91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Zamieszczona fotografia pokazuje ...
... sposób montażu gniazda ładowania telefonu, w nowym motocyklu Honda, przez autoryzowany serwis Arher Honda w Krakowie, na który posiadam fakturę. Do fabrycznej kostki wpięto pin na cieniutkim kabelku który wycięto z jakieś starej instalacji i przylutowano go do grubszego kabla biegnącego bezpośrednio do gniazda ładowarki. Miejsca lutowania nie zaizolowano, wezwany mechanik Pan Adrian stwierdził… „tak się robi aby klient nie stracił gwarancji a co do izolacji to albo się odkleiła albo sam Pan odwinął, ale przecież to nie ma żadnego znaczenia bo jest to po bezpieczniku a nic się nie stało” żadnego słowa przepraszam tylko butna postawa i totalna ignorancja klienta… Poprosiłem handlowca, Pana Łukasza, który był przy rozmowie o kontakt z właścicielem serwisu ale do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie skontaktował co skłoniło mnie do wystawienia tego komentarza. Szanowny Panie mechaniku… mamy 21 wiek i jest takie coś jak koszulka termokurczliwa… wówczas ani samo się nie odklei ani klient sobie nie odwinie. Klient byłby zadowolony, a Pan miałby poczucie dobrze wykonanej pracy a to wszystko za jedyne 1,50 zł od 1 mb…
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 19:22
Salon - samochody nowe
Strata czasu. Wierząc, ...
... że historia samochodu faktycznie nie była znana sprzedającemu oczekiwałbym jednak lepszego sprawdzenia co się oferuje zapewniając o bezwypadkowości. Być może byśmy się dogadali co do samochodu jeśli od początku byśmy rozmawiali o samochodzie z przeszłością wypadkową. Ufam, że teraz gdy jesteście Państwo świadomi co sprzedajecie odpowiednie informacje znikną z ogłoszenia :)
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 19:42
Salon - samochody nowe
Serwisant nalał za ...
... dużo oleju do motocykla, jak za te pieniądze to wsiadać i jechać a nie przejmowac sie czy zaraz jakiejś uszczelki nie rozerwie...
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 16:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 12:51
Salon - samochody nowe
No cóż, dziś ...
... mija 7 dzień, a ja w dalszym ciągu czekam na odpowiedź na zapytanie wysyłane w e-mailu do działu części zamiennych. Najwidoczniej ze względu na COVID sprzedawcy mają ręce pełne roboty i nie są w stanie poświęcić 3 minut, aby udzielić odpowiedzi. Dzięki Bogu mamy katalogi internetowe, mam już numer części OE i kupię "se" na alliegro, bo mają i w 24 godziny wysyłają. Panie A. S. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
26 września 2020 14:11
Salon - samochody nowe
Odradzam kontakt w ...
... sprawie motocykli, salon wystawia na portalach ogłoszenia o motocyklach których nie posiada na stanie, po wejściu do salonu można chodzić godzinami bez zainteresowania ze strony obsługi. Kolejny przykład jak brak konkurencji w okolicy wpływa na jakość obsługi. Jeśli masz wybór jedz do innego salonu.
Użytkownik sieci
23 września 2020 10:08
Salon - samochody nowe
Umówiliśmy się na ...
... jazdę próbną ale żadnego obiecanego kontaktu telefonicznego z potwierdzeniem nie odbyło się. Oczywiście jazdy próbnej również. ASO i dealerzy hondy w Krakowie mają mega słabe opinie wśród miłośników Hondy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 08:58
Salon - samochody nowe
Na zywo obsluga ...
... od motorow ok, ale mailowo nie da sie nic zalatwic w porownaniu do dealerow Hondy z innych miast, szkoda
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo kilka ...
... przemyśleń po wizycie w salonie. Jeśli Klient wchodzi do salonu, to Pani z recepcji powinna przywitać gości, skinąć głową, uśmiechnąć się 😁, cokolwiek, a nie oglądać paznokci. Sprzedawca na dole salonu także udając strasznie zajętego, zapytany o coś nawet nie wstał od biurka odburkując dla mnie informacje zwrotną. Pan sprzedawca na piętrze salonu przeszedł sam siebie - rozmawiawial przez telefon 📳 wszystko ok ukłoniłem się, ale spędziłem trochę czasu po jego rozmowie, czekając na reakcje i nie podszedł nawet do mnie.... Mogłem sam o coś zapytać, aczkolwiek wcześniej odwiedziłem kilka innych salonów i obsługa była całkiem inna 👌👍💪 Reasumując: Wchodząc do salonu chciałem kupić 🏍 Nie takiej reakcji zespołu salonu się spodziewałem, oczekiwałem uśmiechu, zainteresowania i pomocy. Ponad 10 lat temu pracowałem w salonie samochodowym i pamiętam, że były inne standardy obsługi Klienta. Może faktycznie sprzedaż przeniosła się do internetu, a obsługa klienta wymaga poświęcenia się przy biurku z komputerem i telefonem 😉😉😉😉 Powodzenia życzę i zmiany nastawienia na KLIENTA!!!!👌👍💪😁 A 🏍 kupiony innej marki 😁🏍👌
Użytkownik sieci
5 lipca 2020 09:03
Salon - samochody nowe
Ja odradzam nawet ...
... tak prosta czynność jak wlanie oleju do odpowiedniego poziomu to duże wyzwanie dla tego serwisu.Okolo 2 cm.ponad stan, dobrze że sprawdziłem po powrocie do domu
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
16 grudnia 2019 18:58
Salon - samochody nowe
Nie odpisują na ...
... maile, nie odbierają telefonów. Po co jest podany kontakt skoro nie da się niczego dowiedzieć?
Użytkownik sieci
19 września 2019 14:51
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. Jakby nikomu nie zależało
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 09:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 17:47
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kupiliśmy używaną Hondę od tej firmy w 2015 r. Dla mojej żony, byli dobrzy, zainteresowani i mówili, że samochód jest bezwypadkowy. Samochód był bez żadnych problemów na czas, kiedy go prowadziliśmy, nie ma z tym problemu. Ale wczoraj sprzedaliśmy samochód osobie i zgadnijmy co, kiedy kupujący sprawdził samochód, mechanik zadzwonił do innego dealera Hondy, aby zapytać o historię wypadku, a Honda powiedziała, że samochód miał wypadek w 2010 roku i był obsługiwany w Honda! Sprawdziłem wczoraj raport z wypadku z Autodna, wygląda na mały wypadek, ale to nie problem. Problem polega na zaufaniu. jeśli autoryzowany dealer nie powie prawdy, komu zaufamy? Byliśmy tak zawstydzeni wobec ludzi, którzy kupili samochód, a firma umieściła nas w tej pozycji. Powinieneś sprawdzić swoją politykę i dział używanych samochodów, wyślę ci także e-mail o szczegółach samochodu, ponieważ samochód nie jest już nasz, nie mogę tutaj udostępniać numeru vin. (Wersja oryginalna) We bought a used Honda from this company in 2015 for my wife, they were good, interested and saying that the car is accident free. The car was without any problems for the time we drove it, there is no problem with that. But yesterday we sold the car to a person and guess what, when the buyer checked the car, the mechanic called some other Honda dealer to ask for accident history and Honda said the car had accident in 2010 and it was handled in Honda! I checked the accident report from Autodna yesterday, it looks like small accident, but it is not the problem. The problem is trust. if authorized dealer does not tell the truth, who will we trust? We were so embarassed against the people who bought the car and the company put us in this position. You should check your policies and used car department, i will also send you an email for car details, as car is not ours anymore i cannot share vin number here.
Użytkownik sieci
15 maja 2019 07:23
Salon - samochody nowe
CHamstwo to mało powiedziane
Użytkownik sieci
9 maja 2019 17:43
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed kupnem ...
... samochod w salonie Arher Honda. Z tak nieprofesjonalnym zachowaniem salonu spotkałem się po raz pierwszy. Handlowiec tej firmy skontaktował sie ze mną telefonicznie przedstawiająć ofertę na sprzedaż samochodu. Warunki na jakaich mam nabyć samochod zostały ustalone telefonicznie i aby je sfinalizować zostało wystawione zamówienie które zostało wysłane do mnie mailem. Wszystkie ustalenie i zamówienie zostały ustalone i wysłane do mnie około godziny 12.Po godzinie 17 kiedy byłem już w drodze do Krakowa został do mnie wysłany mail że oferta jest nieaktualna podobno inny handloweic w tym samym czasie sprzedał samochod. Dodam tylko że pod tym mailem nikt nawet sie nie odważył podpisać. Rozumie że mogą wystąpić różne sytuacje, ale brak telefonu z informacją że coś się zmieniło, brak podpisu pod mailem oraz wysłanie go dopiero po 17, kiedy warunki sprzedaży i umowa zostały spisane około godziny 12 uważam za bardzo nieprofesjonalne. Dodatkowo ja osobiście poniosłem koszty wyjazdu do Krakowa.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 13:33
Salon - samochody nowe
Nie dorasta ten salon do 21 wieku.... Słabo