83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 15:02
Salon - samochody nowe
Gratuluję podejścia do ...
... klienta. Oddaliśmy Edga, kupionego w jednym z polskich salonów, do serwisu przy 90tys. Okazało się, że do wymiany tylne tarcze i klocki. Stwierdziliśmy, że wymienimy we własnym zakresie. No i misiu Robuś z serwisu się obraził. Kiedy spytaliśmy się o rozmiar tylnych tarcz, stwierdził, że nie może nam tego powiedzieć, że może jedynie sprzedać nam tarcze. Okazało się, że rozmiar tarcz to tajemnica, bo to element techniczny! No kur.. a śmiech! Ciekawe czy jakbyśmy kupowali nowego to też by nam nie powiedział. Mielismy u nich zamówić kolejne, droższe auto, ale wybiorę się do innego miasta. Tak się traci klientów. Brawo!
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 19:49
Salon - samochody nowe
Trochę drogo
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Tragedia, nigdy więcej
Użytkownik sieci
8 października 2020 20:01
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2020 01:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
8 września 2020 13:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 18:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam, odradzam. ...
... Kupiłam 2 letniego Focusa. Sprzedawca Pan Jarosław samochód zachwalał. Po zakupie okazało się, że ma ukryte wady o których nie zostałam poinformowana: wyżarte kwasem dziury w lakierze pod kołem dojazdowym w bagażniku, malowany przedni prawy błotnik, osłona nadkola prowizorycznie przykręcona okazała się podróbką. Po kontakcie z serwisem sprzedawca zobowiązał się usunąć usterki. I faktycznie część z nich została usunięta, ale usłyszałam słowa: Ja jestem tylko sprzedawcą nie wiedziałem o tych wadach . Certyfikat Dekry to wielkie oszustwo. Na dokumencie jest zapis, że po przeglądzie pojazdu zauważono tylko lekką rdzę na tłumiku. Pan z Dekry prawdopodobnie nie ruszył się zza biurka i na oczy nie widział tego samochodu. Nie tego oczekiwałam kupując 2 letni samochód w salonie.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 15:52
Salon - samochody nowe
Mechanicy z ASO ...
... zbagatelizowali uwagi komputera. Podróż do Mediolanu zakończyła się we Wrocławiu. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Zmieniłem serwis na ford Plaza - Warszawa
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 14:43
Salon - samochody nowe
Niekompetentni naciągacze - ...
... te słowa najlepiej opisują pracowników tutejszego ASO. Przyjechałem dwuletnim samochodem na usterkę układu klimatyzacji (po każdym włączeniu silnika oraz przy zmianie temperatury spod konsoli wydobywa się krótkotrwałe stukanie, jakby luźnych trybów). Na serwis umówiłem się przez internet, potwierdzenie dostałem na email. Na miejscu nikt nie wiedział o mojej wizycie. Podobno rezerwacja przez internet niepotwierdzona przez nich telefonicznie jest nieważna(!). W końcu po dwóch godzinach ktoś się zainteresował moim autem. Pracownicy oznajmili, iż wykupiona gwarancja nie obejmuje naprawy tej części i muszę zapłacić za robociznę - "coś" podobno dokręcili. Dzień po odebraniu auta stukanie wróciło, umówiłem się na naprawę gwarancyjną podczas której okazało się się, że jest do wymiany silnik łopatki sterującej kierunkiem nawiewu(?). Mimo iż w gwarancji widnieje zapis, iż uwzględnienia ona panel i silnik klimatyzacji (a uszkodzona rzecz jest częścią panelu, prawda?), to każą płacić drugi raz za naprawę. Za wymienianą część jeszcze ewentualnie bym zrozumiał, ale za robociznę? Za co zapłaciłem wcześniej? Na te pytanie odpowiedzi nie uzyskałem. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 17:52
Salon - samochody nowe
Czekałem pod działem ...
... części ok 8-10 minut. Przy biurkach pusto. Nikt się nie zainteresował. Chciałem zapytać o część do fiesty i umówić na wymianę. Panienka z recepcji przechodziła koło mnie dwa razy ale ani dzień dobry ani pocałuj mnie w du.. Cóż będę szukał w innym miejscu bo przynajmniej wiem gdzie na pewno nie.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 00:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2020 08:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 maja 2020 10:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2020 20:30
Salon - samochody nowe
Byłam ostatnio wymienić ...
... opony co trwało prawie 1,5h (była to sama wymiana opon bez mycia samochodu). Koszt wymiany do najniższych nie należy. Warto zaznaczy, że przy poprzedniej wymianie założyli nam opony innego klienta i po raz kolejny musieliśmy odwiedzić serwis. Przy okazji wizyty poprosiłam o przesłanie oferty na montaż części dodatkowej do samochodu - nie dotarła. Nie wspominam wizyty zbyt dobrze.
Użytkownik sieci
7 maja 2020 13:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2020 10:00
Salon - samochody nowe
Kupiłem nowe auto ...
... - 2 m-ce temu. Do auta i ceny nie mam zastrzeżeń. Ale żeby otrzymać papierową instrukcję obsługi musiałem pisać prośbę bezpośrednio do Forda. Salon twierdził że w takiej formie instrukcji nie posiadają. Po czasie dosłali instrukcję pocztą. Nie wspomnę o tym że czekam do dnia dzisiejszego na określenie długości gwarancji. Do momentu odbioru auta - wszystko wyglądało dobrze. Po odbiorze - uciekaj Pan na koniec kolejki. Nie zawsze cena idzie w parze z profesjonalnym podejściem do klienta. Niestety.
Użytkownik sieci
24 marca 2020 16:04
Salon - samochody nowe
Opóźnienie przy przyjęciu ...
... samochodu na umówiony przegląd gwarancyjny około pół godziny. Musiałem podać 2x wszystkie zgłaszane usterki i problemy, dokładnie opisując, kiedy występują. Pomimo informacji telefonicznej o możliwości odbioru samochodu, czekałem na miejscu kolejne 2 godziny. Żadna ze zgłaszanych spraw nie została zdiagnozowana. Pan, który był uprzejmy przyjmować ode mnie samochód i dwukrotnie zapisywać zgłaszane usterki: - najpierw powiedział, że wszystko działa - potem, że ten typ tak ma - potem, że nie rozumie, dlaczego przyjeżdżam samochodem na przegląd do nich, skoro kupiłem gdzie indziej - potem, że nie mają czasu sprawdzać każdego problemu - potem, że zgłaszany problem, który występuje w czasie jazdy sprawdzali wielokrotnie w czasie postoju i nie występował - potem, że mogę sobie go sam naprawić z użyciem igły (problem dotyczył spryskiwaczy elektronicznychy, które w pewnym zakresie prędkości, 30-130 km/h, nie spryskiwały szyby, tylko wszystko dookoła), a pomimo mojej uwagi, że jest to niemożliwe, bo uszkodziłbym spryskiwacze wykonując jego zalecenia, dodał że pierwsze słyszy o czymś takim w s-maxie - na sam koniec poinformował mnie (2 godziny czekania i blisko 30 minut bezproduktywnej rozmowy), że nie zdążyli samochodu umyć i że mogę poczekać jeszcze godzinę, chyba że wolę odebrać brudny... Wnioski. Niestety, w Łodzi dużego wyboru nie ma co do miejsca przeglądów gwarancyjnych marki ford. Niemniej, każdą miarą odradzam serwis z ul. Brzezińskiej. Niekompetentni, niedouczeni, nieprofesjonalni i nie szanujący czasu klienta.
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 14:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka