91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 września 2019 19:20
Salon - samochody nowe
Zdecydowałem się na ...
... wymianę koła pasowego w tym serwisie , i to był pierwszy i ostatni raz . Po wymianie koła na nowe oryginalne , kupione w Honda Park po upływie ok. tygodnia stwierdziłem sam ze coś jest nie tak , wydawało mi się ze koło ma bicie na boki , umówiłem się na kolejna wizytę w Honda Park gdzie ZLECIŁEM SPRAWDZENIE KOŁA i przy okazji szybki serwis . Pan serwisant SPRAWDZIŁ KOŁO na oko NIE ZDEJMUJĄC TEGO KOŁA i stwierdził ze faktycznie coś jest nie tak , ale to nie jest wina koła tylko WAŁU KORBOWEGO bo koło nie może być uszkodzono bo to wg. niego nie możliwe , serwisant który ma ponoć 30 lat doświadczenia . Na papierach napisano mi ze mam uszkodzony wał korbowy DO DALSZEJ WERYFIKACJI !!! DLACZEGO MAM PŁACIĆ ZA DALSZĄ WERYFIKACJE - SPRAWDŹCIE KOŁO JAK SIĘ NALEŻY . Na jakiej podstawie wystawił taką opinię NIEWIADOMO nawet kierownik serwisu nie udzielił mi odpowiedzi . Umówiłem się do innego autoryzowanego serwisu Hondy gdzie poprosiłem o taką samą usługę jak w Honda Park czyli sprawdzenie koła i o co chodzi z wałem , pierwsze co zrobili to ZDJĘLI KOŁO I JE SPRAWDZILI JAK SIĘ NALEŻY NIE NA OKO . Okazało się ze koło jest wadliwe i z wałem jest wszystko Ok i kwalifikuje się do reklamacji . Wróciłem do Honda Park , gdzie chciałem zostawić samochód żeby nie jeździć tyle KM (120km) kierownik serwisu powiedział ze TAKIEGO auta zastępczego dla mnie nie maja , CO TO MA BYĆ , nie wspominając że zaczął mówić do mnie na ,,Ty,, nie przypominam sobie żebyśmy przeszli na ,,TY,,. Na moje pytanie czemu serwisant nie sprawdził należycie koło i nie wykonał zlecenia o jakie prosiłem , nie otrzymałem żadnej odpowiedzi , tylko tyle ze nie maja jak sprawdzić tego koła , TO POCO PRZYJMUJĄ TAKIE ZLECENIE . Kasa wzięta za to ze ich serwisant chodził wokół samochodu i patrzył jak się koło kręci . Koło wymienione na gwarancji . Nie usłyszałem słowa przepraszam za tamtą usługę za która wzięto pieniądze a jej nie wykonano poprawnie , według Honda Park wał korbowy jest uszkodzony i najlepiej jest w moim przypadku wymienić silnik , tak mi powiedziano a jestem tego zdania ze w ich przypadku jest najlepiej wymienić serwisantów i podejście do klienta . Ode mnie -5 za koszty jakie poniosłem i brak jakiejkolwiek rekompensaty . ODRADZAM ,osobiście nigdy więcej już tam nie zawitam . Tragedia !!!!!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 10:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2019 20:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 11:56
Salon - samochody nowe
Istna tragedia , ...
... kierownik serwisu nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania , jakość usług na tragicznym poziomie . Prośba o auto zastępcze została wręcz wyśmiana , wymiana części długa i mozolna . Poprosiłem o wpięcie spinki mocującej do listwy progowej bo gdzieś się zgubiła to SERWISANCI przykręcili srebrnego blachowkręta , CO TO MA BYĆ , odradzam , omijać to miejsce z daleka , sami partacze . DAJE -5
Użytkownik sieci
13 marca 2019 22:38
Salon - samochody nowe
Zerowy kontakt z ...
... serwisem. Dzwonię od dwóch dni - nie odbierają. Zostawiłem numer na recepcji, nikt nie oddzwonił. Żart
Użytkownik sieci
7 marca 2019 16:22
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i ...
... to na tyle. Byłem dzisiaj na samej diagnostyce gdyż były wyraźne szumy dochodzące z przekładni kierowniczej podczas skrętu. Czego się dowiedziałem, Pan mechanik nie wie czemu tak jest i z czego to wynika wie natomiast, że cała przekładnia do wymiany. Natomiast Pani która mnie obsługiwała pokazała mi na kartce która część jest uszkodzona czyli .... całą przekładnie. Mogę zrozumieć to, że nie można na pierwszy rzut oka stwierdzić co jest nie tak, że trzeba rozebrać kilka rzeczy żeby otrzymać dokładną diagnozę ale że mam zapłacić kilka stówek za stwierdzenie że cała przekładnia do wymiany i przedstawienie mi ceny nowej to chyba przesada.
Użytkownik sieci
2 marca 2019 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 17:00
Salon - samochody nowe
Potrzebna cierpliwość.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 14:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 października 2018 17:30
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam ...
... tego miejsca. Ceny części i usług są bardzo mocno "kosmiczne" - bardzo mocno zawyżone!!! Użytkownicy samochodów Honda - omijajcie ten serwis z daleka!!!
Użytkownik sieci
3 października 2018 09:35
Salon - samochody nowe
Nie uzyskałem pomocy w związku z alarmem.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 22:08
Salon - samochody nowe
Serwis lakierniczy tragedia ...
... naprawa bezgotowkowa przebiegala mozolnie .pan z sewisu o imieni R.... Niepotrafi odpiwiedziec ba proste pytania. Niepolecam nikomu .
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 19:11
Salon - samochody nowe
Auto po kolizji ...
... oddane do tego serwisu. Po 4 tygodniach raczyli naprawic telefonow nie odbieraja o kazde unfo na tenat wyceny czy innych rzeczy trzeba sie prosic oni nic nie wiedza ! Dzis oddalam auto zastepcze o godz 12 bo odbior mojego mial byc na 16. Pojechalam auta nie ma bedzie za godzine ok. Po tym czasie jest ' naprawione auto' lampa fakt wymieniona levz ppeknieya smugi po zlej polerce i wiele innuch mankamentow. Nie mam co liczyc na auto zastepcze . Obsluga nie mila zero podejscia nie wspomne juz ze czesci stare nie do zobaczenia. A co najfajniejszy tekst pana ze szpary miedzy blotnikiem a maska moga siegac do 0. 5cm . Ludzie uwazajcie na ten serwis do sprzedazy auta pierwsi a do naprawy cwaniacy
Użytkownik sieci
20 lipca 2018 11:17
Salon - samochody nowe
Hmmm... Nie wiem ...
... po co jest ten salon... Chodziłem wewnątrz ponad pół godziny... Obejrzałem trzy interesujące mnie modele. Siedziałem w każdym z nich, porównywałem bagażniki i wyposażenie.. Byłem zainteresowany kupnem w leasingu na firmę... Nikt nie podszedł i nie zainteresował sie... Gratuluję dobrego samopoczucia. Zamówiłem Nissana. Dwie gwiazdki za czystość salonu i dostępność ekspozycji
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 22:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2018 13:56
Salon - samochody nowe
Szału nie ma. ...
... Terminy napraw czy serwisu dłuższe niż zapowiedziane. Ogólnie olewają klienta
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 13:48
Salon - samochody nowe
17.01.2018 około południa ...
... odwiedziłem ten salon Hondy. Szukałem czegoś używanego z bogatym wyposażeniem. Znalazłem w Łodzi. Ponieważ jestem z Wrocławia więc czekała mnie podróż. OK, za taką wersję Hondy warto podjechać, obejrzeć i porozmawiać. Do elegantów nie należę więc przyjechałem ubrany w jeansy i stary sweter. Sprzedawca sprawiał wrażenie że pierwszy raz widzi ten samochód na oczy i że rozmawia ze mną na zasadzie "bo musi" oraz "panie, widać że pan i tak nie kupisz". Na większość pytań odpowiadał, że musi sprawdzić lub się dowiedzieć. Pytałem o Hondę Civic 1.8 MT Executive 2012 r. Byłem gotowy wyjechać nią z salonu. Miał być ideał. Po 2 minutach udowodniłem, że jednak tak nie jest. Na moje pytanie czy przy samochodzie coś robiono odpowiedziano, że nic. Jakie było zdziwienie sprzedawcy gdy sprawdził historię pojazdu i okazało się że miałem rację (samochód serwisowany i naprawiany u nich!). Na pytanie czy w związku z tym jest możliwość lekkiej negocjacji ceny (samochód wstawił podobno klient) udzielono mi odpowiedzi, iż muszą się skontaktować z klientem. Dzisiaj mija piąty dzień a odzewu nie ma (zostawiłem nr telefonu). Nie żyjemy na pustyni, konkurencja jest duża. Kupię gdzie indziej.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2017 08:38
Salon - samochody nowe
Obsługa bez przeszkolenia ...
... w zakresie obsługi klienta - po prostu nie miła, o inicjatywie z ich strony nie ma mowy. Polecam auta marki Honda, ale nie polecam tego salonu i serwisu
Użytkownik sieci
23 września 2017 15:27
Salon - samochody nowe
Moja druga i ...
... ostatnia wizyta w tym serwisie. Obsługa kilienta to jakieś nieporozumienie. Umówiono się ze mną na odbiór samochodu po serwicie na konkretną godzinę. Przyjechałem o umówionej porze po to, by pan (szpakowaty, w średnim wieku) odesłał mnie na kawę gdzie spędziłem ponad godzinę potrzebną panu, mimo, iż samochód był już dawno gotowy, na wypisanie rachunku. Nie można tego zrobić wcześniej? I tak za każdym razem, 1,5 - 2 godziny poślizgu.
Użytkownik sieci
6 września 2017 18:26
Salon - samochody nowe
Budynek ładny, ale ...
... obsługa trochę zaskoczona że przychodzą klienci i chcą się dowiedzieć o oferowanych samochodach