97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 18:15
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa. Przystępne ceny.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 23:40
Salon - samochody nowe
Salon Ok jak ...
... najbardziej ale serwis...brak słów.Od początku lutego po tym jak zostawiłem xero dowodu hondy czekam na telefon z informacją czy da zamontować się reflektory Led do civica 2015 mojej żony - elektryka nie było miał sprawdzić schemat i wiązkę po powrocie a Pan z serwisu miał oddzwonić, nadal czekam- w sumie to już nie bo inny serwis Hondy zamontował mi reflektory led. Kolejna sytuacja.Dzwonię zapytać o same części klocki+tarcze przód i tył - wycena przez starszego Pana z działu części ponad 1600 zł.Pytam grzecznie czy jakiś rabat może przy tej kwocie a Pan pyta czy jestem klientem Sigma?Ja na to że jeszcze nie gdyż dopiero kupiłem żonie samochód ale na razie serwisu nie potrzebuję ( 6 tyś po serwisie) tylko te części a Pan mówi że takie są ceny i nie ma rabatu! Pomyślałem, OK, a Pan do mnie czy jeszcze coś bo jest zajęty i nie ma czasu!!! No myślałem że mnie trafi. W dzisiejszych czasach takie traktowanie klienta??? Drogi Panie to nie PRL- to minęło i nie wróci.I części zakupiłem u innego dealera Hondy bez żadnej łaski z gratisową wysyłką i 5% rabatem, i co nie da się? Dlatego już w Rzeszowie na serwisie sie nie pojawię i nikomu nie polecę, auto serwisuję w innym autoryzowanym serwisie Hondy z uśmiechem na twarzy mimo iż mam daleko jechać. A Panu z działu części polecam przejść się do ronda, i wejść na serwis BMW, zobaczyć jak tam się obsługuje klienta, też korzystałem i wielu może się od nich uczyć :)- szczególnie Honda Rzeszów powinna.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 23:06
Salon - samochody nowe
OK
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 11:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 00:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 11:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 10:40
Salon - samochody nowe
Jest to najlepszy serwis w mieście
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 01:27
Salon - samochody nowe
Tylko najwyższe oceny, polecam z całego serca (As)
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 12:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 01:04
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... zwłaszcza po tym jak na drugim końcu kraju doświadczyłem, że ASO może mieć super podejście do klienta, niestety w Sigmie to podejście jest co najmniej dyskusyjne i mocno ale to mocno zniechęcające. Niestety podejście do klienta jest w mojej ocenie fatalne. Panowie często zachowują się jakby robili łaskę, a klient wręcz przeszkadzał. Obsługa sztywna jakby siedzieli na granacie, po wejściu grobowa atmosfera. Przydałoby się trochę więcej uśmiechu na twarzach i choć odrobinę luźniejszego podejścia przy kontakcie z klientem, ale przede wszystkim do elastyczności i nie traktowania klienta z góry jakby był intruzem, któremu trzeba z niechęcią zrobić łaskę. Likwidacja szkody mało rzetelna, niedokładna, mam tutaj sporo zarzutów, odwlekanie bez powodu kwestii terminu oddania samochodu, a do mnie ubezpieczyciel ma pretensje, że samochód zalegał w ASO. Brak przepływu informacji. Osoba załatwiająca moją sprawę poszła na urlop, a kolejna nie wiedziała o co chodzi i kazała czekać aż pierwszy z urlopu wróci, jakiś absurd. W jednym miejscu znalazłem rysy bo ktoś mocował się ze spojlerem i mimo, że nie zrobiono z tym nic to zostawiono na nim rysy. A z racji dbania o pojazd doskonale wiem, że ich tam nie było. Na zleceniu natomiast była poprawa zamocowania spojlera. Brakowało zaczepów co zobaczyłem podczas odbioru i oględzin. Sprawa miała miejsce jakiś czas temu ale dopiero teraz miałem możliwość doświadczyć pracy w innym ASO Hondy w innym województwie co tym bardziej mocno zniechęca do wizyt w Sigmie. Nie lubię pisać krytycznych opinii ale na równi nie lubię niefachowych napraw, podejścia obsługi, ignorowania, arogancji i postrzeganie klienta jak intruza. SIgma Car popracujcie nad tym.
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 15:17
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 15:02
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 19:40
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo mile ...
... zaskoczony. Byłem w większości salonów w Rzeszowie i powiem tyle: niech się inni uczą od Panów z Hondy. Przedewszyskim wysoki poziom kultury, wiedza pracujących tam ludzi i uczynność.
Użytkownik sieci
29 października 2018 13:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2018 17:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2018 10:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2018 15:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2018 13:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2018 17:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2018 20:00
Salon - samochody nowe
Polecam