83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 16:06
Salon - samochody nowe
Miło, profesjonalne.
Użytkownik sieci
23 marca 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Obsluga byla tak ...
... profesjonalna, że idac z myslą obejrzenia rożnych marek i dopiero wybrania nalepszej bez zastanowienia po otrzymanych informacjach kupilam moje autko
Użytkownik sieci
17 marca 2024 12:42
Salon - samochody nowe
Naprawiałem auto w ...
... serwisie blacharsko lakierniczym z autocasco.Naprawa wykonana profesjonalnie, szybko i sprawnie. Szczególnie dziękuję Panu Kamilowi za miłą, fachową obsługę i pomoc w likwidacji szkody.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 09:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2024 11:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2024 10:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 marca 2024 22:43
Salon - samochody nowe
Opóźnienie przy przyjęciu ...
... samochodu na umówiony przegląd gwarancyjny około pół godziny. Musiałem podać 2x wszystkie zgłaszane usterki i problemy, dokładnie opisując, kiedy występują. Pomimo informacji telefonicznej o możliwości odbioru samochodu, czekałem na miejscu kolejne 2 godziny. Żadna ze zgłaszanych spraw nie została zdiagnozowana. Pan, który był uprzejmy przyjmować ode mnie samochód i dwukrotnie zapisywać zgłaszane usterki: - najpierw powiedział, że wszystko działa - potem, że ten typ tak ma - potem, że nie rozumie, dlaczego przyjeżdżam samochodem na przegląd do nich, skoro kupiłem gdzie indziej - potem, że nie mają czasu sprawdzać każdego problemu - potem, że zgłaszany problem, który występuje w czasie jazdy sprawdzali wielokrotnie w czasie postoju i nie występował - potem, że mogę sobie go sam naprawić z użyciem igły (problem dotyczył spryskiwaczy elektronicznychy, które w pewnym zakresie prędkości, 30-130 km/h, nie spryskiwały szyby, tylko wszystko dookoła), a pomimo mojej uwagi, że jest to niemożliwe, bo uszkodziłbym spryskiwacze wykonując jego zalecenia, dodał że pierwsze słyszy o czymś takim w s-maxie - na sam koniec poinformował mnie (2 godziny czekania i blisko 30 minut bezproduktywnej rozmowy), że nie zdążyli samochodu umyć i że mogę poczekać jeszcze godzinę, chyba że wolę odebrać brudny... Wnioski. Niestety, w Łodzi dużego wyboru nie ma co do miejsca przeglądów gwarancyjnych marki ford. Niemniej, każdą miarą odradzam serwis z ul. Brzezińskiej. Niekompetentni, niedouczeni, nieprofesjonalni i nie szanujący czasu klienta.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Bardzo kompetentna obsługa. ...
... Samochód był do odbioru wcześniej niż założony termin.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 18:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Nieodpowiedzialni pracownicy. Brak ...
... informacji o warunkach naprawy. Brak kontaktu Ford Store z firmą ubezpieczeniową w celu ustalenia kosztorysu naprawy i kwalifikacji naprawy(naprawa całkowita ,częsciowa). Zmarnowanie czasu klienta. Brak informacji zwrotnej iż naprawa nie zostanie wykonana. . Po dwóch tygodniach odbieram auto uszkodzone. Wybieram inny zakład.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... fachowe doradztwo, rzeczowa rozmowa, p. Paweł z biura obsługi bardzo pomocny. Polecam.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 22:23
Salon - samochody nowe
Zapewne znalazłoby się ...
... więcej osób o dłuższej historii z tym serwisem. Ogólnie ❓. Fabryka. Tak wygląda i tak może czuć się klient. Niezbyt krótkie oczekiwanie na obsługę. Słabe rozeznanie w częściach i słabe w mechanice. Ceny ❓ASO ‼️👎. Z doświadczeń bliskiej osoby wynika że w naprawach blach lak jest podobnie. Kosztorys naprawy zrobiony "na pałę" bez analizy wartości samochodu. Efekt ❓. Ubezpieczyciel zrobił szkodę całkowitą, a w chwilę później leasing zakończył przed terminem umowę i zablokował wykup auta🙁. Naprawdę to było "mistrzostwo" w wyliczeniach. Serwis bez naprawy, a klient bez samochodu.
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 14:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 13:40
Salon - samochody nowe
Bardzo szybka obsługa, ...
... mimo późnej pory i nagłej awarii samochodu( bez umawiania się) bardzo szybko poradzili sobie z usterką i mogłem kontynuować podróż. Dziękuję!
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Gorąco Państwu polecam ...
... salon Auto Brzezińska. Za każdym razem gdy korzystam z usług tej firmy jestem obsłużony profesjonalnie i uprzejmie.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 21:56
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... cierpliwa obsługa. Ceny szokują, ale to serwis, więc można się tego spodziewać. Pomimo tego polecam. Bardzo ładne wnętrze 🙂
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Chciałbym serdecznie podziękować ...
... Panu z serwisu z działu obsługi klienta, za propozycję wymiany w ramach akcji serwisowej przewodów w moim aucie. Dziękuję dlatego, że auto jest ze stanów i oczywiście wcale nie musiała paść taka propozycja ze strony Forda w Europie.Jestem już po wymianie i wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów oraz bez żadnych poniesionych kosztów z mojej strony. Panowie z serwisu bardzo kontaktowi uprzejmi i pomocni. Co do kontaktu telefonicznego absolutnie bez żadnych problemów. Jak był telefon zajęty to był do mnie telefon zwrotny.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 16:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek