90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 14:05
Salon - samochody nowe
NIE POLCAM MOTOCYKL ...
... ZAMÓWIONY W 10/2024 ODBIÓR NA 12/2024 MAX 01/2025 DNIA 04-02-2024 DWONI SPRZEDAWCA ZE MOTOCYKL DOTARŁ I JEST DO ODBIORU PROSZE O DOPŁACENIE POZOSTAŁEM KWOTY . TERMIN ODBIORU USTALILIŚMY NA DZIEŃ 07-02-2025ROK PO ZAPŁACIE CAŁEJ KWOTY W DNIU 06-02-2025ROKU DZWONI SPRZEDAWCA ŻE JEDNAK MOTOR NIE DOTARŁ I NIE MA CO WYDAĆ KPINA NIE POLECAM NIE BYŁ TO MÓJ PIERWSZY ZAKUP ALE NAPEWNO OSTATNI !!!
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 17:30
Salon - samochody nowe
nie polecam z uwagi na słabą obsługe
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 23:23
Salon - samochody nowe
Sprzedają samochody z ...
... popsutymi klimatyzacjami a gdy się do nich przyjezdza to udaja, ze nic nie wiedza o problemach w swoich autach albo ze mechanik nie widzial albo ze nikt nie zglaszal. Samochod wiecznie zaparowny i nie mozna oczyscic szyb nic nie pomaga
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 12:04
Salon - samochody nowe
Po telefonicznym umówieniu ...
... dostawy motocykla na pojutrze urwał się kontakt ze sprzedawcą i salon o mnie najzwyczajniej zapomniał. Do podpisania umowy i opłaty nie doszło. Pozazdrościć tylko właścicielowi takiego obrotu, że sprzedawcy nie muszą przejmować się tak małym zakupem i dają zarobić innym salonom Hondy :). Pozdrawiam!
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 13:50
Salon - samochody nowe
Czas na łyżkę ...
... dziegciu w tej beczce miodu To że chwaliłem Pana Szymona który nawijał mi makaron na uszy oznacza według Panstwa, że teraz nie mogę wyrazić swojego niezadowolonia? Co to za pokrętna logika? Co ma to wspólnego z "obsługą posprzedażową" (Oczywiście tylko z nazwy) Gdzie już Pan Szymon przestał tak ochoczo odbierać ode mnie telefony, przed tym zanim sprzedał mi tego strupa? Gdzie was oczerniam. Przedstawiam fakty i dokumentuje to zdjęciami, a Wy co punktujecie mnie i nic z tego nie wynika. Mam również film który też niedługo wypuszczę. Trochę popłynęliście z tym punktowaniem.. Proszę wskazać palcem gdzie Was oczerniam, tak jak ja wskazałem na zdjęciu uszkodzenia, na które jesteście ślepi, gdzie ktoś ewidentnie nie dociągnął izolacji do końca w pocie czoła uwijajac się na tej całej akcji serwisowej. Jeśli uważacie ze doszło do zniesławienia proszę czekam na pozew. Jeszcze w ironiczny sposób Pan Szymon podczas rozmowy "gratulował mi" że mam wiedzę inżynierską(chcecie nagranie rozmowy?) Tak Panie Szymonie żeby stwierdzić że do czegoś co ma nacięcie/dziurę będzie dostawiać się woda trzeba mieć jakikolwiek tytuł... To po to kupuje nową maszynę żeby oddawać ją od razu do serwisu co mi zaproponowaliście? To jest ten profesjonalizm tak? Sprzedać i zostawić klienta samemu sobie. Abstrahując już od tematu uszkodzeń w takiej Kalifornii i innych krajach za dobrą praktykę rynkową uważa się zwrot różnicy ceny produktu jeśli ta spadnie w przeciągu 30 dni od chwili zakupu. Cóż profesjonaliste można również udawać, co Wam według mojej opinii udaje się wyśmienicie. Oby tak dalej.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 01:09
Salon - samochody nowe
Oglądałam HRV, bardziej ...
... z ciekawości niż chęci kupna, gdyż silnik absolutnie mnie nie przekonuje. Pomocy handlowca do tego nie potrzebowałam, ale fakt jest taki, że samochód dokładnie obejrzałam i wyszłam z salonu niezauważona, mimo że w tamtym momencie byłam jedynym potencjalnym klientem w salonie. Wracać nie zamierzam. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są fatalne. Nie wyobrażam sobie jeżdżenia w tym zapachu, który panuje we wnętrzu Hond.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 07:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2024 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2024 04:52
Salon - samochody nowe
Byłem na akcji ...
... serwisowej wymiany poduszki kierowcy, auto odebrałem po 2h, wszystko niby ok. Przy kolejnej akcji serwisowej została mi przekazana informacja z serwisu, że jeszcze jest poduszka kierowcy do wymiany. Znowu? Okazało się, że poprzednio poduszka jednak nie została wymieniona i 2h, które czekałem czekałem poprzednio to nic nie zrobili w aucie. Jak powiedziałem, że już byłem na akcji serwisowej z poduszką kierowcy to Pan poszedł sprawdzić do komputera, wrócił z nietęgą miną (zapewne zobaczył, że jednak byłem u nich na serwisie) i powiedział, że nie byłem na wcześniejszej akcji serwisowej. No szok... Koniec końców wymienili ale u mnie pozostał totalny brak zaufania do tego serwisu. Skoro nawet akcji serwisowej nie przeprowadzili skoro producent za to płaci to co z innymi pracami serwisowymi...
Użytkownik sieci
1 października 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa, mają ...
... w muchy w nosie i klienta też
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 12:47
Salon - samochody nowe
Kupiłem honde zr-v ...
... która była jedną z ostatnich jak nie ostatnią z rocznika 2023. Samochód odebrany, jeździ sie nim wspaniale. Wpadłem na pomysł oklejenia folią ppf auta tak żeby jakoś o nie zadbać. Panowie którzy zajmowali się oklejaniem auta pokazali mi jak bardzo porysowane jest moje "nowe" auto z salonu, o ilości brudu który nie był widoczny na pierwszy rzut oka też ciężko nie wspomnieć (np. wlew paliwa). Dlatego że honda była przygotowywana pod oklejenie folią to detailer poprawił to co salon jak mniemam chciał ukryć bo to, że próbowano wypolerować drzwi bez informowania o tym klienta jest dla mnie oburzające. Skontaktowałem się z salonem i poinformowałem o całej sytuacji, a w zamian usłyszałem, że "samochody są składane w Chinach potem lecą do Belgii i na koniec są transportowane do Polski więc gdzieś tam mógł zostać trafiony a jako salon nie mamy na to wpływu". Mimo takiej opowieści, Pan Grzegorz przeprosił i w ramach drobnego zadośćuczynienia mimo, iż "nie czuł się winny" tego że nie poinformował mnie o rysach czy próbie ukrycia wady, zaproponował zestaw nakrętek zabezpieczających. Żebyśmy mieli jasność: Nie miałem zamiaru wystawiać tej opinii ponieważ miałem wrażenie, że mimo całej tej sytuacji Honda Karlik albo Pan Grzegorz faktycznie o sprawie mogli nie wiedzieć (chociaż jako klienta ten fakt nie musi mnie interesować, mam prawo wymagać żeby samochód za nie małe pieniądze był nowy w praktyce a nie tylko w teorii). i chociaż próbują wyjść "z twarzą" z całej sytuacji ale niestety nawet tych obiecanych nakrętek nie dostałem. Nakrętek już nie chcę bo nie o nie tu chodziło, tylko o to że niby żałują i przepraszają, a jednak w dupie mają. Hondę być może jeszcze kiedyś kupie ale gwarantuję że nie w HONDA KARLIK POZNAŃ 2 gwiazdki dałem dlatego, że autem jeździ się obłędnie
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2024 16:29
Salon - samochody nowe
Spotkało nas bardzo ...
... przykre doświadczenie ze strony Honda Karlik. Zadzwoniliśmy w piątek rano w sprawie VW Touran, jako, iż byliśmy zdecydowani na auto, chcieliśmy je tylko zweryfikować umówiliśmy się telefonicznie o godzinie 10:44, że dojedziemy z Gdańska w sobotę, wiedząc, że nie ma żadnej rezerwacji ani kolejki na to auto. Chcąc dopytać o pewne aspekty zadzwoniłem ponownie o godzinie 15:25 do sprzedawcy, gdzie usłyszałem, że auto jest sprzedane. Jest to wysoce nie etyczne zachowanie, które pokazuje jak bardzo ważna jest prowizja dla tego sprzedawcy. Może niepotrzebnie wskazałem, że będziemy chcieli auto kredytować, a to by wydłużyło proces, a liczy się szybki zysk. Nie polecam tego salonu, gdyż osobą nas obsługującą był kierownik sprzedaży Rafał Bąk, więc jeśli kierownik nie przestrzega żadnych reguł i zasad moralnych to może być tylko gorzej. Po rozmowie Pan wskazał, że skoro klient nalegał to go sprzedał, czyli prawo dżungli. Szkoda, że w tak prostej sprawie, nie można było utrzymać porządku i kolejności.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Całkowicie niekompetentny pracownik ...
... który zabrał mnie na jazdę próbną. Kompletny brak wiedzy na temat w moim przypadku Hondy hrv.
Użytkownik sieci
26 maja 2024 15:16
Salon - samochody nowe
Good
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 20:04
Salon - samochody nowe
No niestety bardzo ...
... się zawiodłem tym wystawcą na Poznań Motor Show 2024, żeby obejrzeć samochody z bliska i wsiąść do środka konieczne było podanie danych osobowych, imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon i email. Zrezygnowałem jak większość zwiedzających.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Salon duży lecz ...
... obsługa słaba. Mojej odczucie to nie wina sprzedawcy lecz szefostwa nastawionego na wyniki sprzedaży.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 09:30
Salon - samochody nowe
Na Facebooku dodali ...
... post że do końca stycznia 2024 roku jest 25 tysięcy złotych rabatu na obie wersje Hondy CR-V (wersja elektryczna oraz hybrydowa), kiedy napisałem pod postem komentarz że chcę kupić wersję Hybrydową z takim rabatem to nikt się do mnie nie odezwał natomiast zdążyli zmienić tekst w poście, który już nie mówi o tym że rabat jest na te 2 wersje, mam screeny z pierwotnym ogłoszeniem.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2023 10:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nieprofesjonalne ...
... podejście handlowca Pana Rafała. Umawiałem się z nim przez telefon, aby zarezerwować używany samochód, który chciałem kupić co oczywiście potwierdził i kazał się przypomnieć dzień przed obejrzeniem. Dzwoniąc kilka dni później dowiedziałem się, że mimo zapewnień, że zarezerwuje on samochód został on sprzedany. Także straconego czasu nie odzyskam i nie polecam salonu.
Użytkownik sieci
23 września 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Nie Polecam !Pierwszy ...
... i ostatni raz w tym salonie ! Przyjechalismy specjalnie 160km na jazde próbną nową Hondą Crv . Mimo że byliśmy umówieni na konkretna godzine sprzedawca nie mial dla nas czasu , zaprosił inne osoby do ogladania auta . Przypominalismy sie dwa razy ze czekamy , nie zaproponowano nawet przysłowiowej „kawy” . Obsługa nie zaangażowana w sprzedaż. Kupujemy auta Hondy od 2003r i z tak fatalna obsluga się nie spotkalismy . Mimo checi kupna nowego type r oraz Crv czas zmienic marke na inna bo Honda siega dna
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 21:33
Salon - samochody nowe
zadzwonilem po czesci ...
... motocyklowe godz 16.40 , uslyszalem ,,jestem zajety prosze zadzwonic za 30minut'' ..od 17.10 do 18.00 juz nikt nie odbieral. przy kazdej probie polaczenia wisialem sobie na ich poczcie glosowej placac za kazda minute sluchania melodyjki na czekanie z telefonu pre-paid. chcialem zamowic czesci hondy a bylem zmuszony zamowic wieczorem chinskie zamienniki z internetu. i was told by parts department ,,we are busy call in 30minutes'' - then nobody answered my call for one hour until store was closed. i was forced to order chinese parts later evening.