83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 10:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 08:11
Salon - samochody nowe
Polecam Fachowa i bardzo kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 22:09
Salon - samochody nowe
Ford Plichta Olsztyn ...
... Dzień dobry W miesiącu styczniu odbierałem nowy samochód Ford Kuga gdzie zostałem bardzo miło zaskoczony gdy byłem od pierwszego spotkania obsługiwany przez Pana Andrzej O......ski , za co pragnę Panu bardzo podziękować . Profesjonalizm, znajomość tematu, szacunek dla klienta , bardzo wysoka kultura obsługi i prowadzenie negocjacji oraz rozmowy z klientem. Ponadto wyczucie klienta w kwestii jego potrzeb wyposażenia, oraz jego oczekiwań. Dlatego Bardzo Panu jeszcze raz dziękuję, życząc dalszych sukcesów zawodowych, jak i sprzedażowych :) Serdecznie pozdrawiam Andrzej C........ki Ocena: 5/5 (polecam)
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 13:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Andrzej C
4 lutego 2025 21:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Dzień dobry
W miesiącu styczniu odbierałem nowy samochód Ford Kuga gdzie zostałem bardzo miło zaskoczony gdy byłem od pierwszego spotkania obsługiwany przez Pana Andrzej O......ski , za co pragnę Panu bardzo podziękować .
Profesjonalizm, znajomość tematu, szacunek dla klienta , bardzo wysoka kultura obsługi i prowadzenie negocjacji oraz rozmowy z klientem.
Ponadto wyczucie klienta w kwestii jego potrzeb wyposażenia, oraz jego oczekiwań.
Dlatego Bardzo Panu jeszcze raz dziękuję, życząc dalszych sukcesów zawodowych, jak i sprzedażowych :)
Serdecznie pozdrawiam
Andrzej C........ki
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 12:32
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 17:49
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis z ...
... pełną informacją o zakresie obsługi, z podaniem kosztów i czasu obsługi
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 12:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 10:12
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 19:13
Salon - samochody nowe
Niestety ze względu ...
... na brak skutecznej pomocy, sytuację musimy opisać na większym forum Mamy prozaicznie prostą sprawę z uszkodzoną szybą czołową. Początkowo sprawę próbowaliśmy załatwić polubownie, jednak do tej pory nic szczególnego nie uzyskaliśmy. Próbowaliśmy jeszcze przez FORD POLSKA ale co najbardziej zdziwiło - dostaliśmy lakoniczną odpowiedź... jakby ze skryptu, zero zainteresowania problemem (ocena -1) W 06/2024 nabyliśmy dwa fabrycznie nowe FORDy TRANISTy. Niestety w jednym z nich prawdopodobnie wystąpiła wada fabryczna szyby czołowej. Na początku 07/2024 (czyli nie środek zimy) przy przebiegu ok. 1420 km po nocnym postoju pojawiło się spore pęknięcie. Sprawa oczywiście została zgłoszona do ASO FORD w Olsztynie. Początkowo wszystko wyglądało normalnie, wskazywało na uznanie zgłoszenia (tutaj ocena 5+ za zainteresowanie i zaangażowanie). Trzech pracowników po analizie stwierdziło, że nie widzą żadnego odprysku... Auto pozostawiłem w celu wykonania procedur gwarancyjnych, jednak po oględzinach przez Mistrza Hali (ocena pracy -1), dostaliśmy odpowiedź odmowną - wspomniany Pan po uprzedniej prośbie nie raczył wyjść wskazać przyczyny odmowy :/ Jesteśmy w totalnym SZOKu. Zapytałem się na jakiej podstawie to stwierdził? Dowiedziałem się, że "wyczuł" odprysk pod palcem. Z całym szacunkiem, ale skoro młodsze osoby nie wyczuły nic "pod palcem", skąd pracownik z wieloletnim stażem i grubszym naskórkiem jest w stanie "wyczuć" takie rzeczy :( Dodam, że przez przybyciem do serwisu ASO, byłem na konsultacji w autoryzowanym serwisie szyb w Olsztynie (chciałem mieć pewność czy nie widać uszkodzenia i czy "nie wymyślam"). Od kilku lat wymieniają szyby w naszej flocie aut, nie mają złych opinii o naciąganiu klientów, kiedy mogą to naprawiają możliwe ubytki. Skierowali nas do ASO, zgodnie stwierdzając, że nie ma śladów odprysku mechanicznego - zatem jako serwis nie narażali nas na koszty wymiany = ich zysk Dlatego liczyliśmy na prośbę o uznanie reklamacji i wymianę szyby na nową. Dodam, że proponowałem ugodę dla serwisu nie wymagając auta zastępczego na czas naprawy oraz możliwość wymiany na zamiennik. Ps. Przypadek sprawił, że szybę ocenił pracownik innego warsztatu - też nie zauważył uszkodzeń mechanicznych
Mariusz
30 grudnia 2024 19:11
Serwis
Brak pomocy serwisu przy reklamacji
Niestety ze względu na brak rozwiązania sytuację musimy opisać na większym forum
Mamy prozaicznie prostą sprawę z uszkodzoną szybą czołową. Początkowo sprawę próbowaliśmy załatwić polubownie, jednak do tej pory nic szczególnego nie uzyskaliśmy.
Próbowaliśmy jeszcze przez FORD POLSKA ale co najbardziej zdziwiło
- dostaliśmy lakoniczną odpowiedź... jakby ze skryptu, zero zainteresowania problemem (ocena -1)
W 06/2024 nabyliśmy dwa fabrycznie nowe FORDy TRANISTy. Niestety w jednym z nich prawdopodobnie wystąpiła wada fabryczna szyby czołowej. Na początku 07/2024 (czyli nie środek zimy) przy przebiegu ok. 1420 km po nocnym postoju pojawiło się spore pęknięcie.
Sprawa oczywiście została zgłoszona do ASO FORD w Olsztynie. Początkowo wszystko wyglądało normalnie, wskazywało na uznanie zgłoszenia (tutaj ocena 5+ za zainteresowanie i zaangażowanie). Trzech pracowników po analizie stwierdziło, że nie widzą żadnego odprysku...
Auto pozostawiłem w celu wykonania procedur gwarancyjnych, jednak po oględzinach przez Mistrza Hali (ocena pracy -1), dostaliśmy odpowiedź odmowną - wspomniany Pan po uprzedniej prośbie nie raczył wyjść wskazać przyczyny odmowy :/
Jesteśmy w totalnym SZOKu. Zapytałem się na jakiej podstawie to stwierdził? Dowiedziałem się, że "wyczuł" odprysk pod palcem.
Z całym szacunkiem, ale skoro młodsze osoby nie wyczuły nic "pod palcem", skąd pracownik z wieloletnim stażem i grubszym naskórkiem jest w stanie "wyczuć" takie rzeczy :(
Dodam, że przez przybyciem do serwisu ASO, byłem na konsultacji w autoryzowanym serwisie szyb w Olsztynie (chciałem mieć pewność czy nie widać uszkodzenia i czy "nie wymyślam").
Od kilku lat wymieniają szyby w naszej flocie aut, nie mają złych opinii o naciąganiu klientów, kiedy mogą to naprawiają możliwe ubytki. Skierowali nas do ASO, zgodnie stwierdzając, że nie ma śladów odprysku mechanicznego - zatem jako serwis nie narażali nas na koszty wymiany = ich zysk
Dlatego liczyliśmy na prośbę o uznanie reklamacji i wymianę szyby na nową. Dodam, że proponowałem ugodę dla serwisu nie wymagając auta zastępczego na czas naprawy oraz możliwość wymiany na zamiennik.
Ps. Przypadek sprawił, że szybę ocenił pracownik innego warsztatu - też nie zauważył uszkodzeń mechanicznych
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Kompetentni pracownicy, szybka usługa
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 14:14
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna ...
... obsługa, świetny kontakt z serwisem w Olsztynie.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 20:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta ok. Mechanicy porażka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 09:40
Salon - samochody nowe
Przesympatyczni, pomocni ludzie
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 09:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek