90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Byłem kilka razy.Zawsze ...
... byłem zadowolony. Obsługa miłą i kompetentna, samochód dokładnie posprzątany i wymyty. To byłe część pozytywna. Niestety są i negatywy. Z ostatnie chwili. Luty 2024. Mondeo MK5. Serwis nie wychyla się poza procedury, jeśli komputer nie pokazuje awarii, to jej nie ma. Byłem z ewidentnymi objawami awarii sprzęgła, serwisant powiedział, że "silnik walczy o przetrwanie", czyli zauważył, ale nic z tym nie zrobił, bo komputer nie pokazał błędu. Mondeo MK4. W Re-Wo likwidowałem szkodę, Mondeo miało malowane prawe tylne drzwi i część nadwozia za drzwiami i nad oknem. Wszystko wyglądało dobrze do momentu kiedy zobaczyłem moje auto latem w zachodzącym słońcu - wyglądało jak złożone z części o różnych kolorach. Okazało się, że bezbarwna powłoka dawała zupełnie inny odcień, niż ta, którą pomalowano samochód fabrycznie. Reklamację uznano. Auto pomalowano ponownie, ale bez efektu, bo odcień jest ten sam. Podejrzewam, że obsługa serwisu wiedziała, że lakier jest nieodpowiedni, bo dodatkowo wykonano łagodne przejście na przednich drzwiach - potraktowano mnie jak durnia.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 10:40
Salon - samochody nowe
3 razy w serwisie, a usterka nie usunięta
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 08:22
Salon - samochody nowe
Dotychczas serwisowałem forda ...
... we Wrocławiu, po zamieszkaniu w Bolesławcu postanowiłem serwisować w Lubinie. Zadzwoniłem trzy tygodnie temu żeby dowiedzieć się o cenie przeglądu i terminach. Pani która odebrała telefon obiecała że ktoś z serwisu zadzwoni. Po tygodniu oczekiwania i żadnego telefonu, zadzwoniłem żeby się przypomnieć, pani powiedziała że teraz na pewno serwis zadzwoni. Znowu po następnym tygodniu żadnej odpowiedzi. Trzy tygodnie dzwonienia i oczekiwania zostałem całkowicie olany przez serwis. We Wrocławiu na mój telefon o serwis miałem praktycznie w ten sam dzień odpowiedz. Widocznie polityka forda w Lubinie jest inna, i nie zależy jej na nowych i stałych serwisujących swoje fordy w ich serwisie
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 11:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2023 20:48
Salon - samochody nowe
Odczucia są mieszane...np. ...
... robilem rozrząd silnika 1,6 tdci na swoich częściach to od razu zastrzegli że nie udzielają gwarancji na części z czym się zgadzam. Ale jak poprosiłem do wglądu, oceny, ponieważ jestem mechanikiem stare części typu pasek rolki...to okazało się że akurat przed chwilą wrzucili je do kontenera, który właśnie odjechał 😁 😥Co za dziwny zbieg okoliczności bo w innych serwisach pokazują wymienione części. Wszystko sugeruje że pozostały tam dalej, a moje nowe przydadzą się mechanikowi do prywatki... Obsługa i personel typu Doradcy, części zamienne (sklep) raczej życzliwi przyjaźni oprócz niemiłego z przerośniętym ego traktującym klientów wręcz po chamsku Pana kierownika działu sprzedaży aut używanych....tragedia dla salonu 🤮
Użytkownik sieci
1 maja 2023 15:48
Salon - samochody nowe
Zakupiłem auto używane ...
... w Re-Wo Lubin około miesiąc temu po przejechaniu około 500 km w aucie zaczęło być słychać dziwne dźwięki zlokalizowanie przyczyny zajęło około 2 tyg i przejechanie kolejnych 300 km. Podczas szukania usterki okazało się że tylni zderzak posiadał uszkodzone mocowania (odbojniki plastikowe) myśląc że to jest przyczyną został złapany domowym sposobem ponieważ mocowania połamane i nie było jak złapać jednak to nie okazało się przyczyną w trakcie jazd i sprawdzania wyjąłem wszystko co się dało z bagażnika aby z pomocą osoby trzeciej zlokalizować skąd słychać dźwięk (metaliczny tylko na krótkich nierównościach) po przejechaniu tyk 300 km dźwięki się nasilały momentalnie nawet przy jeździe po prostej drodze przy czym zauważyłem że w momencie delikatnego naciskania na hamulec jakby ustawało. Skontaktowałem się z Re-Wo usłyszałem że Pan jest na urlopie i mam się kontaktować z serwisem. Po telefonie do serwisu usłyszałem że czas oczekiwania to około 1,5 tygodnia bo urlopy weekend majowy itp. Więc udałem się do pobliskiego warsztatu aby zdiagnozować co może być przyczyną (kilka dni wcześniej auto było na stacji diagnostycznej gdzie na „trzepakach” nic nie stwierdzono) po zdemontowaniu tylnego koła okazało się że zacisk jest luźny i stwierdzono iż jest konieczna wymiana jakiś bolców w zacisku ( zakup zestawu naprawczego zacisku hamulcowego) stwierdzono także nadmierne zużycie kloców oraz tarcz hamulcowych (NATYCHMIAST DO WYMIANY). Skontaktowałem się z salonem stwierdzili że nie wierzą w opinie warsztatów itp. Dopytałem co mają w opinii serwisowej odnośnie układu hamulcowego usłyszałem że tarcze posiadają 50% zużycia. Auto było także szykowane pod położenie powłoki ceramicznej przy korekcie lakieru stwierdzono że malowany był błotnik oraz tylny element od okolic lampy do wlewu wraz z wnęką bagażnika, zderzak ma uszkodzony ślizg najprawdopodobniej gdyż jak się zajrzy w szenilę między zderzakiem a lampą widać wkręt o grubość powłoki także zapytałem przy rozmowie z układem hamulcowym i usłyszałem grubości 120-140 mikronów zapytałem co to oznacza po czym stwierdzono że powłoka jest oryginalna. Generalnie jechałem po auto ze świadomością że kupuje się auto używane ale kupując auto w salonie który posiada profesjonalny serwis i konkretną informacją o stanie auta ( pełnym i „dogłębnym”) a tu nie taka miła sytuacja. Finalizując chciałem załatwić sprawę przed majówką żeby móc spędzić wolne na wycieczkach ale niestety mistrz serwisu na urlopie i zaproszono nie po wolnym przy czym szczerze obawiam się użytkować auto z takim stanem układu hamulcowego a nie zamierzam zmieniać swoich planów więc naprawy dokonam we własnym zakresie, ponieważ w terminie po wolnym była mowa o diagnostyce a nie załatwieniu sprawy. Także jadąc do „fachowców” z salonu polecam zabrać sowich fachowców i konkretnie posprawdzać auto.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 16:10
Salon - samochody nowe
Strata czasu i ...
... pieniędzy. Nie polecam. Dajcie spokój. Szkoda gadać. Partacze. Oczekiwania: serwis klimatyzacji koszt 99zł Rzeczywistość: środek czyszczący (śmierdzący) wpuszczony do kratek nawiewowych Klimatyzacja nie sprawna
Użytkownik sieci
11 października 2022 20:48
Salon - samochody nowe
Serwis Forda odwiedziłem ...
... w celu zakupu " Forda customa" autko pierwszy właściciel,bezwypadkowe,Wsiadając do auta zwróciłem uwagę na dwie różne felgi srebrna i czarna.Jak to wygląda.Maska uderzona jakby pałka z zapytaniem jaki jest koszt maski używanej Pan odpowiedział 150-300 zł. Jakaś zbieranina ale myślę wsiądę.Przekrecam kluczyk a tam świeci poduszka kierowcy.Pytajac sprzedawca nieznał odpowiedzi oznajmił że zapyta serwisu ale jutro i zadzwoni. Wróciwszy do domu wrzuciłem auto na cepik i ... w celu sprawdzenia ubezpieczenia.I co wyszło autko miało 3 właścicieli i do tego bite z tylu zostały pobrane pieniążki.Maska koszt 1200-1500.Nastepnego dnia Pan dzwoni i mówi mi że poduszka jest dobra to wina wiązki elektrycznej.Ludzie co to za serwis który nie może sobie poradzić z poduszka kierowcy, a znajomość sprzedającego tragiczna.Nie polecam aut używanych z tego salonu.Ponoc niema aut nowych ale to nie znaczy żeby kupować byle co. P.s W odpowiedzi na opinie salonu.Jak został zmieniony dowód rejestracyjny to znaczy że zmienił właściciela chyba za ksiądz, zakonnica i pastor to samo😉. Pracownik firmy mówił że jest wieloletnim pracownikiem i sprzedał wiele aut tej firmie.Co do książki serwisowej niemiałem zastrzeżeń bo właściciel nawet wymienił dywaniki w serwisie.Co do lakieru i pobranej gotówki za uderzenie w tył auta to proszę o zmianę w zewnętrznej firmie zajmującej się weryfikacja aut o nazwie c.... .Cieszę się że salon wie o jakim aucie mowa.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
27 września 2022 08:44
Salon - samochody nowe
Wycena na wszystko ...
... razy 2 cena rynkowa. Do tego problemy z zalaniem oleju klienta, bo takie mają super procedury wewnętrzne.
Użytkownik sieci
21 września 2022 16:01
Salon - samochody nowe
nie polecam za ...
... nie zdiagnozowanie usterki ,bo nie doszli co jest kabelek robił zwarcie zainkasowali 2350 zł złodzieje i partacze kto tam pracuje cieśle murarze
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 13:13
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa…(?) niestety, ...
... ale to już było …, i chyba nie wróci więcej…😱
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 11:12
Salon - samochody nowe
Sorry RE-WO, ale ...
... obrywacie moja ocena za produkt, który sprzedajecie. Kupilismy Transita, który pokonuje trasy na autostradzie. I zaczął się psuć. To adblue, to silnik. Wymieniliśmy 2 wtryski u innego mechanika, bo miejsca w serwisie RE-WO były dostępne za 3 tygodnie. I okazało się, że samochód, który przejechał 80 tys kilometrów ma poważniejszy defekt. RE-WO powiedziało dzis, 04.08. ze diagnostę maja 22.08. A wymiana ewentualnego tłoka to koszt do 17 tys zl. Gdzie cały silnik kosztuje 36 tys zl. Mialem dobre doświadczenia kiedyś z samochodami osobowymi w RE-WO. Ale to, co się dzieje z naszym dostawczym, który powinien być zdolny do przejechania o wiele więcej niż 80 tys km i serwis, który łaskawie zajmie się tematem za trzy tygodnie. No masakra. Nie tyle nie polecam RE-WO, ale nie polecam Forda jaki marki. W ogole.
Użytkownik sieci
3 lipca 2022 10:40
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... Re wo a no dlatego ze rozmawiałem z działem części miałem jechać po odbiór pracownik w ogóle ich nie zamówił miał dzwonić również tego nie uczynił nie polecam nigdy więcej nie pojadę do Re wo
Użytkownik sieci
11 czerwca 2022 11:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2022 12:34
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis, byłem ...
... na akcji klimatyzacja, mechanik założył filtr kabinowy odwrotnie... dopiero po jakims czasie zauważyłem że dali *upy, szkoda pieniędzy i czasu na ten serwis. Radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 14:56
Salon - samochody nowe
Byłem z powodu ...
... zapalonych dwóch kontrolek ostrzegawczych dotyczących silnika i oleju.Wymieniono mi olej ( 5 tys. przed terminem- kolejny zresztą raz). Po przejechaniu 60 km ponownie zapaliła się kontrolka nakazującą natychmiastową wizytę w serwisie. Zadzwoniłem do serwisu i dowiedział się, że mam ją sobie sam skasować bo na pewno mechanik jej nie skasował. Po wyjeździe z serwisu jej nie było a bez przyczyny chyba się nie zapala. Tak mi się przynajmniej zdaje. Z wykształcenia jestem mechanikiem, może nie samochodowym a lotniczym więc jakieś pojęcie w tym temacie mam . Co by było gdyby pilot samolotu sam sobie kasował usterki w samolocie. Poleciałby ktoś takim samolotem?
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 17:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 14:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Stanisław Motyl
27 lipca 2021 11:47
Salon - samochody nowe
Dwie godziny oczekiwania
Przyjechałem na umówioną godzinę ale auto było nie gotowe. Potem okazało się że akumulator rozładowany. Trochę szkoda, szczególnie że ceny nie są niskie
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 11:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka