88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 10:17
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do klienta Dominik i Maciej
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 21:12
Salon - samochody nowe
Drugi raz podjechałem ...
... obejrzeć auta i musiałem zrezygnować bo nie było gdzie stanąć.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 21:29
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... mogę polecić współpracę z Panem Miłoszem z salonu Ford Plichta w Gdańsku! Jego profesjonalizm, zaangażowanie i empatia robią ogromne wrażenie. Od pierwszego kontaktu aż po odbiór auta czuliśmy się zaopiekowani i pewni, że jesteśmy w dobrych rękach. Pan Miłosz wykazał się niesamowitą energią i świetnym podejściem do klienta – zawsze gotowy do pomocy i cierpliwie odpowiadający na każde pytanie. Formalności zostały załatwione w ekspresowym tempie, a auto przygotowane do wydania z pełną starannością. Polecamy każdemu, kto szuka solidnego i profesjonalnego doradcy przy zakupie samochodu!
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 19:35
Salon - samochody nowe
Bardzo miła, profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 15:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 15:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 12:58
Salon - samochody nowe
Cała obsługa związana z zakupem nowego auta profesjonalna.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 09:11
Salon - samochody nowe
Z ogromną satysfakcją ...
... zakupiliśmy nowe auto. Dzięki profesjonalnemu podejściu i zaangażowaniu Pana Miłosza możemy cieszyć się w bardzo krótkim czasie nowym samochodem. Świetny kontakt na całym etapie zakupu. Polecam!!!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 10:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 08:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 23:48
Salon - samochody nowe
Miła obsługa na serwisie
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 15:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Radek Wilary
12 grudnia 2024 11:13
Serwis
Obsługa gwarancyjna sam używanych kupionych w salonie
Witam, na początku dodam - unikajcie tego oddziału,!!!
Kupiłem auto używane 3 letnie za konkretnie fokusa active za znacznie wyższą cenę niż na rynku wolnym, namówiono mnie też na gwarancje zewnętrzną, Car gwaranti, ,zdecydowałem się na zakup u dilera w nadziei że wszystko bedzie ok - bo reklamują się ze auta sa sprawdzone w 100 procentach,.
Autem nie mogłem pojeździć ,przed zakupem gdyż nie było zarejestrowane, jedynie po placu wokół salonu.
Wydawało być się ok.
Odebrałem auto po załatwieniu formalności po kilkunastu dniach i zadowolony kierowałem się do domu. Już podczas 1 jazdy zauważyłem ze kierownica bije w określonym przedziale predkości, Zgłosiłem to natychmiast mówili ze moze opony zużyte, stare, kupiłem wiec nowe wyważyłem pojazd ale nie ustapiło,
zasugerowałem im że to skrzynia, bo pasowało to do objawów i wystepuje tez buczenie podczas pszyspieszania
Mam gwarancje wiec chciałem usunąc usterki, wymienili mi łozyska i półosie,nic nie pomogło ,ich Mistrz który na początku potwierdził moje zgłoszone usterki, po nie udanych próbach wyeliminowania ich przestał cudownie je zauważać.
Wymieniłem więc na swó koszt olej w skrzyni, poinformowałem serwisanta o tym, wtedy nagle zaproponował mi żę możemy spóbować wymienić skrzynie na gwarancji.Ucieszyłem się żę moje problemy się skończą. Przyjechałem na wizyte na kórej miałó dojć do załatwiania formalności związanych z wymianą .Wtedy dowiedziałem się że olej jest za czysty {bo nowy} i ubezpieczyciel odrzuca roszczenia, -
na tej wizycie płatnie regulowałem poziom oleju w skrzyni bo podobno był za wysoki,i to możę być przyczyna problemow-tak mi powiedziano.
Mechanik katował silnik az bylo w poczekalni słychać ,auto stało na ziemi a podobno rozgrzewano olej w skrzyni (samochód stał na kołach} _wiec skrzynia była odłączona. _TRAGEDIA.
Po wizycie zauważyłęm żę w pozycji P i N na pokretle przy naciskaniu chamulca stuka jakby jakas zapadka ,-wczesniej tego nie miałem, Zgłosiłem to nagrałem film.-w odpowiedzi dostałem drugi z innego auta z podobnym ale cichszym stukaniem.
W nowych autach(byłem to sprawdzic w fordzie w Gdyni} ani w moim aucie takiego czegoś nie było słychac wcześniej. Nie interesuje ich usunięcie kolejnej usterki ,która dziwnym zbiegiem okoliczności wystapiła w nastepnym dniu po odbiorze auta.
Załoga tego serwisu nie ma szacunku do człowieka ani jego mienia ,są mili tylko podczas zakupu ,potem mają gdzieś klijenta ja walcze pół roku a z autem jest coraz gorzej. Jestem zbywany,muszę sie przypominac ,czekają tylko aby skonczyła sie gwarancja.
Na warsztacie nikt nie zabezpiecza lakieru, nie szanuja aut.
Unikajcie tego oddziału bo jak traficie na wadliwy egzemplarz bo to nie prawda że auta są SPRAWDZONE.to można nabawić sie wrzodów i nerwicy, szcegółnie jak dla kogos dla kogoś takie auto było dużym wydatkiem i wyrzeczeniem.
Miałem wcześniej forda kupionego w Gdyni tam z serwisem nie miałem takich cyrków.
Lubowidzka w Gdańsku FORD -UNIKAć JAK OGNIA.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Witam, na początku ...
... dodam - unikajcie tego oddziału,!!! Kupiłem auto używane 3 letnie za konkretnie fokusa active za znacznie wyższą cenę niż na rynku wolnym, namówiono mnie też na gwarancje zewnętrzną, Car gwaranti, ,zdecydowałem się na zakup u dilera w nadziei że wszystko bedzie ok - bo reklamują się ze auta sa sprawdzone w 100 procentach,. Autem nie mogłem pojeździć ,przed zakupem gdyż nie było zarejestrowane, jedynie po placu wokół salonu. Wydawało być się ok. Odebrałem auto po załatwieniu formalności po kilkunastu dniach i zadowolony kierowałem się do domu. Już podczas 1 jazdy zauważyłem ze kierownica bije w określonym przedziale predkości, Zgłosiłem to natychmiast mówili ze moze opony zużyte, stare, kupiłem wiec nowe wyważyłem pojazd ale nie ustapiło, zasugerowałem im że to skrzynia, bo pasowało to do objawów i wystepuje tez buczenie podczas pszyspieszania Mam gwarancje wiec chciałem usunąc usterki, wymienili mi łozyska i półosie,nic nie pomogło ,ich Mistrz który na początku potwierdził moje zgłoszone usterki, po nie udanych próbach wyeliminowania ich przestał cudownie je zauważać. Wymieniłem więc na swó koszt olej w skrzyni, poinformowałem serwisanta o tym, wtedy nagle zaproponował mi żę możemy spóbować wymienić skrzynie na gwarancji.Ucieszyłem się żę moje problemy się skończą. Przyjechałem na wizyte na kórej miałó dojć do załatwiania formalności związanych z wymianą .Wtedy dowiedziałem się że olej jest za czysty {bo nowy} i ubezpieczyciel odrzuca roszczenia, - na tej wizycie płatnie regulowałem poziom oleju w skrzyni bo podobno był za wysoki,i to możę być przyczyna problemow-tak mi powiedziano. Mechanik katował silnik az bylo w poczekalni słychać ,auto stało na ziemi a podobno rozgrzewano olej w skrzyni (samochód stał na kołach} _wiec skrzynia była odłączona. _TRAGEDIA. Po wizycie zauważyłęm żę w pozycji P i N na pokretle przy naciskaniu chamulca stuka jakby jakas zapadka ,-wczesniej tego nie miałem, Zgłosiłem to nagrałem film.-w odpowiedzi dostałem drugi z innego auta z podobnym ale cichszym stukaniem. W nowych autach(byłem to sprawdzic w fordzie w Gdyni} ani w moim aucie takiego czegoś nie było słychac wcześniej. Nie interesuje ich usunięcie kolejnej usterki ,która dziwnym zbiegiem okoliczności wystapiła w nastepnym dniu po odbiorze auta. Załoga tego serwisu nie ma szacunku do człowieka ani jego mienia ,są mili tylko podczas zakupu ,potem mają gdzieś klijenta ja walcze pół roku a z autem jest coraz gorzej. Jestem zbywany,muszę sie przypominac ,czekają tylko aby skonczyła sie gwarancja. Na warsztacie nikt nie zabezpiecza lakieru, nie szanuja aut. Unikajcie tego oddziału bo jak traficie na wadliwy egzemplarz bo to nie prawda że auta są SPRAWDZONE.to można nabawić sie wrzodów i nerwicy, szcegółnie jak dla kogos dla kogoś takie auto było dużym wydatkiem i wyrzeczeniem. Miałem wcześniej forda kupionego w Gdyni tam z serwisem nie miałem takich cyrków. Lubowidzka w Gdańsku FORD -UNIKAć JAK OGNIA.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 19:37
Salon - samochody nowe
Serwis to jakieś jedno wielkie nieporozumienie nie polecam
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 13:48
Salon - samochody nowe
Polecam zakup u ...
... Pana Piotra z Działu samochodów dostawczych. Pełen profesjonalizm i świetny kontakt na każdym etapie procesu zakupu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 10:45
Salon - samochody nowe
👌👌👌👌
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Od około roku ...
... czaiłem się na nowego forda, w końcu parę dni temu doczekałem się zakupu. Cały ten okres oczekiwania miałem bardzo dobry kontakt z pracownikiem Piotrem Kwapisiewiczem. Zawsze był chętny do rozmowy oraz był bardzo pomocny w podejmowanych przeze mnie decyzjach. Jestem zadowolony z obsługi salonu. Mam nadzieję, że dalsza współpraca będzie tak samo owocna jak sprzedaż auta.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 09:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek