89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 maja 2018 12:57
Salon - samochody nowe
Jestem zdruzgotany tym, ...
... że takie serwisy nazywają się ASO. Dodatkowo Zanany problem HONDY TYPE R ze skrzynią powinien być eliminowany na bieżąco wymianą skrzyni na gwarancji i poprawieniu wad fabrycznych. Jeździłem nie jednym nowym autem i wiem, że w ASO pracują też ludzie, którzy jak wiadomo są omylni i mogą popełnić błąd. Jednak ja miałem to szczęście , że sprawa nie była zamiatana jak w tym przypadku pod dywan tylko było się przyznanie do winy i naprawa ze strony ASO. Dodatkowo otrzymywałem rabaty by zadość uczynić zaistniałą sprawę, by nie pisać negatywnych komentarzy. Jak dla mnie głośna sprawa tych skrzyń powinna skończyć się wymianą auta na nowe wraz z poprawioną wadą fabryczną !!!
Użytkownik sieci
18 maja 2018 18:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2018 13:15
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa i ...
... podejście do klienta. 1. Samochód po ostatniej naprawie został oddany ze zniszczonym kluczem (połamana obudowa). Ze względu na późną porę odbioru Pan z obsługi zasugerował, by pojawić się przy innej okazji, żeby załatwić sprawę. Ale nie potrafił pohamować się przy tej okazji od co najmniej zadziwiająco, czarujących uwag, typu że klucze co jakiś czas się wymienia bo się zużywają.... Serio? W samochodzie z przebiegiem ponad 100tyś km rozpadają się klucze od przekręcenia w stacyjce? Ale kto wie, może coś w tym jest. Przyznam, że lepsze klucze owego czasu dostawaliśmy do samochodów dostawczych - takie rozkładane, nowoczesne. Kończąc ten wątek, oczywiście odmówiono nam wymiany klucza, pomimo zgłoszenia sprawy jeszcze drogą mailową, ponieważ przy tej "następnej" wizycie, okazało się, że jest za późno i sprawę trzeba było zgłosić od razu. A wydawało by się, że w Hondzie panują inne standardy obsługi i sami powinni się zainteresować, szczególnie tego typu delikatną sprawą, osobistym przedmiotem jakim jest klucz do samochodu. 2. Odbierając samochód usłyszałem, że (jak się domyślam, ze względu na przekroczenie o kilka dni terminu poprzedniej płatności) w ich systemie widnieje jako uwaga... nierzetelny klient. Pani poprosiła o zapłacenie kwoty rzędu kilku tysięcy złotych od tak gotówką, jak za bułki w spożywczaku. Oczywiście taksówka, którą przyjechałem już odjechała :) I teraz warto nadmienić istotny fakt, że kupiliśmy, serwisujemy i naprawiamy w tym ASO tą starą już, bo blisko 10 letnią i mało używaną Hondę CRV od nowości, a wszystkie rachunki oczywiście regulujemy. Tak się tam traktuje stałego klienta. Absurd. 3. Pewnie bym o tym nie wspomniał gdyby nie powyższe sprawy. Ale krótko po zakupie w naszym samochodzie, na nasze żądanie wymieniono część wnętrza, ponieważ po kilku miesiącach użytkowania progi i listwy przy pasach bezpieczeństwa były "ściachane" na biało jak w starym kamazie. Reklamacje uwzględniono. Jednak żeby do tego doszło trzeba było się pospierać i w dziwnej atmosferze porównać nową Hondę CR-V do kilku starych samochodów, a nawet jednym podjechać i był to nasz wysłużony już peugeot 607. Pan twierdził, że w drogich samochodach też tak się dzieje. Propozycja podjazdu stosunkowo nowym mercedesem skończyła się uwzględnieniem reklamacji. Może z kluczem też tak postąpię? Może klucz z fiata doblo z sowitym przebiegiem Panowie z Hondy JKK Was przekona? Dziwny ten kontrast. Honda. Na swoim doświadczeniu bazując - bezawaryjne technicznie samochody, a jakość obsługi przynajmniej w tym salonie na drugim biegunie. Podaruje już sobie opis perypetii ze sprzedawcą, Panią którą dopytywałem o nowego Civica, czekając na mojego CRV. Buty w tej kwestii nie doświadczyłem tylko ja. Nie jestem złośliwym klientem ani jak myślę człowiekiem. Jest to pierwsza w moim życiu negatywna opinia w internecie. Honda JKK - miarka się przebrała.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 18:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 13:36
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu sprzedaży ...
... niestety pozostawia wiele do życzenia. Sprzedawca cały czas tylko powtarza jak szybko sprzedają się auta i żeby nie spodziewać się żadnych przecen i rabatów. Trochę jakby się łaskę robiło, że można auto kupić. Poczuliśmy się bardzo zbyci :( Zastanawiają pozytywne opinie zostawione tu przez inne osoby - może miały szczęście trafić na kogo innego? Nam się dwukrotnie nie udało... "Zatowarowanie" salonu też dziwne: w środku stoją właściwie same SUV-y, wszystkie modele takie same (jaki jest cel takiej ekspozycji?).
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 19:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2018 08:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2018 18:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2017 22:32
Salon - samochody nowe
Po prostu fatalnie
Użytkownik sieci
27 października 2017 21:17
Salon - samochody nowe
Naprawa mojego samochodu ...
... - długo, niedokładnie. Ogólnie szkoda pisać, ale nie polecam tego pseudo serwisu.
Użytkownik sieci
17 października 2017 10:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2017 20:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2017 14:32
Salon - samochody nowe
rece opadaja ;( ...
... Ogledziny w serwisie wykonane 8 lipca 2017 a ja nadal jestem bez auta ;( dzisiaj jest 12 wrzesien! Minelo 2 miesiace......
Użytkownik sieci
9 lipca 2017 23:22
Salon - samochody nowe
Warsztat: długie oczekiwanie ...
... na naprawę auta i niedokładne naprawy. Lakiernia : maluję na baranka,gruba cytrynka u podwykonawców.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 12:45
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa
Użytkownik sieci
23 maja 2017 11:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2017 17:07
Salon - samochody nowe
Nie do końca ...
... miła obsługa, trochę mają klienta w dupie, mieli dzwonić o wycenę auta na zamianę i nic. Ogólnie byłem w wielu salonach i gorsza obsługa tylko w Daci gdzie byly nawet auta pozamykane w środku...
Użytkownik sieci
16 maja 2017 13:08
Salon - samochody nowe
Zamiast naprawiać i ...
... doradzić próbują namówić na naprawę za parę tysięcy złotych. Mojego CIVIC'a też już tam nie będę serwisować. Trafiłem na tak zarozumiałą Panią (sprzedaż) że kupiłem inne auto, innej marki - nie mają już konkurencji w Katowicach więc jadą po bandzie.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2017 13:18
Salon - samochody nowe
Tylko sprzedawca dobry ...
... w Hondzie. Takiego wrednego serwisu nie widziałem Samochód serwisowy 3 łata ostatni przegląd kosztował 2570zł.Dzis pojechałem do serwisu żeby założyli zaslebke do czujnika deszczu w kabinie bo spada. Pan powiedział że muszę się umówić na serwis koszt usługi 12 zł.Auto jeszcze na gwarancji dwa tygodnie. To była ostatnia HONDA w moimi życiu
Użytkownik sieci
21 stycznia 2017 07:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka