93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Mariusz Rutkowski
29 marca 2022 13:58
Serwis
Nie polecam
Nie potrafią porządnie nalać oleju twierdząc ze winę za to ponosi klient przywożąc swój olej .
Olej z domieszką złota sprzedawany przez nich ,to jak najbardziej porządnie i do właściwego poziomu naleją.
Sugerowanie klientowi ze nie potrafię sprawdzić jego poziomu jest trochę nie na miejscu -to że wasi wymieniacze tego nie potrafią zrobić -to już wiem -przez dwa kolejne lata przelewaliscie systematycznie do mojego i brata samochodu -ja nie mam z tym problemu .
Jak do samochodu wchodzi 3,5 litra a po wymianie w 4 litrowej bance zostało 100 ml to o czym tu dyskutować .
Do czego służą podziałki na bańce oleju który przywiozłem -przerasta ich odpowiedz …
Uzyskanie kopi zgłoszenia serwisowego bez pomocy Honda Poland niemożliwe .
Upaćkanie kierownicy i dźwigni zmiany biegów -w gratisie .
O folii strecz słyszeli ale najpierw syfią kierownice i dźwignie biegów atestowanymi środkiem do dezynfekcji a później oklejają to folią.
Wpisanie w książkę serwisową wymiany filtra powietrza a pozostawienie brudnego -stwierdzenie -pomyliłem się .
Hitem natomiast jest legalizowanie gaśnicy samochodowej bez zgody klienta oczywiście nie w gratisie .
Na prośbę o przesłanie podstawy prawnej Pan „doradca serwisowy „na literkę W. przesyła -uwaga -podstawę prawną legalizacji -uwaga-Budynków .
Nie sądziłem ze Aries ma autoryzacje na obsługę nieruchomosci ……a ja najwidoczniej z nieruchomością a nie samochodem musiałem u nich być .
Jak uważają ze gaśnica w nowym ,na gwarancji samochodzie ma wadę to niech ją reklamują z tytułów gwarancji a nie legalizują coś co nie jest wymagane w przepisach dla Pojazdow .
Generalnie wypadło to słabo z Waszej strony i ja jak i mój samochód więcej nie zamierzam Was widzieć .
Każdemu może zdarzyć się lepszy lub gorszy dzień ale systematyczne przelewanie oleju które do najtrudniejszych czynności chyba nie należy(już nie chce analizować pozostałych czynności serwisowych typu wymiana filtra powietrza bez jego wymiany ) oraz głupawe rozmowy z kierownikiem i przyjmującym zlecenie oraz niemoc w przesłaniu kopii zgłoszenia serwisowego zadecydowały o powyższym .
p.s.
Blokują negatywne opinie Google