90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 18:38
Salon - samochody nowe
Fatalne doswiadczenie podczas ...
... próby zakupu samochodu. Załatwianie finansowania trwało ponad 2 miesiace. Porazka totalna. Stosunek do klienta , u ludzie zajmujacych sie finansowaniem zarówno po stronie dilera jak i banku mozna okreslic jako połaczenie "totalnej zlewki" z "czy leci z nami pilot" Osoba zajmujaca sie kredytowaniem samochodów, nie ma pojecia czy ktos spełnia czy nie spelnia podstawowych warunków kredytowych, i czy uzyskanie kredytu jest w ogole mozliwe. Po złożeniu wniosku juz nikt nie wie co się dzieje. Po kilku tygodniach zapenienia że "Odzwonie do Pana jeszcze dziś" to norma, potem ....zero kontaktu przez tydzień, z banku to samo, miesiąc na decyzje, odpowiedz "analityk analizuje ryzyko kredytowe" musi być z nim coś nie tak jeśli musiał to robić przez miesiąc, normalnie jakieś średniowiecze kredytowe, z radością odstąpiłem od umowy, poszedłem do Volvo załatwiłem samochod w tydzień.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 16:48
Salon - samochody nowe
Dziwna polityka firmy ...
... w kwestii samochodów używanych. Po telefonicznym porozumieniu co do kwoty sprzedaży, przez tydzień nie można było skontaktować się ze sprzedawcą w żaden sposób. Serdecznie nie polecam zaufać Panu Grzegorzowi.
Użytkownik sieci
11 listopada 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Duzy salon z ...
... naprawde wielkim potencjalem ale sprzedawcy maja potencjalnego klienta.....
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 22:16
Salon - samochody nowe
Absolutnie O D ...
... R A D Z A M ! ! ! Historia skrócona: Serwis w żadnym wypadku nie dopuszcza możliwości, że mechanik w Honda Plaza może popełnić błąd. To jest ludzkie popełniać błędy, sztuką jest przyznać się do nich. W mailowej dyskusji z obsługą (specjalista oraz kierownik) nie odpowiadają na niewygodne pytania, które stawiałem przyjmując ich własne tezy. Po mojej historii z autem nie powierzyłbym temu serwisowi nawet mojego starego roweru.. Szczegóły: Ostatnie dwa lata z rzędu serwisowałem mojego Civica (2011, 1.4, od nowości w moich rękach, aktualnie 116 tys. km) w Honda Plaza. Przed tegorocznym przeglądem silnik zaczął mi głośno popiskiwać, więc pojechałem do najbliższego serwisu (na ul. Parowcowej). Nawet nie przyszło mi do głowy, że może to mieć związek z poprzednim przeglądem w Honda Plaza. Jednak mechanik z Parowcowej stwierdził, że jedna ze świec była niedokręcona, przez co nadpaliła się cewka zapłonowa. Co zgadza się z objawami, które skierowały mnie do serwisu, bo występowały one tylko na zimnym silniku - po rozgrzaniu i ze względu na rozszerzalność elementów, gwint świecy pewnie uszczelniał się i pisków nie było. Jednak cewka zdążyła się nadpalić i w jakiś sposób obracała się, co wydaje się było słyszalne już dużo wcześniej jako cykanie (przyznaję szczerze, że zbagatelizowane przeze mnie, bo "przecież serwisowałem auto w ASO" = wszystko musi być dobrze, pewnie silnik tak już ma..). Napisałem więc ogólnego maila do Honda Plaza z pytaniem czy odkręcają świece przy okazji przeglądu po 100 tys. km. Odpowiedź dopuszczała taką możliwość. Po tym jak opisałem usterkę nagle pan specjalista nabrał pewności, że na pewno nie odkręcali świec w moim silniku. Dopytałem więc czy świece w tym silniku mogą odkręcać się samoistnie (świece irydowe wymienia się po 120 tys km), skoro nikt wcześniej ich nie odkręcał, w szczególności Honda Plaza w ostatnich dwóch przeglądach - bez odpowiedzi. Kierownik serwisu zwrócił uwagę, że serwisowałem auto nie tylko u nich (inne ASO Hondy, i jeden raz ASO Bosch). Więc zapytałem dlaczego mechanicy Honda Plaza nie zauważyli niczego niepokojącego w pracy silnika dwa lata z rzędu. Również bez odpowiedzi. Usilnie za to próbowano mnie fatygować na spotkanie (ale tylko między 8 a 16 w dni powszednie ;), bez podania konkretnego celu. Bo na pewno nie dam już więcej dotknąć mojego auta w tym serwisie.. Ani razu nie zapytano mnie o moje oczekiwania, które są równe wysokości dodatkowych kosztów poniesionych przeze mnie w związku z nieplanowaną wymianą cewki zapłonowej. Pomijam już stracony czas, zapewne podwyższone zużycie paliwa, itd. Każdemu będę odradzał wizyty w tym serwisie - w najbliższej rodzinie to już są 3 auta mniej, do tego pierwszy znajomy też już uświadomiony. Postanowiłem też podzielić się tutaj, aby ustrzec Ciebie przed historią podobną do mojej. Aktualizacja: patrząc na pozytywne komentarze, odnoszę wrażenie, że to właściwie nie jest serwis aut, tylko myjnia z dobrą kawą i Wifi. Ani jednego komentarza dotyczącego faktycznej naprawy auta..
Użytkownik sieci
25 października 2018 15:06
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
15 października 2018 07:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2018 02:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2018 02:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 19:22
Salon - samochody nowe
Od ponad 15 ...
... lat jeżdżę Hondami. Gdy nadszedł czas na wymianę na nowszy model, tak oto wyglądała rozmowa z handlowcem: - dzień dobry, na Państwa stronie nie ma informacji na temat Hondy Accord rocznik 2018... - tu handlowiec przerywając: A na co mają być jak Honda się z Accordem wycofała z Europy... - ja, jeszcze niezrażony dalej: czyli w zamian SUVy albo Civic - handlowiec na to zniecierpliwiony moim brakiem doktoratu z oferty Hondy zaczął pseudo reklamować Civic - ja na to: A ile spali ten nowy Civic - handlowiec: spali ile pan wleje! I jeszcze dodatkowy bełkot w podobnej tonacji. Tu kurtyna bo rzuciłem słuchawką żeby zadzwonić do szanownego kierownictwa przybytku. Pani z recepcji naturalnie nie chcąc mnie połączyć z szefostwem dodatkowo nie bardzo chciała udzielić informacji kto zarządza rym jakże miłym zespołem ale po kilku dniach skontaktował się że mną rzekomo jeden z menedżerów. Oczywiście nie bardzo się przejął chamstwem i buractwem swojego personelu i na mój komentarz że taki sprzedawca nie zagrzałby miejsca w szanującej się firmie odparł: no przecież go nie zwolnię... Cóż, ręce opadają i przy takiej obsłudze i wycofaniu Accorda, wybrałem inną markę auta. EDIT: po publikacji opinii salon skontaktował się że mną i otrzymałem przeprosiny. Może po prostu niefart do sprzedawcy tego dnia.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 11:51
Salon - samochody nowe
Naprawdę chciałem Honda ...
... Plaza dać szanse ... umówiłem się na jazde testową niestety nie doszła do skutku. Poziom obsługi bardzo super bo w zamian za pomyłkę chcieli dac egzemplarz na caly dzien gdy tylko bedzie dostępny. Ocene zabija jednak Pan kierownik (!sic) sprzedarzy działu motocykli. Motocykle to nie ogórki czy buty drogi Panie - to sa marzenia pasja ... i coś więcej. Wiec radze zmienić nastawienie i podejście do klienta bo salon traci przez Pana pieniądze.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 14:47
Salon - samochody nowe
Po fascynacji jakością ...
... obslugi, przeżyłem niesmak związany z obsługą sprzedażową. Byłem zainteresowany zakupieniem samochodu i tu juz nie bez przyczyny pisze w czasie przeszłym, chyba że nie u tego sprzedawcy. Ton rozmowy byl daleki od idealu - doradca handlowy niedość że dał mi do zrozumienia ze nie zależy mu na kliencie dokladnie mówiąc to niech Pan skorzysta z oferty innego salonu to w dodatku insynuował ze pewne obiekcje jakie miałem są moim wymyslem próbując mi wmówić, że to nie możliwe = kłamie. Szkoda ze pierwsza fascynajca tak szybko sie skończyła
Użytkownik sieci
3 lipca 2018 18:27
Salon - samochody nowe
Dwa razy oddałem ...
... do Plazy motocykl na przegląd. Za pierwszym razem nie zauważyli kończących się klocków (mimo mojej prośby o sprawdzenie motocykla pod kątem dłuższego wyjazdu). Za drugim oddali motocykl z niedziałającym alarmem (zakładanym u nich przy zakupie). Ciekawa była też jazda próbna jak szukałem samochodu. Po dwóch godzinach czekania i upominania się o umówiona jazdę musiałem zrezygnować, potem okazało się, że handlowiec z którym się umawiałem wyjechał, a jego kolega zapomniał o jeździe. Historie te miały miejsce już dosyć dawno temu, ale Google mi się upomniało o opinię 😉. Szczerze nie polecam!
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 05:26
Salon - samochody nowe
Przyjechałem motocyklem obejrzeć ...
... inny motocykl , już na samym wjeździe przejeżdżając z prędkością 2 km/h przez prog zwalniajacy urwalem plug/owiewki od swojego motocykla kawasaki zzr, gdy powiedziałem o tym osobie zajmującej się sprzedażą motocykli używanych usłyszałem że i tak mam szczęście bo niedawno jakaś dziewczyna na hondzie hornet wyrwala sobie o prog zwalniający miskę olejowa. Co za brak myślenia, wiedzą że próg jest źle skonstruowany i żeby go pokonać trzeba przez niego przejechać w poprzek zwiedzając z motoru, totalna ignorancja, już nie mówię że motocykle używane nie mają stółpoleconego ac i żeby się nimi przejechać trzeba na stół wyłożyć np.35 tyś.gotówka, nie rozumiem dlaczego nie ma takiego problemu w przypadku samochodów używanych, podpisujesz papiery i jedziesz, kto im kupi jakikolwiek używany motocykl gdy przed jazdą musi odwiedzić bank żeby wybrać 35 tyś zł, dla obsługi, sposobu podejścia do klienta 1 gwiazdka to za dużo należy się 0 gwiazdek.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 18:16
Salon - samochody nowe
Przez 15 minut ...
... nikt z obsługi do mnie nie podszedł. Mimo zakupienia motoru w salonie nie czuje pewności co do usług serwisowych a dodzwonienie się czy możliwość umówienia się na miejscu na przegląd z powodu braku personelu graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 11:36
Salon - samochody nowe
Temat zakupu mojego używanego motocykla, porażka odradzam
Użytkownik sieci
18 maja 2018 22:26
Salon - samochody nowe
W Hondzie Civic ...
... X 5D Sport Plus występuje problem z trzeszcząca podsufitką. Po jednej próbie naprawy już podczas wyjeżdżania z serwisu zauważyłem, że trzeszczy nadal. Po kilku telefonach oraz rozmowach z Panami odpowiedzialnymi za serwis dowiedziałem się, że ten typ tak ma i nic nie da się z tym zrobić. U konkurencji problem rozwiążmy w ciągu jednego dnia z dokładnym wytłumaczeniem co powodowało trzeszczenie. W moim egzemplarzu występuje również problem ze stukaniem w klapie bagażnika - po „naprawie” stuka dalej. Daje jedną gwiazdkę więcej niż początkowo zamierzałem za zauważenie przez serwis problemu z zamkiem wlewu paliwa oraz całkiem niezłą kawą w poczekalni :)
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 10:21
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam ...
... ,że dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem.Pani na recepcji informuje "proszę zadzwonić później...."a gdyby może tak poprosić o numer telefonu i doradca serwisowy w wolej chwili oddzwoni.....
Użytkownik sieci
29 marca 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczem 2 ...
... motocykli Honda. Na stronie Hondy wypełniłem formularz, wskazałem Hondę Plaza. Próbowałem się kilkakrotnie umówić na jazdę próbną nowego motocykla. Bez odzewu. Nikt się ze mną nawet nie skontaktował. Zadzwoniłem w końcu. Miła Pani zapisała mój nr. telefon i zapewniała że ktoś się odezwie. Minęło już z pół miesiąca i nic.
Użytkownik sieci
27 marca 2018 08:42
Salon - samochody nowe
Drogo, bardzo drogo. ...
... Ceny z kosmosu, a obsługa bardzo powolna i znudzona