90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 10:20
Salon - samochody nowe
Przyjechałem dziś zakupić ...
... skuter elektryczny z oferty używanych . Po 20 minutach oczekiwania , pracownik który miał się mną zająć i sfinalizować transakcje nawet nie pokazał mi się na oczy . Jedynie jeden z pracowników zainteresował się mną ale nie był kompetentny żeby dopiąć te transakcje . Finalnie nie zakupiłem sprzętu
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 20:22
Salon - samochody nowe
Auto zamówione w ...
... ciemno w czerwcu 2023 odebrane w lutym 2024r po odbiorze auta okazało sie że auto ma odprysk na masce salon i centrala mimo pisania maili mywają ręce. Kolejna sprawa że mimo że auto kupione zostało z sprzed sprzedaży za ponad 220tys za chwile to samo auto było dostępne juz za 200tyś. Auto kupione z pakietem serwisowym na 5lat. Pod koniec 2024r zadzwoniłem do kierownika sprzedaży Honda Plaza i spytałem czy można już przyjechać na 1serwis oraz wymienić olej, otrzymałem informacje że tak można i że to klient decyduje kiedy chce ten serwis wykonać. Kolejno zadzwoniłem na centrale do serwisu Honda aby umówić termin serwisu zajęło mi to 2dni. W miedzy czasie zapaliła sie kontrolka na komputerze że należy jechać na przegląd. Przyjechałem na przegląd i otrzymałem informacje że oleju i filtry nie zostaną wymienione gdyż na wyświetlaczu komputera nie ma informacji o konieczności wymiany oleju mimo użytkowania auta prawie przez rok i przejechaniu 11tys km. Poprosiłem kierownika serwisu aby jednak olej został wymieniony ale otrzymałem informacje że nie ma takiej opcji chyba ze zapłacę 800zl. Auto zostawiłem na serwis i poszedłem na spacer. Po ok.1h i kilku monitach otrzymałem smsa że auto czeka do odbioru nikt nawet nie zadzwonił. Po powrocie nie było nikogo z obsługi i musiałem czekać ok.10min aż osoba inna niż ta której oddałem auto wyda mi klucze do samochodu. Podsumowując poziom obsługi klienta w Honda po zapłaceniu za auto jest gorzej niż tragiczna. Nikt nawet nie udaje ze klienta ma za intruza delikatnie mówiąc.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 13:47
Salon - samochody nowe
Niestety, ale po ...
... trzykrotnej wizycie w salonie nie udało mi się niczego dowiedzieć a wręcz zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Nie jestem pewna czy pracownicy mają kompetencję do wykonywania swojej pracy, bo każdy przekazuje inne informacje. Nawet nie znają godzin pracy salonu. Nie dosyć, że na większość pytań otrzymaliśmy odpowiedź typu:” nie wiem, nie jestem pewien, musiałbym sprawdzić,”to nawet nikt nie raczył oddzwonić, chociaż trzy razy zostawialiśmy telefon kontaktowy. Podejście do klienta i zaangażowanie określiłabym jako mierne. Chcieliśmy zakupić motocykl, ale pracownik, który nie miał czasu nas obsłużyć, zapraszał nas za kilka dnie, ale okazało się że dział sprzedaży za dwa dni został zlikwidowany.Szkoda, że sam o tym nie wiedział i nam o tym nie poinformował. żenada!!!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Niestety zmiana oceny, ...
... akcja serwisowa zgłoszona i od sierpnia nie można się dodzwonić, na messenger odpowiadają ze wkrótce do Pana oddzwonimy, w końcu w grudniu dzwoni ktoś informując, że nie będą już mieć autoryzacji Hondy. Nie ważne co było powodem, ale mogliście się zachować przyzwoicie i w sierpniu mi powiedzieć że tego nie zamierzacie zrobić. Ponad trzy miesiące kazaliście czekać? Po co???. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 13:24
Salon - samochody nowe
W listopadzie 2024 ...
... roku spełniłem swoje marzenie i zakupiłem nowy motocykl w salonie Honda Plaza. Wybrałem najbliższego dealera Hondy, kierując się wyprzedażą rocznika 2024, co pozwoliło mi na zakup w niższej cenie. Wybrałem odpowiedni model i zamówiłem dodatkowe wyposażenie: oparcie pasażera i grzane manetki. Zaznaczyłem, że chciałbym zachować oryginalne, zdemontowane gripy do innych posiadanych motocykli. Dzięki uprzejmości Pana Daniela, profesjonalnego, choć oficjalnego jegomościa, udało się sprawnie przeprowadzić transakcję oraz ustalić termin i szczegóły dostawy. Zostałem poinformowany, że wprawdzie pojazdy oczekują na klientów na placu (podobno pod namiotem) ale są myte przed przekazaniem do klienta. Niestety, motocykl przyjechał zakurzony, z brudnymi felgami i oponami. Wspomniane, zdemontowane manetki nie dotarły wraz z motocyklem. Po przypomnieniu ustaleń, dosłano ... inne manetki, nie od tego modelu. Najwyraźniej uznano, że klient i tak się nie zorientuje. Szczęśliwym zbiegiem okolicznosci, motocykl serwisować będę w innym salonie, co mam nadzieję uczyni przyszłe relacje z serwisem przyjemniejsze. Może nie mam dużego doświadczenia w zakupie nowych motocykli (to mój pierwszy z salonu), ale spodziewałem się troche innego obrotu sprawy. Cała sytuacja wprowadziła mnie w lekkie zakłopotanie, co sprawiło, że moje oczekiwania finalnie nie do końca zostały spełnione.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 09:44
Salon - samochody nowe
Usługa wymiany opon: ...
... za cenę 350pln czekałem 2 godziny i 30 minut. W tym czasie, serwis nawet nie usunął kleju po poprzednich ciężarkach, ani kamieni z bieżnika (opony były w depozycie Honda Plaza, można to było zrobić przed wyważeniem). Kontrola eVHC, która zawsze była szczegółowa, tym razem: "hamulce z przodu są dobre. Z tyłu też są dobre. Dziękuję". Banery w strefie recepcyjnej zachęcają do wysyłania opinii do p. Witolda. Równie dobrze można pisać na Berdyczów. Żadnego wytłumaczenia sytuacji. Byłem klientem przez 10 lat (3 kupione w Honda Plaza samochody) i chyba wystarczy.
Użytkownik sieci
24 października 2024 00:08
Salon - samochody nowe
Serwis i części ...
... - dramat. Można odnieść wrażenie, że ludzie pracują tam za karę. Bardzo trudno cokolwiek załatwić. Chyba salon nie wynagradza dobrze swoich pracowników.
Użytkownik sieci
15 października 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Hmm, o ile ...
... klocki przednie założone w tym serwisie wytrzymały w moim Civicu ponad 40 kkm, co można zaakceptować, to tylne tylko niecałe 25 kkm. Bardzo dziwne, bo to przednie częściej się wymienia. Edit: W kwietniu 10 kkm po wymianie tylnych klocków zmieniłem u Państwa olej i jako bonus dostałem film z oceną stanu samochodu. Osoba wypowiadająca się na filmie stwierdza, że zarówno klocki przednie (miały wtedy 28 kkm) jak i tylne ocenia na 40%. Następnie zadzwoniła do mnie Pani spytać czy jestem zadowolony i gdy usłyszała, że trudno mi być zadowolonym po takiej opinii na temat tylnych klocków miała sprawę przekazać do serwisu i ktoś miał się odezwać. Niestety nikt się nie odezwał, a ja niedawno wymieniłem feralne klocki, ale już w innym warsztacie.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 17:49
Salon - samochody nowe
Byłaby jedna gwiazdka ...
... ale sytuację uratował Pan wydający motocykle, który był przemiły i starał się uratować całe opóźnienie jak tylko mógł. Poza tym - zblazowani znudzeni życiem pracownicy którzy ewidentnie mają dość wszystkiego. Motocykl brudny, niezatankowany, niektóre elementy odpadały - no żart generalnie.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 16:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... Honda Plaza ,a zwłaszcza pana ,który zajmuje się odkupem auta od właściciela.Po ustaleniu szczegółów ,po kilku dniach się rozmyśla po czym nie raczy zadzwonić i poinformowac że jednak nie odkupi auta ,mimo iż już został zarezerwowany nowy samochód u nich w salonie ,godziny liczyły się do wpłaty mojej zaliczki.Natomiast pan Jakub sprzedawca nowych aut w salonie Honda Plaza bardzo uczciwy i musiał za kolegę prostować sytuację bo tamten robi ludzi w konia.Nie polecam salonu a zwłaszcza pana od skupu samochodów używanych,bo i pan kierownik też nie potrafi dbać o klientów.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 12:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie nową Honde Afryke 1100, niestety motocykl był nie sprawny mianowicie wpadał w wibracje i biła cała kierownica. Po odstawieniu motocykla najpierw do autoryzowanego serwisu w Krakowie a potem ww salonie stwierdzono iż koło jest nie wyważone ( podreślam w nowym sprzęcie). Po odbiorze motocykla i przejechaniu 10-20 km problem powrócił ,z braku pomocy udałem się do nie autoryzowanego serwisu specjalizującego sie w serwisie Japońskich motocykli i okazało się że opona jest uszkodzona. Po zakupie nowej opony i wyważeniu koła problem znikł. Po całej sytuacji która trwała prawie rok napisałem do Plazy o stanowisko ww. sprawie partycypacji w kosztach czegokolwiek, to dowiedziałem się ze swoich roszczeń mogę dochodzić od generalnego importera a nie od nich bo serwis był wykonany poza autoryzowanym salonem. To teraz moje pytanie jest takie: co za niekompetentnych ludzi zatrudniacie że tak prostej usterki nie stwierdzili? I kto miał pomóc skoro dwa serwisy uznały że wszystko jest ok?? A usterka wpływała na bezpieczeństwo użytkownika jak i innych osób na drodze. Niestety potwierdza się to że co do sprzedaży to każdy ci wejdzie gdzie trzeba a jak pojawią się problemy to najlepiej je odsunąć od siebie i zamieść pod dywan tak jak właśnie zrobiła to Honda Plaza która zarobiła na sprzęcie a nie poczuwa sie do opieki nad uszkodzonym sprzętem
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu w ...
... tym salonie był dużym rozczarowaniem a poziom obsługi już po zakupie zdecydowanie nie przystoi autoryzowanemu dealerowi. Jeśli coś obiecują to radze brać to na piśmie.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam Honda ...
... Plaza. Zakup części w tej firmie to jakieś nieporozumienie. Dzwonię drugi dzień i telefon milczy. O różnych porach dnia, po kilka razy pod rząd. Po dłuższej chwili odbiera Pani z recepcji i proponuje napisać maila. Nie tak powinna wyglądać obsługa klienta, który chce zakupić nowy/ oryginalny towar. Nie polecam firmy, części zakupię w innym serwisie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 22:18
Salon - samochody nowe
EDIT: Kierownik salonu ...
... odpisał bardzo nieuprzejmie. Zdecydowanie nie polecam Państwu tego salonu. Odpowiedź salonu przesłana mailem, znacznie różni się od kulturalnej i prezentującej wysoki poziom obsługi klienta odpowiedzi tu, na forum. Zdecydowanie widać, iż w momencie kiedy pojawia się kłopot uprzejmość się w tym salonie kończy. Totalne rozczarowanie! Od 5 lat serwisuję i naprawiam auto w Honda Plaza, rozważałam zakup nowej Hondy właśnie z tego salonu. Dziś jednak doznałam szoku spadkiem jakości usług. Podczas serwisu B2 zniszczono wyświetlacz w moim samochodzie. Dodatkowo nie zostałam o tym poinformowana, ani przeproszona za niedogodności i zaistniałą sytuację. W drodze powrotnej od początku pojawił się problem, musiałam zatrzymać się i resetować. Na wyświetlaczu pojawiały się dziwne wzorki zamiast normalnego panelu. W końcu na nowo powstałych ślaczkach postawił się system, jednak przyciski nie działają poprawnie. Nie jestem zdania, że błędy się nie zdarzają. Rozumiem, że podczas rutynowych czynności można coś innego niechcąco uszkodzić. Opisałam zaistniałą sytuację w mailu do serwisu z kopią do kierownika serwisu. Czekam na odpowiedź salonu. Sądzę, że moja opinia, która pokaże podejście salonu do swoich stałych klientów jest ważna dla wszystkich, którzy dbają o swoje auta i serwisując auto chcą mieć zaufanie, że usługa przebiegnie bezproblemowo. Szkoda miała miejsce 13 lipca, a niezwłocznie po odpowiedzi na moją reklamację, opiszę co miało miejsce w rozwinięciu tej opinii, co pokaże również czas reakcji salonu w sytuacji kiedy klient ponosi szkodę podczas wykonywania usługi.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 14:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Chiałem kupić Honde CB125R, dostawa listopad. Żart.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 00:33
Salon - samochody nowe
Partacze, nie potrafią ...
... założyć opony według zaleceń producenta. Odwrotnie do kierunku
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Od poniedziałku, 17.06.2024, ...
... do 19.06.2024 próbuję dodzwonić się do działu części, oczywiście bez skutku. Albo nie odbierają, albo linia jest zajęta. Dzwoniłem do recepcji, żeby poprosić o przełączenie do działu części, ale też bez skutku. W końcu poprosiłem recepcję o pomoc, jak mogę połączyć się z działem części i jaka była odpowiedź recepcji na to? "Zachęcamy do kontaktu mailowego z działem części, podając numer części." Dzwoniłem do innego dealera Hondy i było zupełnie inaczej. Bardzo słabe podejście do klientów, nie polecam. Poniżej screenshot ilości prób połączeń do działu części i na recepcję.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 21:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka