90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... zakupów aut używanych w Honda Plaza. Kupiłem Hondę CRV IV z 2014 roku, za którą zapłaciłem 83 tys zł. Auto mocno przepłacone, liczyłem jednak na zakup egzemplarza sprawnego technicznie, gotowego do jazdy. Autem zrobiłem niecałe 300 km i wyszła wada niedziałających przycisków na kierownicy od menu komputera. Wszystko inne działa, więc dopiero teraz się skapnąłem o tym problemie. Kupując auto otrzymałem informację, żebym się nie martwił bo mam gwarancję i naprawia jeśli zajdzie taka potrzeba. Niestety dzisiaj okazało się, że tak nie jest i moja prośba o naprawę została odrzucona. Niedziałający przycisk to efekt uszkodzonej taśmy zwijanej pod kierownicą, koszt ponad 2000 zł. Pomijam fakt, że nie dostałem nawet 1 zł rabatu przy zakupie, słysząc dodamy Panu komplet zimowek. Zimówki te okazały się wyząbkowanymi oponami, który przy 50-60 km/h już wręcz huczały. No nic. To taka przestroga dla innych.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 09:18
Salon - samochody nowe
Rozbieżne opinie na ...
... temat problemów z moto, które nastąpiły bezpośrednio po wyjechaniu z serwisu. Brak chęci pomocy - zrzucanie odpowiedzialności na klienta - sugerowanie, że problemy wynikają ze zużycia skutera - choć ani przed, ani później już te przypadłości nie występowały. Próby wyjaśnienia sytuacji mailowo bezskuteczne - "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz" Jedna gwiazda na plus - pojazd został umyty. EDIT Konkretnie - zostałem wezwany przez HONDA Polska na akcję serwisową wymiany pompy paliwa, która rzekomo mogła stanowić zagrożenie (przez kilka lat nie miałem ze skuterem problemów). Tuż po wymianie - podczas wyjazdu z serwisu, silnik zaczął się krztusić, subiektywnie miał 20% mocy, udało mi się rozpędzić pojazd do maks. 30km/h. Podczas powrotu do serwisu odpadł demontowany podczas wymiany pompy kufer. Po ponownym sprawdzenie poinformowano mnie, że przyczyną nieprawidłowej pracy silnika jest wyeksploatowanie pojazdu (przebieg 21000km :). Błędna diagnoza - przyczyna prozaiczna moim zdaniem - pompa musiała przemielić paliwo, być może coś się zapowietrzyło i tyle. Kufer zamontowałem sam ponownie i o dziwo - do dnia dzisiejszego nadal jest na miejscu :). Czasem nie warto się upierać, wystarczyło na początku przyznać się do błędu. Rozeszłoby się po kościach.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Ceny absurdalne a jakość obsługi bez szału
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 19:43
Salon - samochody nowe
Od 19:30 2024.02.06 ...
... nie odbieraja połączeń w serwisie, a powinni zgodnie z komunikatem odbierać do 20.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 00:13
Salon - samochody nowe
Opiszę w skrócie ...
... słabą sytuację która mi się przytrafiła w tym właśnie salonie. W listopadzie 2023r. zakupiłem motocykl (już drugi lecz pierwszy w tym salonie) więc wiem jak mniej więcej przebiega cały proces i jak motocykl jest przygotowywany pod klienta... Po wypełnieniu papierków, dokonaniu wpłaty, sprzedawca poszedł po motocykl i kiedy nim podjechał to na pierwszy rzut oka ukazał się widok wielkiego białego zacieku na chłodnicy (wrzucam zdjęcie w dniu zakupu). Kiedy zwróciłem uwage sprzedającemu na tą plamę, odpowiedział tylko "to nic takiego, zejdzie przy myciu". Niestety po dzień dzisiejszy jest to widoczne, a motocykl był już myty i czyszczony pędzelkiem kilkukrotnie. Tak naprawdę mogłem odrazu to nagłośnić przy odbiorze lecz odpuściłem. Na początku stycznia zadzwoniła do mnie Pani z salonu z zapytaniem czy jestem zadowolony z obsługi i czy wszystko przebiegło pomyślnie... po opisaniu całej sytuacji, powiedziała że to przekazuje dalej i w ciągu paru dni będzie się ktoś kontaktował ze mną aby wyjaśnić sprawę (3 tydzień ciszy). Płacąc tyle pieniędzy za motocykl oczekuje jednak czegoś innego, oraz lepszego podejścia do klienta a nie wielkiej białej plamy na czarnej chłodnicy. Nadmienię tylko że spotkanie po odbiór było ustalone parę dni wcześniej i dostałem informację że motocykl będzie przygotowany i wyczyszczony. Niestety na tą chwilę nie mogę polecić salonu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam! ...
... Załatwianie leasingu trwało 4 tygodnie (mimo, ze samochód przez cały czas stał na parkingu za salonem). Pracownicy mało rzetelni, ciagle trzeba było samemu się interesować, przypominać, poganiać. Pana Kobylańskiego radze unikać jak ognia. Co najmniej 4 razy przypominałam, że potrzebuje dodatkową tablice rejestracyjną, a na koniec i tak się okazało, że zapomniano jej zamówić. PS. Mój numer macie w bazie, mogliście chociaż tyle się wysilić, żeby sami się ze mną skontaktować! Nawet odpowiedź na mój komentarz świadczy o fatalnej obsłudze klienta.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu ...
... samochodowego. Serwisowałem tam w sumie 3 Hondy przez okres gwarancji. Ceny zawsze większe niż za takie same zakresy u innych marek, raz mi nie oddali gaśnicy, ostatnio nie zostal wymieniony filtr przeciwpłytkowy i powietrza, były tylko odkurzane a zostały policzone - dokładnie to samo miała sąsiadka która też tam serwisowała Auto. Na szczęście nie jestem już skazany na ASO bo gwarancja dobiegła końca. Z plusów ładny salon połączony z motocyklami i dobra lokalizacja.
Użytkownik sieci
10 października 2023 10:46
Salon - samochody nowe
Coś żenującego! Chciałem ...
... by mi serwis naprawił samochód (urwał się plastik na podszybiu). 1. Mam sobie sam zamówić część. 2. Z tą częścią udać się do serwisu 3. (Tego nie dopytałem ale przypuszczam, że) sam sobie tę część wymienić i jeszcze pewnie poprosić aby łaskawie przyjęli odemnie płatność. Gratulacje.
Użytkownik sieci
9 września 2023 10:01
Salon - samochody nowe
Sobota. Wjeżdżam na ...
... teren salonu, do którego wiedzie drogowskaz "Spełnienie marzeń" - myślę sobie: "Ooo...fajnie się zapowiada". Wchodzę do salonu, żeby poznać możliwość finansowana zakupu wymarzonej Hondy HR-V. Niestety, na tym kończą się pozytywne wrażenia. Obsługujący mnie Pan raczej nie był zainteresowany sprzedażą mi auta. Po udzieleniu mi lakonicznych, ogólnikowych informacji, powiedział, że nie może przygotować oferty bo zawiesił mu się komputer. Poprosił mnie o dane informując, że na poniedziałek przygotuje mi ofertę i prześle na maila. Dziś mija tydzień od mojej wizyty w salonie. Oferty nie otrzymałem. Samochodu nie kupiłem i jeśli w ogóle kupię - to na pewno nie w tym salonie. Wchodząc do salonu ma się wrażenie, że sprzedawca robi łaskę, że sprzedaje auto, nie zabiega o klienta, to klient ma się starać o uwagę i ma prosić o sprzedaż.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 09:33
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem zapytać o ...
... dostępność samochodu, sprzedawca szokująco beszczelny. Aż dziwne, że ktoś kto w teorii ma zachęcać klienta jest tak odpychający. Salon definitywnie skreślony.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 20:51
Salon - samochody nowe
Celem naszej wizyty ...
... było zasięgnięcie informacji o modelu CRF125 i tutaj niemałe rozczarowanie. Oczywiście nie samym motocyklem, gdyż sprzęt ma swoją renomę i podobno ma charakter, ale to tylko w teorii..gdyż nie było nam dane nic wypróbować. Jakieś takie podejście mocno rozczarowujące, brak takiego zaangażowania i poczucia, że jest się w końcu w salonie Honda..myślę, że nie powinno to tak wyglądać, gdyż pozostawia to niesmak i nie zachęca do kolejnej wizyty w salonie Honda Plaza.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 00:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 07:08
Salon - samochody nowe
A ja nie ...
... polecam i nikomu nie polecę !!Obsluga nie miła strasznie zakupiony motocykl oddany po miesiącu na serwis !!mimo kontaktu telefonicznego brak odzewu tylko Mail olewanie klienta masakra .zabrany motocykl rzekomo naprawiony ledwo udało się dojechać do domu Taki wspaniały serwis ze jeszcze złe złożył sprzęgło poprostu porażka poszukajcie sobie nowej obsady bo ta jest tragiczna
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 09:42
Salon - samochody nowe
Zatrważający niekompetentni. Jedyne ...
... co w tym miejscu przebiega sprawnie to wystawianie horrendalnych rachunków. Oddany na serwis i sprawdzenie motocykl wrócił cieknący olejem. Później okazało się, że niesprawny jest także układ hamulcowy. Dwukrotnie wydano mi motocykl w takim stanie mimo wcześniejszego poświadczenia o jego sprawności za co także zapłaciłem. Próba wyjaśnienia na miejscu poskutkowała skrajnie chamskim potraktowaniem mnie przez pracownika i poznaniem nowych rynsztokowych zwrotów. Fakt wydania pojazdu z niesprawnym układem hamulcowym zostanie zgłoszony do prokuratury. Miejsce radzę omijać jeśli ktoś ceni sobie swoje zdrowie i pieniądze.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 07:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wysłali wiadomość e-mail z ofertą wymiany poduszek za darmo. Zadzwoniłem i powiedzieli mi, że się z tobą skontaktują. Minęło dużo czasu i nikt do mnie nie dzwonił. Sztandarowe podejście do biznesu. Warunki nie zostały ustalone - okazuje się, że oszukiwali. (Wersja oryginalna) Прислали письмо с предложением заменить бесплатно подушки. Я позвонил, мне сказали с вами свяжутся. Прошло много времени и мне никто так и не перезвонил. Стпанный подход к делам. Сроки не установили - выходит обмагули.
Użytkownik sieci
12 marca 2023 18:39
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy wprowadzają w błąd. Utajają prawdę
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Słaba jakość serwisu. ...
... Nie potrafili zdiagnozować dlaczego check engine świeci się w 2 letnim aucie kupionym u nich. Wzięli 300 zł z informacją "jeździć obserwować". Wyrzucone pieniądze w błoto. Lokalny mechanik podpiął się komputerem, wyszedł błąd sondy lambda, została wymieniona i po kłopocie. Lepiej omijać serwis Hondy po gwarancji.
Użytkownik sieci
1 stycznia 2023 10:56
Salon - samochody nowe
ODRADZAM TEN SALON ...
... Samochód kupiony prosto z salonu, nówka sztuka. Po roku już ma awarię, która wg salonu nie występuje bo komputer pokładowy niczego nie pokazał... Panel dotykowy nadal się zacina, radio żyje swoim życiem... Zaproponowano zostawienie auta na kilka dni ale salon nie daje samochodu zastępczego!! (mimo że auto kupione na firmę). W związku z czym moja firma narażona jest na zastój w usługach... Po licznych tłumaczeniach, że jest to polityka na poziomie kupna auta na giełdzie w Słomczynie, była możliwość uzyskania auta zastępczego pod warunkiem, że przy serwisancie wywołam usterkę, która dodam występuje nieregularnie i okresowo!!! Widzę, że mają mocne poczucie humoru. Na dodatek, nagrany film z usterki, nie może zostać do nich wysłany, bo firma odrzuca maile. Nie wspomnę, że umówiona wizyta z autem była umówiona błędnie i czekałbym 3h gdybym jej nie odwołał. Z innymi salonami jak np. Toyota, Lexus, Volvo nie ma takiego problemu, auta zastępcze dają od ręki. Nie polecam tego salonu, dealera samochodowego za politykę w salonie i całej marki Honda, która pomimo wypuszczenia wadliwych aut nie próbuje niczego z tym zrobić. EDIT po komentarzu salonu: Nie chodzi o usterkę, a sposób w jaki traktujecie klientów. Po prostu ich olewacie. Dodam tylko że salon Honda Aries przy ul. Arkuszowej, załatwił sprawę w ciągu 2 tygodni. Szybka reakcja, dobry kontakt salon-klient, panel wymieniony i działa bez usterek. POLECAM SALON NA ARKUSZOWEJ HONDA ARIES
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 11:10
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do serwisu. W tej chwili minęła 20 minuta oczekiwania i nic. Kontakt z klientem jest zerowy. Jak Pani z recepcji mnie przełączyła tak tylko płacę za połączenie. No cóż to jest żenujące.
Użytkownik sieci
18 października 2022 06:54
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... byłem samochodem partnerki na przeglądzie, taki co roczny " AB" wymiana oleju przegląd układu hamulcowego itd. Po tygodniu zaczęło się grzać jedno koło, pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika i co się okazało że hamulce nie były nawet tknięte nie oczyszczone zabryzgane jakimś smarem po wierzchu. Z tego co pamiętam to zapłaciłem nie mało za przegląd AB z dodatkowym czyszczeniem układu hamulcowego przynajmniej tak zapewniał mnie Pan który przyjmował i wydawał mi auto. Myślę że nie trzeba tego komentować. Nie polecam Odp dla wlasciciela:Najwyższa jakość obsługi dobre myślę że to u was standart.