91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 21:45
Salon - samochody nowe
Duży wybór motorów, ...
... najnowsze modele aut i bardzo fachowe doradztwo, pełny profesjonalizm 👏
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 14:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 12:40
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. Cały profesjonalizm. Polecam.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 14:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 20:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 19:42
Salon - samochody nowe
Jeśli samochód to ...
... tylko Honda, jeśli salon Hondy to tylko Grupa Gezet Honda Szczecin, jeśli Doradca Hondy to Pan Dariusz Reszkis :) - profesjonalna i sprawna obsługa ,bezproblemowe i błyskawiczne załatwienie sprawy ,poczucie, że nie muszę się martwić nawet jeśli transakcja jest niestandardowa - zdecydowanie indywidualne podejście do Klienta. Jestem bardzo zadowolona z samochodu i przebiegu transakcji.Polecam
Użytkownik sieci
28 czerwca 2020 19:37
Salon - samochody nowe
Lubię, gdy potrzeby ...
... klienta dobrze są zbadane i druga strona transakcji na nie odpowiada w 100%. Tak właśnie było w salonie Hondy Grupy Gezet w Szczecinie. Pan Dariusz Reszkis - Doradca Handlowy, z którym mieliśmy przyjemność współpracować pomógł nam kupić samochód, doradzając przy tym i odciążając nas w kwestii wielu formalności. Profesjonalny kontakt, bezproblemowa obsługa, brak nachalności oraz partnerskie podejście do klienta - tak jest w salonie Hondy Grupy Gezet w Szczecinie. Bardzo polecam!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 09:46
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuję Panu ...
... Dariuszowi Reszkis z salonu Honda Szczecin za pomoc i profesjonalne doradztwo przy zakupie nowego samochodu, z którego jestem bardzo zadowolony. Dzięki takim ludziom buduje się zaufanie do marki i z przyjemnością wraca się po kolejne auto. Serdecznie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 14:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 18:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:46
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 14:38
Salon - samochody nowe
Perfekcyjny Serwis Motocyklowy!!! Szybko Sprawnie i Naprawdę FACHOWO!!!
Użytkownik sieci
28 maja 2020 07:34
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 maja 2020 18:44
Salon - samochody nowe
Witam serdecznie. Srawa ...
... w skrócie wygląda następująco. Zakupilem auto używane, padło na Toyotę Rav4. Kupione za gotówkę, stan techniczny bardzo dobry !!! (opisywany w ogłoszeniu na otomoto,oraz na stronie salonsamochodowuzywanych.pl , dodatkowo stwierdzanie że "tylko pewne auta sprzedajemy, sprawdzane przez wykwalifikowanych mechaników") Teraz wielki problem bo, Ci świetni mechanicy nie zauważyli wielu powaznych usterek m.in.wycieków z pod pompy vaku,rozszczelnienia pokrywy zaworów, niesprawnej pompy paliwa, prawdopodobnie uszkodzonej turbiny , z ktorych większość odrazu były widoczne po wyjęciu filtra powietrza i jego obudowy. (Po 4 dniach od zakupu !!! Oddałem auto na sprawdzenie prywatnie, gdyż w salonie nie mieli na to czasu --- "kupiłeś to sobie radź" ? ) Po wielokrotnym kontakcie (5-7 dni, kilkarazy dziennie) z obsługą salonu, otrzymałem wiadomość ,że to ja muszę dostarczyć uszkodzone auto pod salon, ale na szczęście "jest zgoda szefostwa na naprawę auta i usunieciu wszystkich tak poważnych usterek" oczywiście w ramach rękojmi . Auto trafiło na warsztat (współpracujący) a tam mechanicy zdziwieni (sprzedawca także, gdyż stwierdził że mechanicy salonu podpisali listę kontrolną na której nie było wymienione doslownie nic) Po 2 dniach "sprawdzania" okazuje się że naprawa wyniosła by ok 800-1000 zl (uszczelniacze itp) aleeee.... ale żeby osłonę ściągnąć, to trzeba wyjmować Wtryski. I teraz zaczynają się schody ,gdyż boją się że pewnie wtryski także są uszkodzone (koszta) ,wiec nagle decyzja odmowna i informacja ,że szefostwo teraz nie zgadza się na naprawę pojazdu "bo nie muszą " i prawnik im tak powiedział . W tym wypadku wysłałem do tych Państwa potwierdzone aktami prawnymi ODSTĄPIENIE OD UMOWY wraz ze zwrotem kwoty zakupu pojazdu w trybie natychmiastowym - do dnia dzisiejszego włącznie , jednocześnie zwracając prawo własności do Salonu (sprzedawcy) . Nadmienię, że auto pozostawione zostało na terenie salonu , u pracownika/doradcy/sprzedawcy salonu. Czekam już 5 godzin na łaskawie jak najszybszy kontakt i ... nadal cisza . Dosłownie prosi się, żeby Cały przebieg tej "akcji" jak sms/mail/nagrania rozmów telefonicznych udostępnić ku przestrodze potencjalnym Klientom... Najlepiej na oficjalnej stronie . Olewajace podejście (czas sie liczył jak chodziło o zapłatę za auto), zmienianie decyzji o naprawach kiedy widzi się kosztowny problem ze sprzedanym przez siebie , poważnie uszkodzonym pojazdem (zobowiazuje rękojmia!!!!!) Na bieżąco będę informował o rozwoju wydarzeń. Aktualnie godz. 16:50 (18.05.2020) Dodzwoniłem się po 2 h od wysłania Odstąpienia od umowy, do salonu : "witam Pana , widziałem że Pan dzwoni ale miałem klientów" - (Czyli ja już klientem chyba nie jestem) Na pytanie jak wygląda sytuacja i kiedy w końcu skontaktuje sie ze mną ktos decyzyjny,albo kiedy otrzymam jakąkolwiek informację, otrzymalem odpowiedź że "nie wiem czy Pan widzi ale jest godzina 17 zaraz, pismo przesłałem dalej i do prawnika,ale nie wem kiedy otrzyma Pan informacje co dalej, bo ja nie kontroluje nikogo czasu pracy i napewno ZGODNIE Z POLSKIM PRAWEM nie zalatwia sie takiej sprawy w kilka godzin" Aktualnie Auto jest w posiadaniu Salonu !!!! A ja nie mam ani auta ,ani swoich pieniędzy ! 18:10 (18.05.2020) informacja od sprzedawcy z salonu skopiowane z internetu art. Prawne ; art. 568 § 2 k.c. Art. 558. [Modyfikacje odpowiedzialności] Oraz Szanowny Panie , w związku z Pana stanowiskiem dotyczącym stanu samochodu informujemy , iż stan techniczny samochodu jest adekwatny do jego przebiegu . Jednocześnie zaprzeczamy aby Pana twierdzenia o istnieniu wad ukrytych były prawdziwe. W tej sytuacji prosimy o odbiór samochodu i informujemy ,iż w przypadku nie dokonania odbioru w ciągu 1 dnia od daty niniejszego pisma będziemy zmuszeni naliczać koszty przechowywania auta w wysokości 60 zl dziennie Paweł W. Doradca Handlowy
Użytkownik sieci
3 maja 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Udany zakup Hondy ...
... HR-V mimo ciężkich czasów, profesjonalna obsługa, podziękowania dla p. Darka.
Użytkownik sieci
3 maja 2020 07:09
Salon - samochody nowe
Byłem klientem Salonu.Fantastyczna ...
... obsługa,pełny profesjonalizm.Miła i życzliwa obsługa nastawiona na rozwiązywanie wszystkich problemów. Zakupu dokonałem w przyjemnej atmosferze za co chcę podziękować panu Dariuszowi,który się mną zajmował.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 10:25
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa w ...
... wykonaniu Dariusza Reszkisa. Kupiłam dwa miesiącę temu u Pana Darka samochód i jestem zachwycona. Jestem w ciągłym kontakcie telefonicznym z Panem Darkiem, który pomaga mi rozwiązać każdy problem. Bardzo dziękuję za cierpliwość i życzliwość