90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 września 2017 12:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2017 17:10
Salon - samochody nowe
Jestem zaskoczony rażąco ...
... niskim poziomem obsługi. Brak ze strony handlowca jakiegokolwiek zainteresowania Klientem. Zostałem odprowadzony do poczekalni, gdzie przesiedziałem 20 minut, w tym czasie nikt nie podszedł, ani nie zainteresował się mną. Jednym słowem stracony czas.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2017 12:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2017 14:25
Salon - samochody nowe
ZOSTAŁEM OSZUKANY !!! ...
... unikajcie ustaleń ustnych z P. Zbigniewem!! naprawa motocykla nr1 koszt ustalony przykładowo 100% a przy odbiorze WYSZŁO O 35% więcej. naprawa motocykla nr2: ustaliłem z p.Zbyszkiem koszt na poziomie xxxzł minus rabat x00zł za to że wcześniej zapłaciłem sporo więcej niż ustalone. Zadowolony pojechałem do domu. Przy odbiorze słyszę kwotę WIĘKSZĄ (W I Ę K S Z Ą ) O OKOŁO 70% :-). tak, własnie cena urosła bo jak słyszę same części tyle kosztują własnie. Osoba będąca na miejscu w salnie mająca wydać mi mój motocykl dzwoni do pana Zbigniewa i tu pan Zbyszek stanowczo twierdzi "że nic mi takiego nie mówił". Rabat? to jest stolica Maroko. Cudownie, tylko do tej instytucji. Bo nie dla mnie. JEŚLI HONDA na MALOWNICZEJ każdego tak oszukuje a pan Zbigniew każdego dnia jest w stanie spojrzeć w lustro i sumienie go nie rusza tzn. że i dyrekcja i personel powoduje ,że odechciewa się tam zaglądać. Panie Zbigniewie- dziwie się panu jako motocykliście za podejście do sprawy. Moja w tym wina ,że bazowałem na zaufaniu bo to jest niby ASO Honda i nie było w korespondencji mailowej słowa o kosztach tylko o "czasie realizacji". Pani dzwoniąca z ankietą po wizycie była zdziwiona że nie jestem zadowolony z obsługi. ano tak, nie jestem. I NIGDY WIĘCEJ NIE ZAJRZĘ TAM! na pytanie czy kierownik placówki ma do mnie zadzwonić co by wyjaśnić sprawę odparłem, że nie mam ochoty na kolejny kontakt z tą placówką Hondy. bo po co? zapłaciłem co mialem zapłacić tak- jestem rozgoryczony podejściem pana Zbigniewa. "..wyszło osiemset trzy złote (cmokam na wieść o szalonej kwocie za 4 uszczelki, dwa sworznie i klamkę sprzęgła)... proszę mi nie przerywać Panie Maćku... będzie duuży rabat i będzie pan zadowolony". Otóż panie Zbigniewie, nie jestem zadowolony i nie będę już nigdy więcej.
Użytkownik sieci
29 lipca 2017 07:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2017 22:29
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepski serwis.
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 18:05
Salon - samochody nowe
Stałem tam pół ...
... godziny ale nikt nie podszedł. Żenada.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 11:12
Salon - samochody nowe
Uwaga. Panowie w ...
... serwisie maja skonnosc do podbijania kosztow naprawy. Chcialem sprawdzic szczelnosc i nabic klimatyzacje - zaplacilem 300pln za samo podlaczenie do komputera i sciagniecie resztek czynnika. Kazali sie umowic na dodatkowy termin z rozbieraniem zderzaka za 750pln plus nabicie 300pln i jeszcze wymienic przekaznik za ponad 100pln. Pojechalem do Hondy na drugi kraniec miasta - tam w 2 godziny uporali sie z problemem za 250pln i tym zyskali nowego klienta. Dodatkowo - podsumowanie mojej wieloletniej wspolpracy: Przy przegladzie okresowym mimo mojego zastrzezenia, zeby wszystko konsultowac, samowolnie dolewaja plynu do spryskiwaczy, ceryfikuja gasnice i wymieniaja piora wycieraczek - kasujac za to jak za zboze. Jeszcze nigdy, a serwisowalem tam swoj samochod od wielu lat, mimo zaznaczonej opcji: "zwrot zuzytych czesci", nigdy ich nie zobaczylem - "bo Mechanik zapomnial". A jeszcze tak mi sie przypomnialo - mowi do mnie Pan w Serwisie: "Radze Panu podpisac dokument potwierdzajacy zgode na kontakt marketingowy. Jesli zadzwoni do Pana Pani Ankieterka, prosze powiedziec, ze definitywnie poleca Pan nasze uslugi a automatycznie dostanie Pan bon znizkowy na 100PLN". Inni to praktycznie za kazdym razem taki Bon dostaja." No i sie skusilem - oczywiscie jak zwykle.. zrobiono mnie w balona..
Użytkownik sieci
15 maja 2017 18:01
Salon - samochody nowe
Dostępność części to ...
... żart. Obsługa ok. Ceny z kosmosu
Użytkownik sieci
6 maja 2017 10:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2017 18:41
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa
Użytkownik sieci
24 lutego 2017 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lutego 2017 07:57
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... serwisu. Kilka dni temu był em na przegladzie z Honda CRV ,min zgłaszałem usterkę immobilizera( blokował rozruch na zimnym silniku). Panowie podłączyli autko pod komputer nic nie znaleźli( oczywiście skasowali kilka stowek za to ) i podsumowali , że muszą mieć usterkę że by coś z tym zrobić. Kilka dni później elektryk z warsztatu przypominającego kurnik bez nie wiadomo jakich urządzeń diagnostycznych przy pomocy sprayu zmrazajace z allegro za 10 zl powiedział gdzie jest problem( spsikal moduł i stacyjke) i sprawa wiadoma. Ot fachowość serwisu i chęć usuniecia czegoś trudniejszego. Najlepiej robić przegladzik prostą wymianę i tyle. Pzdr
Użytkownik sieci
17 listopada 2016 08:52
Salon - samochody nowe
W umowie piszą, ...
... że oczekiwanie na nowe auto to 6 m-cy a odbiór faktyczny po 10 m-cach. Bez rekompensaty za zmianę rocznika, bez słowa przepraszam. Robią z polski zrzutowisko pojazdów rocznikowo starszych za pieniądze nowego pojazdu. Uważajcie przy zawieraniu umów. Oszuści i krętacze.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2016 15:34
Salon - samochody nowe
Kondonowaty sklep i kondonowata obsługa w dziale motocykli
Użytkownik sieci
9 lutego 2016 08:53
Salon - samochody nowe
Oddaliśmy samochód w ...
... konkretnej sprawie- w czasie jazdy w naszym aucie było słychać pewien "przydźwięk". Po oględzinach przez mechaników dostaliśmy informację, że to kwestia skrzyni biegów (w miarę napraw koszta i czas pracy się zwiększały) po kilku dniach odbieramy samochód- PÓŹNIEJ SIĘ OKAZAŁO, ŻE PO ZAPŁACENIU PONAD 3000 ZŁ USTERKA NADAL BYŁA NIE USUNIĘTA! Do wymiany było tylko łożysko! Pan obsługujący serwis wytłumaczył się tym, że pozbyli się hałasu ze skrzyni biegów gdy samochód stoi w miejscu... Przy kolejnej wizycie już się zorientowali, że to łożysko (wcześniej najprawdopodobniej nikt nie jeździł tym samochodem w celu sprawdzenia). Oddając auto do autoryzowanego serwisu chcieliśmy mieć pewność, że konkretna usterka będzie profesjonalnie wykryta i naprawiona- nic bardziej mylnego!
Użytkownik sieci
28 grudnia 2015 15:31
Salon - samochody nowe
Porazka. Prosząc o ...
... mocowanie do tablicy rejestracyjnej pan z działu części z niesmakiem rzucił do mnie : 4.50zl. Nie chodzi o cenę ale chodzi o to ze nawet Fiat wciska takie rzeczy za darmo bo to swojego rodzaju reklama salonu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2015 23:31
Salon - samochody nowe
W ASO nie ...
... potrafią nawet porządnie wymienić opon. Samochód dostałem ze źle wyważonymi kołami, nieprawidłowym (znacznie za wysokim) ciśnieniem i uszkodzoną podczas nakładania jedną z opon. Powinienem wyciągnąć wnioski z ich pierwszej wpadki .... (wymiana szyby, po której samochód miał porysowany lakier i odstające listwy - szyba wymieniana u podwykonawcy na Muszkieterów)
Użytkownik sieci
14 lipca 2015 16:25
Salon - samochody nowe
Niestety totalny brak ...
... profesjonalizmu. Twierdzą, ze odkupują motocykle zatem zgłosiłem chęć sprzedaży. Po zapoznaniu sie z motocyklem otrzymałem po tygodniu ofertę na która przystałem. Ku mojemu zaskoczeniu po mojej zgodzie otrzymałem telefon ze jednak dali za duża cenę i przełożony sie nie zgodził i mogą dać jednak sporo mniej. Eeeehhhh to po co wysyłać ofertę handlowa bez konsultacji z przełożonym? . Jeśli taka jest obsługa Honda Plaza to odradzam w 100%
Użytkownik sieci
26 czerwca 2015 17:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam.