93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2024 16:32
Salon - samochody nowe
Próba likwidacji szkody ...
... zakończyła się fiaskiem. Począwszy od zainteresowania - od niechcenia - umówionym wcześniej klientem, przez danie mi do zrozumienia, że zawracam głowę drobiazgiem (!), skończywszy na próbie wynajdywania rzekomo wcześniejszej "szkody", która zniknęła po przetarciu dłonią. Korzystałem kilka razy z "dobrodziejstw" tego miejsca, dając zawsze sporo kredytu zaufania. Ale ponieważ szczęśliwie zaglądałem też do innych salonów i serwisów Hondy (jeżdżąc ponad 200 km, bo na Brzezińskiej albo nie odbierali telefonów, albo nie potrafili uporać się z problemem), mam porównanie i mogę śmiało powiedzieć, że w Łodzi obsługa klienta samochodowego nadaje się do całkowitej poprawy.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 07:25
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moim bardzo negatywnym doświadczeniem z serwisem Honda Park w Łodzi. Wysłałem tam mój motocykl na serwis, podczas którego zaproponowano mi wymianę pięcioletnich opon na nowe. Początkowo byłem bardzo zadowolony z tej propozycji, ponieważ bezpieczeństwo jest dla mnie priorytetem. Powiedziano mi, że nowe opony będą z końca 2023 roku, co również wydawało się świetną wiadomością. Niestety, finalnie okazało się, że zainstalowane opony były z 2022 roku. Nigdzie nie zostałem poinformowany, że opony będą z 2022 roku, a byłem zapewniony, że będą z końca 2023 roku. Przekonałem się o tym dopiero w domu, gdy dokładnie sprawdziłem daty produkcji opon. Kiedy zadzwoniłem do serwisu, aby zgłosić problem, pracownik nie miał pojęcia o sytuacji i stwierdził, że oni nic na ten temat nie wiedzą. Kiedy odebrałem motocykl 10 czerwca, od razu zadzwoniłem do serwisu, aby zgłosić problem. Rozmowa miała miejsce w poniedziałek, a pracownik serwisu obiecał, że zajmą się sprawą. Poinformował mnie, że to zajmie dzień lub dwa, co wydawało się rozsądnym czasem oczekiwania. Mamy 17 czerwca, minął równo tydzień od momentu zgłoszenia, a mimo to nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Serwis ewidentnie nie szanuje swoich klientów i ich czasu. W czwartek zadzwoniłem ponownie i ponownie zapewniono mnie, że „tak, tak, ogarniają”. Mimo to, w poniedziałek nadal nie miałem żadnych wieści. Tego rodzaju brak profesjonalizmu i szacunku jest nie do przyjęcia. Dodatkowo, po powrocie do domu zauważyłem, że jakiś gumowy przewód zwisa z motocykla i szoruje po ziemi. Przed serwisem tego problemu nie było, co oznacza, że coś zostało źle zainstalowane lub naprawione. To tylko pogłębia moje rozczarowanie i frustrację związaną z tym serwisem. Podsumowując, moje doświadczenie z Honda Park w Łodzi było zdecydowanie negatywne. Nie polecam tego serwisu nikomu, kto oczekuje profesjonalizmu, rzetelności i szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 16:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Posiadając samochód zakupiony ...
... w ich salonie- dowiedzieć się cokolwiek to rzeczywiście sztuka. Pan odbierający telefony nieprzyjemny( jakby pracował za karę). Informacji udzielił, jednak gdy tylko zorientował się, że na mnie nie zarobi to każdy kolejny mój telefon po prostu olał. Gdy po jakimś czasię w końcu udało mi się dodzwonić ( odebrała Pani), zostałem przekierowany do kolegi, z którym wcześniej rozmawiałem ale znów telefonu nie odebrał. Po kolejnej próbie dodzwonienia się Pani już też nie odbiera. Informacji zasięgnąłem w końcu w salonie w Warszawie gdyż tutaj jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Niestety nie był to pierwszy przypadek kiedy posiadam z nimi utrudniony kontakt. Sytuacja z dzisiaj. Być może fakt, że przestałem serwisować u nich auto i jest już po gwarancji ma wpływ na podejście do klienta.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 15:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 17:59
Salon - samochody nowe
Obslucha dramatyczna, samochód ...
... używany a pracownik próbował mi wmówić że wszystko jest w porządku... nie widzi nic niepokojącego. Pracownik kłamał, że jego ręce pękły, a zachowanie było nerwowe .Nie polecam jeśli chodzi o serwis.
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 15:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nowe ...
... auto odebrane z uszkodzonym przewodem do klimatyzacji. Proponowany czas naprawy na grudzień. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
16 maja 2023 13:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 18:36
Salon - samochody nowe
Obslucha dramatyczna, samochód ...
... nowy który po lekkim przetarciu został pomalowany, 4x poprawiali bo lakier schodził, spasowanie było nie do przyjęcia a kierownik badz pracownik 2x próbował mi wmówić że miejscu się w granicy tolerancji i wszystko jest w porządku... nie widzi nic niepokojącego. Nie polecam jeśli chodzi o serwis.
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 16:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2022 18:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2022 17:29
Salon - samochody nowe
Nie dość, że ...
... nie mają czym handlować to jeszcze nie odbierają telefonów
Użytkownik sieci
17 września 2022 16:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2022 16:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dlaczego? ...
... Mam starą civiczke. Powiedzieli mi 1200zł za 1 pilot do centralnego zamka. Oczywiście za drogo jak do starego samochodu za 7000. Przez internet nabyłem za 50zł jak nowy oryginał. Problem był z zakodowaniem, elektronika samochodu nie zapamiętywała "nowego-starego" pilota (samemu to się robi prostą sekwencją). Zadzwoniłem z problemem to odpowiedź telefoniczna serwisu: trzeba zrobić diagnostykę komputerową - 220zł. Pytam się za co ta diagnostyka bo OBD2 mam i jeśli 220zł jest za sprawdzenie OBD2 (15 zł moduł OBD2 z aliexpress - brak błędów), mówią że trzeba drzwi kierowcy rozkręcić bo tam jest transponder pilota. Mówię im że rozkręcałem drzwi i transpondera tam nie ma to powiedzieli że się mylę. Podziękowałem im za taką pomoc. Samemu znalazłem transponder, zamontowany był pod plastikami deski rozdzielczej między radiem a kierownicą. Wyczyściłem gniazdko. Zakodowałem pilota. Działa. Zamiast wydać 1200 pilot + 220 "diagnostykę" wydałem 55zł za pilota i zrobiłem wszystko sam. A pewnie jakbym zrobił tą diagnostykę to bym musiał wymienić "to" "tamto" etc. i bym jeździł i płacił kosmos pieniądze za rzecz prostą jak konstrukcja cepa. Ale jak wierzyć serwisowi skoro myli się już przy zwykłej rozmowie telefonicznej. Więcej tam nawet nie zadzwonię !!! HONDA W ODPOWIEDZI KŁAMIE - PODAWAŁEM MODEL I ROK PRODUKCJI. SKĄD NIBY MIELI BY WIEDZIEĆ ILE KOSZTUJE KODOWANIE I SAM PILOT? BO IM WSZYSTKO PODAEŁM. A KODOWANIE JEST DARMOWE, NAWET MAŁPA TEGO BY SIĘ NAUCZYŁA. WYSTARCZY SPRAWDZIC YOUTUBE. TYLE W TEMACIE. NIGDY WIĘCEJ PSEUDO JAPOŃSKIEGO SAMOCHODU Z FABRYK PO TANIOŚCI W TURCJI/UK
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 20:40
Salon - samochody nowe
Traktowanie Klienta w ...
... tym Salonie po zakupie auta to jedna wielka żenada. 6 dni po odbiorze nowej Hondy HR-V na aucie przy pierwszym myciu zauważyłam plamy. Po zgłoszeniu Serwis umywa ręce twierdząc, że plamy powstały przez asfalt i nie podlega to gwarancji. Każde studio detailingowe, które odwiedziłam wyśmiało opinię Hondy. W taki właśnie sposób traktuje się Klienta, który zostawia w Salonie Ok. 150 tys. Polecam przed odbiorem auta z tego Salonu sprawdzić je dosłownie z lupą aby nie było takich niespodzianek jak u mnie.
Użytkownik sieci
1 października 2021 10:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2021 13:40
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu graniczy z cudem. Co miesiąc dwa wyświetla się kontrolka serwis (nowy samochód). Nawigacja pokazuje co chce ale na pewno nie tam gdzie jest (parę razy było to zgłaszane i zero poprawy)
Użytkownik sieci
5 grudnia 2020 12:18
Salon - samochody nowe
Dziwne podejście do ...
... klienta. Zwłaszcza klienta który nie jest z Łodzi i aby dokonać napraw musi sobie wszystko zgrać itp. Na serwis nie da się dodzwonić by dopytać o szczegóły ewentualnej naprawy. Drugi telefon do biura...udało się. Pani z biura wzięła nr by ktoś z serwisu oddzwonił i od tygodnia cisza...
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 15:07
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia. Zaświeciła ...
... mi się w h. civic kontrolka check engine. Wmawiano mi i chciano wymienić czujnik ABS (za 800 zł ). Już pobieżna lektura instrukcji hondy sugerowała, że to nie to. W innym serwisie stwierdzono, że sonda lambda - po wymienieniu jej wszystko gra. Czujniki ABS były sprawne.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka