93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 13:13
Salon - samochody nowe
Może jak chcesz ...
... kupić Hondę za trzy średnie pensje roczne, to kawusia, ukłony w pas i buzi-buzi, ale jak dorobić klucz, to brak kontaktu.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 22:39
Salon - samochody nowe
Po wymianie akumulatora ...
... żeby móc uruchomić radio, trzeba było wprowadzić kod, za podanie kodu musiałam zapłacić 100 zł. Nie jest to uczciwej, moim zdaniem. Nic nie było zepsute, nic nie trzeba było naprawiać, jedynie powiedzieć 6 cyferek. Aż takich kosztów to się nie spodziewałam.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... serwisu Aries Honda . Ceny serwisu są kosmiczne a podejście do człowieka słabe 3+
Użytkownik sieci
16 maja 2023 08:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 22:32
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie się zmienił ...
... poziom organizacyjny .Umawiają się na załatwienie przeglądu technicznego, a po przyjeździe do serwisu dostaje informacje że nie zrobią go . Brak profesjonalizmu!!! Brak współpracy z właścicielem auta do naprawy.Omijać ten serwis!
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 12:42
Salon - samochody nowe
Klientem serwisu zostałem ...
... kilka lat temu po zakupie CRV III. Wcześniej byłem zadowolony z poziomu obsługi ale moje ostatnie dwie wizyty zdyskwalifikowały go w moich oczach. Brak zaangażowania i żenujący poziom wiedzy przy "próbie" zdiagnozowania usterki, mam głębokie przeświadczenie że w obu przypadkach pracownik serwisu nawet nie zajrzał pod maskę auta ograniczając się do podłączenia komputera (jeżeli w ogóle ją otworzył to tylko z powodu przeszklonej ścianki). Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 18:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Mariusz Rutkowski
29 marca 2022 13:58
Serwis
Nie polecam
Nie potrafią porządnie nalać oleju twierdząc ze winę za to ponosi klient przywożąc swój olej .
Olej z domieszką złota sprzedawany przez nich ,to jak najbardziej porządnie i do właściwego poziomu naleją.
Sugerowanie klientowi ze nie potrafię sprawdzić jego poziomu jest trochę nie na miejscu -to że wasi wymieniacze tego nie potrafią zrobić -to już wiem -przez dwa kolejne lata przelewaliscie systematycznie do mojego i brata samochodu -ja nie mam z tym problemu .
Jak do samochodu wchodzi 3,5 litra a po wymianie w 4 litrowej bance zostało 100 ml to o czym tu dyskutować .
Do czego służą podziałki na bańce oleju który przywiozłem -przerasta ich odpowiedz …
Uzyskanie kopi zgłoszenia serwisowego bez pomocy Honda Poland niemożliwe .
Upaćkanie kierownicy i dźwigni zmiany biegów -w gratisie .
O folii strecz słyszeli ale najpierw syfią kierownice i dźwignie biegów atestowanymi środkiem do dezynfekcji a później oklejają to folią.
Wpisanie w książkę serwisową wymiany filtra powietrza a pozostawienie brudnego -stwierdzenie -pomyliłem się .
Hitem natomiast jest legalizowanie gaśnicy samochodowej bez zgody klienta oczywiście nie w gratisie .
Na prośbę o przesłanie podstawy prawnej Pan „doradca serwisowy „na literkę W. przesyła -uwaga -podstawę prawną legalizacji -uwaga-Budynków .
Nie sądziłem ze Aries ma autoryzacje na obsługę nieruchomosci ……a ja najwidoczniej z nieruchomością a nie samochodem musiałem u nich być .
Jak uważają ze gaśnica w nowym ,na gwarancji samochodzie ma wadę to niech ją reklamują z tytułów gwarancji a nie legalizują coś co nie jest wymagane w przepisach dla Pojazdow .
Generalnie wypadło to słabo z Waszej strony i ja jak i mój samochód więcej nie zamierzam Was widzieć .
Każdemu może zdarzyć się lepszy lub gorszy dzień ale systematyczne przelewanie oleju które do najtrudniejszych czynności chyba nie należy(już nie chce analizować pozostałych czynności serwisowych typu wymiana filtra powietrza bez jego wymiany ) oraz głupawe rozmowy z kierownikiem i przyjmującym zlecenie oraz niemoc w przesłaniu kopii zgłoszenia serwisowego zadecydowały o powyższym .
p.s.
Blokują negatywne opinie Google
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 14:29
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z zamiarem ...
... kupna auta... postałem sobie z żoną kilkanaście minut... pusto... nikogo nie ma... nikt się nie interesuje... ja wiem w dzisiejszych czasach trzeba samemu zadbać o to aby komuś oddać kilkadziesiąt tysięcy... ale komu? No w tym cały problem... dla mnie słabiutko bo nawet w sklepie z żabą w logo ktoś zawsze się zainteresuje.... wyszliśmy... I nie wrócimy. Również nie polecę.
Użytkownik sieci
2 października 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Nieprzyzwoicie wysokie ceny ...
... serwisu ASO. Naprawę za która w zwykłym warsztacie samochodowym zapłaciłem: 90zł - część zamienna (wybrałem jeden z najlepszych zamienników, ceny zaczynały się już od 40 zł) 100 zł - robocizna wycenili na... uwaga... 500 zł - cześć zamienna - zamiennik (lub 1080 zł za oryginalną część) 310-780 zł - robocizna (podali przedział cenowy nie wiedząc ile się mechanikowi zejdzie) Oprócz tego jeszcze diagnostyka komputerowa 200zł. Nie do wiary! Zamiast 810-1280 zł w ASO (wersja z zamiennikiem) zapłaciłem jedyne 200 zł u mechanika.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 08:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 22:45
Salon - samochody nowe
Nie zdarzyło się, ...
... aby ktoś zainteresował się klientem w akceptowalnym czasie. Kupując systematycznie części w salonach Hondy oczekuję jakości odpowiedniej do wpłacanej kwoty. Opinia w dotyczy właśnie Państwa salonu. W innych( np. na ul. Malowniczej) obsługiwany byłem znacznie szybciej. A co do dzwonka... Pracownicy przyzwyczaili się do jego dźwięku i mają go najwyraźniej gdzieś. Państwa odpowiedź postawiła przede mną ważne pytanie: jak długo musiał bym czekać, bez wciskania dzwonka ?
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 07:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2020 16:34
Salon - samochody nowe
Podczas wymiany napełniacza ...
... poduszki powietrznej w ramach akcji serwisowej zrobiono dość głęboką rysę na desce rozdzielczej. Informację o uszkodzeniu zatajono. Defekt zauważyłem dopiero w czasie powrotu z serwisu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 19:16
Salon - samochody nowe
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM ...
... Honda HRV jeszcze na gwarancji padał akumulator.w Czwartek zabrakło zupełnie prądu do rozruchu skorzystałem z assistance - auto zostało odholowane do serwisu na arkuszową gdzie było zakupione i corocznie serwisowane. Zadzwoniłem do Panów z serwisu i poprosiłem o wnikliwą ocenę stanu ponieważ w poniedziałek wybieraliśmy sie z rodziną na urlop. zostałem poproszony żeby auto zostało do soboty to wtedy będzie pełna diagnostyka i spokojny wyjazd - zgodziłem się. odbierając auto w sobotę z zanotowanymi uwagami <<przyczyną rozładowywania akumulatora było zwarcie w centralce cz parkowania , akumulator został doładowany do 90 % <<< Warto wspomnieć że czujniki parkowania były montowane w przedmiotowym warsztacie. Wyjeżdżając w sobotę z serwisu zaniepokoiło mnie że system startstop nie załączył się ani razu. toteż postanowiłem zrobić test akumulatora w autoryzowanym warsztacie -również japońskim. wydruk test pokazał że akumulator jest absolutnie do wymiany. Zdenerwowałem się że Panowie chcą przeczekać z wymianą do końca gwarancji. W poniedziałek rano auto z trudem żonie odpaliło i pojechała na ostatnie zakupy przed wyjazdem. Niestety po 2 godz telefon - auto nie chce odpalić. I powtórka z rozrywki - assistance i hol do warsztatu. zadzwoniłem zdenerwowany do serwisu. Tym razem po dwóch dniach Panom test wyszedł jakim trafem (po dwóch dniach) tym razem wskazujący na konieczność wymiany akumulatora - co tez uczynili. Efekt jest taki że urlop skrócony o jeden dzień plus kilta wyjazdów do serwisu po auto i niepotrzebne nerw Zdecydowałem się sprawę wraz z dowodami, które zgromadziłem zgłosić do kilku instytucji w tym HONDA POLSKA w nadziei że takie praktyki w tym serwisie nie będą kontynuowane.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 16:15
Salon - samochody nowe
Bardzo zły serwis. ...
... Niekompetentna obsługa. Koszt dwa razy większy niż ustalony ze względu na błędna diagnozę. Musiałam dwa razy przyjechać i podwójnie płacic. Jeżeli nie chcecie Panstwo tracić czasu, nerwów i pieniedzy radzę omijać ten serwis z DALEKA.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Jeżdżę klasykiem Hondy. ...
... Zostałem potraktowany jak biedak który jeździ szrotem. Sam pracowałem kiedyś w aso Hondy i jest mi przykro że psują wizerunek marki.
Użytkownik sieci
26 marca 2020 12:19
Salon - samochody nowe
Niestety podczas akcji ...
... serwisowej pracownik serwisu potraktował mnie skandalicznie nie wyłączając słów obraźliwych.Poszła skarga do Honda Polska.Niesmak pozostał.Nigdy więcej AriesMotor
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 11:35
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... i zachowanie podczas naprawy w ramach akcji serwisowej.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 11:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka