90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 marca 2018 20:11
Salon - samochody nowe
Salon ładny i ...
... schludny, ale zalecam ostrożność jeśli chce się kupić używane auto. Oglądałem czarną Kię Sportage z 2009r., 2.0 150 KM automat. Na otomoto i kartce w aucie napisano, że auto jest bezwypadkowe. Wg mnie Kia jest po naprawie blacharskiej - widać to po spasowaniu reflektorów, maski i lewego błotnika na styku ze słupkiem. Zaznaczam, że jest to tylko moja opinia i trzeba to zweryfikować. Tylne tarcze niedługo będą do wymiany. Lewa tylna opona ma uszkodzony bok. Auto nie wygląda źle jak na swój wiek, ale jeśli miało stłuczkę to 34900zł jest wygórowaną ceną.
Użytkownik sieci
22 marca 2018 18:20
Salon - samochody nowe
Witam,byłem ostatnio zobaczyć ...
... nowe hondy ,niestety zero reakcji,nikogo kto by się zainteresował potencjalnym nabywcą ,obsługa sztywna i nie zyciowa.Rok temu byłem u toyoty ,Pan na samym starcie nie dopuszczał mię na krok,to się nazywa obsługa,mimo mojego komunikatu ,że jestem tylko zobaczyć auta napieral na jazdę próbną.Po roku wróciłem po nową rav 4,dzięki ludzkiemu podejściu do klientów toyoty,a u was chodzi się po placu jak złodziej,szkoda bo miałem zamiar dla syna prezentować nowego civica
Użytkownik sieci
20 marca 2018 10:29
Salon - samochody nowe
Maskują usterki jakie ...
... powstały podczas wykonywania ich usług a w późniejszym czasie wypierają się ich. Nie polecam tego warsztatu...
Użytkownik sieci
6 marca 2018 17:22
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... zakupiłem nową hondę hr-v przy podpisywaniu umowy wszytko fajnie miło tydzień później przyjechałem po samochód zlewka totalna samochód nie został sprawdzony tylko pan dał kluczyki założył tablice i to wszystko.Gdy przyjechałem do domu okazało się że mam popsutą klamkę w tylnych lewych drzwiach. Oczywiście chciałem się dodzwonić do serwisu ale nikt nie odbiera. Dopiero po 3 godz się dodzwoniłem. Chciałem kupić tu drugi samochód ale po tym co przeżyłem wolę jechać do innego salonu nie polecam !!!!!
Użytkownik sieci
10 lutego 2018 13:57
Salon - samochody nowe
Przyznam, że czytając ...
... poprzednie opinie zdecydowałem się także udać na serwis do Honda Plaza po zakupie 2 letniej Hondy CR-V z gwarancją quality plus. I przyznam , że jestem trochę rozczarowany. Serwis umówiłem z 2 tygodniowym wyprzedzeniem oprócz przeglądu b i wymiany oleju płynu hamulcowego itp zgłosiłem również stuki w kolumnie kierownicy i piszczące hamulce. Otrzymalem kartę która informuje co zostało zrobione 15 km po odebraniu samochodu z serwisu wyskoczyła kontrolka o złym ciśnieniu w oponach a na karcie jest informacja że sprawdzono ciśnienie w oponach,hamulce nadal piszcza, a w sprawie dźwięków w kolumnie kierownicy muszę jeszcze raz przyjechać ponieważ nie starczyło czasu podczas 3 godzin jakie samochód spędził przy okazji wykonywania serwisu. Szkoda bo liczylem na bardzo wysoką ocenę a pozostało rozczarowanie.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 15:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2018 05:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... komisie wiedza kiepska na temat aut
Użytkownik sieci
4 stycznia 2018 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 22:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 23:32
Salon - samochody nowe
Odwołują umówione wizyty. ...
... Umowione z 2 tygodniowym wyprzedzeniem na 20 grudnia. 15 grudnia telefon że niestety tego dnia akurat pracownik ma inne plany i może w czwartek 21 albo piątek 22 bym chciał? Państwo z Honda Plaza tłumaczą chorobą pracownika w odpowiedzi na opinię - ciekawe z jaką precyzją potrafią przewidywać jednodniowe choroby ;-) No i dodatkowo bronią się że zaproponowali inny termin - tak - klienci siedzą w domu nic nie robiąc i tylko czekają na zmianę terminu usługodawcy w najgorętszym przedświątecznym czasie. Naprawdę - trochę powagi...
Użytkownik sieci
4 grudnia 2017 13:29
Salon - samochody nowe
Właśnie wróciłem z ...
... salonu, totalna porażka. Chcę kupić drugie auto do domu. W zakresie zainteresowania Honda Civic Hatchback lub Tourer. Sprzedawca który podszedł, bardzo arogancko , w nonszalancki sposób odnosił się do moich pytań. W głosie czuć było podirytowanie iż musi ze mną rozmawiać. Podziękowałem i wyszedłem. Zajadę do innego salonu Hondy w Warszawie. Salon Honda Plaza ominę szerokim łukiem chociaż najbliżej mojego miejsca zamieszkania. Jak w dzisiejszych czasach można prowadzić biznes i odnosić się w niechlujny sposób do klienta który przyszedł po garść informacji a chce wydać niemałą kwotę na nowy samochód? Naprawdę porażka.
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 12:35
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... bardzo słaby stąd moja ocena.Trzy dni próbowałem się umówić na termin przeglądu.Niestety nikt nie odbierał oprócz Pani z recepcji, która starała się pomóc przełączając na kolejny numer.Pozostawilem swój kontakt lecz nikt się nie odezwał.Nie mogę powiedzieć nic o serwisie ponieważ nie miałem szansy😀 Ogólnie odczułem brak zainteresowania klientem. Pod tym względem konkurencja wypada dużo lepiej.
Użytkownik sieci
23 września 2017 16:05
Salon - samochody nowe
Odradzam, podejście do ...
... klienta na beznadziejnym poziomie. Na stronie napisane, że w sobotę czynne do 16:00, przyjeżdżam ok. 15:00, okazuje się że cała ekipa od 13:30 wyjechała sobie na jakieś szkolenie - taka informacja od ochrony. Nie mam nic przeciwko szkoleniom ale mogli łaskawie napisać na stronie www w zakladce kontakt, że dzisiaj pracują krócej, zaoszczędziłbym kilkadziesiąt kilometrów i conajmniej godzinę na dojazd. To tylko świadczy, że Honda Plaza klientów ma w dupie. Na szczęście jest kilka innych salonów zamiast beznadziejnej Hondy Plaza.
Użytkownik sieci
17 września 2017 12:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2017 17:10
Salon - samochody nowe
Jestem zaskoczony rażąco ...
... niskim poziomem obsługi. Brak ze strony handlowca jakiegokolwiek zainteresowania Klientem. Zostałem odprowadzony do poczekalni, gdzie przesiedziałem 20 minut, w tym czasie nikt nie podszedł, ani nie zainteresował się mną. Jednym słowem stracony czas.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2017 12:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2017 14:25
Salon - samochody nowe
ZOSTAŁEM OSZUKANY !!! ...
... unikajcie ustaleń ustnych z P. Zbigniewem!! naprawa motocykla nr1 koszt ustalony przykładowo 100% a przy odbiorze WYSZŁO O 35% więcej. naprawa motocykla nr2: ustaliłem z p.Zbyszkiem koszt na poziomie xxxzł minus rabat x00zł za to że wcześniej zapłaciłem sporo więcej niż ustalone. Zadowolony pojechałem do domu. Przy odbiorze słyszę kwotę WIĘKSZĄ (W I Ę K S Z Ą ) O OKOŁO 70% :-). tak, własnie cena urosła bo jak słyszę same części tyle kosztują własnie. Osoba będąca na miejscu w salnie mająca wydać mi mój motocykl dzwoni do pana Zbigniewa i tu pan Zbyszek stanowczo twierdzi "że nic mi takiego nie mówił". Rabat? to jest stolica Maroko. Cudownie, tylko do tej instytucji. Bo nie dla mnie. JEŚLI HONDA na MALOWNICZEJ każdego tak oszukuje a pan Zbigniew każdego dnia jest w stanie spojrzeć w lustro i sumienie go nie rusza tzn. że i dyrekcja i personel powoduje ,że odechciewa się tam zaglądać. Panie Zbigniewie- dziwie się panu jako motocykliście za podejście do sprawy. Moja w tym wina ,że bazowałem na zaufaniu bo to jest niby ASO Honda i nie było w korespondencji mailowej słowa o kosztach tylko o "czasie realizacji". Pani dzwoniąca z ankietą po wizycie była zdziwiona że nie jestem zadowolony z obsługi. ano tak, nie jestem. I NIGDY WIĘCEJ NIE ZAJRZĘ TAM! na pytanie czy kierownik placówki ma do mnie zadzwonić co by wyjaśnić sprawę odparłem, że nie mam ochoty na kolejny kontakt z tą placówką Hondy. bo po co? zapłaciłem co mialem zapłacić tak- jestem rozgoryczony podejściem pana Zbigniewa. "..wyszło osiemset trzy złote (cmokam na wieść o szalonej kwocie za 4 uszczelki, dwa sworznie i klamkę sprzęgła)... proszę mi nie przerywać Panie Maćku... będzie duuży rabat i będzie pan zadowolony". Otóż panie Zbigniewie, nie jestem zadowolony i nie będę już nigdy więcej.
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 07:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 22:29
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepski serwis.
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 18:05
Salon - samochody nowe
Stałem tam pół ...
... godziny ale nikt nie podszedł. Żenada.