Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 08:50
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 07:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2020 10:03
Salon - samochody nowe
Uwaga, oddałem przed ...
... świętami pojazd do serwisu Ford Gołębiewski w Starogardzie Gdańskim - powód to paląca się kontrolka o awarii silnika -po skasowaniu błędu i przejechaniu minimum 30 km pojawiała się ponownie-.Na- miejscu zastałem panią umawiającą na serwis o długich czarnych włosach o pięknie i nadzwyczaj równo przystrzyżonej grzywce gdzie po pierwszej zamianie z nią słów ogarnęły mnie dreszcze.Ta urocza pani 🙊próbowała ode mnie otrzymać informację co ma zrobić aby wyleczyć ten pojazd -natomiast odpowiedzialem iż to nie ja jestem lekarzem i po to się udałem do kliniki Gołębiewski aby awarie odpowiednio zdiagnozować oraz wyleczyć pacjenta którym jest mój pojazd.Pani "w chełmie" bardzo się na moją odpowiedź obraziła ...😾 Po diagnozie okazało się iż do wymiany jest tzw 5 ty wtrysk -swieca dopalająca DPF.Niestety informacja natychmiastowa od kolegi pani żołnierki była taka:nie mamy go na miejscu ani nie ma w magazynie głównym może być po 14 dniach -oczywiscie zrozumiałe to było w okresie ptrzedswiatecznym.Zapytalem czy mogę zoorganizować w takim razie szybciej i we własnym zakresie ta część bo zależy mi na korzystaniu Auta w Święta -otrzymalem zgodę..Po zoorganizowaniu czesci zleciłem telefonicznie aby zdiagnozowana uszkodzona część zaczac demontować .I tu niespodzianka ku przestrodze. Uważajcie na roboczogodziny które bezpodstawnie probowali mi naliczyć !!! Gość z obsługi poinformował mnie ze za 5 min pojazd wjezdza na warsztat w celu demontażu i za kolejne 25 min wysłał mi SMS że" niby "wadliwa część jak sie później okaże została wykręcona.Gdy zapytałem się o cenę tego wstępnego zabiegu kolega pani pięknej oświadczył iż trwało to 1.5 godziny wg cennika roboczogodzin Forda plus to że były problemy z wykreceniem części 😃 Uśmiałem sie i wskazałem na czas rozmowy i przesłania SMS oraz dodatkowo zapytałem "jakie to problemy skoro udało się to wykrecic w niespełna 20 minut?" Gość zbladł przez telefon .Po przybyciu do serwisu z poprawnie działającą częścią zobaczyłem starą wykreconą część która została najprawdopodobniej specjalnie złamana aby nie móc wziąć na siebie winy o nieprawidłowej diagnozie w razie takiego sprawdzianu :"a proszę teraz wkręcić starą część i zobaczymy czy będzie różnica" Po wymianie części która dostarczyłem okazało się że część przeze mnie dostarczona jest sprawna no i wystawiono fakturę na kwotę na którą umówiliśmy się przed dokonaniem operacji ( proponuje każdemu tak robić gdyż później nie zliczycie roboczogodzin) a nie jak zaczął mnie wręcz straszyć kolega pani w Chełmie że problemy za dodatkowe 135 zeta (za zniszczenie starej części) ,że mu się ... zegarek przestawił , itd. Niestety po przejechaniu 60 km znowu ta sama kontrolka 😭-dzwonie do kliniki Gołębiewski w Starogardzie aby umówić termin na reklamacje -a tu słyszę po drugiej stronie ewidentnie panią w Chełmie która odpowiada mi że nie mogę złożyć reklamacji bo przywiozłem część na własną rękę 🙉 i na co ma być ta reklamacja bo na pewno nie będzie ta sama awaria 🤯 (ciekawe skąd ona już to wie?u swojego fryzjera się dowiedziała?a może ona jest przysłowiową fryzjerką???😭)Odpowiedzialem iż składam reklamacje na diagnozę oraz usługę wymiany tej części która nakazali państwo wymienić aby usunąć usterkę-co najprawdopodobniej może być powodem złej diagnozy oraz w jej wyniku poniesienie niepotrzebnych kosztów zakupu nowej i wymiany starej sprawnej części która to została złamana tak aby nie móc jej z powrotem wkrecic . O dalszym przebiegu poinformuje państwa zaraz po przyjęciu na serwis w ramach reklamacji gdyż podejrzewam ta samą usterkę i ...największą zagadka to pani żołnierz w pięknym Chełmie niczym wróżka która rzuca z góry przepowiednie 🤔-proponuje być bardzo czujnym i ostrożnym przy oddawaniu pojazdu w ręce pani z powyzszego opisu i domagać się gwarancji zarówno na usługę jak i diagnozę tego warsztatu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 11:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 19:02
Salon - samochody nowe
Polecam współpracę i usługi.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 14:16
Salon - samochody nowe
Mili Ludzie. Ale ...
... trudno umowic sie na termin. Od lat co roku sprzedaja mnostwo samochodow, a serwis sie nie rozrasta. Nie da sie wszystkich upchac i zadowolic bez rozwoju serwisu. Rowniez popracowalabym nad organizacja przcy. Umowiona bylam na 8, bylam za 15cie osma. Pracownicy tez byli przed 8. Ale poproszono mnie do biurka jakies 10 po. Dlaczego? W tym czasie stanowisko przewidziane na naprawe nie bylo wykorzystane. Zanim przyjeto zgloszenie, wystawiono kwity to na serwis autobwjechalo chwile przed wpol do 9. Absolutnie do zmiany. Skoro serwis pracuje od 8 to administracja powinna przyjmowac od za dziesiec 8. Rowniez bym przyjrzala sie Pani z obslugi, ktora na pytania kolegow niegrzecznie odpowiada. Klienci maja uszy. Mialam wrazenie, ze wszystko bylo delegowane do Pani Lucyny, zrob, zarejestroj, sprawdz itd. A druga Pani....tylko uwagi ... Oj, dobrze, ze ja tam nie zarzadzam😀😀😀co do jakoscibserwisu nie mam zastrzezen. Dlatego 5 gwiazdek. Ah. I kawa sie popsula. Oszczednosci 😜
Użytkownik sieci
5 grudnia 2019 16:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 listopada 2019 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2019 11:22
Salon - samochody nowe
W ASO Gołębiewski ...
... zlikwidowano szkodę bezgotówkowo.Auto po odbiorze wygląda fatalnie.Jest źle dobrany lakier i gołym okiem widać różnicę na elementach,poza tym bardzo długi czas oczekiwania -1 miesiąc.Została też z auta skradziona zaślepka wycieraczki,zaznaczam,że auto ma 3 miesiące.Podejrzewam,że u Pana Kazia w garażu lepiej wykonano by naprawę.Nie zamierzam tej sprawy tak zostawić i przyszłym tygodniu udaję się do niezależnego rzeczoznawcy i rzecznika praw konsumenta.
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 09:07
Salon - samochody nowe
Bardzo drogo, ale profesjonalnie...
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 23:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 16:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2019 21:51
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsluga
Użytkownik sieci
8 października 2019 22:10
Salon - samochody nowe
Miliony papierologi i utrudniania sobie zycia.
Użytkownik sieci
8 października 2019 11:31
Salon - samochody nowe
Wszystko miło i przyjemnie
Użytkownik sieci
5 października 2019 13:22
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 października 2019 17:50
Salon - samochody nowe
Miałem okazje być ...
... ostatnio w tym salonie. Serwisanci dobrze dbają o klienta, więc spokojnie można ich polecić. W czasie oczekiwania pan od sprzedaży podszedł i zaproponował pokazanie dostępnych modeli Forda. Czas minął szybko i przyjemnie. Wpadnę w przyszłości.
Użytkownik sieci
21 września 2019 23:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki