwiazdki. Próba kontaktu z działem części lub chociażby recepcją od 3 dni to totalna porażka.Szybciej do przychodni się dodzwonię... Dziwnym trafem, naprzeciw Forda jest salon Grupy VW Plichta, i tam nigdy nie mam problemu żeby dodzwonić się do działu części.