90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2018 19:17
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie że ...
... Panowie i Pani z serwisu nie ogarniają tematu
Użytkownik sieci
26 września 2018 19:50
Salon - samochody nowe
Po 5 letniej ...
... wspolpracy stanowczo odradzam serwis rewo - zamawiane czesci nie przychodza w umowionym terminie. Wymieniaja czesci a auto nadal popsute.Nie potrafia zdiagnozowac auta. Diagnozuja wade zawieszenia ( oczywiscie naprawa kolosalna suma) a okazuje sie ze to luzne nadkole ,ktore wystarczy dokrecic.Przez 5 lat na kilku samochodach zostawilem tam majatek ,nigdy wiecej forda i nigdy wiecej wspolpracy z serwisem .Radze omijac ich szerokim łukiem
Użytkownik sieci
20 września 2018 19:37
Salon - samochody nowe
Serwis schodzi na ...
... psy. Próbują naciągać na naprawy które nie są konieczne. Potem mają na co zwalić jak coś spitolą. Naciągają na cenach części. Proste czynności zajmują ponad 3 godziny. Kiedyś bylo OK, teraz masakra
Użytkownik sieci
18 września 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Totalne olanie klienta, ...
... umówiłem się na sprawdzenie nowo kupionego auta ,na miejscu okazuje się, że mam czekać 2 godziny bo pani nie sprawdziła, że pracownik jest na urlopie. Gorąco odradzam, po zakupie auta poziom obsługi klienta spada do zera. Bliżej mam do Lubina, ale chyba pozostaje tylko Wrocław :/
Użytkownik sieci
16 września 2018 22:27
Salon - samochody nowe
Byłem kilka razy.Zawsze ...
... byłem zadowolony. Obsługa miłą i kompetentna, samochód dokładnie posprzątany i wymyty. To byłe część pozytywna. Niestety są i negatywy. W Re-Wo likwidowałem szkodę, Mondeo miało malowane prawe tylne drzwi i część nadwozia za drzwiami i nad oknem. Wszystko wyglądało dobrze do momentu kiedy zobaczyłem moje auto latem w zachodzącym słońcu - wyglądało jak złożone z części o różnych kolorach. Okazało się, że bezbarwna powłoka dawała zupełnie inny odcień, niż ta, którą pomalowano samochód fabrycznie. Reklamację uznano. Auto pomalowano ponownie, ale bez efektu, bo odcień jest ten sam. Podejrzewam, że obsługa serwisu wiedziała, że lakier jest nieodpowiedni, bo dodatkowo wykonano łagodne przejście na przednich drzwiach - potraktowano mnie jak durnia.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 09:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 12:07
Salon - samochody nowe
Serwisuję tam auto ...
... kilka lat. Odniosę się do oceny serwisu . Obecna obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie . Kierownicy serwisu od lat ci sami - nie mam żadnych zastrzeżeń, widać że szanują swoją prace i klienta. Z pozostałej obsługi którą widuje tam od lat - Zygmunt (porażka).Nie wiem jakim cudem ten człowiek tam jeszcze pracuje. Arogancki, zachowanie jakby pracował tam za karę, odbębnić 8 godz. i do domu. Podchodzę do stanowiska serwisowego, a ten człowiek zamiast przywitać klienta , siedzi wpatrzony w komputer przez dłuższą chwile jakby rozmawiał z kimś w internecie na messengerze w godzinach pracy. Takich ludzi się już nie przeszkoli. Wiedza serwisowa - żadna, da się to wyczuć w rozmowie. Omijam tego serwisanta z daleka. Pozostali serwisanci nie pracują za długo, stąd chyba brak doświadczenia. Co do obsługi sklepu obok serwisu - tu miło i profesjonalnie. Podsumowując - kilka lat temu zachwalałam ten serwis wszystkim znajomym, ale wtedy pracowały inne osoby . Sytuacja pokazuje jak ważne jest zadbanie o obsługę klienta " na pierwszej linii" serwisu. Niewłaściwe podejście do klienta i leci opinia całej firmy .
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 22:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2018 07:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2018 16:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2018 13:17
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga, drogo!!!
Użytkownik sieci
6 maja 2018 13:01
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 14:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 20:13
Salon - samochody nowe
Podejście na serwisie ...
... bynajmniej chamskie. Pan na serwisie którego nie wymienie z imienia i nazwiska kawał chłopa ale też i kawał chama, w sposób arogancki odnosił się do mnie. Ma się za wielkiego specjalistę, nie kwiestionuje tego ale praca z klientem wymaga wiecej uprzejmości. Polecam kadrze zarządzajacej zadbać o to. Bo ja jestem w Rewo Lubin ostatni raz. Trudno, mialem blizej ale skorzystam z usług Wrocławia nastepnym razem.
Użytkownik sieci
19 lutego 2018 20:35
Salon - samochody nowe
Dalej poprawiacie korozje ...
... na Transitach w ramach GW pędzlem, bo to element który jest niewidoczny?(Słupek nad drzwiami)
Użytkownik sieci
25 października 2017 14:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2017 14:09
Salon - samochody nowe
Duży przestronny salon ...
... z miejscem dla klienta i "widokiem" na servis. Czysto. Obsługa fachowa i pomocna. Mały minus to brak miejsca dla matki z dzieckiem (aby np. przebrać pieluszkę). Duży minus to pseudo promocyjne ceny... które w innych salonach tej marki są znacznie niższe.
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 16:34
Salon - samochody nowe
totalna beznadzieja, prymitywna ...
... obsługa szczególnie w serwisie nawet w stosunku do kobiet w ciąży
Użytkownik sieci
2 marca 2017 08:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... szczególności starszego Pana z działu Komisu. Wciska Kit żeby tylko sprzedać auto.
Użytkownik sieci
16 marca 2016 19:39
Salon - samochody nowe
polecam omijać szerokim ...
... łukiem. nierzetelny serwis, nie dbają o interes klienta. za kazdym razem podczas napraw gwarancyjnych mechanicy robia wiecej szkod niz bylo przed oddaniem auta. serwis ma autoryzacje ale czy mechanicy tez maja? niekompletne dokumentacje wykonywanych zleceń - niedopelnianie procedur. pilnujcie aby serwis wpisywal raporty w zlecenia bo tego nie robi a potem sie wypiera wszystkiego. nierzetelny dianosta- dla niego wszstko to normalna praca zawieszenia, normalna praca silnika, normalne wady fabryczne. UWAGA!!! 100 razy sprawdzajcie jak odbieracie nowe auto zanim cos podpiszecie. zwracajcie uwage na pasowania elementow karoserii (nic nie jest rowno, maska, lampy, progi...) prawie w kazdym modelu. patrzcie czy wewnatrz wszsytko dobrze spasowali i czy nie bedzie sladow pilnika jak sie jakis plastik nie miescil... nie ma sie co cieszyc jak zobaczycie nowe auto tylko duzy oddech i caly dzien sprawdzajcie. niech naprawiaja od razu bo pozniej trzeba czekac i czekac a i tak na koncu uslyszycie ze kazdy tak ma wiec jest dobrze. kazdy niespasowany, lampy nie dochodza do blachy i jest dobrze bo wszystkie tak maja. progi w aucie sa za krotkie o 0.5 cm. i nie da sie ich spasowac. jak nie dopilnujecie auta przed odbiorem to szykujcie sie na to ze wiecej auto w serwisie niz w drodze. klamią klientowi w zywe oczy. nie mozna polegac na tym serwisie. SPRAWDZAJCIE AUTO DOKLADNIEJ JAK ODBIERACIE Z SERWISU bo moje jest zawsze odbierane w gorszym stanie niz wjechalo. dzisiaj wybral bym innego dealera bo ten od ktorego kupicie ten jest odpowiedzialny za gwarancje. i dajcie sie oklamac jak wam powiedza ze czekaja na decyzje forda co do usunięcia usterek gwarancyjnych no to nie prawda. ford nic nie akceptuje. to ten co sprzedal auto jest gwarantem a ford nic do tego nie ma. nie sznuja swoich klientow ani ich samochodow. dalbym 0 gwiazdek albo minus 5 jak by sie dało.