80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 września 2019 16:28
Salon - samochody nowe
Porażka! Ledwo doturlaliśmy ...
... się pod serwis, Pan poinformował nas,że może jutro na to spojrzą-jesteśmy z innego miasta i musimy wracać. Mąż kupił części, które podejrzewał o awarie ale serwis niestety nie użyczył nam klucza choć stoimy centralnie pod ich drzwiami. Klucz musieliśmy kupic-na szczęście sklep jest nieopodal. Nie polecam
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 08:26
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim byłem. Właściciel musi pomyśleć o lepszym sklimatyzowaniu budynku bo podczas upałów można się tam udusić. Nie polecam nikomu odwiedzania tego miejsca.
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 21:58
Salon - samochody nowe
Muszę zmienić opinię. ...
... Po wizycie w sprawie klimy i diagnozie że kompresor do wymiany (3600 ) pojechałem do innego który orzekł że prawdopodobnie wogóle nie zaglądali. Przy okazji podczas wymiany oleju zerwany został gwint na korku i kapał olej. Mam drugiego forda i nie wiem co w nim zrobili.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 21:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 20:29
Salon - samochody nowe
Ursyncar? Kto tym ...
... zarządza?! W zeszłym tygodniu byłem umówiony na jazdę próbną, auto zaparkowałem, obsługa sprzedawcy profesjonalna, niestety pani tytułowana chyba?! Właściciel?! Prezes?! Wrzeszcząc na cały salon kazała zabierać mój samochód z miejsca parkingowego. Rozumiem…na co dzień jeżdżę inną marką, myślałem o zmianie auta na kugę, ale po tym co tu mnie spotkało, mocno się zastanawiam. Czy parking przed salonem jest jedynie dla fordów?! Żenada…
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 17:56
Salon - samochody nowe
Salon jak z lat 90
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 10:57
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić. Poziom usługi i usługi: 2/5 Zero informacji o tym czy podjęto jakieś próby wyeliminowania czy znalezienia drobnych mankamentów (przegląd po pierwszym roku, zgłaszałem np. stukanie półki z tyłu, które słyszał również przyjmujący pojazd). Samochód do odbioru z pod salonu, ciemno, nawet nie widać czy nie uszkodzony, osoba zdająca samochód po prostu oddała pilota w środku salonu i zaprosiła ponownie... Mimo wyraźnej prośby z mojej strony o niejeżdżenie samochodem nabite 6 km (cyt. pewnie mechanik musiał pojechać tu od rondka do rondka żeby zdiagnozować".... czyli sprawdzaliście czy olej się udało wlać czy co?). Takie detale jak częstowanie wodą czy kawą ostatnio oferują nawet małe zakłady wulkanizacyjne czy sklepiki z częściami ale serwis forda nie. Mycie dodatkowo płatne (podobno w dobrych praktykach przy płatnych przeglądach inne salony marki raczej wykonują bezpłatnie ale tylko tak słyszałem więc nie oceniam tego). Pierwsza i ostatnia wizyta.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 03:20
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta... ...
... ... jak już dokonał zakupu auta :( A tak się traci lojalność a nie zyskuje!
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 01:14
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa na dziale części.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 13:38
Salon - samochody nowe
dziś tj. dnia ...
... 11-01-2019 miałem jak się potem okazało wątpliwą przyjemność odwiedzenia autoryzowanego dealera forda, firmy URSYN CAR. sprawa dotyczyła przeglądu gwarancyjnego blacharsko-lakierniczego mojego 3 letniego Forda Mondeo. zostałem przyjęty przez pana (imię nazwisko), kierownika działu serwisu. na miejscu dowiedziałem się, że koszt tego przeglądu to 150 zł, wcześniej podczas rozmowy telefonicznej gdy umawiałem termin wizyty, suma jaką usłyszałem to było 50 zł. takie działanie jest zwyczajnie nieuczciwe. w związku, że już byłem zaakceptowałem tą sumę. następnie pan kierownik przez przeszło 10 minut przekonywał mnie że powinienem u nich zrobić przegląd techniczny ( samochód jest już po gwarancji, więc przeglądy techniczne robię u brata który jest właścicielem dużego serwisu). "problematyczna automatyczna skrzynia biegów, jak się zepsuje to są duże koszty a tak zrobi Pan u nas przegląd, wykupi dodatkową gwarancję i ma pan spokój.." - to tylko jeden cytat z wielu podobnych wypowiedzi tego pana. wielokrotnie grzecznie dziękowałem i tłumaczyłem się dlaczego nie chcę serwisować samochodu w tej firmie. było to niesmaczne i krępujące dla mnie. następnie dostałem kartkę w której mam wypisać swoje dane by URSYN CAR mógł mnie informować w wybrany sposób o zbliżającym się terminie serwisu. stanowczo odmówiłem wypełnienia tej ankiety, szanuję swoją prywatność i skoro nie mam ochoty to nie życzę sobie by ktoś mi ją zakłócał zwłaszcza tematem który mnie nie interesuje. wówczas pan kierownik odmówił mi wykonania usługi. wstałem, odebrałem dokumenty, skomentowałem sytuację i wyszedłem. sprawa będzie miała swój dalszy ciąg. Ford Polska zostanie poinformowany o powyższym zdarzeniu, będę domagał się by wskazał mi serwis w którym mogę dokonać przeglądu blacharsko-lakierniczego. skoro płacę chcę czuć się jak klient a nie natręt który nie chce finansowo wesprzeć firmy URSYN CAR ------------------------ Skoro zdarzenie wyglądało inaczej to może warto opisać jak, bo samo zaprzeczenie nie jest wiarygodne. Co było powodem, że klient wyszedł po kilkunastu minutach rezygnując z usługi? Mój komentarz został napisany kilka godzin po wizycie, więc o jakim świadku zdarzenia jest mowa w waszej odpowiedzi? Pojechaliście do tego świadka i zrobiliście przesłuchanie? Czy może świadek, siedział parę godzin z nadzieją, że ktoś przyjdzie i poprosi go o opis sytuacji? Gratuluję podejścia do sprawy i wiarygodności.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 12:19
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Byłem tam dwa razy i dwa razy poziom zainteresowania klientem/kultura/zaangażowanie pracowników przypominały PRLowskie komedie... powinni zainwestować w szkolenie kadr.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 18:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... w 100%, aroganckie podejście do klienta w momencie zainteresowania ta marką. W moim przypadku wyraziłem zainteresowanie jazda próbną nowym modelem ford Focus. Sprzedawca chyba oczekiwał że już przed tą jazdą złożę zamówienie na samochód. Teksty typu: "Czy chce Pan pojeździć dla przyjemności?" raczej nie są na miejscu. Finalnie po łaskawym umówieniu jazdy próbnej nie otrzymałem żadnej informacji że może ona się odbyć, więc się nie odbyła. Zdecydowanie polecam pozostałe salony ford'a
Użytkownik sieci
19 października 2018 08:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2018 17:42
Salon - samochody nowe
Mały salon z ...
... 2 autami w środku, reszta to demówki więc nie ma nawet jak przymierzyć się do auta. Parkingu praktycznie brak. Sprzedawca nie skory do prezentacji auta pomimo wyraźnego zaznaczenia że chcę kupić dany model. Jazda próbna też nie dzisiaj pomimo że do zamkniecia salonu 4 godziny a na sali pustki (auto dostępne na placu). Na plus panowie z działu wyceny używanych - bardzo w porządku. Widać Fordy sprzedają się same :)
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 14:37
Salon - samochody nowe
Obsługa na recepcji ...
... DRAMAT. TERMINY umawiaja za 3 tygodnie i nie ma gwarancji z auto zostanie przyjęte na naprawę gwarancyjną. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2018 19:10
Salon - samochody nowe
Dwadzieścia kilka lat ...
... temu przyjechałem na wymianę czujnika temperatury w szfagierki Fieście, termin - za dwa tygodnie, cena prawie pół samochodu. Kupiłem na rynku nowy za równowartość paczki papierosów, wymieniłem w 7 minut. W 1999 potrzebowałem dużego kombi - mondeo? W salonie spędziłem ponad pół godziny, oglądałem, czytałem, pies z kulawą nogą się nie zainteresował, siedzieli i gadali głośno o jakiś pierdołach.... W ciągu tygodnia wyjechałem z innego salonu nowiutkim peugeotem 406 kombi! Dwa dni temu, przyjechałem - bądź co bądź do sąsiadów - po zagubiony kod od radia. Po 35 minutach oczekiwania na pana z serwisu i całkowitej bierność pozostałych pracowników, dowiedziałem się, że muszę się umówić - termin za tydzień, cena od 50-100 zł. Koledze wyjęcie radia zajęło 15 SEKUND, kod otrzymałem z internetu DARMO! Jesteście żałośni! Mam nadzieję, że tą opinię przeczyta ktoś od eksportu wspaniałych samochódów Ford do naszego kraju i wyciągnie konsekwencje. Właścicielu, zainwestuj w szkolenie pracowników z obsługi klientów i egzekwuj to! Lata mijają, a nic się nie zmienia.
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 12:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2018 17:49
Salon - samochody nowe
Średnio sympatyczni ludzie
Użytkownik sieci
5 maja 2018 21:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki