88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 marca 2019 20:44
Salon - samochody nowe
Brak obsługi. Kompletnie! ...
... Nie można swobodnie obejrzeć aut. Marka traci na jakości takich salonów.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 06:37
Salon - samochody nowe
Miła obsługa można ...
... szybko i sprawnie załatwić serwis lub kupno auta teraz mają promocje na serwis
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Więcej kierownictwa niż ...
... fachowców i tak jak w Gdańsku ceny za części i robociznę kosmiczne , przeważnie tylko by wymieniali wszystko na nowe brak wiedzy żeby naprawić to co można .
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 17:22
Salon - samochody nowe
Polecam :) solidnie ...
... i na czas :) bardzo miła i kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 16:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 08:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 20:52
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa. ...
... Jak ktoś się zastanawia - odwiedzić Hondę w Gdyni czy Gdańsku aby coś kupić lub załatwić .... to tylko Gdynia.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 09:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Bardzo miło.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 16:09
Salon - samochody nowe
Auta sprzedają najlepszej ...
... marki 😉 żarówkę też kupisz, ale kiedy pada pytanie czy VSA dołożą do auta to się nie podejmą, jak pytasz o dokładkę mat grzewczych które są w ofercie na stronie to nikt nie wie o co chodzi. Ludzie z krainy mgieł, wszystko im na tacy podaj i za rękę poprowadź i zapłać za to z narzutką 300% marży.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 23:30
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 01:58
Salon - samochody nowe
Salon, recepcja, handlowcy ...
... (P. Dawid), doradcy ubezpieczeń (P. Leszek) super. Świetni ludzie, bardzo pomocni i uprzejmi.. Serwis dla mnie tragedia (mówię tutaj o sprawie kontaktu z klientem w sprawie zgłoszeń gwarancyjnych). Trzykrotnie zglaszałem się do serwisu z opisami problemów i trzykrotnie o mnie zapominano, a moją sprawą zajmowano się dopiero po osobistej interwencji (w nerwowej atmosferze)15-40 dni po zgłoszeniu (gdzie odpowiedź powinna podobno występować po około 3 dniach roboczych). Specjaliści ds. serwisu mają zwykle kłopot z przypomnieniem sobie co zglaszalem mimo obszernych opisów i nagrań wideo wysyłanych drogą mailową. Za każdym razem byłem przepraszany i występowała rekompensata (pozytywne podejście kierownika), ale ja bym po prostu chciał być obsługiwany NORMALNIE bez nerwów i bez upominania się. Mam nadzieję że podobne sytuacje przestaną się powtarzać, liczę na poprawę, chciałbym jeszcze dać szansę Honda Gdynia w przyszłości.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 10:54
Salon - samochody nowe
Jesteśmy bardzo zawiedzeni ...
... obsługą. Przyjechaliśmy z zamiarem zakupu samochodu. Środek tygodnia w samo południe. W salonie kręciło się 7 osób z obsługi, ale nie było żadnego sprzedawcy - podobno byli na jazdach próbnych. Dwie Panie siedzące na przeciwko wejścia i jak zakładam mające w obowiązku nawiązanie pierwszego kontaktu z Klientem, zainteresowały się nami po 30 minutach i tylko dlatego, że po raz nasty zapytaliśmy się czy jakiś sprzedawca mógłby się nami zająć. Po prawie godzinie czekania wyszliśmy z salonu. Bardzo źle.
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 09:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 20:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 11:11
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry, profesjonalny service.
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 22:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 14:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 23:56
Salon - samochody nowe
Przy pierwszej wizycie ...
... w salonie zostaliśmy obsłużeni na "szybko". Czuliśmy się tak, jakbyśmy przeszkadzali. Przy drugiej w ogóle nikt do nas nie podszedł, więc wyszliśmy. Dziwne podejście do potencjalnego klienta.