83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 10:45
Salon - samochody nowe
Samochód w serwisie ...
... stał przez prawie 3 miesiące (same wykonane w tym czasie czynności zajęły może 3 dni). W tym czasie 3x zmienił się konsultant i wielokrotnie musiałem jechać osobiście do salonu, bo nie było możliwości się dodzwonić (oczywiście nikt nie informował mnie, że ktoś inny przejął temat i gdyby nie fakt że sam jechałem i wyjaśniałem co się dzieje, to pewnie czekałbym i pół roku). Konsultanci się prawdopodobnie sami zwalniali, bo widziałem że sami nie mogli dać rady tłumaczyć się się non stop klientom z tego jak działa serwis. Reasumując, takie miejsca należy omijać szerokim łukiem...
Użytkownik sieci
5 marca 2024 22:43
Salon - samochody nowe
Opóźnienie przy przyjęciu ...
... samochodu na umówiony przegląd gwarancyjny około pół godziny. Musiałem podać 2x wszystkie zgłaszane usterki i problemy, dokładnie opisując, kiedy występują. Pomimo informacji telefonicznej o możliwości odbioru samochodu, czekałem na miejscu kolejne 2 godziny. Żadna ze zgłaszanych spraw nie została zdiagnozowana. Pan, który był uprzejmy przyjmować ode mnie samochód i dwukrotnie zapisywać zgłaszane usterki: - najpierw powiedział, że wszystko działa - potem, że ten typ tak ma - potem, że nie rozumie, dlaczego przyjeżdżam samochodem na przegląd do nich, skoro kupiłem gdzie indziej - potem, że nie mają czasu sprawdzać każdego problemu - potem, że zgłaszany problem, który występuje w czasie jazdy sprawdzali wielokrotnie w czasie postoju i nie występował - potem, że mogę sobie go sam naprawić z użyciem igły (problem dotyczył spryskiwaczy elektronicznychy, które w pewnym zakresie prędkości, 30-130 km/h, nie spryskiwały szyby, tylko wszystko dookoła), a pomimo mojej uwagi, że jest to niemożliwe, bo uszkodziłbym spryskiwacze wykonując jego zalecenia, dodał że pierwsze słyszy o czymś takim w s-maxie - na sam koniec poinformował mnie (2 godziny czekania i blisko 30 minut bezproduktywnej rozmowy), że nie zdążyli samochodu umyć i że mogę poczekać jeszcze godzinę, chyba że wolę odebrać brudny... Wnioski. Niestety, w Łodzi dużego wyboru nie ma co do miejsca przeglądów gwarancyjnych marki ford. Niemniej, każdą miarą odradzam serwis z ul. Brzezińskiej. Niekompetentni, niedouczeni, nieprofesjonalni i nie szanujący czasu klienta.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Nieodpowiedzialni pracownicy. Brak ...
... informacji o warunkach naprawy. Brak kontaktu Ford Store z firmą ubezpieczeniową w celu ustalenia kosztorysu naprawy i kwalifikacji naprawy(naprawa całkowita ,częsciowa). Zmarnowanie czasu klienta. Brak informacji zwrotnej iż naprawa nie zostanie wykonana. . Po dwóch tygodniach odbieram auto uszkodzone. Wybieram inny zakład.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 22:23
Salon - samochody nowe
Zapewne znalazłoby się ...
... więcej osób o dłuższej historii z tym serwisem. Ogólnie ❓. Fabryka. Tak wygląda i tak może czuć się klient. Niezbyt krótkie oczekiwanie na obsługę. Słabe rozeznanie w częściach i słabe w mechanice. Ceny ❓ASO ‼️👎. Z doświadczeń bliskiej osoby wynika że w naprawach blach lak jest podobnie. Kosztorys naprawy zrobiony "na pałę" bez analizy wartości samochodu. Efekt ❓. Ubezpieczyciel zrobił szkodę całkowitą, a w chwilę później leasing zakończył przed terminem umowę i zablokował wykup auta🙁. Naprawdę to było "mistrzostwo" w wyliczeniach. Serwis bez naprawy, a klient bez samochodu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do serwisu ...
... celem dokonania kosztorysu naprawy mechanicznej. Brak kontaktu ze strony serwisu. Nie interesują ich pieniądze i obsluga samochodu klienta indywidualnego. Szkoda że w łodzi jest tylko jeden serwis Forda. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 22:20
Salon - samochody nowe
Po wymianie kół ...
... w serwisie Ford Store Łódź, można mieć spokojną głowę, napewno nie odpadną podczas jazdy. Felgi praktycznie przyspawane do piast, po roku od montażu, smaru brak. 2,5 godziny walki ze zdjęciem uszkodzonego koła. Demontaż 3 pozostałych kół pozostawię panom z serwisu. Do zobaczenia.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2023 01:32
Salon - samochody nowe
Salon fajny, ale ...
... nikt z obsługi nawet się nie zainteresował osobami które oglądały auta.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 14:03
Salon - samochody nowe
Chyba najgorszy serwis ...
... Forda w centrum Polski najpierw nie można się dodzwonić a później robią łaskę że w ogóle zajmą się autem tym bardziej jak jest na gwarancji dzisiaj tego doświadczyłem poraz kolejny więcej już tam napewno nie pojadę szkoda czasu i nerwów bo Panowie z góry wiedzą że to jest wina użytkownika a nie jakieś części w aucie,
Użytkownik sieci
18 września 2023 20:48
Salon - samochody nowe
To jakaś kanciapa ...
... jest nie salon, 3 auta na krzyż, dwa biurka, obsług klientów w schowku na miotły, ani dzień dobry ani pocałuj mnie w ....., dramat... finalnie części zamówiłem dużo taniej w salonie forda w warszawie.
Użytkownik sieci
17 września 2023 11:36
Salon - samochody nowe
Dział blacharsko lakierniczy ...
... to jakaś pomyłka a nie Autoryzowany serwis. Auto po szkodzie komunikacyjnej wstawione na naprawę, przy odbiorze okazuje się że podczas naprawy uszkodzili nowe elementy których nie było w momencie oddawania auta na naprawę. Kierownik unika kontaktu i wymiguje się od odpowiedzialności, sprawa trafia do sądu.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 01:39
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. Skasowali ...
... 375 zł żeby powiedzieć ze auto sprawne, a tak naprawdę nie było sprawne.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 12:34
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski Forda ...
... to jakaś porażka Kilka razy tam byłem wysłany z asistance i za każdym razem coś zchrzanione i do poprawek Ostatecznie auto wiele tygodni na naprawach
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 18:36
Salon - samochody nowe
Jestem już chyba ...
... 9 raz z tą samą awaria samochodu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 09:24
Salon - samochody nowe
bardzo zle nie polecam
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 16:08
Salon - samochody nowe
Dziś z Żoną ...
... odwiedziliśmy salon przy ul. Brzezinskiej . Interesowały nas auta używane , po około 15 minutach Pan zapytał co nas interesuje i następnie z prędkością przewodnika wycieczki pokazał nam kilka modeli nie informując o danych technicznych , następnie zapytał który nam odpowiada bo trzeba się szybko decydować bo Niemcy wykupuja wszystko co się pojawia atrakcyjnego . Czyżby powdem takiej prezentacji był nasz ubiór (T shirt jeansy) Nie polecam
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Proponuję omijać szerokim ...
... łukiem to coś pod tytułem ASO ....naprawa szkody z autocasco do wymiany lampa lewy przód,po oględzinach okazuje się iż lakierowany będzie jeszcze zderzak przód co mnie zdziwiło bo nic takiego nie zgłaszałem do szkody(ale jest rysa trzeba polakierować-dodakowe pieniążki dla ASO)ok...po kilku dniach Pani z ASO dzwoni że zderzak jest zdemontowany ale oni nie są w stanie go polakierować bo jest więcej rys i jakieś pęknięcie (oględziny odbyły się dwa razy przed naprawą,ktoś zdemontował ten zderzak a później stwierdził że jednak nie da rady go naprawić.....)Założona nowa lampa ksenonowa z powodu pęknięcia,klapka tylna założona stara i wklejona na klej,po demontażu zderzaka nie podokręcane nadkola przednie (żadnej śrubki nie było) ale auto gotowe do odbioru sam kierownik blacharni kieruje auto do wydania klientowi mimo iż są wyżej wymienione rzeczy które nie powinny mieć miejsca,dodatkowo żarówka od doświetlania zakrętów wrzucona luzem nie włożona w swoje miejsce,brak jakiejkolwiek logiki,patologia całkowita,kontakt ,czas realizacji ,obsługa klienta itd dno ! Jeśli tylko możecie lepiej auto zaprowadzić do jakiegokolwiek serwisu,warsztatu niż zostawić to w tym czymś,w dniu dzisiejszym pojechałem na poprawkę ,zapłaciłem z własnej kieszeni za klapkę tylna zaślepkę lampy(ponieważ Pani powiedziała ze lampa przychodzi w częściach pierwszych,każda część lampy osobno,biorąc to pod uwagę serwis powinien wymienić sama przednią część,po co wymieniać lampę?🤔 ,szanowne ASO miało tylko wymienić poprawić żarówkę i nadkola.....niestety po godzinie(podczas której oczekiwałem na auto) okazuje się że auto wyjeżdża z serwisu w dalszym ciągu brakuje śrubek w nadkolu lata luzem i jest nie przykręcone,Pani po raz kolejny wprowadza auto na serwis ,za dwadzieścia minut auto wyjeżdża i w dalszym ciągu brakuje kilu śrubek.....🤣 Postanowiłem odjechać i dać spokój bo dramat całkowity .....Jak było by można dał bym zero gwiazdek!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!! Edit.w dniu dzisiejszym stwierdziłem iż w opakowaniu od nowej lampy które zostało wrzucone do bagażnika auta są części nowej lampy które nie zostały zamontowane wogole...
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 23:14
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z synem ...
... dzisiaj, aby obejrzeć auta. Kręciliśmy się po salonie długi czas. Nikt, absolutnie nikt nami się nie zajął. Jeden Pan już chciał, ale z uwagi na nasz ubiór (zwykły t-shirt, nie najnowsze obuwie) chyba zrezygnował i zagaił do innej osoby. Specjalnie tak się ubieram, aby sprawdzić reakcje sprzedawców. Łatwo ocenia się książkę po okładce...
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2023 11:35
Salon - samochody nowe
Obsługa ok, ceny ...
... w tym momencie kosmos, 3 dni oddzwaniali z wycena naprawy.
Użytkownik sieci
8 marca 2023 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2023 14:17
Salon - samochody nowe
Dzis odebrałem po ...
... dwóch miesiącach auto ford Transit. Auto brudne wewnątrz, pozostawione brudne scierki-czysciwa, porysowana listwa boczna drzwi, uszkodzona tapiceeka drzwi, białe kropki wokół elementu lakierowanego na czarnych elementach tapicerki. Koszt roboczogodziny 270 zł.