90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 16:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 09:03
Salon - samochody nowe
Lubie tą stacje. ...
... Jedna honda co z kompem moze sie połczyć! W piasecznie nie udało sie w autoryzowanej
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 20:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 12:34
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła obsługa
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 00:54
Salon - samochody nowe
Mila profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Wszysto super
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 16:11
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 20:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 14:56
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, wszystko ...
... fajnie oprócz tego, że prawdopodobnie zostałem naciągnięty na niepotrzebne, dodatkowe koszty. Zalecano mi wymianę oleju w skrzyni biegów dla Hondy Civic z roku 2018 roku, 24 tys przebieg. Zadzwoniłem do dwóch innych salonów Hondy, tam dostałem informację, że takie wymiany robi się przy 40tys, albo 60tys przebiegu.
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 20:45
Salon - samochody nowe
Mam mieszane odczucia. ...
... Co do zakupu motocykla (p.Karol) czy ciuchów/kasków to było bardzo dobrze, da się dogadać i wszystko jest fajnie. Niestety co do serwisu gwarancyjnego już jest dużo gorzej. Gdzieś musiałem robić przeglądy na gwarancji (przyjeżdżałem z innego województwa), ale mimo to nie udało się ogarnąć paru spraw związanych z roszczeniami gwarancyjnymi - doradca serwisu (p.Sławomir) od razu zrzuca winę na klienta, jest niesłowny i opryskliwy. Dzieli się z klientem prywatnymi opiniami i stosuje spychologię, nie wysyłając nawet zapytania do Hondy PL, mimo, że obiecał - jednak wg niego nie trzeba (problemy np. ze skrzynią biegów lub rdzą na ramie w motocyklu za ok.50kpln to 'kosmetyka' i/lub 'nie umiejętna obsługa'). Zgłoszonych przed przeglądem na 12tkm luzów w tylnym zawieszeniu nikt nawet nie sprawdził, bo to 'moja wina - używanie sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem i Honda nie uzna takiego roszczenia'. A wystarczyło rozebrać (przy okazji wyczyścić/przesmarować łożyska/ośki, bo było sucho) i skręcić odpowiednimi momentami, co wykonałem chwilę potem sam i od roku mam spokój, mimo takiego samego używania motocykla. Po każdym przeglądzie sprawdzałem wykonanie usługi (notorycznie za dużo oleju w silniku - sprawdzane zgodnie z instrukcja Hondy). Demontowałem nawet płytę pod silnikiem, żeby nikt nic nie uszkodził. Kupić sprzęta tam warto, ale później nie ma po co wracać, bo jest się petentem a nie klientem (to takie polskie). Wydałem tam trochę grosza, jestem klientem od lat, ale to nie ma znaczenia i tylko głowę zawracam. Salon na 5-, ale serwis/obsługa po sprzedażowa na 2-!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 17:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:07
Salon - samochody nowe
Polecam salon Hondy 👍
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 15:15
Salon - samochody nowe
Jestem niestety zawiedziony ...
... ostatnimi wizytami w salonie. Pojechałem kupić kufer do skutera kupionego dwa lata temu w Honda Plaza. Po pierwszej wizycie dostałem ofertę na maila z wyceną. Cena regularna x, dla Pana cena y. Na pytanie czy kufer posiada elementy lakierowane, dostałem zlewającą odpowiedź - tak jak na zdjęciu. Oczywiście zdjęcie widziałem ale nie było ono na tyle precyzyjne, żebym miał pewność czy czerń na zdjęciu to lakier na połysk czy nie. To co dla sprzedawcy jest oczywiste nie zawsze będzie oczywiste dla klienta. No ale kogo ja będę pouczał, skoro Pan ma kilka lat doświadczenia w sprzedaży. Skoro już na etapie maila ciężko jest sprzedawcy odpisać, dwa słowa więcej to oczekiwać dużych względem obsługi mieć nie można. Mimo wszystko potwierdziłem kupno i umówiłem odbiór. Na pytanie czy kufer jest na stanie, otrzymałem odpowiedź, że tak. Po dwóch dniach pojechałem po towar. Sprzedawca szuka, szuka i okazuje się, że jest jeden, ostatni z wystawy mimo tego, że był przekonany, że ma nowy w kartonie. Ja się zdziwiłem no ale skoro jest z wystawy w stanie jak z kartonu to biorę. Na co sprzedawca do mnie: poproszę kluczyk od skutera. Nie mam. Myślałem, że Pan przyjedzie skuterem. Pomyślałem, ze to chyba jednak nie jest HONDA PLAZA Spełniamy Marzenia a raczej HONDA PLAZA DOMYŚL SIĘ KLIENCIE. Przydałby się kluczyk to byśmy mogli złożyć Panu zamek do kufra. Jest to dodatkowo płatne ale z doświadczenie wiemy że klienci wracają z kuframi bo nie potrafią złożyć zamka w taki sposób żeby kluczyk od skutera otwierał kufer. Na pytanie czy jest opcja z oddzielnym kluczykiem dostałem odpowiedź że nie. Aha, czyli muszę wrócić do domu po kluczyk bo Pan sprzedawca nie poinformował mnie o tym wcześniej. No głupi klient nie wie, ze te kufry mają takie kluczyki i ze to tak trzeba składać wszystko ręcznie. No to głupi klient pojechał do domu po kluczyk. Oddał kluczyk a sprzedawca zaczął składać zamek. Ale to nie koniec problemów. Po 2h telefon, ze gotowe i zapraszamy. Wchodzę do salonu, kufer czeka na mnie. Zapłaciłem, odbieram. Oczywiście kufer bez żadnego kartonu, opakowania. No bo po co. Jak na targ w stylu masz Pan siatkę? No to do siatki Pan se zapakuje. Co tam,że się w bagażniku klientowi poprzewraca i porysuje. Sprzedane. Wkładam kufer bez "siatki" bo żadnej nie wziąłem z domu do bagażnik i widzę kilka rys. No to wracam kolejny raz do salonu i pokazuję rysy. Na co sprzedawca Monolog: PRZECIEŻ TO Z WYSTAWY CZEGO PAN OCZEKUJE DLATEGO TAKA CENA JAK SIĘ PANU NIE PODOBA TO MOŻE PAN ZOSTAWIĆ I KUPIĆ W NORMALNEJ CENIE 1600 zł. Wkurzony zabrałem kufer. Przykryłem go w bagażniku kurtką żony bo akurat tylko to miałem. Dziękuję za miłą obsługę. Jest mi niezmiernie miło. Historię opowiedziałem teściowi który był bardzo zadowolony z waszego salonu. Jest w szoku. Do tej pory kupił u Was dwa auta, ja kupiłem skuter i oglądałem sobie CIVICA bo może. Kupując nowy kask poszukam sprzedawcy, któremu się chce rozmawiać z klientem.... Szkoda
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 15:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam Odradzam ...
... jakichkolwiek zakupów. Zostałem bezczelnie oszukany przez pracownika działu serwisu motocykli. A raczej kierownika tego działu. Wykorzystał fakt sprzedając własność w serwisie Hondy. Stałem się posiadaczem bezwartościowego bubla. Skuter wystawiony był na portalu otomoto Sprzedający ukrył wadę skutera elektrycznego Po oddaniu skutera do autoryzowanego serwisu ZIPP okazało się iż uszkodzone są baterie. Stąd była zaniżona cena o której nie wiedziałem. Po zakupie sprzedający wmawiał że skuter jest naprawiony. Wyrzucone pieniądze w błoto. Sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy jak to mówią widziały gały co brały. Ukryta wada bezczelne tłumaczenie się. Podczas samego zakupu sprzedający sugerował mi abym nabył pojazd po zaniżonej cenie by mógł zapłacić tanszy podatek na co się nie zgodziłem. Pojazd nie posiadał aktualnych badan technicznych. Po tak nieuczciwym precedensie zraziłem się do marki Honda Nie mogę odpowiedzieć na komentarz, po swoim. Więc zaznaczam Skuter został sfinalizowany w budynku HONDA PLAZA przy biurku pracownika Honda PLAZA. przewieziony przez samochód z Honda PLAZA
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 16:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 17:08
Salon - samochody nowe
profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 17:06
Salon - samochody nowe
Jest ok,szybko i sprawnie.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 18:58
Salon - samochody nowe
Punktualnie i bardzo fachowo