92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2023 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 17:27
Salon - samochody nowe
Dealer nie sprawdza ...
... stanu nowego pojazdu przed jego wydaniem Klientowi. Ciśnienie w czterech oponach było dużo niższe niż wymagane przez producenta. W zbiorniku spryskiwacza nie było płynu, A odbierałem nowy samochód - Ford Focus. Przy odbiorze samochodu miałem praktycznie pusty bak paliwa, dobrze, że obok salonu była stacja benzynowa. Ciekawe czego jeszcze nie sprawdził dealer przed wydaniem mi samochodu ? Dealer nie reaguje na prośby o przedstawienie oferty na zakup części np. opon zimowych, felg itp. Ale cena samochodu była bardzo dobra. :-)
Użytkownik sieci
18 marca 2023 10:21
Salon - samochody nowe
Od pół godziny ...
... próbuję się dodzwonić do serwisu. Trzy połączenia po około 10 minut. Jeden raz odebrała osoba od sprzedaży i przełączyła telefon, który po minucie został rozłączony. Obsługa Klienta fatalna. Rozumiem, że może nie być miejsca, terminu ale nie rozumiem ignorowania Klientów. Nawet jeśli jest kolejka wystarczyłoby odebrać, poprosić o nr telefonu i oddzwonić. Nie polecam
Użytkownik sieci
11 marca 2023 17:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam....Nowy Targ ...
... tylko tam jest profesjonalna obsluga nawet przez telefon
Użytkownik sieci
11 lutego 2023 08:37
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM ! ...
... ! ! Delikatnie mówiąc nieprofesjonalna obsługa działu samochodów używanych. Zainteresowanie pracownika sprzedażą samochodu na poziomie zerowym. Zwodził mnie kilka dni, a co się finalnie okazało w międzyczasie ktoś inny załatwiał sobie leasing na ten sam samochód. Pomimo słów pracownika, że za chwilkę oddzwoni, kontakt telefoniczny był tylko z mojej strony po około 24 godzinach. Pracownik tylko 1 raz oddzwonił i to po moim telefonie do właściciela firmy Wikar. Było to trzeciego dnia moich starań o kupno za gotówkę samochodu używanego. Pracownik w ostatniej rozmowie, kiedy to oddzwonił do mnie, nie miał sobie nic do zarzucenia, a jedyne słowa przeprosin jakie otrzymałem były od właściciela firmy.
Użytkownik sieci
22 września 2022 14:19
Salon - samochody nowe
Serdecznie NIE polecam. ...
... Awaria żaluzji chłodnicy. 1,5 godziny po odstawieniu auta informacja , że ... roleta nie działa . Serio? Gdyby działała, to bym nie jechał do serwisu. Na moją sugestię, że może trzeba by było sprawdzić dlaczego nie działa uzyskuję odpowiedź, że żeby to stwierdzić trzeba by było zderzak ściągnąć. Ja myślałem , że to oczywiste, widocznie nie dla "fachowca" w ASO. Na moją prośbę i sugestię drugiego z mechaników ( pan Tomasz , wydaje się tam jedynym człowiekiem wiedzącym o co chodzi ) zderzak zostaje zdjęty. Okazuje się , że żaluzja jest uszkodzona mechanicznie i nie da się jej naprawić. Należy ją wymienić na nową lub usunąć na stałe. Wybieram drugą opcję, ale wtedy okazuje się , że tego dnia to niemożliwe, bo osoba która się tym zajmuje nie ma czasu. Ok, to jestem w stanie zrozumieć, więc umawiamy się, że podjadę w następnym tygodniu. Dzwonię tydzień później i dostaje informacje, że mogę przyjechać. Wsiadam więc w auto i jadę te 40 km , żeby problem w końcu rozwiązać. Na miejscu spędzam 3,5 godziny , po czym okazuje się , że dzisiaj jednak nie mogą tego zrobić, ale może uda się kolejnego dnia , mają dzwonić. Nie muszę chyba dodawać, że mimo upływu 10 dni , do dzisiaj nikt się nie odezwał. Podsumowując: 620 zł za zdjęcie zderzaka, 2 dniówki stracone , problem nie rozwiązany. Sprawę ostatecznie rozwiązał w ciągu godziny mechanik - pasjonat w przydomowym garażu za 400 zł. ASO FORD WIKAR NOWY SĄCZ - NIGDY WIĘCEJ!
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 18:45
Salon - samochody nowe
Od ponad miesiąca ...
... czekam na naprawę samochodu. 3 razy z rzędu dzwoniłem dowiedzieć się czy część przyszła za pierwszym razem odpowiedziano mi ze czesc jest zamowiona za drugim ze czekają na odbiór części za 3 razem ze czesc wykupił ktoś inny i trzeba czekać na dostawę. Dzisiaj po próbie odbioru samochodu z rana powiedziano mi zebym przyjechał po południu po południu zadzwoniłem dalej niegotowy mam przyjechać wieczorem przyjechałem znowu przez całe miasto po samochód co się akazuje mechanik nie zaczął go naprawiać a robi jazdę próbną innym samochodem. Nie łaska było zadzwonić ze jednak nie gotowy . Na sam koniec pracownik powiedzial mi ze mogłem sobie kupić Europejską wersję. Całkowita porażka. Mechanik Miecio zrobiłby to szybciej. Jeśli to jest autoryzowany serwis to ja dziękuję.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Serwis nic nie ...
... warty. Jak już ktoś łaskawiej podejdzie to nawet nie wiedzą czy mogo wykonać naprawę czy nie. Dostałem odpowiedź : idź do tyłu i pytaj mechaników. Poszedłem i zostałem odesłany spowrotem do przodu. Jak nie ma chęci to gorzej jak by się nie umiało. Warto zrobić wycieczkę to Tarnowa tam chłopaki jie znaj takiego słowa Jak nie wiem.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2022 07:27
Salon - samochody nowe
Jak trzeba było ...
... Transita na gwarancji oddać na serwis, to miesiąc minimum bez auta, zdarzało się niedokręcone zawieszenie lub rura od turbiny, a jak silnik naprawiali to wszystkie części na pakę wrzucili, ciężko później było olej domyc na podlodze
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 21:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2021 11:13
Salon - samochody nowe
Umawiałem się telefonicznie ...
... na wymianę kluczyka w Fordzie Focusie i na pytanie odnośnie ceny dostałem informację 500 zł. Po przyjeździe i wykonaniu usługi zażądano 750 zł twierdząc iż tamta to była wyłącznie cena części a do tego należy doliczyć usługę wymiany. Obsługa nie uprzejma i zdziwiona że źle poinformowany klient może nie wiedzieć jakie mają ceny w ich cenniku.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 09:30
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa,wymiana śrub ...
... przekładni kierowniczej,kilka minut po wyjechaniu z serwisu,telefon od doradcy nie ma Pan osłony, mechanik zapomniał przykręcić. Pytanie czy śruby przykręcił dobrze i czy dał radę wymienic??? Serwis dno.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 16:45
Salon - samochody nowe
Chciałem się dowiedzieć ...
... czy sprzedawany samochód jest bezwypadkowy bo w ogłoszeniu nie ma tej informacji i ...cisza jak makiem zasiał, zostałem zignorowany.
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 08:56
Salon - samochody nowe
Kupiłem używany samochód ...
... Czteroletni. Opony podmienione na jedenastoletnie. Gólaska pazerność
Użytkownik sieci
12 listopada 2020 01:52
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis i ...
... salon w jakim byłem, kupiłem tu samochód niecały rok temu i później chciałem odsprzedać, wszystko wymieniane na bieżąco i pan z serwisu wyliczał przed przyszłym kupującym ile jeszcze rzeczy do wymiany..tarcze, klocki itd. czemu nikt tego nie widział podczas przeglądu, który miał miejsce kilka tygodni temu? Auto miało przejechane 39tys. Radzę omijać ten serwis. Jak za kilka miesięcy można twierdzić że samochód ma do wymiany tyle części, samochód jeździł tylko w weekendy bo to Ford Mustang i w sumie od zakupu przejechał 4 tys km., nie jeździłem nim na codzień,o wszystko dbałem jeżdżąc do tego „niby” serwisu i nagle tyle rzeczy niesprawne..czyli przeglądy są niepotrzebne bo ja na każdym słyszałem, ze jest Ok i nagle mechanik przy kupującym tyle znajduje..niedorzeczne, po co ten serwis
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 08:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
23 września 2020 08:49
Salon - samochody nowe
Kiedyś zamówiłem sprężarke ...
... klimatyzacji, fakt faktem zrealizowali zamówienie, ale obsługa nie miła, trudno się cokolwiek od kogo kolwiek dowiedzieć. Porażka
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 22:14
Salon - samochody nowe
Serwis chyba tylko ...
... na papierku. Nie idzie nic załatwić. Nawet nie da się dowiedzieć z kim się rozmawia. Problem z autem jest taki, że jest problem z zamkami w drzwiach. Jest akcja serwisowa na moim aucie, ale serwis w Nowym Sączu oczywiście nic nie wie i nic nie jest wstanie mi powiedzieć. Poprosili tylko o numer kontaktowy ze mną po czym mieli się odezwać. Minął już miesiąc i dalej nic. Sam zamek wymieniłem, choć do mnie to nie należało. Chodzi przecież o bezpieczeństwo nie tylko mnie i moich pasażerów, ale i innych ludzi. Jak by było zero gwiazdek to bym dał. Po prostu mniej niż zero wart jest ten serwis.