Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 11:01
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga. Pani,ktora ...
... nas obslugiwala w serwiscie bardzo dobrze zna sie na swojej pracy. Bez naciagania i wyolbrzymiania problemow poinformowala o stanie naszego auta. Polecam.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 15:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 18:04
Salon - samochody nowe
Super miejsce na zakup auta.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 19:53
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, jakoś usługi na wysokim poziomie, polecam
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 13:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 11:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 01:28
Salon - samochody nowe
Good (Przetłumaczone przez Google) Dobry
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 17:22
Salon - samochody nowe
Ku przestrodze, OMIJAĆ ...
... SZEROKIM ŁUKIEM! Serwis jak i obsługa to totalna KPINA, a naprawy odbywają się na zasadzie WYŁUDZEŃ i obarczania winą klienta. 1) Od 2018 roku skarżyłem się na dziwną pracę skrzyni biegów przy przebiegu 160 tys serwis oczywiście nic nie stwierdził a skrzynia podobno tak ma. 2) Przy przeglądzie przy 180 tys serwis według zaleceń producenta powinien wymienić olej w skrzyni biegów czego nie byłem świadomy, oczywiście SERWIS FORD Gołębiewski nie wymienił bo po co? - DRAMAT, na mechaniczne hałasy skrzyni biegów zrobili adaptację skrzyni biegów za którą zapłaciłem i która nic nie dała..... i teraz najlepsze .... Dnia 17.01.2020 roku zgłosiłam się ponownie z mechanicznym hałasem skrzyni biegów ponieważ Gwarancja 12+ dobiegała końca ..... Uwaga serwis stwierdził iż jest to nieprawidłowa praca, wada skrzyni i objęta jest gwarancją EUREKA po 3 tyg. dzwonię a Pani z serwisu odpowiada iż diagnozują .... OK Po 3 dniach dostaję informację czy mogłem gdzie indziej wymieniać olej w skrzyni biegów gdzie indziej .... śmiech od początku samochód serwisowany jest u tego Dealera..... Po kolejnym tygodniu dostaję informację od Pani z serwisu iż nie wymieniłem oleju na 180 tys. i gwarancja nie może zostać uwzględniona .... na co ja odpowiedziałem przecież byłem u Państwa na przeglądzie na 180 tys i to w Państwa obowiązku jest przeprowadzenie czynności zgodnie z zaleceniem producenta, na to Pani z serwisu że nie zleciłem wymiany oleju w skrzyni biegów ŚMIECH i NIEDOWIERZANIE !!! Następnie próbowano się dogadać polubownie przez ZWALENIE WINY NA KLIENTA, WYŁUDZENIE OD KLIENTA 17 TYS ZŁ ZA NAPRAWĘ WADLIWEJ SKRZYNI BIEGÓW I wciskanie KŁAMSTW iż skrzynia biegów jest sprawna, a winę ma sprzęgło które nie podlega gwarancji i UWAGA stwierdzono to z WRÓŻENIA - "dosłownie" ze spuszczonego oleju dopiero co zalanego! Ponieważ kierownik serwisu twierdził że wszyscy boją się otwierać i naprawiać skrzynię POWER SHIFT! SERWIS TO DNO DZIAŁA NA ZASADZIE KŁAMSTW, NIEWIEDZY KLIENTÓW I WYŁUDZEŃ. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 14:39
Salon - samochody nowe
Dokonałem przeglądu technicznego ...
... mojego Focusa, wykupiłem ubezpieczenie w miłej i sympatycznej atmosferze.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
30 marca 2020 15:51
Salon - samochody nowe
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM ...
... ani serwisu ani Pani Kariny Chirsz ani Grzegorza Gołębiewskiego. Wirus szaleje a w serwisie brak masek u pracowników, w salonie brak masek u handlowców. Serwis umawia się na sugerowane przez klienta auto zastępcze i każe czekać tydzień, bo akurat nie ma takiego. Klient przyjeżdża po tygodniu tracąc czas i dowiaduje się, że właśnie to zarezerwowane auto zostało wydane innemu klientowi godzinę wcześniej i śmieje się w twarz Klientowi mówiąc żer to wina kolegi a nie moja i co mi Pan zrobi. Jak u Barei. Karina Chirsz krzyczy na klienta, Grzegorz Gołębiewski nieprzyjemny, pyskaty, arogancki w stosunku do klienta. Tak reagują w tej firmie na uwagę dotyczącą nie dotrzymania przez serwis wcześniejszej umowy. Natomiast za karę, że klient miał śmiałość zwrócić uwagę, nie wydaje mu jego części wymienionych w aucie. BĘDZIEMY OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!! Zgodnie z zapowiedzią powiadomimy Ford Polska i Europa.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 14:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2020 13:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2020 19:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 19:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2020 14:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 13:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 20:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 13:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek