91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 15:41
Salon - samochody nowe
Zostawilismy auto do ...
... serwisu poniewaz mial rozbity przedni zderzak. Oczywiscir wymienili jeszcze wiele czesci niepotrzebnie. Pani powiedziala przed weekendem ze zamawia czesci a chyba we wtorek jak dzwonilismy rowniez powiedziala ze zamawia juz czesci do zrobienia. Potem dopiero po tygodniu jak sami zadzwonilismy to nam powiedzieli ze mozna odebrac. Na minus obsluga mechanikow. Zerwali linke od maski i stwierdzili ze to nie ich wina bo linka byla stara. Nie wazne ze wczesniej normalnie wszystko dzialalo i ze zaczeli wiele czesci niepotrzebnie wymieniac zamiast jedynie wspomniany zderzak wraz z czujnikiem oraz jednym halogenem.... no i najlepsze ze panowie po godzinie jak wrocilismy stwierdzili znowu ze nie ich wina i domnkneli jedynie maske no i ze na wlasny koszt trzeba naprawiac albo u nich ale za doplata.... żenada. I na deser jeszcze jedno. Jak powiedzialam ze trzeba otworzyc jeszcze raz zeby plyn do spryskiw. uzupelnic to pan stwierdzil ze oni uzupelnili. Otóż prosze panow raz lekko psiknelam, zaje... bo inaczej nie da rady nazwac tego zapachu... no i juz plynu nie ma... a i jeszcze jakas zarowka nie działała nam chociaz wczesniej było ok i jakiejś na szybko szukali żeby wymienić. Jakbym wiedziała to bym do Wrocka odstawiła forda. Masakra nie polecam.mechanicy jak z koziej du... trąba!!! Az edytuje bo nie wytrzymam!!! A to ze głupa przygraliście i maske na styk zamkneliscie i nie raczyliscie poinformowac ze maska sie nie zamyka!!! Sama sprawdzałam a tak bym wyjechała i sie dowiedziala w domu o tym fakcie. Tak samo żarówka i tak samo z tym płynem było.uzupełniony ale żeby raz psiknąć. a maske nie zauważyli Państwo bo wcześniej działało wszystko mimo rdzy tylko niestety panowie serwisanci jacys niewydarzeni.wiecej tam moja noga nie postanie i nie będę polecać napewno tego miejsca!
Użytkownik sieci
23 grudnia 2018 16:55
Salon - samochody nowe
Ceny porażają. Poza tym salon jak salon
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 09:05
Salon - samochody nowe
Serwisanci pracują w ...
... rękawiczkach a później wycierają je w naszą tapicerkę nie rzetelnie wykonali nam przegląd w strażackim samochodzie nalali brudnego plynu hamulcowego do zbiorniczka tłumacząc się tym że nalewają z beczki i chyba była brudna,filtr powietrza źle założony poprostu tragedia.Źle trafili jestem mechanikiem i znam się na tym. Musieliśmy zostawić auto w serwisie i wycofać z podziału ratowniczego mieszkańcy powiatu kamiennogórskiego pozbawieni zostali auta które mogło by nieść pomoc potrzebującym a nie stać w serwisie kolejny dzień przez czyjeś niedbalstwo i oszukanie klienta który zostawia auto w serwisie i jest przekonany że oddaje w profesjonalne ręce.Odradzam ten serwis a jak już tam oddacie to sprawdzajcie jakoś wykonanej usługi.
Użytkownik sieci
17 października 2018 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 października 2018 19:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam zostawiłem ...
... auto Forda c-max tylko skasował i nic nie zrobili
Użytkownik sieci
10 października 2018 19:17
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie że ...
... Panowie i Pani z serwisu nie ogarniają tematu
Użytkownik sieci
26 września 2018 19:50
Salon - samochody nowe
Po 5 letniej ...
... wspolpracy stanowczo odradzam serwis rewo - zamawiane czesci nie przychodza w umowionym terminie. Wymieniaja czesci a auto nadal popsute.Nie potrafia zdiagnozowac auta. Diagnozuja wade zawieszenia ( oczywiscie naprawa kolosalna suma) a okazuje sie ze to luzne nadkole ,ktore wystarczy dokrecic.Przez 5 lat na kilku samochodach zostawilem tam majatek ,nigdy wiecej forda i nigdy wiecej wspolpracy z serwisem .Radze omijac ich szerokim łukiem
Użytkownik sieci
20 września 2018 19:37
Salon - samochody nowe
Serwis schodzi na ...
... psy. Próbują naciągać na naprawy które nie są konieczne. Potem mają na co zwalić jak coś spitolą. Naciągają na cenach części. Proste czynności zajmują ponad 3 godziny. Kiedyś bylo OK, teraz masakra
Użytkownik sieci
18 września 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Totalne olanie klienta, ...
... umówiłem się na sprawdzenie nowo kupionego auta ,na miejscu okazuje się, że mam czekać 2 godziny bo pani nie sprawdziła, że pracownik jest na urlopie. Gorąco odradzam, po zakupie auta poziom obsługi klienta spada do zera. Bliżej mam do Lubina, ale chyba pozostaje tylko Wrocław :/
Użytkownik sieci
16 września 2018 22:27
Salon - samochody nowe
Byłem kilka razy.Zawsze ...
... byłem zadowolony. Obsługa miłą i kompetentna, samochód dokładnie posprzątany i wymyty. To byłe część pozytywna. Niestety są i negatywy. W Re-Wo likwidowałem szkodę, Mondeo miało malowane prawe tylne drzwi i część nadwozia za drzwiami i nad oknem. Wszystko wyglądało dobrze do momentu kiedy zobaczyłem moje auto latem w zachodzącym słońcu - wyglądało jak złożone z części o różnych kolorach. Okazało się, że bezbarwna powłoka dawała zupełnie inny odcień, niż ta, którą pomalowano samochód fabrycznie. Reklamację uznano. Auto pomalowano ponownie, ale bez efektu, bo odcień jest ten sam. Podejrzewam, że obsługa serwisu wiedziała, że lakier jest nieodpowiedni, bo dodatkowo wykonano łagodne przejście na przednich drzwiach - potraktowano mnie jak durnia.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 09:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 12:07
Salon - samochody nowe
Serwisuję tam auto ...
... kilka lat. Odniosę się do oceny serwisu . Obecna obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie . Kierownicy serwisu od lat ci sami - nie mam żadnych zastrzeżeń, widać że szanują swoją prace i klienta. Z pozostałej obsługi którą widuje tam od lat - Zygmunt (porażka).Nie wiem jakim cudem ten człowiek tam jeszcze pracuje. Arogancki, zachowanie jakby pracował tam za karę, odbębnić 8 godz. i do domu. Podchodzę do stanowiska serwisowego, a ten człowiek zamiast przywitać klienta , siedzi wpatrzony w komputer przez dłuższą chwile jakby rozmawiał z kimś w internecie na messengerze w godzinach pracy. Takich ludzi się już nie przeszkoli. Wiedza serwisowa - żadna, da się to wyczuć w rozmowie. Omijam tego serwisanta z daleka. Pozostali serwisanci nie pracują za długo, stąd chyba brak doświadczenia. Co do obsługi sklepu obok serwisu - tu miło i profesjonalnie. Podsumowując - kilka lat temu zachwalałam ten serwis wszystkim znajomym, ale wtedy pracowały inne osoby . Sytuacja pokazuje jak ważne jest zadbanie o obsługę klienta " na pierwszej linii" serwisu. Niewłaściwe podejście do klienta i leci opinia całej firmy .
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 22:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2018 07:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2018 16:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2018 13:17
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga, drogo!!!
Użytkownik sieci
6 maja 2018 13:01
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 14:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 20:13
Salon - samochody nowe
Podejście na serwisie ...
... bynajmniej chamskie. Pan na serwisie którego nie wymienie z imienia i nazwiska kawał chłopa ale też i kawał chama, w sposób arogancki odnosił się do mnie. Ma się za wielkiego specjalistę, nie kwiestionuje tego ale praca z klientem wymaga wiecej uprzejmości. Polecam kadrze zarządzajacej zadbać o to. Bo ja jestem w Rewo Lubin ostatni raz. Trudno, mialem blizej ale skorzystam z usług Wrocławia nastepnym razem.