90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2021 01:41
Salon - samochody nowe
Honda City 2009r. ...
... - usterka alarmu, polegająca na tym, że alarm samoczynnie się włącza niezależnie od warunków atmosferycznych. Liczyłem, że za te 300zł chociaż dowiem się co jest tego przyczyną... W innym wypadku nie zaprowadziłbym 12-letniego samochodu do ASO... Panowie z serwisu wywróżyli z kryształowej kuli, że przyczyną jest "prawdopodobnie" czujnik alarmu znajdujący się w masce. Zapłaciłem 300zł za wróżbę popartą tym, że "zwykle to ten czujnik". Została mi zaproponowana jego wymiana (580zł) uwaga BEZ JAKIEJKOLWIEK GWARANCJI za usługę i wymieniony element. Nie polecam. Widocznie diagnoza samochodu starszego niż przeciętny okres leasingu wykracza poza umiejętności serwisantów Honda Plaza. Dwie gwiazdki, bo pan z obsługi był miły. Znany serwis Hondy z Łodzi naprawił problem w ramach przeglądu, bezkosztowo (!).
Użytkownik sieci
30 grudnia 2020 17:46
Salon - samochody nowe
Nie mam dobrego ...
... zdania ani o salonie, ani o serwisie. Przy ostatniej wizycie w serwisie - przy akcji serwisowej - wymienili poduszki, ale zepsuli zamek centralny i nie chcieli przyjąć reklamacji, za wszelką cenę robią z człowieka idiotę. Przy próbie zakupu nowego samochodu brak zainteresowania / pomocy z ich strony i bardzo dziwne zachowanie. Nie polecam, warto wybrać się gdzie indziej.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 21:29
Salon - samochody nowe
Obsluga dzialu serwis ...
... tragiczna. Nawet jedna gwiazdka to za duzo. Oszusci i naciagacze biora kase to cos, czego nie robia. Na pocztek umowiona wizyta na diagnostyke usterki, ustalona cen i zakres naprawy - Fv za diagnostyke. Pozniej kolejna wizyta na wymiane czujnika, oczywiscie zamowili zly czujnik czyli niewlasciwie zdiagnozowali usterke. Kolejna wizyta, ale dopiero po 2 tygodniach i kilku telefonach z mojej strony, przypominajac ze mieli sami zadzwonic jak bedzie czesc. W DNIU UMOWIONEJ WIZYTY ZMIANA TERMINU PRZEZ PANIA Z RECEPCJI. 3 wizyta - po godz wymieniaja czujnik jednak cena wyzsza o 30% od ustalonej pierwotnie.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miły ...
... pan z ochrony w okularach !!
Użytkownik sieci
21 października 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Kupuję hondy w ...
... sieci dealerskiej od 1997 r ale taką obsługę jaką ten dealer otacza klienta ( u nich też kupiłem) można określić słowami jedynie występującymi w słowniku określeń ogólnie uważanych za obelżywe. Wczoraj chciałem porozmawiać na temat zakupu nowego CRV ze sprzedawcą, który sprzedał mi auto 3 lata temu. Powiedział, że nie będzie ze mną więcej rozmawiał bo parę miesięcy temu na temat zakupu rozmawiałem z jego kolegą. Dodał, że jest lojalny w stosunku do kolegi. Ja nie pamiętam, z którym kolegą rozmawiałem bo jest ich tam kilku i dla mnie nie ma to znaczenia. No cóż , lojalność w stosunku do klienta i marki HONDA to rzecz jak widać obca. Chyba marka HONDA mimo, że moja ukochana powoli staje się coraz gorzej postrzegana na polskim rynku. Szkoda. Polecam gorąco Servis i Sprzedawców Aries Motor choć mieszkam blisko Honda Plaza.
Użytkownik sieci
1 października 2020 20:47
Salon - samochody nowe
Motocykle sprzedają się ...
... same więc salon nie widzi potrzeby udostępnienia większej liczby motocykli do jazd testowych. Gama Hondy to dużo więcej niż AT i skutery.. 3 pojazdy testowe na cały salon można zostawić bez komentarza. Do obsługi Yamahy, Kawasaki czy nawet Suzuki dużo brakuje..Szkoda, że taka marka nie ma w Warszawie salonu z prawdziwego zdarzenia.
Użytkownik sieci
19 września 2020 17:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2020 10:02
Salon - samochody nowe
Jako serwis bardzo słabo. Brak fachowej wiedzy.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 12:11
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... likwidowałem szkodę blacharsko-lakierniczą z AC. Podczas oględzin doradca serwisowy podał przybliżony koszt naprawy. Od ubezpieczyciela dowiedziałem się, że dopisali do kosztorysu część do wymiany za ponad 6 tys. zł. Ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztów wymiany tej części, ponieważ twierdził, że nie mogła zostać uszkodzona w podawanych przeze mnie okolicznościach. Doradca serwisowy sugerował, że powinienem wymienić ten element na własny koszt. Pojechałem do innego warsztatu, który stwierdził, że część jest w pełni sprawna. Następnie udałem się do ASO, które to potwierdziło. Zostałem oszukany i próbowano mnie naciągnąć na spore koszty. Doradca serwisowy bardzo niezrozumiale wszystko wyjaśniał. Jeżeli chodzi o samą naprawę blacharsko-lakierniczą to wykonana bardzo dobrze.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 07:51
Salon - samochody nowe
Kolejne dwie wizyty ...
... po roku. Po wymianie oleju, przestaje działać klimatyzacja, która do momentu wjazdu do serwisu działała doskonale. Naprawa oczywiście gwarancyjna ale zbieżność czasowa zadziwiająca. Przegląd, koszt znany, po wykonaniu rośnie prawie dwa razy bo nie ma jasnej informacji co jest przeglądem a co jest dodatkowe choć zalecane i nie ma żadnej informacji o cenie tych dodatkowych. Po nieciekawej dyskusji zapłaciliśmy mniej ale pozostało wrażenie, że albo jest to niewłaściwa osoba w niewłaściwym miejscu albo świadoma, za wiedzą właścicieli lub nie, próba wyłudzenia. Podsumowując, sprzedaż bardzo ok ale serwis całkowicie zniechęca do miejsca i marki.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 22:57
Salon - samochody nowe
Daję jedna gwiazdkę ...
... bo niestety mniej się nie da :( Przy okazji przeglądu okresowego za kwotę niemal 2 tyś. zł auto nie zostało nawet spłukane wodą nie wspominając już o umyciu. Na klamkach, szybach i karoserii widoczne były tłuste plamy. Po wykonanym przeglądzie nie zostałem poinformowany o ogniskach korozji w podwoziu, które zauważył diagnosta miesiąc później podczas badania okresowego. Wisienką na torcie jest kierownik serwisu który w odpowiedzi na moją "reklamację" wykazał się wyjątkową arogancją i całkowitym brakiem szacunku do klienta. Ta przygoda skutecznie wyleczyła mnie z Waszego ASO i w tym roku auto trafiło do konkurencji. Różnica jak niebo i ziemia! Zdecydowanie nie polecam Honda Plaza Malownicza!
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 15:15
Salon - samochody nowe
Jestem niestety zawiedziony ...
... ostatnimi wizytami w salonie. Pojechałem kupić kufer do skutera kupionego dwa lata temu w Honda Plaza. Po pierwszej wizycie dostałem ofertę na maila z wyceną. Cena regularna x, dla Pana cena y. Na pytanie czy kufer posiada elementy lakierowane, dostałem zlewającą odpowiedź - tak jak na zdjęciu. Oczywiście zdjęcie widziałem ale nie było ono na tyle precyzyjne, żebym miał pewność czy czerń na zdjęciu to lakier na połysk czy nie. To co dla sprzedawcy jest oczywiste nie zawsze będzie oczywiste dla klienta. No ale kogo ja będę pouczał, skoro Pan ma kilka lat doświadczenia w sprzedaży. Skoro już na etapie maila ciężko jest sprzedawcy odpisać, dwa słowa więcej to oczekiwać dużych względem obsługi mieć nie można. Mimo wszystko potwierdziłem kupno i umówiłem odbiór. Na pytanie czy kufer jest na stanie, otrzymałem odpowiedź, że tak. Po dwóch dniach pojechałem po towar. Sprzedawca szuka, szuka i okazuje się, że jest jeden, ostatni z wystawy mimo tego, że był przekonany, że ma nowy w kartonie. Ja się zdziwiłem no ale skoro jest z wystawy w stanie jak z kartonu to biorę. Na co sprzedawca do mnie: poproszę kluczyk od skutera. Nie mam. Myślałem, że Pan przyjedzie skuterem. Pomyślałem, ze to chyba jednak nie jest HONDA PLAZA Spełniamy Marzenia a raczej HONDA PLAZA DOMYŚL SIĘ KLIENCIE. Przydałby się kluczyk to byśmy mogli złożyć Panu zamek do kufra. Jest to dodatkowo płatne ale z doświadczenie wiemy że klienci wracają z kuframi bo nie potrafią złożyć zamka w taki sposób żeby kluczyk od skutera otwierał kufer. Na pytanie czy jest opcja z oddzielnym kluczykiem dostałem odpowiedź że nie. Aha, czyli muszę wrócić do domu po kluczyk bo Pan sprzedawca nie poinformował mnie o tym wcześniej. No głupi klient nie wie, ze te kufry mają takie kluczyki i ze to tak trzeba składać wszystko ręcznie. No to głupi klient pojechał do domu po kluczyk. Oddał kluczyk a sprzedawca zaczął składać zamek. Ale to nie koniec problemów. Po 2h telefon, ze gotowe i zapraszamy. Wchodzę do salonu, kufer czeka na mnie. Zapłaciłem, odbieram. Oczywiście kufer bez żadnego kartonu, opakowania. No bo po co. Jak na targ w stylu masz Pan siatkę? No to do siatki Pan se zapakuje. Co tam,że się w bagażniku klientowi poprzewraca i porysuje. Sprzedane. Wkładam kufer bez "siatki" bo żadnej nie wziąłem z domu do bagażnik i widzę kilka rys. No to wracam kolejny raz do salonu i pokazuję rysy. Na co sprzedawca Monolog: PRZECIEŻ TO Z WYSTAWY CZEGO PAN OCZEKUJE DLATEGO TAKA CENA JAK SIĘ PANU NIE PODOBA TO MOŻE PAN ZOSTAWIĆ I KUPIĆ W NORMALNEJ CENIE 1600 zł. Wkurzony zabrałem kufer. Przykryłem go w bagażniku kurtką żony bo akurat tylko to miałem. Dziękuję za miłą obsługę. Jest mi niezmiernie miło. Historię opowiedziałem teściowi który był bardzo zadowolony z waszego salonu. Jest w szoku. Do tej pory kupił u Was dwa auta, ja kupiłem skuter i oglądałem sobie CIVICA bo może. Kupując nowy kask poszukam sprzedawcy, któremu się chce rozmawiać z klientem.... Szkoda
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 15:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam Odradzam ...
... jakichkolwiek zakupów. Zostałem bezczelnie oszukany przez pracownika działu serwisu motocykli. A raczej kierownika tego działu. Wykorzystał fakt sprzedając własność w serwisie Hondy. Stałem się posiadaczem bezwartościowego bubla. Skuter wystawiony był na portalu otomoto Sprzedający ukrył wadę skutera elektrycznego Po oddaniu skutera do autoryzowanego serwisu ZIPP okazało się iż uszkodzone są baterie. Stąd była zaniżona cena o której nie wiedziałem. Po zakupie sprzedający wmawiał że skuter jest naprawiony. Wyrzucone pieniądze w błoto. Sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy jak to mówią widziały gały co brały. Ukryta wada bezczelne tłumaczenie się. Podczas samego zakupu sprzedający sugerował mi abym nabył pojazd po zaniżonej cenie by mógł zapłacić tanszy podatek na co się nie zgodziłem. Pojazd nie posiadał aktualnych badan technicznych. Po tak nieuczciwym precedensie zraziłem się do marki Honda Nie mogę odpowiedzieć na komentarz, po swoim. Więc zaznaczam Skuter został sfinalizowany w budynku HONDA PLAZA przy biurku pracownika Honda PLAZA. przewieziony przez samochód z Honda PLAZA
Użytkownik sieci
6 marca 2020 12:19
Salon - samochody nowe
Chce kupic moto, ...
... skuter. Panowie mowia najblizszy skuter, moto do jazdy probnej we Wroclawiu :)))) Bareja na maxa.
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 17:18
Salon - samochody nowe
Nikt się nie ...
... zainteresował klientami choć przymierzaliśmy się we dwóch do motorów. Dopiero jak sami zaczęliśmy dopytywać to pan zza biurka coś tam odpowiadał. Brak zainteresowania całkowity. Panowie z Hondy...nie szata czyni człowieka. Nie wydamy więc tu 42600 na dwa motorki, poszukamy gdzie indziej. Może to nie za wiele kasy i nie opłaca się sprzedawać... Nie pozdrawiamy.
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 11:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 13:25
Salon - samochody nowe
Byłem stałym klientem ...
... kupiłem dwa nowe auta , regularnie serwisowane ale po ostarniej naprawie już nie bede Czyscili dpf oczyszczony tydzień przed wizytą w aso bo podobno byl nie wyczyszvzony, skończyło się na wymianie wtryskiwaczy na nowe starych podobno się nie dało zregenerować ale jak chciałem spowrotem swoje części to pojechały do Niemiec-ciekawe po co jak nie do regeneracji, ewidentnie wkrecili mnie w koszty nowych A można było zregenerować Aż samo nasowa się pytanie czy te wymienione są nowe czy inne zregenerowane Totalnie straciłem zaufanie Nigdy nic nie kupię A o serwisie nie wspomne Porażka
Użytkownik sieci
3 lutego 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Traktowanie klienta zostawia ...
... wiele do życzenia , a Pani zajmujaca sie leasingiem p.Magdalena powinna isc na kurs jak należy rozmawiac z klientem.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 09:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 10:33
Salon - samochody nowe
Chciałam umówić się ...
... na wymianę w ramach bezpłatnej akcji serwisowej to pani recepcjonistka chciała mnie zbyć twierdząc, że będę musiała czekać na części 2 tygodnie a potem jeszcze na termin ok 1 miesiąca. Bardzo słaba jakość obsługi i niepoważne podejście do klienta. Polecam Hondę Aries tam załatwiają szybko i traktują każdego klienta poważnie !