90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 września 2018 12:42
Salon - samochody nowe
Dobry... serwis.. tylko dlaczego.. tak drogo..
Użytkownik sieci
17 września 2018 18:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 22:16
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu . Żenada.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2018 14:54
Salon - samochody nowe
Witam.podczas pierwszej wizyty ...
... w salonie wszystko było miło profesjonalnie załatwiane, jednak w dniu odbioru nowej Hondy Hrv czar przysłać działać. Auto było źle przygotowane drzwi tylnie były opadniete listwa przednia na nadkolu uszkodzona, auta niestety nie odebrałem miało być to wszystko naprawione. Podczas drugiej próby odbioru wszystko wydawało się być dobrze i auto odebrałem, niestety i wtedy się myliłem.Na drugi dzień ku mojemu zdziwieniu okazało się że auto zostało spolerowane w niewłaściwy sposób i pojawiły się refleksy pod słońce, gdy odwiedziłem salon usłyszałem że oni nic nie robili przy lakierze samochodu, po moiej zdecydowanej interwencji postanowili to ponownie wypolerowac. Obecnie mam nowe auto już po dwukrotnej polerce, nic tylko się cieszyć przez łzy.Nie polecam nikomu tego salonu
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 14:00
Salon - samochody nowe
Cóż. Niemiłe doświadczenie. ...
... Zadzwoniłem, by się umówić do ASO. Pani powiedziała, że w tej chwili nie ma wolnego serwisanta i ona tego nie załatwi, ale prosi o pozostawienie numeru telefonu. i głucha cisza..... Dobrze, że auta nie zostawiłem. Miałbym obawy o rzetelność obsługi. Nie poecam
Użytkownik sieci
22 lipca 2018 10:37
Salon - samochody nowe
To już nie ...
... ten sam salon co kiedyś. Hałas, niemiła atmosfera. Odnosi się wrażenie, że jesteśmy w niewłaściwym miejscu. Jakby nasze przybycie było nietaktem z naszej strony. Wielka szkoda. Dojazd makabryczny z powodu korków.
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 13:40
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu, ...
... serwis na poziomie podrzędnego mechanika, o obsłudze nawet nie wspomnę, wystarczy poczytać inne opinie.
Użytkownik sieci
5 lipca 2018 18:37
Salon - samochody nowe
Kiepska obsluga
Użytkownik sieci
3 lipca 2018 10:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 22:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2018 22:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta- ...
... skontaktowałem się z serwisem ws. naprawy powypadkowej mojego accorda, pytając o takową możliwość i warunki naprawy bezgotówkowej. Dostałem odpowiedź z serwisu od Pana Piotra W. że powinienem się najpierw skontaktować z ubezpieczalnią o "zasadność naprawy" mojego samochodu.. to jakiś absurd, zamiast zachęcić klienta do naprawy samochodu i zarobić na tym, nie bacząc na koszta bo przecież pokrywa je ubezpieczyciel to jeszcze odpychają od tego. Żenada, nie polecam.
Użytkownik sieci
20 maja 2018 12:57
Salon - samochody nowe
Jestem zdruzgotany tym, ...
... że takie serwisy nazywają się ASO. Dodatkowo Zanany problem HONDY TYPE R ze skrzynią powinien być eliminowany na bieżąco wymianą skrzyni na gwarancji i poprawieniu wad fabrycznych. Jeździłem nie jednym nowym autem i wiem, że w ASO pracują też ludzie, którzy jak wiadomo są omylni i mogą popełnić błąd. Jednak ja miałem to szczęście , że sprawa nie była zamiatana jak w tym przypadku pod dywan tylko było się przyznanie do winy i naprawa ze strony ASO. Dodatkowo otrzymywałem rabaty by zadość uczynić zaistniałą sprawę, by nie pisać negatywnych komentarzy. Jak dla mnie głośna sprawa tych skrzyń powinna skończyć się wymianą auta na nowe wraz z poprawioną wadą fabryczną !!!
Użytkownik sieci
18 maja 2018 18:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2018 13:15
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa i ...
... podejście do klienta. 1. Samochód po ostatniej naprawie został oddany ze zniszczonym kluczem (połamana obudowa). Ze względu na późną porę odbioru Pan z obsługi zasugerował, by pojawić się przy innej okazji, żeby załatwić sprawę. Ale nie potrafił pohamować się przy tej okazji od co najmniej zadziwiająco, czarujących uwag, typu że klucze co jakiś czas się wymienia bo się zużywają.... Serio? W samochodzie z przebiegiem ponad 100tyś km rozpadają się klucze od przekręcenia w stacyjce? Ale kto wie, może coś w tym jest. Przyznam, że lepsze klucze owego czasu dostawaliśmy do samochodów dostawczych - takie rozkładane, nowoczesne. Kończąc ten wątek, oczywiście odmówiono nam wymiany klucza, pomimo zgłoszenia sprawy jeszcze drogą mailową, ponieważ przy tej "następnej" wizycie, okazało się, że jest za późno i sprawę trzeba było zgłosić od razu. A wydawało by się, że w Hondzie panują inne standardy obsługi i sami powinni się zainteresować, szczególnie tego typu delikatną sprawą, osobistym przedmiotem jakim jest klucz do samochodu. 2. Odbierając samochód usłyszałem, że (jak się domyślam, ze względu na przekroczenie o kilka dni terminu poprzedniej płatności) w ich systemie widnieje jako uwaga... nierzetelny klient. Pani poprosiła o zapłacenie kwoty rzędu kilku tysięcy złotych od tak gotówką, jak za bułki w spożywczaku. Oczywiście taksówka, którą przyjechałem już odjechała :) I teraz warto nadmienić istotny fakt, że kupiliśmy, serwisujemy i naprawiamy w tym ASO tą starą już, bo blisko 10 letnią i mało używaną Hondę CRV od nowości, a wszystkie rachunki oczywiście regulujemy. Tak się tam traktuje stałego klienta. Absurd. 3. Pewnie bym o tym nie wspomniał gdyby nie powyższe sprawy. Ale krótko po zakupie w naszym samochodzie, na nasze żądanie wymieniono część wnętrza, ponieważ po kilku miesiącach użytkowania progi i listwy przy pasach bezpieczeństwa były "ściachane" na biało jak w starym kamazie. Reklamacje uwzględniono. Jednak żeby do tego doszło trzeba było się pospierać i w dziwnej atmosferze porównać nową Hondę CR-V do kilku starych samochodów, a nawet jednym podjechać i był to nasz wysłużony już peugeot 607. Pan twierdził, że w drogich samochodach też tak się dzieje. Propozycja podjazdu stosunkowo nowym mercedesem skończyła się uwzględnieniem reklamacji. Może z kluczem też tak postąpię? Może klucz z fiata doblo z sowitym przebiegiem Panowie z Hondy JKK Was przekona? Dziwny ten kontrast. Honda. Na swoim doświadczeniu bazując - bezawaryjne technicznie samochody, a jakość obsługi przynajmniej w tym salonie na drugim biegunie. Podaruje już sobie opis perypetii ze sprzedawcą, Panią którą dopytywałem o nowego Civica, czekając na mojego CRV. Buty w tej kwestii nie doświadczyłem tylko ja. Nie jestem złośliwym klientem ani jak myślę człowiekiem. Jest to pierwsza w moim życiu negatywna opinia w internecie. Honda JKK - miarka się przebrała.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 13:36
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... niestety pozostawia wiele do życzenia. Sprzedawca cały czas tylko powtarza jak szybko sprzedają się auta i żeby nie spodziewać się żadnych przecen i rabatów. Trochę jakby się łaskę robiło, że można auto kupić. Poczuliśmy się bardzo zbyci :( Zastanawiają pozytywne opinie zostawione tu przez inne osoby - może miały szczęście trafić na kogo innego? Nam się dwukrotnie nie udało... "Zatowarowanie" salonu też dziwne: w środku stoją właściwie same SUV-y, wszystkie modele takie same (jaki jest cel takiej ekspozycji?).
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 19:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 08:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2018 18:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Po prostu fatalnie