83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mariusz
30 grudnia 2024 19:11
Serwis
Brak pomocy serwisu przy reklamacji
Niestety ze względu na brak rozwiązania sytuację musimy opisać na większym forum
Mamy prozaicznie prostą sprawę z uszkodzoną szybą czołową. Początkowo sprawę próbowaliśmy załatwić polubownie, jednak do tej pory nic szczególnego nie uzyskaliśmy.
Próbowaliśmy jeszcze przez FORD POLSKA ale co najbardziej zdziwiło
- dostaliśmy lakoniczną odpowiedź... jakby ze skryptu, zero zainteresowania problemem (ocena -1)
W 06/2024 nabyliśmy dwa fabrycznie nowe FORDy TRANISTy. Niestety w jednym z nich prawdopodobnie wystąpiła wada fabryczna szyby czołowej. Na początku 07/2024 (czyli nie środek zimy) przy przebiegu ok. 1420 km po nocnym postoju pojawiło się spore pęknięcie.
Sprawa oczywiście została zgłoszona do ASO FORD w Olsztynie. Początkowo wszystko wyglądało normalnie, wskazywało na uznanie zgłoszenia (tutaj ocena 5+ za zainteresowanie i zaangażowanie). Trzech pracowników po analizie stwierdziło, że nie widzą żadnego odprysku...
Auto pozostawiłem w celu wykonania procedur gwarancyjnych, jednak po oględzinach przez Mistrza Hali (ocena pracy -1), dostaliśmy odpowiedź odmowną - wspomniany Pan po uprzedniej prośbie nie raczył wyjść wskazać przyczyny odmowy :/
Jesteśmy w totalnym SZOKu. Zapytałem się na jakiej podstawie to stwierdził? Dowiedziałem się, że "wyczuł" odprysk pod palcem.
Z całym szacunkiem, ale skoro młodsze osoby nie wyczuły nic "pod palcem", skąd pracownik z wieloletnim stażem i grubszym naskórkiem jest w stanie "wyczuć" takie rzeczy :(
Dodam, że przez przybyciem do serwisu ASO, byłem na konsultacji w autoryzowanym serwisie szyb w Olsztynie (chciałem mieć pewność czy nie widać uszkodzenia i czy "nie wymyślam").
Od kilku lat wymieniają szyby w naszej flocie aut, nie mają złych opinii o naciąganiu klientów, kiedy mogą to naprawiają możliwe ubytki. Skierowali nas do ASO, zgodnie stwierdzając, że nie ma śladów odprysku mechanicznego - zatem jako serwis nie narażali nas na koszty wymiany = ich zysk
Dlatego liczyliśmy na prośbę o uznanie reklamacji i wymianę szyby na nową. Dodam, że proponowałem ugodę dla serwisu nie wymagając auta zastępczego na czas naprawy oraz możliwość wymiany na zamiennik.
Ps. Przypadek sprawił, że szybę ocenił pracownik innego warsztatu - też nie zauważył uszkodzeń mechanicznych