80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2019 19:01
Salon - samochody nowe
Wszystko w należytym porządku.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 14:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 10:57
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić. Poziom usługi i usługi: 2/5 Zero informacji o tym czy podjęto jakieś próby wyeliminowania czy znalezienia drobnych mankamentów (przegląd po pierwszym roku, zgłaszałem np. stukanie półki z tyłu, które słyszał również przyjmujący pojazd). Samochód do odbioru z pod salonu, ciemno, nawet nie widać czy nie uszkodzony, osoba zdająca samochód po prostu oddała pilota w środku salonu i zaprosiła ponownie... Mimo wyraźnej prośby z mojej strony o niejeżdżenie samochodem nabite 6 km (cyt. pewnie mechanik musiał pojechać tu od rondka do rondka żeby zdiagnozować".... czyli sprawdzaliście czy olej się udało wlać czy co?). Takie detale jak częstowanie wodą czy kawą ostatnio oferują nawet małe zakłady wulkanizacyjne czy sklepiki z częściami ale serwis forda nie. Mycie dodatkowo płatne (podobno w dobrych praktykach przy płatnych przeglądach inne salony marki raczej wykonują bezpłatnie ale tylko tak słyszałem więc nie oceniam tego). Pierwsza i ostatnia wizyta.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 07:11
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
26 marca 2019 17:48
Salon - samochody nowe
Szybka naprawa i ...
... profesjonalne podejście. Pan Arkadiusz z części serwisowej zna się na rzeczy.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 22:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 18:47
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 09:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2019 11:37
Salon - samochody nowe
Fachowa i uprzejma obsługa klienta.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 10:12
Salon - samochody nowe
Obsługa miła. Czysto.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 03:20
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta... ...
... ... jak już dokonał zakupu auta :( A tak się traci lojalność a nie zyskuje!
Użytkownik sieci
28 lutego 2019 11:10
Salon - samochody nowe
Salon forda, miła obsługa na jeździe próbnej..
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 17:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 10:25
Salon - samochody nowe
A ja jestem ...
... zadowolona! Można liczyć na zwykłą ludzką uprzejmość!
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 13:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 01:14
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa na dziale części.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 13:38
Salon - samochody nowe
dziś tj. dnia ...
... 11-01-2019 miałem jak się potem okazało wątpliwą przyjemność odwiedzenia autoryzowanego dealera forda, firmy URSYN CAR. sprawa dotyczyła przeglądu gwarancyjnego blacharsko-lakierniczego mojego 3 letniego Forda Mondeo. zostałem przyjęty przez pana (imię nazwisko), kierownika działu serwisu. na miejscu dowiedziałem się, że koszt tego przeglądu to 150 zł, wcześniej podczas rozmowy telefonicznej gdy umawiałem termin wizyty, suma jaką usłyszałem to było 50 zł. takie działanie jest zwyczajnie nieuczciwe. w związku, że już byłem zaakceptowałem tą sumę. następnie pan kierownik przez przeszło 10 minut przekonywał mnie że powinienem u nich zrobić przegląd techniczny ( samochód jest już po gwarancji, więc przeglądy techniczne robię u brata który jest właścicielem dużego serwisu). "problematyczna automatyczna skrzynia biegów, jak się zepsuje to są duże koszty a tak zrobi Pan u nas przegląd, wykupi dodatkową gwarancję i ma pan spokój.." - to tylko jeden cytat z wielu podobnych wypowiedzi tego pana. wielokrotnie grzecznie dziękowałem i tłumaczyłem się dlaczego nie chcę serwisować samochodu w tej firmie. było to niesmaczne i krępujące dla mnie. następnie dostałem kartkę w której mam wypisać swoje dane by URSYN CAR mógł mnie informować w wybrany sposób o zbliżającym się terminie serwisu. stanowczo odmówiłem wypełnienia tej ankiety, szanuję swoją prywatność i skoro nie mam ochoty to nie życzę sobie by ktoś mi ją zakłócał zwłaszcza tematem który mnie nie interesuje. wówczas pan kierownik odmówił mi wykonania usługi. wstałem, odebrałem dokumenty, skomentowałem sytuację i wyszedłem. sprawa będzie miała swój dalszy ciąg. Ford Polska zostanie poinformowany o powyższym zdarzeniu, będę domagał się by wskazał mi serwis w którym mogę dokonać przeglądu blacharsko-lakierniczego. skoro płacę chcę czuć się jak klient a nie natręt który nie chce finansowo wesprzeć firmy URSYN CAR ------------------------ Skoro zdarzenie wyglądało inaczej to może warto opisać jak, bo samo zaprzeczenie nie jest wiarygodne. Co było powodem, że klient wyszedł po kilkunastu minutach rezygnując z usługi? Mój komentarz został napisany kilka godzin po wizycie, więc o jakim świadku zdarzenia jest mowa w waszej odpowiedzi? Pojechaliście do tego świadka i zrobiliście przesłuchanie? Czy może świadek, siedział parę godzin z nadzieją, że ktoś przyjdzie i poprosi go o opis sytuacji? Gratuluję podejścia do sprawy i wiarygodności.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 22:06
Salon - samochody nowe
Odwiedzam ten salon ...
... w celu sprawdzenia modeli i cen nowych aut. Jestem zwolenniczką nowosci. Zmieniam a tak naprawde moj maz samochody co 5 lat. Lubi byc pierwszym właścicielem. Tam sprawdzam, oglądam, podziwiam ale kupuje zupełnie gdzieś indziej. Tylko dlatego, że mam zniżki...
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 12:19
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Byłem tam dwa razy i dwa razy poziom zainteresowania klientem/kultura/zaangażowanie pracowników przypominały PRLowskie komedie... powinni zainwestować w szkolenie kadr.