90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 maja 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Od 2015 roku ...
... serwisowałem tutaj moją Hondę CRV. Ufałem serwisowi do zeszłego roku. Ufałem bowiem przez pierwsze 3 lata było bez zarzutu. Później zauważałem stopniowy spadek jakości usług. Po kolei. W 2021 sygnaliziwano mi wymianę oleju w tylnym moście w następnym roku. Tylko że w 2022 nie zrobiono tego, trzeba było przypomnieć. Roczny serwis plus controla techniczna zajęły wówczas serwisowi Hondy 2 godziny. Czas godny formuły 1. Mimo rachunku mocno przekraczającego 1000 zł, samochodu nawet nie umyto i to nie po raz pierwszy. Po mojej interwencji olej wymieniono i umyto samochód. Tym razem zajęło to serwisowi 3 godziny ! Pracownik serwisu rok temu zadał mi kuriozalne pytanie, czy wymieniamy olej w silniku ? Szok. Przecież jest lista rzeczy do zrobienia po upływie roku ! Przejrzałem faktury od 2015 roku i co się okazało ? Płyn chłodzący był wymieniony w 2016 roku i cisza. Według zaleceń Hondy, w tym modelu należy go wymieniać co 3 lata. Podjechałem w zeszĺym tygodniu do serwisu Hondy w Gorzowie by się upewnić czy rzeczywiście czynność tą należy wykonywać co 3 lata. Pracownik, mając dane mojego samochodu, pływał, nie wiedząc co odpowiedzieć. Według niego miała zapalić się lampka na tablcy rozdzielczej sygnalizująca konieczność wymiany płynu chłodzącego. To już trąca tanią komedią. Po moich naleganiach znalazł informację iż rzeczywiście płyn podlega wymianie co 3 lata. Na moje pytanie dlaczego serwis Hondy nie zrobił tego w roku 2019 i 2022 odpowiedzuał że prawdopodobnie zrobiono to w 2019, ale nie zanotowano na fakturze. 6,5 litra płynu po prawie 30 zł a i wymiana nie trwa 5 minut. Ciekawostka. Zero dowodu na fakturze oprócz tradycyjnej małej dolewki płynu chłodzącego. Co roku wszędzie skrupulatnie notowano wszelkie "dolewki". Płyn hamulcowy, chłodniczy, do wspomagania czy do spryskiwaczy Chciałem porozmawiać z kierownikiem serwiu by to wyjaśnić, ale był nieobecny. Poprosiłem by się ze mną skontaktował. Miał to zrobić nazajutrz czyli 12 maja 2023. Do dzisiaj cisza. Tak więc Honda Gorzów ma o jednego klienta mniej.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 21:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!! Wpłaciłem ...
... 5 tysięcy zaliczki na Honde Civic Type R, auto zamówione, na firmę, finansowanie miało być przez leasing wybrany przez salon, po kilku miesiącach powiedzieli mi, że jednak nie ma zgody na finansowanie a auto zamówione i czeka na odbiór. Zaliczki nie chcieli oddać, auto sprzedali komuś innemu. Totalny brak profesjonalizmu, byłem kiedyś fanem Hondy ale przez tą sytuację już nie jestem i jestem stratny 5000 zł.
Użytkownik sieci
13 września 2022 20:37
Salon - samochody nowe
Przekazalam juz wszystkie ...
... informacje dotyczącej szkody wyrządzonej przez CLS grupy GEZET. Zostałam kolokwialnie mówiąc spławiona, dlatego też podejmuje już kroki prawne.
Użytkownik sieci
26 maja 2022 18:53
Salon - samochody nowe
Odradzam serwisowanie samochodu ...
... w tym salonie. Wczoraj moi rodzice oddali samochód na przegląd został wystawiony rachunek na 2500 zł na fakturze była informacja, że zostały wymienione świece które nie zostały dotknięte nawet rodzice pojechali do mechanika, który stwierdził że są to stare świece i nawet nie zostały dotknięte. Zostały też doliczone opłaty za dolanie płynu do spryskiwaczy, a zbiornik był pusty. Gdyby nie interwencja mojej mamy mój tato niestety zapłaciłby ten wysoki rachunek. Przestrzegam wszystkich na to żeby zwracać uwagę czy rzeczy które są na fakturze zostały rzeczywiście wykonane żebyście się nie nabrali tak jak moi rodzice którzy już nigdy więcej nie wrócą do tego salonu. Radzę omijać ten salon szerokim łukiem 😡😡😡
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 16:33
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam zakup ...
... w tym salonie, pracownicy ukrywają wady samochodu, a wmawiają że samochód jest bez wad i w stanie idealnym w ofercie oraz telefocznie. Po ujawnieniu wady Honda Gezet unika odpowiedzialności, aby doprowadzić samochód do stanu idealnego jaki to był oferowany w ogłoszeniu. Przy sprzedaży samochodu, wszyscy pracownicy mega uprzejmi, po wykryciu wady, już pracownicy nie są ani mili, ani nie chcą brać odpowiedzialności za swoje błędy. Absolutnie odradzam!!
Użytkownik sieci
16 marca 2022 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2022 22:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2021 00:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 09:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 12:45
Salon - samochody nowe
Dałem Swoje auto ...
... do naprawy a dostałem auto zastępcze i po 4 dniach dzwonią i mówią ze sprzedali a auto stoi na placu to dali mi takie auto ze zostawię to bez komętarza
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 09:36
Salon - samochody nowe
Odłączyłem radio (Honda ...
... Jazz) od akumulatora i potrzebowałem kodu PIN do radia. Za ten pin serwis Honda Głuchy zażyczył sobie 50zł. W innych serwisach Hondy ten kod jest dostępny bez opłat. Wstyd.
Użytkownik sieci
19 września 2020 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Osobiście mam bardzo ...
... mieszane uczucia co do tego serwisu. Dzwonię w poniedziałek (29.06.2020) i pytam, czy mógłbym umówić się na wymianę oleju w moim aucie. Pan z obsługi poinformował mnie, że dzisiaj nie mają czasu. Grzecznie podziękowałem za rozmowę i się rozłączyłem. Dzisiaj (01.07.2020), pojechałem do serwisu żeby kupić oryginalny olej i filtry i odprawiono mnie z kwitkiem. Pomijam fakt, że jechałem specjalnie prawie 100km w jedną stronę. Z informacji w wyszukiwarce dowiedziałem się, że salon i serwis pracują do godziny 17-tej, w salonie byłem o godzinie 16.30. Pan z obsługi powiedział,że serwis pracuje do 16-tej i niestety, ani oleju, ani filtrów mi nie sprzeda, po czym zasugerował żebym pojechał sobie kupić do Car Parts. Jeśli tak pracuje autoryzowany serwis, to ja gratuluję.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 12:24
Salon - samochody nowe
Czekałem 30 minut i brak obsługi.
Użytkownik sieci
21 października 2018 01:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2018 12:21
Salon - samochody nowe
Dzisiaj udałem się ...
... do ASO po przekaźnik klimatyzacji do mojego Civicka... Pan, który sprzedawał mi przekaźnik, nieudolnie próbował "wcisnąć" mi używany, który przyniósł z zaplecza w rozerwanej, oryginalnej torebce. Po zwróceniu uwagi, że przekaźnik jest używany (porysowane styki, uszkodzona - porysowana obudowa) Pan nagle poczuł się zakłopotany i poszedł na zaplecze po nowy - nierozpakowany. Przepraszał kilkukrotnie twierdząc, że faktycznie zakładali komuś przekaźnik na próbę, a dał mi go przez pomyłkę. Żenada... Takie numery robiło się w PRL-u Panie "sprzedawco"... Nie polecam... Za takie numery powinien się Pan wstydzić... Liczę, że spali się Pan ze wstydu, a przełożony wyciągnie konsekwencje...
Użytkownik sieci
30 marca 2018 09:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 listopada 2017 11:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 listopada 2017 04:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2017 10:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki