89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 23:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... odbierają telefonów przez kilka dni w różnych godzinach. Po przyjeździe okazuje się, że szkody z AC traktują inaczej w porównaniu do OC. Pan z serwisu nie potrafi wycenić przybliżonych kosztów naprawy pojazdu i proponuje wykonanie kosztorysu nie wiedząc jaki będzie koszt takiego wykonania i przybliżony czas (miota się), jak widać Pan nie był zainteresowany naprawą za ponad 20 tyś zł. Notabene do pana co chwilę ktoś dzwoni, a on tylko patrzy od kogo ma odebrać:) Ciekawe rozwiązania. Skorzystałem w salonie w innym mieście, gdzie wykonano kosztorys ZA DARMO i naprawiono pojazd.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2020 15:08
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Pragnę ...
... się podzielić opinią o serwisie JKK Honda. Umówiłem sie przez telefon na konkretny dzień w celu weryfikacji dźwięku wydobywajacego się podczas jazdy z samochodu Honda Civic. Przez telefon Pan , z którym rozmawiałem poinformował mnie , że auto będzie sprawdzone przez mechanika z 20-letnim stażem. Przyjechałem więc w umówiony dzień , auto zostało przyjete do serwisu bez oględzin co uważam za pierwszy rażący błąd . Mechanik przyszedł wziął kluczyki i pojechał na jazdę testową. Ku mojemu zdziwieniu nie minęło 10 minut i zostałem zawołany iż mechanik znalazł usterkę. Samochód nie był na podnośniku, nie był osłuchany z podnośnika , mimo iż Pan przez telefon zapewniał mnie że wszystko bedzie wykonane z należytą starannością. Usterką stwierdzoną przez Pana mechanika była pompa wody :o powiedział to z przekonaniem, gdy zasugerowałem że może by sprawdzić skrzynie biegów, silnik, naskoczono na mnie (mechanik jak i Pani obsługująca mnie) że nie wierzę mechanikowi i jak chce to mogą mi wszystko rozkręcić i wymienić na nowe. Zdecydowałem sie na wymiane rozrządu..... i zaskocze Państwa ,którzy czytają tą opinię że usterka (dźwięk)nie została wyeliminowania ;) Dodam również , że z tak niemiłą obsługą juz dawno się nie spotkałem, czułem się traktowany jak wróg w salonie Hondy JKK w Katowicach. O braku kompetencji i znajomości mechaniki już więcej się nie bede wypowiadał. Wydaje mi się , że ASO ogranicza sie do wymiany oleju, filtrów , klocków i tarcz hamulcowych za grube kokosy, do żadnych innych napraw się po prostu nie nadają i to nie jest jedynie moja opinia tylko większości osób otaczających moją osobę. Dodam również , że układ chlodzenia nie był odpowietrzony po wymianie rozrządu ! Po przejechaniu 20 km do domu , z nawiewu wydostawało sie zimne powietrze. W układzie chłodzenia brakowało 1l płynu, odpowietrzenie układu musiałem zrobić w swoim zakresie. Pełen profesjonalizm ze strony ASO. Na szczęście znalazłem mechanika , który sądząc po wieku nie ma 20 letniego doświadczenia i usunął usterkę w 15 minut ;) Nie polecam zdecydowanie JKK Honda w Katowicach!
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 11:39
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... , pomimo że byłem akurat jeďynym klientem w salonie . Sprzedawcy w pod grupach zajęci sobą. Potencjalny kupujący może czuć się jak intruz. Ja przynajmniej tak się czułem.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 15:44
Salon - samochody nowe
Tragedia miesiąc temu ...
... oddane auto do serwisu blacharskiego dość że dostaliśmy auto niższej klasy jako zastępcze to naprawiane jest to ponad miesiąc dokładnie 13.11.2019 nie polecam
Użytkownik sieci
15 października 2019 16:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 września 2019 15:49
Salon - samochody nowe
Niestety ale muszę ...
... zmienić swoją opinię. To co wyprawia się w serwisie to jakieś totalne nieporozumienie. Nikt nic nie wie. Obiecują od poniedziałku że ktoś się skontaktuje i po 4 moich telefonach wciąż czekam na odpowiedź serwisu aby wyznaczył termin naprawy tego co sami popsuli. Jakość usług jest dramatyczna a klient jest chyba złem koniecznym.
Użytkownik sieci
23 września 2019 19:30
Salon - samochody nowe
Pani Agnieszka z serwisu sprawiała wrażenie nieprzytomnej.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 22:53
Salon - samochody nowe
Obsługa nie jest ...
... zbyt miła, jazda próbna odbyta ale wszystko tak na zasadzie nie "chcem ale muszem..." Wzbogaciliśmy się wiec o kolejną skodę we flocie zamiast civica
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 11:59
Salon - samochody nowe
Odwiedzając ten salon ...
... dwa tygodnie temu zapewniano mnie,że jazdę próbną można odbyć w sobotę tylko trzeba się umówić telefonicznie. Niestety gdy dziś zadzwoniłem damski głos w słuchawce storpedował moje zamiary informując mnie,że w soboty nie ma jazd próbnych..hmmm Może ustalcie jedną wersję i tej się trzymajcie. 😤
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 12:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 22:24
Salon - samochody nowe
Nie mili ludzie ...
... jakby byli tam za karę! Weźcie trochę uśmiechu na twarzach!
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 16:45
Salon - samochody nowe
Tak znudzonego i ...
... niechetnego do sprzedazy handlowca jeszcze nie spotkalem.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2019 17:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 18:21
Salon - samochody nowe
W dniu 18.06 ...
... dzwoniłem z konkretnym pytaniem do działu części i zostałem zlany, Pan się rozłączył. Podjęscie do klienta beznadziejne. Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 17:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 15:18
Salon - samochody nowe
W dniu 22 ...
... października 2018r w firmie JKK Katowice złożyliśmy zamówienie na Hondę HRV z automatyczną skrzynią biegów Zgodnie ze wstępną informacją sprzedawcy realizacja miała nastąpić na przełomie marca/kwietnia 2019r. Oczywiście poślizgi się zdarzają, nie mogąc doczekać się, jakiejkolwiek informacji, dopiero po kilkunastu moich telefonach do Pana sprzedawcy pod koniec kwietnia 2019r., otrzymaliśmy zapewnienie że pojazd jest już w Europie i po "weekendzie majowym", maksymalnie do 17 maja 2019r. będzie do odbioru w salonie. Później od dealera dotarła nieoficjalna informacja, że f-ma Honda ma problemy z homologacją pojazdów w Europie. Niestety dopiero po złożeniu reklamacji u importera w f-mie Honda Polska w dniu 24 maja br z f-my JKK Katowice wpłynęła zdawkowa odpowiedź mailowa, iż odbiór samochodu nastąpi październik/listopad 2019r (BEZ SŁOWA WYTŁUMACZENIA CO JEST PRZYCZYNĄ OPÓŹNIENIA) I dopiero po kolejnej ostatniej wizycie w salonie w dniu dzisiejszym, po raz pierwszy po 7 miesiącach sprzedawca, poinformował, iż problemy są związane z dostarczeniem samochodu z automatyczną skrzynią biegów. Nigdy samoistnie sprzedawca z JKK Katowice nie znalazł czasu nawet na kilkunastosekundową rozmową czy zaproponowanie innego rozwiązania, MIAŁ NA TO 7 MIESIĘCY, aby porozmawiać, zaproponować zmianę pojazdu np z skrzynią manualną.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 20:14
Salon - samochody nowe
Kupowałem Hondę Civic ...
... 1.5 Turbo Plus. Pan obsługujący był bardzo nie zadowolony, ponieważ zadawałem za dużo pytań- trudności przy oglądaniu .Kiedy zdecydowałem się na kupno,to było trochę lepiej.Odnosi się wrażenie, że jesteśmy w niewłaściwym miejscu. Jakby nasze przybycie było nietaktem z naszej strony. Wielka szkoda. Przy odbiorze pojazdu Panie obsługujące ubezpieczenia byłe miłe do chwili ,gdy dowidziały się że nie będę wykupował tzw. GAP. W tym momencie stały się aroganckie i niemiłe. Wyjechałem z salonu nowym samochodem,ale wkurzony i zniesmaczony obsługą. Czasy gdy zabiegano o klienta widzę mineły.
Użytkownik sieci
10 maja 2019 21:49
Salon - samochody nowe
W zależności od ...
... osoby od 0-5 cena oleju Schell i wszystkich części o 100% droższa niż w każdym innym sklepie motoryzacyjnym .... W przypadku problemu.... Z autem na gwarancji cóż każdy może wyrobić własne zdanie.
Użytkownik sieci
8 maja 2019 15:54
Salon - samochody nowe
Totalna porażka trzy ...
... wizyty w serwisie i trzy razy źle wykonana praca. Zdecydowanie odradzam
Użytkownik sieci
1 maja 2019 11:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka