90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 16:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 11:14
Salon - samochody nowe
Zakup w 2017 ...
... roku honda CIVIC zapewniano mnie,że auto po przeglądzie technicznym i blacharskim. Bez możliwości obejrzenia na podnośniku od spodu. Po przejechaniu 100 km niski stan Płynu do chłodnic. podwozie w opłakanym stanie. Pan ADAM ok sprawę zrozumiał ale menadżer..... brak słów. Wpakowałem w auto dodatkowo 6000. Nie polecam zakupu aut używanych. Po co te odpowiedzi ze strony marketingu skoro i tak brak konsekwencji w działaniu. Po ukazaniu się opinii i zapewnienia działu serwisu o kontakcie telefonicznym brak reakcji....? Tak się szanuje klienta....? bez komentarza.
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 19:39
Salon - samochody nowe
Tak jak myślałem, ...
... przedstawiciele działu marketingu już zdążyli usunąć mój wpis. Zobaczymy czy jacy będą odważni przed kamerami bo Ja sprawy na pewno nie odpuszczę. I tak dla bezpośredniej wiedzy - będzie stworzona oddzielna strona, gdzie będzie przedstawiona cała sytuacja związane z moim samochodem.
Użytkownik sieci
23 października 2019 21:01
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Brak kompetencji. Wielki bałagan! Nigdy więcej! (Wersja oryginalna) Null Kompetenz. Große Chaos! Nie wieder!
Użytkownik sieci
23 października 2019 20:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Sprzedawca używanego motocykla ,,,, brak komunikacji ,,,, motocykl zarezerwowany dla dwóch klientów jednocześnie !!!!!!! Jeden sprzedawca nie wie, jaki inny sprzedawca. Jak to może tak działać? Dziękuję nigdy więcej i powodzenia (Wersja oryginalna) Seller of used motorcycle,,,,no communication,,,,motorcycle reserved for two customers at the same time!!!!!!!One seller doesn't know what other reseller.How it can work like this??Thank you never more and good luck
Użytkownik sieci
20 października 2019 16:38
Salon - samochody nowe
Jak zawsze nikogo ...
... nie obchodzi klient ani w salonie, ani naplacu z samochodami używanymi.
Użytkownik sieci
10 września 2019 08:19
Salon - samochody nowe
Drogie części
Użytkownik sieci
9 września 2019 20:45
Salon - samochody nowe
Klient jest tutaj ...
... bardziej petentem niż klientem ale auta mają dobre
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 12:19
Salon - samochody nowe
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.Omijajcie ...
... szerokim łukiem...Lekceważenie klienta.Na NOWYCH Motocyklach uszkodzenia-zarysowania to Norma.Tak musi być-to wady fabryczne...SŁOWA KIEROWNIKA SERWISU :-(
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 12:33
Salon - samochody nowe
Serwis motocyklowy be...Nie potrafili naprawić mego motocykla.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 09:54
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Nie dość, że ustalenia sprzed zakupu nie zostały dotrzymane (część kwoty z pozostawionego starego samochodu miała pokryć kwotę ubezpieczenia nowego, co się nie zadziało, więc bez pieniędzy zostałem zmuszony do kombinowania jak tu polisę opłacić. Zaproponowano wyjazd nowym samochodem bez polisy!!!). Dodatkowo, zawarta już polisa miała zostać przez Pracownika przesłana do banku, w którym brałem kredyt. Oczywiście nie została przesłana, więc teraz po spłacie kredytu bank nie może mi wydać zaświadczenia, które pozwoli mi zdjąć cesję z ubezpieczenia!!! Dno! Pomimo marketingowego bełkotu hondy sprawa nie jest załatwiona
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 13:42
Salon - samochody nowe
Dzwonię, mówię że ...
... chcę kupić nowy samochód, zostaje przekierowany do handlowca. A jednak nie, bo jak mnie przełączono to znowu mówię że chcę kupić nowy samochód i znowu informacja że mnie przekierują do handlowca... Ale tym razem ok. Pan chyba nie miał zbytnio czasu, bo zapytany o model uciął krótko że go nie ma, musiałem ciągnąć za język żeby się dowiedzieć czy nie ma w salonie, czy nie ma teraz w produkcji, czy kiedyś będzie znowu w produkcji... Info dostałem, choć tez w takim tonie jakbym temu panu w czymś przeszkadzał. Swoją drogą, pytałem o model Honda Jazz 1.5, który w cenniku na ich stronie obowiązującym od 01.08.2019r jest dostępny, więc ten pan mógłby nie być tak zdziwiony że o niego pytam... Zamiast mi zaproponować coś to ja musiałem dopytywać co w takim razie jest dostępne, ale ponieważ rozmowa była dalej miła to uznałem że nie ma sensu i jednak zainteresuje się inną marką, a na pewno innym salonem (mam porównanie bo dzwonię też i odwiedzam inne) Dobrze że nie przyjechałem, bo z Białołęki mialbym daleko, a tylko paliwo bym stracił jakbym na żywo też spotkał się z tak kompleksową obsługą.
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 09:45
Salon - samochody nowe
W ciągu niecałego ...
... roku kupiłam u Państwa 2 samochody. Przy pierwszym zafundowali mi Państwo mnóstwo stresu i prawie 3 tygodnie opóźnienia. Przy każdym serwisie, pytacie czy klient życzy sobie sprzatanie samochodu ( informujecie, ze zajmuje to ze sprzątaniem 2h, bez godzinę). Wczoraj byłam na przeglądzie, umówiłam się na 2 godziny. Samochód nie był posprzątany. Byłam u Państwa wielokrotnie, ani razu nie wyszłam zadowolona. Wcześniej serwisowałam samochody w salonach Hyundai i KIA i nigdy nie miałam do czynienia z takim brakiem kompetencji.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 12:23
Salon - samochody nowe
...nasz Pracownik kontaktował ...
... się już z Panem w tej sprawie... a problem rozwiązał? Nie! Z tym informowanie też coś nie poszło
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 15:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 15:16
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa Serwisu, ...
... jeszcze gorsza Działu Ubezpieczeń. Bardzo nieuprzejmi doradcy serwisowi, oddają samochód po wymianie płynu chłodniczego bez odpowietrzenia instalacji, efektem czego wskaźnik temperatury szaleje a chłodnica ulega uszkodzeniu. Agentka ubezpieczeniowa wymawia ubezpieczenie i tworzy nową polisę nie w tym Towarzystwie, w którym należy, przez co pojawiają się wątpliwości o ciągłości ubezpieczenia. Niestety salon bardzo stracił w moich oczach, choć w nim kupowałam nowy samochód i tam też go serwisowałam od 10 lat. Po ostatnich wydarzeniach widzę jednak, że samochód muszę wymienić na nowy już w innym miejscu, nie mam ochoty już nawet słuchać nieuprzejmych i nieprofesjonalnych odzywek pracowników. Szkoda, bo wcześniejsze kierownictwo jakoś radziło sobie z opanowaniem pracowników.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 18:59
Salon - samochody nowe
Arogancja i brak ...
... kultury sprzedawcy nowych samochodów. Skutecznie zniechęca do Honda Plaza. Niespotykane w dzisiejszych czasach.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 17:41
Salon - samochody nowe
Zostałam wrowadzona w ...
... błąd przy przedłużaniu ubezpieczenia za co teraz będę musiała zapłacić. Uważajcie!! Szkoda, bo do obsługi serwisu mechanicznego nie miałam zastrzeżeń ale oceniam całość. P.S. Wnikliwie czytajcie OWU, mnie nie zostały one dostarczone.
Użytkownik sieci
9 maja 2019 11:44
Salon - samochody nowe
Wszystko niby dobrze. ...
... Motocykl dostarczyli pod wskazany adres brudny, oblepiony owadami z zeszłego sezonu .... Wiem że to motocykl demonstracyjny, ale cmon w Radomiu czyste stoją. Przepraszam ale to mnie nie satysfakcjonuje. Właśnie jestem na serwisie. Okazało się że w motocyklu którym zdążyłem zrobić 1000km jeden tloczek się zablokował i mam do wymiany klocki. Usłyszałem że to sprawa eksploatacyjna............. Szkoda że toyota lub lexus nie robią motocykli u nich w samochodach takie rzeczy mnie nie spotkały a miałem wymiana hamulców po 15000 na gwarancji!!!!!! Sami mi to zaproponowali. Straszni jesteście
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 17:42
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki